Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 81
- chevron_right
Būtu interesanti zināt kādu apļalaiku var dabūt turbo e36/46 (ar jūsu low grip setupu) Biķernieku lielajā aplī bez slāpētājiem, jo trase ir pateicīga jaudīgiem auto - daudz taisnie gabali-AF- rakstīja: ↑16 Jan 2018, 08:35Un brauc aiz mugurasTomSkarsts rakstīja: ↑16 Jan 2018, 00:17Un ar grippy setupu? Saprotu, ka te visi par driftu fano, katram sava gaume, bet nu šosejās visādi monstruāli aparāti brauc ar mazāku top speed un nesūdzās, ka raujas nost.
Kāpēc low grip setups?
Es iespējams šogad nobraukšu kādu bavariana rīkoto trackday
Es iespējams šogad nobraukšu kādu bavariana rīkoto trackday
Abiem tak bija 205/40? + budget parastās vasarenes
Iesaku bavarian track day + perfekts veids kā pārbaudīt auto slodzē
Iesaku bavarian track day + perfekts veids kā pārbaudīt auto slodzē
Pēdējais labojis kars - 16 Jan 2018, 09:17, kopā labots 1 reizi.
Nē, man bija 215/40 ar 1* sagāzumu un ļoti mīkstiem sunfuliem. Startu varēju paņemt daudz labāku nekā oponents ar f10 m5 un 275 gumiju.
Taka laikam tur problēmu nebija.
Šogad likšu 255/35 , tīri intereses pēc.
Taka laikam tur problēmu nebija.
Šogad likšu 255/35 , tīri intereses pēc.
Sk. man arī 215/45 pussliki, bet reāli pa maz
Sagāzumu vajag ~ -3 priekšā, -2,5 aizm.
Sorry par OT
Sagāzumu vajag ~ -3 priekšā, -2,5 aizm.
Sorry par OT
Bieži velc 200kmh+ ?-AF- rakstīja: ↑16 Jan 2018, 08:35Un brauc aiz mugurasTomSkarsts rakstīja: ↑16 Jan 2018, 00:17Un ar grippy setupu? Saprotu, ka te visi par driftu fano, katram sava gaume, bet nu šosejās visādi monstruāli aparāti brauc ar mazāku top speed un nesūdzās, ka raujas nost.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kad braukāju jā, jo tur jau parādās realitāte kam iet a kam tikai cipariņi.
Teiksim. F10m5 pēc 200 uzreiz jūtami švakāk iet.
Teiksim. F10m5 pēc 200 uzreiz jūtami švakāk iet.
Principā visi, izņemot Rumbulas pirmos vakarus.
Visbiežāk paši piedāvā izskrieties, jo tā uz ielas to nepadarīt, sarunajam laiku un dodamies uz spotu, more funn.
Visbiežāk paši piedāvā izskrieties, jo tā uz ielas to nepadarīt, sarunajam laiku un dodamies uz spotu, more funn.
Man ta skriešanas bija sktuala 21 gada, kad bija 20vt quattro un 10vt q
ar kompatu pa brugji
Protams kā būtu, ja būtu, bet es neredzu īsti jēgu ātrumam pēc 250kmh. Tie paši biķernieki. Ir diezgan gara taisne, ja taisnes galā ir gals - good enough. Bet katram savs. Abiem jums ar vladlenu super projekti.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu man ir 3.38 un 6gang ar lielākiem ratiem, līdz ar to itkā ir pietiekami, pēc kalkulātora rādās 284km v max.
Bet jā agrāk arī domāju ka nah vairāk par 200,bet realitætē mūsdienās daudzi auto uzrāda labu rezultātu 0-200, tamdēļ vajag lai iet arī tālāk un tik pat labi.
Bet jā agrāk arī domāju ka nah vairāk par 200,bet realitætē mūsdienās daudzi auto uzrāda labu rezultātu 0-200, tamdēļ vajag lai iet arī tālāk un tik pat labi.
Paaris reizes esmu uzvilcis liidz 290km/h peectam vairs nav braukkssana liekas ka ar kaajaam ome atpakallgaitaa aatraak iet
Loud N' Proud
Puis, Tu esi izbraucis ar kautko jautrāku par 2.5? Es vēl kā šodien atceros, kad pirmo reiz pēc regulēšanas pa Jelgavas apvedceļu iedevu ribās tam Turbo, rokas visu vakaru pēctam no laimes vibrēja Jā man kautkāds 225 puslikveidīgie bija ikdienā.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jan 2018, 16:46Bieži velc 200kmh+ ?-AF- rakstīja: ↑16 Jan 2018, 08:35Un brauc aiz mugurasTomSkarsts rakstīja: ↑16 Jan 2018, 00:17
Un ar grippy setupu? Saprotu, ka te visi par driftu fano, katram sava gaume, bet nu šosejās visādi monstruāli aparāti brauc ar mazāku top speed un nesūdzās, ka raujas nost.
Te nav runa par kautkadu driftu vai šoseju, vienkārši for fun un kaifam un patīkamai jaudas rezervei.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Bija 89 gada 90 quattro ar 20vt dzinēju. MS utt. Pa Lietuvas šoseju uz 275 izbraucu, bija 5k apgriezieni , bet vairāk neriskeju vilkt, jo reali visi bleki saka drebēt un ziemas riepām ātruma indeks bija ap 180
ar kompatu pa brugji
Pašam ir bijis 2.5, labākais ar ko esmu braucis ir Turbo Integra. Neslēpšu ka 400-500hp auto braucis neesmu, tikai gudri spriežu. Ātrums aizrauj, es tikai piesējos idejai, ka rakstīja, ka ar īsāku reduktoru raujās nost un uzskatu ka tam risinājums ir aero un gaļīgākas riepas. Neko citu necentos ar to pateikt.Jurka rakstīja: ↑16 Jan 2018, 21:02Puis, Tu esi izbraucis ar kautko jautrāku par 2.5? Es vēl kā šodien atceros, kad pirmo reiz pēc regulēšanas pa Jelgavas apvedceļu iedevu ribās tam Turbo, rokas visu vakaru pēctam no laimes vibrēja Jā man kautkāds 225 puslikveidīgie bija ikdienā.
Te nav runa par kautkadu driftu vai šoseju, vienkārši for fun un kaifam un patīkamai jaudas rezervei.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sezona nav aiz kalniem, tapec nopirku vel pari sunfull sf888 r17 205/40, sogad tas riepas jau maksa uz 10% dargak :/
Ka ari atnaca no Racing Diff paka ar lsd "saibam", ka ari elements nodods uz virsmu atjaunosanu..
Ka ari atnaca no Racing Diff paka ar lsd "saibam", ka ari elements nodods uz virsmu atjaunosanu..
Gan jau kosmosu maksāja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 81
- chevron_right