TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 35
- chevron_right
B30 virzuli jau paši par sevi ir pārāk plāni, turbo tādi īsti neder
m50b25tu, m52b28, m54b30 visiem 7mm, bet tas ta bez urbisanas meriju :)
Biezums micei ir vienāds, bet b30 ir daudz šaurāks jeb nav tik gari svārki, kas pie turbo slodzes spiežot uz visām pusēm virzuli vairāk ēdis ovālu blokā un bendes gan sienas gan gredzenus tamdēļ tie ir sliktāki .
+ Attālums starp pirmo gredzenu un mici b30 ir mazāks kā arī kopējais attālums starp gredzeniem.
B30 virzulis ir perfekts atmosfērai, bet galigi nederīgs priekš turbo.
+ Attālums starp pirmo gredzenu un mici b30 ir mazāks kā arī kopējais attālums starp gredzeniem.
B30 virzulis ir perfekts atmosfērai, bet galigi nederīgs priekš turbo.
Sveiki Visiem. interesē tāds tehnisks jautājums, ir kāds no visa pulka šeit mēģinājis sabūvēt super ultra mega lētu turbo projektu. jeb m52 kolektori abi uz augšu pie tiem pieskrūvēts itka 2,4t benzīna turbīna (ja nemaldos) jau ar iebūvēro waste geitu utt. Iebāzsts cooleris no e39 diizeļa un viss palaists. Pūš itkā ap 0,5 bar iekšā tā turba un vadība itkā visu saprotot un tas viss brauc. Vienam čalim tāds bija uztaisīts Jekabpilī kad bijām driftā kompaktā iekšā m50 bezvanusam apkārt tas viss bija, teica jau gadu brauc katru dienu gāze ručkā bez maz vai un viss itkā brauc. itkā esot ap 250 zirgjiem plus mīnus ( ar pirkstu izmērīti ) Nekādas regulācijas nekā, standarta vadība un viss pārējais. varbūt kāds var kaut ko pakomentēt sīkāk par šo visu? Vnk internetā viss ko uzgāju par tādu info bija ka ja pūtīsi vairāk uz standarta vadības būs detonācija , viss ko atradu tā pa lielam uz ātro roku. Vnk interesē ja tas viss reāli ir iespējams, kāda būtu pareiza turbīnas izvēle no kāda auto. Paldies)))
Es saku ka tevis aprakstītais setups ir kkāda leiputrija, tur neredzot setupu par ko stāsti, neticu ka ir vairāk par 0.5 bar uz super mazas turbīnas un etanola.
Un vispār šie "lētie" projekti 100,99% noved pie tā , ka tas ir vējā nauda un laiks, jo galu galā rezultāts ir sūds, un neko jaunu īsti neiemācijies jo liki kopā darot kā nevajag, nevis kā pareizi.
Ja interesē mans viedoklis, tad ja gribi reālus 250hp kurus mizot diendienā tad ieliec 3.0i un ar nelieliem upgreidien tas būs drošs un ejoš setups, no sūdiem salasīts turbokits ir galu galā sūds kurš jēgā nestrādā ( nemot vērā ka neregulēsi) un nekādas baudas un uzticamības no tā nedabūsi, vēl pēcāk mazdēliem stāstīsi ka 2.5 turbo nesūda neiet, ka 2.8 ir pasaules virsotne.
Un vispār šie "lētie" projekti 100,99% noved pie tā , ka tas ir vējā nauda un laiks, jo galu galā rezultāts ir sūds, un neko jaunu īsti neiemācijies jo liki kopā darot kā nevajag, nevis kā pareizi.
Ja interesē mans viedoklis, tad ja gribi reālus 250hp kurus mizot diendienā tad ieliec 3.0i un ar nelieliem upgreidien tas būs drošs un ejoš setups, no sūdiem salasīts turbokits ir galu galā sūds kurš jēgā nestrādā ( nemot vērā ka neregulēsi) un nekādas baudas un uzticamības no tā nedabūsi, vēl pēcāk mazdēliem stāstīsi ka 2.5 turbo nesūda neiet, ka 2.8 ir pasaules virsotne.
sory palabošu pats sevi, sapisos.-AF- rakstīja: ↑17 Okt 2017, 21:34 Biezums micei ir vienāds, bet b30 ir daudz šaurāks jeb nav tik gari svārki, kas pie turbo slodzes spiežot uz visām pusēm virzuli vairāk ēdis ovālu blokā un bendes gan sienas gan gredzenus tamdēļ tie ir sliktāki .
+ Attālums starp pirmo gredzenu un mici b30 ir mazāks kā arī kopējais attālums starp gredzeniem.
B30 virzulis ir perfekts atmosfērai, bet galigi nederīgs priekš turbo.
