AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 14
- chevron_right

Tieši tāTomSkarsts rakstīja: ↑19 Jan 2018, 16:13Ja nejaucu tas bija tāpēc, lai daily būtu 'drošāk' standarta braucējam, tb radītu understeer.

Yess, tieši šo es gribēju.kars rakstīja: ↑19 Jan 2018, 16:11Dēļ drošības
Running a stagger (dažādu platumu) on a 3 series (with 50/50 weight distribution) with a factory suspension setup increases understeer in steady state cornering. understeer is a worse handling trait, even if you can use power to induce oversteer, which is not practical 99% of the time on the street.
And even if you are on the track, and you have use power to induce oversteer in every corner, it means the car is undesteering and going slower than a car with a neutral setup.
Uz ielas braucot mierīgi protams nebūs nekādas atšķirības
Pēc citas teorijas, ja brauc ar superjaudīgu auto kam arī 50/50 izsvarojums, tam arī nepieciešami platāki rati aizmugurē, savādāk owersteer ir pārāk izteikts.

Actually bēdīgi, jo man piem drošība asociējas pretēji. Understeer ir fobijakars rakstīja: ↑19 Jan 2018, 16:16Tieši tāTomSkarsts rakstīja: ↑19 Jan 2018, 16:13Ja nejaucu tas bija tāpēc, lai daily būtu 'drošāk' standarta braucējam, tb radītu understeer.

Atsaucoties uz AF - jā, bet tas vairāk mid/rear-engine mašīnām, kur svars uz aizmuguri. 50/50 jau ja liec platākas aizmugurē dēļ jaudas, tad platākas var likt arī priekšā, vnk parasti priekšā nav vietas bāzt superplatu par cik priekšējiem ratiem jāgrozās arī tomēr

Being second is being the first of the losers. /Senna/

e36 tieši priekšā ir vairāk vietas platām riepām, pirmā kas strīķējās parasti ir aizmugure, e46 gan jau līdzīgi.
Ja jau uz e36 var dabūt 255 all round bez wide body, tad uz e46 arī jāvar
Ja jau uz e36 var dabūt 255 all round bez wide body, tad uz e46 arī jāvar
Slēpts saturs: Parādīt

nu redzēs


Mid engine vai proshiem jā, bet FR mašīnām jo ātrāk gribi pabraukt jo platākas riepas vajag priekšā
Piem. šobrīd ātrākajam FR auto ir vnk. monstruāli platas priekšējās riepas (305)
Slēpts saturs: Parādīt

Ok tas chevijs sver par 500kg vairāk.

Top FR nurburgringa GT-R nismo riepas 255 / 40 R20 97 ZR(Y)
285 / 35 R20 100 ZR(Y)
285 / 35 R20 100 ZR(Y)

Te mēs varam daudz diskutēt, un daudz kas atkarīgs no braukšanas stila, un atgādināšu, man nav trases auto, man ir vnk ātrs 7dienas auto 

Te nevienām nav trases auto pēc dažu domām
Gaidu tevi bmwlife track days

Gaidu tevi bmwlife track days


Koili par 200€, r16 un sūdīga paskata bunža neskaitās track day uzreiz.

Nesanāks pabraukt aiz manis, taisnēs tev liksies ka es velkos kā gliemezis. Iesēdinot manā vietā citu labu baucēju, garantēju ka liks tev iesvīsti

Esmu notestējis savu auto pret V8 žurkām, tur bija jauda, bet grip nebija (riepas), bez grip tie V8 ir lēni likumos.
Lai palielinātu ātrumu likumos vajag daudz naudas.
riebeklis rakstīja: ↑20 Jan 2018, 01:26Nesanāks pabraukt aiz manis, taisnēs tev liksies ka es velkos kā gliemezis. Iesēdinot manā vietā citu labu baucēju, garantēju ka liks tev iesvīsti![]()
Esmu notestējis savu auto pret V8 žurkām, tur bija jauda, bet grip nebija (riepas), bez grip tie V8 ir lēni likumos.
Lai palielinātu ātrumu likumos vajag daudz naudas.
Nevis daudz naudas, bet smadzenes
ar kompatu pa brugji

