dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- …
- 350
- chevron_right
E36 m52b28. Tada problema...es braucu pa taisno,auto noslap. Atvienoju GMM un auto strada ideali. Mainiju 2 stradajosus GMM, nepalidz...Kur meklet problemu? Mans GMM strada 100%..Paligaa,kungi!!!
Nomainiju sveces. Ieliku bosch super 4. Pec mainas ta pat raustijas. 1 veca svece no 4 cilindra bija ella. Sodien meriju kompresiju, svece (jauna) no 4 cilindra bija it ka sausa. Bet es ta pat jau esmu iegadajes jaunu blivi vakam. Sveces jau bija tadas, melnas.
Pirmie 3 cyl ap 12 un otrie 3 ap 11,5. Pipites pa vienai esmu sledzis nost un it ka visas strada. Ko talak iesaki ? Mainit devēju, vai vel kkur meklet ? Tas nevaretu but kartera ventilācijas vārsts? Jo vina man vel dumo ik pa laikam
Jo tā nav GMM problēma, noņemot štekeri ecu strādā avārijas režīmā, tas nekādīgi nenorāda uz problēmu cēloni. Uztaisi diagnostiku pie speciālista.
BMW e36 ar motoru m43b16 no rītiem un kad ir nostāvējis piemēram darba dienu lai iedarbinātu ir ilgi jāstartē pēc tam auto strādā bez nekādām problēmām, kas varētu būt par vainu? Sveces ir jaunas.
Pamēri cik ātri uzpumpejas degvielas spiediens
Iespējams pa drusku attek
Iespējams pa drusku attek
Mainīju degvielas sūkni nekas nemainījās. Vai ir kāds atsevišķs vārsts , kas neļauj degvielai atplūst?
Nu bet tā var daudz ko no ainīt ne pa keksi, ja tev atplūst degviela, tev piemēram var kkur garām tecēt vai gaisu piesūkt.
Tad kā īsti ir ar tām kārbas eļļām? Saprotu, ka Getragā ieiet 1.1-1.2l ATF Dexrons. Tik vairs nav sajēgas, kādu īsti jālej, Dexron II vai Dexron III? Salasījos pa daudz info. Bet cik sapratu, Dexron III vairs neražo un to drīkst aizstāt ar Dexron II. Varbūt kāds zinošāks var ko pastāstīt?
Laikam, ka esmu lējis abas markas, jo parasti Dexronu pērku izlejamo.
Un tos pašus Dexronus arī esmu lējis stūres pastiprinātājam. Pie reizes jautājums, kāds pastiprinātājam ir pareizākais šķidrums? Un arī cik daudz, ja visa sistēma tukša?
Laikam, ka esmu lējis abas markas, jo parasti Dexronu pērku izlejamo.
Un tos pašus Dexronus arī esmu lējis stūres pastiprinātājam. Pie reizes jautājums, kāds pastiprinātājam ir pareizākais šķidrums? Un arī cik daudz, ja visa sistēma tukša?
Ražo joprojām gan dexII, gan dexIII. Atšķirība ir sastāvā/piedevās, bet e36 gadījumā tas toč nebūs būtiski. Gan kārbā, gan pastūzī paredzēts dexII, droši vari liet trešo, pēc konsistences taspats un tās pāris piedevas eļļā par skādu nenāks. Labāks nav sliktāks.
Automātkārbā gan strikti, ko ražotājs paredzējis.
Automātkārbā gan strikti, ko ražotājs paredzējis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Parasti dextronIII bija pussintētika un dextronII minerālā.
Ir neatrisinama problema. Tātad no motora nāk divaina skana lidziga tā kā termomufte beigta mufte ok nonemu siksnu ūdens suknis diezgan skaļš devos uz grosu pēc jauna sukna samainiju skana uz minuti pazuda un atkal paradijas. Nonemot siksnu skana pazud znacit motora nau vaina. Generators samera skals nonemu to un uz galda griežu ar elektrisko urbmasinu tur problema arī nau. Atliek stures pastuza suknis vai tiesam no viņa var nākt tāda skana? Grozot sturi nekas negaudo tikai motoram palielinot apgriezienus. https://youtu.be/LlliLwmb6Zg
Vairāk liekas ka siksna pati vai rullis kāds
Siksna mēdz tā arī darīt. Nomaini to, maksā neko.
Domājot par degvielas spiedienu mēģināju pirms iedarbināšanas uzpumpēju degvielu, bet bez izmaiņām.Kas vel varētu čakarēties tieši aukstam motoram?
viss kas var būt saistīts:
Sveces
kompresija
kloķenes devējs
degvielas padeves
ieteiktu sākt ar kompresijas pārbaudi tieši aukstam motoram-mazums nav jēgas mekēt vainu tālāk
Sveces
kompresija
kloķenes devējs
degvielas padeves
ieteiktu sākt ar kompresijas pārbaudi tieši aukstam motoram-mazums nav jēgas mekēt vainu tālāk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- …
- 350
- chevron_right