Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- …
- 470
- chevron_right
man ir kompakts ar m52b28 un kompakts ar m44b19 un ja tu jautā tīri par iešanu taisnē - protams, ka ies labāk un daudz labāk. tur tomēr ir 50 zs un 100 nm atšķirība. un to vadamību, ka ar 4 cilindriem purns klausa labak - nu nezinu, nemāku pateikt. gan jau, ka klausa, jo tā izlasīju un tad uzreiz jūt anormālo atšķirību ( ). atkarībā, ko vēlies panākt. ar is'u, manliekas, ir interesantāk braukt, jo viņu jātur augstākos apgriezienos, lai notiktu lietas, kas tieši pa to mežu vai pļavu būs labāk. jo nu ar tās maksimālās jaudas izmantošanu ikdienā ir kā ir - ar is'u pietiek atliektiem galiem.
Nav jābūt profesionālim. Bet ja nejūt 4cyl/6cyl atšķirību, tad autosportā konkrētajam cilvēkam toč nav ko darīt.
Ar M50 purnā ir milzīga atšķirīga. M52 bez AC un M42 ar AC pat teiktu, ka diezgan līdzīgi, tikai tas, ka fiziski ir vēl 2 stobri aiz glāzes sanāk, ka svara novietojums ir cits, so bišku sliktāk tas ir un minimāli var just. Ziemas etc gonkām es domāju isiņš atliektiem galiem. Un vadās 4cyl labāk. Nav jābūt nekādam ekspertam, lai to saprastu pavisam loģiski.
Paņem Rimi ratiņiem galā uzsēdini slaidu meiteni un pastumdi pa veikalu vai uzsēdini Ciprusu. Ja teiksi, ka atšķirības nav, tad nu es nez ko ieteikt vairs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jautājums nebija par 2.8 salīdzinājumā ar jebkuru citu motoru, bet gan par to kā ies 2.8 kompaktā...Es personīgi nejutu starpību starp sedanu, kupeju un kompaktu kuros iekšā bija 2.8
Pēdējais labojis ZzevsS - 26 Dec 2017, 22:31, kopā labots 1 reizi.
TomSkarsts rakstīja: ↑26 Dec 2017, 22:12Nav jābūt profesionālim. Bet ja nejūt 4cyl/6cyl atšķirību, tad autosportā konkrētajam cilvēkam toč nav ko darīt.
Ar M50 purnā ir milzīga atšķirīga. M52 bez AC un M42 ar AC pat teiktu, ka diezgan līdzīgi, tikai tas, ka fiziski ir vēl 2 stobri aiz glāzes sanāk, ka svara novietojums ir cits, so bišku sliktāk tas ir un minimāli var just. Ziemas etc gonkām es domāju isiņš atliektiem galiem. Un vadās 4cyl labāk. Nav jābūt nekādam ekspertam, lai to saprastu pavisam loģiski.
Paņem Rimi ratiņiem galā uzsēdini slaidu meiteni un pastumdi pa veikalu vai uzsēdini Ciprusu. Ja teiksi, ka atšķirības nav, tad nu es nez ko ieteikt vairs.
“Paņem Rimi ratiņiem galā uzsēdini slaidu meiteni un pastumdi pa veikalu vai uzsēdini Ciprusu. Ja teiksi, ka atšķirības nav, tad nu es nez ko ieteikt vairs.”
Šī gada labākais posts
Taisnā gabalā kompaktā jāiet labāk - vieglāks. Pie nosacījuma, ka viss pārējais sakrīt starp virsbūvēm, riepām etc etc.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Manam 323 kompaktam pašmasa bija ja pareizi atceros par 90kg mazāka nekā 325 kupejai, es personīgi starpību nejutu. Galu galā starpība ir tajā cik sver konkrētais auto nevis virsbūve.TomSkarsts rakstīja: ↑26 Dec 2017, 23:04Taisnā gabalā kompaktā jāiet labāk - vieglāks. Pie nosacījuma, ka viss pārējais sakrīt starp virsbūvēm, riepām etc etc.
Centies fiziku apčekarēt. Pie nosacījuma, ka vienādi diski, riepas, bamperi, saloni, ekstras utt sūdi tad arī virsbūves svars ir noteicošais un tas arī ir tas, kas tiek salīdzināts, ja uzdod jaut, kurā bundžā kas iet labāk. Pēc tavas loģikas es varu teikt, ka kupeja ir da*uja ātrāka par sedanu, jo man viņa plika un nabadzīga, bet sedans ar ko salīdzinu ir pilns līdz malām.ZzevsS rakstīja: ↑26 Dec 2017, 23:28Manam 323 kompaktam pašmasa bija ja pareizi atceros par 90kg mazāka nekā 325 kupejai, es personīgi starpību nejutu. Galu galā starpība ir tajā cik sver konkrētais auto nevis virsbūve.TomSkarsts rakstīja: ↑26 Dec 2017, 23:04Taisnā gabalā kompaktā jāiet labāk - vieglāks. Pie nosacījuma, ka viss pārējais sakrīt starp virsbūvēm, riepām etc etc.