cipruss18 rakstīja: ↑20 Jan 2018, 07:02riebeklis rakstīja: ↑20 Jan 2018, 01:26Nesanāks pabraukt aiz manis, taisnēs tev liksies ka es velkos kā gliemezis. Iesēdinot manā vietā citu labu baucēju, garantēju ka liks tev iesvīsti![]()
Esmu notestējis savu auto pret V8 žurkām, tur bija jauda, bet grip nebija (riepas), bez grip tie V8 ir lēni likumos.
Lai palielinātu ātrumu likumos vajag daudz naudas.
Nevis daudz naudas, bet smadzenes
Da labi, sanāk ka visi kas uz sportiniekiem tērē n-tās pakas par sekundes desmitdaļām ir lohi?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Nu ja Tu esi Lohs, tad ari entas naudas to nelabos
Es esmu redzejis, ka cilvēks ar 20v quattro liek ara Lūcijas un sibarus, jo cilvēks dima ko un ka jādara. Es neizpludisu te garas debates, bet ja esi kaut reizi braucis ar quattro type 85 vai 89 un subaru, sapratisiet, ka ar quattro vadāmību ir 10x grūtāk to auto noturēt un samest.
Nesaku ka visi ir lohi, bet tādi ir daudz
Tāpēc es ari nebraucu ne fast track ne amatieru rallijos
Es esmu redzejis, ka cilvēks ar 20v quattro liek ara Lūcijas un sibarus, jo cilvēks dima ko un ka jādara. Es neizpludisu te garas debates, bet ja esi kaut reizi braucis ar quattro type 85 vai 89 un subaru, sapratisiet, ka ar quattro vadāmību ir 10x grūtāk to auto noturēt un samest.
Nesaku ka visi ir lohi, bet tādi ir daudz
Tāpēc es ari nebraucu ne fast track ne amatieru rallijos

ar kompatu pa brugji


Pa lielam tu neko ipashu nedari bet tikai dirs ka visu zini un lielies ar pasakam un nostastiem. Af sorry par spamu.cipruss18 rakstīja: ↑20 Jan 2018, 08:33 Nu ja Tu esi Lohs, tad ari entas naudas to nelabos
Es esmu redzejis, ka cilvēks ar 20v quattro liek ara Lūcijas un sibarus, jo cilvēks dima ko un ka jādara. Es neizpludisu te garas debates, bet ja esi kaut reizi braucis ar quattro type 85 vai 89 un subaru, sapratisiet, ka ar quattro vadāmību ir 10x grūtāk to auto noturēt un samest.
Nesaku ka visi ir lohi, bet tādi ir daudz
Tāpēc es ari nebraucu ne fast track ne amatieru rallijos![]()
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.

Īsumā par progresiem.
Jauns ķīnietis, vis kaut kādi pribambasi, skan perfekti u.t.t -320€ ja kādam interesē 29352357 - vietējais izplatītājs. 3.0 kardāns, jo iepriekšējo savērpa drusciņ. precīzāk uzlikts kārbas kronšteins, pateicoties nutshell kniežu vītnēm. uzlikts/uztaisīts daudz masīvāks (2>1) spilvens. Šosezon r18 ar 225/40 priekšā un 255/35 aizmugurē. + HSD
Tad jauniegūtā saķere uzreiz lika par sevi manīt. Tad vēl reduktora lielo skrūvi m14 vienu atkal nolauza, otru pa ceļam uz mājām sāka jau lauzt. Uzliku tagad m14 12.9 pakāpes skrūvi, redzēs kā turēs
Pa ceļam pie Turbochipa Lv feinie ceļi atnesa pārsteigumu Uz doto brīdi auto noregulēts jau uz 1.1 un 1.2 bar boosta. Ar labu saķeri 3robs mēreni bet drusku izspolē, bet nu manāmi labāka saķere.
Jauns ķīnietis, vis kaut kādi pribambasi, skan perfekti u.t.t -320€ ja kādam interesē 29352357 - vietējais izplatītājs. 3.0 kardāns, jo iepriekšējo savērpa drusciņ. precīzāk uzlikts kārbas kronšteins, pateicoties nutshell kniežu vītnēm. uzlikts/uztaisīts daudz masīvāks (2>1) spilvens. Šosezon r18 ar 225/40 priekšā un 255/35 aizmugurē. + HSD
Tad jauniegūtā saķere uzreiz lika par sevi manīt. Tad vēl reduktora lielo skrūvi m14 vienu atkal nolauza, otru pa ceļam uz mājām sāka jau lauzt. Uzliku tagad m14 12.9 pakāpes skrūvi, redzēs kā turēs
Pa ceļam pie Turbochipa Lv feinie ceļi atnesa pārsteigumu Uz doto brīdi auto noregulēts jau uz 1.1 un 1.2 bar boosta. Ar labu saķeri 3robs mēreni bet drusku izspolē, bet nu manāmi labāka saķere.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 14
- chevron_right