Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 19
- chevron_right

Ar M52B25 būtu vēl vieglāk. Tā pati pravodka, tie paši devēji.BavarianE36 rakstīja: ↑31 Dec 2017, 16:54 Sveiki, ir iespēja dabūt donoru un gribu uztaisīt swapu vai mainot no m52b20 uz m50b25, cik esmu izmeklējies pa forumiem un pētijis, tad laikam nekam sarežģītam nevajadzētu būt ? Ir kādam pieredze ar šādu swapu ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Pārlasot topiku, tā arī atbildi neatradu.
Swapojot M52TUB28 (Double Vanos no E46) ko īsti vajag?
Saprotu, ka dzinēja pravotku jāpielāgo priekš E36, EWS delete.
Kronšteini, cik saprotu, var palikt E46, bet var ari likt E36?
Dzesēšanas trubas. Kas vel jāņem vērā?
Swapojot M52TUB28 (Double Vanos no E46) ko īsti vajag?
Saprotu, ka dzinēja pravotku jāpielāgo priekš E36, EWS delete.
Kronšteini, cik saprotu, var palikt E46, bet var ari likt E36?
Dzesēšanas trubas. Kas vel jāņem vērā?

Kronšteini der no E46, bet vienu (izplūdes pusē) vēlams uzlikt no E36 (M50/M52 - viens caurums būs jāpavīlē ovāls, lai dabūtu skrūvi iekšā), tas liks dzinējam sēdēt ~ 1cm dziļāk (var uzlikt termo muftu, ja nahrenizē difuzoram paredzētos stiprinājumus uz radiatora - approved).
Mēs likām parasto lielo žurkas radiatoru (ne tds/m3) un nav nekādu problēmu ar dzesēšanu - no termostata uz radiatora augšu E36 truba, uz leju apgraizīta E46 truba. Dzinējs <-> pečka - jāliek troiņiks pa vidu.
Stūres pastiprinātāja sūknis -> reika - M52 vai E39 3.0d truba vai vēl labāk uzsūti jaunu hydroscandā.
Tālāk paliek vadi un EWS (var PM man), pārējais plug&play.
Mēs likām parasto lielo žurkas radiatoru (ne tds/m3) un nav nekādu problēmu ar dzesēšanu - no termostata uz radiatora augšu E36 truba, uz leju apgraizīta E46 truba. Dzinējs <-> pečka - jāliek troiņiks pa vidu.
Stūres pastiprinātāja sūknis -> reika - M52 vai E39 3.0d truba vai vēl labāk uzsūti jaunu hydroscandā.
Tālāk paliek vadi un EWS (var PM man), pārējais plug&play.

Ok, tik tālu skidrs. Kas notiek ar gaisa filtra kasti?
Izpl. kolektori, cik saprotu, tādi paši kā M52 ar single vanos?
Pravotku drošvien gribētu iepirkt jau gatavu uz e36 štekeriem un ews izdzēst.
Kas ar to ātruma signāla devēju? Un kas ar ekonometru?
Izpl. kolektori, cik saprotu, tādi paši kā M52 ar single vanos?
Pravotku drošvien gribētu iepirkt jau gatavu uz e36 štekeriem un ews izdzēst.
Kas ar to ātruma signāla devēju? Un kas ar ekonometru?

Kolektori "tādi paši" (detaļas kods atšķiras), uzlikt nav nekādu problēmu, tikai jānahrenizē pēc katalizatora lambdas vadībā.
Gaisa filtra kasti var iespraust žurkā no E46.
E36 ABS ātruma signālu var "iemācīt" MS42 vadībai. Lielākā daļa mūsdienās no viņa atbrīvojas, paceļot VSS errora limiteru (5.5k stockā). Tomēr tīri pēc sajūtām, ar viņu motors griež labāk - kad izbeidzās devējs, ļoti jutu atšķirību slodzē.
Ekonometrs vienkārši un lēti - nebūs. Jo MS42 iet caur CAN, kas E36 neeksistē.
Gaisa filtra kasti var iespraust žurkā no E46.
E36 ABS ātruma signālu var "iemācīt" MS42 vadībai. Lielākā daļa mūsdienās no viņa atbrīvojas, paceļot VSS errora limiteru (5.5k stockā). Tomēr tīri pēc sajūtām, ar viņu motors griež labāk - kad izbeidzās devējs, ļoti jutu atšķirību slodzē.
Ekonometrs vienkārši un lēti - nebūs. Jo MS42 iet caur CAN, kas E36 neeksistē.