Papīri vispār mūsu valstī ir ļoti plašs jēdziens, jo cik esmu dažādus E36 redzējis, tad tur svari pavisam neloģiski variē, ka m50 ir max viegls un pliks 4cyl ir max smags
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nē, mana loģika ir tieši tajā ka ir miljons citu faktoru, nevis virsbūve vai tās svars. Tā kā neesmu no tiem kuru tas viss uztrauc, par tādām lietām neinteresējos.
atšķirība starp 323ti compactu un 328i sedanu ar +/- līdzīgām komplektācijām (+ abiem manuālis no rūpnīcas) pēc pašmasas tehniskā pasē bija ap 10-20kg (precīzi neatceros), sedans bij smagāks
rēķinot ka pats 2.8 varētu būt pāris kg smagāks + šajā gadījuma sedanam no rūpnīcas ir ZF kārba kurā arī varētu būt n kg smagāka par getragu compactam + sedanam ir dual pipe exhaust visā garumā , kurš arī būs par n kg smagāks neka single pipe teiciens "compacts ir vieglāks - ies labāk" diezvai būs patiess.
rēķinot ka pats 2.8 varētu būt pāris kg smagāks + šajā gadījuma sedanam no rūpnīcas ir ZF kārba kurā arī varētu būt n kg smagāka par getragu compactam + sedanam ir dual pipe exhaust visā garumā , kurš arī būs par n kg smagāks neka single pipe teiciens "compacts ir vieglāks - ies labāk" diezvai būs patiess.
Mana doma jau pašā startā bija ka ikdienas braucējs pat taisnā trasē nejutīs to starpību neatkarīgi no tā cik milisekundes viņa būs. Vismaz es savam audi ar 2.8 motoru nejutu starpību uzrāvienā braucot viens vai braucot ar papildus 200kg gaļas bagāžniekā un salonā.
Pēdējais labojis ZzevsS - 27 Dec 2017, 01:55, kopā labots 1 reizi.
Viss jau skaisti, tikai realitātē uzliekam stock neaiztiktas mašīnas (jā šo atrast ir kā adatu siena kaudzē, bet tomēr) uz svariem un salīdzinam ar datiem tehniskajā pasē. Tie dati nesakritīs ne ar reālo svaru, ne ar rūpnīcas datiem. Zili brīnumi no mūsu pašu mīļā CSDD.
Gāja jau runa arī par 'purna stumšanu' a.k.a. procesu, kas notiek braucot līkumā nevis taisni. Ja mašīnas performance mēram pēc taisnas trases, tad visi performance meklētāji varam pirkt 70to gadu US auto un priecāties, ka super reiskāri mums ir
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Šim točna piekrītu!TomSkarsts rakstīja: ↑27 Dec 2017, 01:55
Gāja jau runa arī par 'purna stumšanu' a.k.a. procesu, kas notiek braucot līkumā nevis taisni. Ja mašīnas performance mēram pēc taisnas trases, tad visi performance meklētāji varam pirkt 70to gadu US auto un priecāties, ka super reiskāri mums ir
AF cik reali var izspiest no e61 3.0d chipojot?nu ta ,lai karba nesak mest kuleņus
ar kompatu pa brugji
Lauri, cik var atkārtot, neesmu lohs kas sola zilus brīnumus. Atbrauc, uztaisīsim max ko var un tad mēri uz stenda.
Jo te paskatos, katrs Janka ar vadu sauc sevi par čipotāju, velk softus no torentiem, solot +100hp un aitas tik velkās atliek tik cirpt.
Stock auto, ja negribi lai sirmo dirsa no servisu apmeklējumiem vairāk par +30/40hp neiesakam.
Kur nu vecam e60
Un kārba tiem e60visiem ir mazākais par ko uztraukties, tās vińiem visiem ir labas ar lielu jaudas rezervi. Ko nevar teikt par manuāłiem - spararatu un sajūgu.
Jo te paskatos, katrs Janka ar vadu sauc sevi par čipotāju, velk softus no torentiem, solot +100hp un aitas tik velkās atliek tik cirpt.
Stock auto, ja negribi lai sirmo dirsa no servisu apmeklējumiem vairāk par +30/40hp neiesakam.
Kur nu vecam e60
Un kārba tiem e60visiem ir mazākais par ko uztraukties, tās vińiem visiem ir labas ar lielu jaudas rezervi. Ko nevar teikt par manuāłiem - spararatu un sajūgu.
Kas varetu but pa vainu, ka visu laiku pie slodzes deg viena indukcene ara? Visu laiku vienam in tam pasam cilindram
ar kompatu pa brugji
Sveci uzliki jaunu? Vai svece ir pēc bmw kataloga koda? Vai pie sveces netiek ūdens vai ella klat?
Tad gluzi nav par bnw.
Volvo jau entas indukcenes esmu nomainijis.
Sveces ieliku jaunas
Volvo jau entas indukcenes esmu nomainijis.
Sveces ieliku jaunas
ar kompatu pa brugji
Ok jaunas, bet vai pareizās?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- …
- 470
- chevron_right