2.8 virzulim mice ir daudz biezāka, jeb attālums no irzula virsotnes līdz pirmajam gredzenam ir ievērojami lielāks par m54b30 , kaut arī kopumā 2.8 virzula mice ir maza bet ciešama, 3.0 mice ir pārāk plān, var būt uz kāda low boost pusy setupa līdz 300hp ar e85 tas ies ilgi un dikti, bet nu es tad neredzu jēgu vispār no turbo un pisiena to uzstādīt.
Kads zin cik biezi ir m50b25 bezvanoss virzuli?
Ļoooti biezi. Ja tu grasies apvirpot, 1mm easy vari
Tiesi ta..doma ir par virposanu, lai samazinatu cr un reize uztaisitu nelielu squish area..
ja zinatu cik biezi ir tad zinatu cik apmeram var novirpot..
ja zinatu cik biezi ir tad zinatu cik apmeram var novirpot..
Jautājums kādai jaudai? Un centru diži boret vairāk par 1mm neieteiktu
jaudai ap 400, labakaja gadijuma ar 500 hp..
ar e98 gribetu, bet sliktakaja gadijuma uz e85
ar e98 gribetu, bet sliktakaja gadijuma uz e85
Uz e85 vispār nav problēmu. Liec stock un pūt.
Ar e98 jā vajadzētu CR ap 9 vismaz.(tā būs drošāk)
To dabūt var gan apvirpojot virzuli, gan liekot biezāku blīvi (kas ir neieteicami)
Gan drusku palielinot degkameras apjomu.
Un iesaku neaizmirst par sadalenem un galvas kanāliem jo tas arī palīdzēs tev sasniegt jaudu.
Protams ieteicams Vanos - jo tas ievērojami palīdzēs sasniegt ātrāku boostu, bet nu ievērojami sadārdzinās visu projektu.
Ar e98 jā vajadzētu CR ap 9 vismaz.(tā būs drošāk)
To dabūt var gan apvirpojot virzuli, gan liekot biezāku blīvi (kas ir neieteicami)
Gan drusku palielinot degkameras apjomu.
Un iesaku neaizmirst par sadalenem un galvas kanāliem jo tas arī palīdzēs tev sasniegt jaudu.
Protams ieteicams Vanos - jo tas ievērojami palīdzēs sasniegt ātrāku boostu, bet nu ievērojami sadārdzinās visu projektu.
Nonvanos virzuļus salīdzinot ar vanos virzuļiem, viņi par nepilniem 120gramiem smagāki. Gabalā! :O
Nu un? Kaltie virzuļi arī ir smagāki, uz turbo tas neko daudz neietekmē. Tur tieši vajag vairāk gaļas , lai neparkarstu.
Par biezaku galvas blivi jau sapratu, ka jo planaka jo labak..-AF- rakstīja: ↑14 Jan 2018, 10:22 Uz e85 vispār nav problēmu. Liec stock un pūt.
Ar e98 jā vajadzētu CR ap 9 vismaz.(tā būs drošāk)
To dabūt var gan apvirpojot virzuli, gan liekot biezāku blīvi (kas ir neieteicami)
Gan drusku palielinot degkameras apjomu.
Un iesaku neaizmirst par sadalenem un galvas kanāliem jo tas arī palīdzēs tev sasniegt jaudu.
Protams ieteicams Vanos - jo tas ievērojami palīdzēs sasniegt ātrāku boostu, bet nu ievērojami sadārdzinās visu projektu.
Galvu obligati ir doma portet+plus varstu sezas u.t.t. ja jau dzinejs ir izjaukts, tad ir jaizdara..
Par sadalenem ir doma par budzeta variantu ar iepludeni izplude.. pagaidam neesmu gatavs 1k nolocit par srick vai kko tamlidzigu, nakotne gan loti iespejams
Par cik ir jau stocka bezvanoss dzinejs, tad iztiksu bez apzinoties ka butu labak ar vanosu, bet nu visu ari nevar gribet
Ja nesakasisu m42 virzulus,tad virposu m50b25 virzulus.. par cik man nav nekadu cr kalkulatoru, tad noraujot 1 mm no stock virzuliem plus ar 1.75 galvas blivi varetu izveidoties jau cr ap 9 ??? nemot vera ka stocka cr ir 10, bet gudri cilveki runa ka tikunta dzive ir ap 9.5 cr.. par to neesmu parliecinats, pats to neizdomaju
Ir sada veida made by home taisits turbo kolektors tika taisits prieks. M50b25, jautajums tads vai deres m522.8 un vai ir vispar jega ko tadu likt virsu??
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Noteikti nē. Liec dajebkadu turbīnu, pie lieliem RPM šis kolektors slāpes motoru un neiegriezis normāli turbīnu, pietam pēc flaņča spriežot bija doma stutēt dīzeļa turbīnu, kas jau saknē ir garām.
Pēdējais labojis -AF- - 14 Jan 2018, 19:43, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 35
- chevron_right