ar vienu e36 un otru e46 kronšteinu motors stāvēs šķibi.
M52tub28/25 & m54b25 der e36 gaisa filtra kaste no b25/b28 motoriem.
M52tub28/25 & m54b25 der e36 gaisa filtra kaste no b25/b28 motoriem.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Paldies par info!
Vel laikam pēdējais jautājums - karteris paliek tas pats no E46?

Vel laikam pēdējais jautājums - karteris paliek tas pats no E46?

Sveiki gribu uz 2.8 m52b28 uzlikt Bosch 413 vadību. Vai derēs m52 pravotka vai ir jāliek m50b25 vanos pravotka uz tā 2.8 ar m50b25 devējiem? Paldies. Aaaa un var būt der arī no non vanosa 2.0 pravotka?

Tev pravotka ar devējiem jāliek no M50B25 Vanosa. Bezvanosa nederēs.
Paši vadi derēs arī no M50B20 Vanosa, kam bijis Bosch.
Paši vadi derēs arī no M50B20 Vanosa, kam bijis Bosch.

Tikai zini, ka uzliekot m50b25tu vadību uz 2.8 apjoma dzinēja, tas motors bez vadības regulēšanas neies uz visiem 100% jo atdursies pret gaisa massas parametriem, un attiecīgi arī pret degvielas maximumu. Attiecīgi bez softiskiem uzlabojumiem tas motors neies teicami uz lieliem RPM

Vai tad m50b20 vanosam kadreiz ir bijusi BOSCH vadība?

Liekot bosch 413 vadību pravodka derēs tikai no m50b25tu, smadzenes un MAF arī tikai no m50b25tu (labi īstenībā tāds MAF vēl kādam dzinējam nāca, m30b30 vai v8 3.0, īsti neatceros, bet tapat dabūt sarežģītāk). Kloķenes/sadalenes devējus un lambdu labāk izmantot arī no ta paša bosch 413, bet nu tur derēja arī no kādām citām BOSCH vadībām.

Kad uzrakstiju, pats saku domāt, ka Bosch uz vanosa tikai bija 2.5


Nu sk protams pec uzliksanas vedišu regulet gan jau tur pat pie AF. Un ka ar zondem pagaidam stav TA kolektors un 2 zondem ka jau m52 bet uzliekot bosch Sanak tos caurumus taisit ciet un likt vienu zondi ka m50b25tu nak pie biksem?

Nevis pie AF bet pie Turbochipa
mēs esam divi dažādi Artūri


Man te tāds jautājums.. kāda jēga vispār tādu porn taisīt un likt vēl tupāku vadību kā jau ir? Stāsts par to, ka Siemens nevar tik pat labi saregulēt jau sen vairs nav taisnība.

Es neko pret siemense nesaku, saku ka ja liek bosch ir jāregulē, jo mainās iesūcamā gaisa un sadedzināmās degvielas apjoms.

Es ne par tevi, par to kāpēc vispār mūsdienās tāda diskusija vēl eksistē 


Ok, bet tad ierakstiet to cilvēku kontaktus kuri to var izdarīt un kvalitatīvi, jo man daudz cilvēku prasa un nākas atteikt, jo siemensu neregulēsim principa pēc,p- nav tas bizītis, tāpat kā vemsus un megašļāscējus un citas drišņas.
M52b20 samainiju uz m52b28 tehniski ,kas vados jamaina, 28 ir bosh vadiba, kads var uz atro pastastit
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 19
- chevron_right