RENIO'S cabrio
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- …
- 86
- chevron_right
Piemēram jo?
Jo nevienam mehaniķim nepatīk likt kopa kko,kas ir izjaukts
Nu es agrak ar tadam lietam esmu saskries
Nu es agrak ar tadam lietam esmu saskries
ar kompatu pa brugji
Tas ir skaidrs.
Tikai man viss ir salikts strukturāli un izjaukts kā vajag
Tikai man viss ir salikts strukturāli un izjaukts kā vajag
Šodien uzsākta liekās provodkas amputācija kas ir pie vadības bloka. Nākamais solis smuki visu sakārtot un dažas lietas pārlodēt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šodien daudz kas pārlodēts pie dzinēja kompja, satīti un sakārtoti vadi lai tie normāli būtu savā vietā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šāda vadu salipināšana/aptīšana nav nevēlama, ja runa ir par kkādu īssavienojumu, vadu kušanām, vadu krāsu nozīmēm utt.?!
Tieši tā, auto vadus nevar tīt nepārtrauktā vienā laidā nav vadiem vietas kur uzsilstot vai sasalstot staigāt, līdz ar to velk arī blakus vadu, kopsummā tas ātrāk noved pie pārlūšanas. Bet nu galvenais aspekts, ir ka šī tinuma iekšā vadi var uzkarst un aizsvilties kā kûdras lauks.
Pats sev vadus taisi?
Pats sev vadus taisi?
Ja gribās smuki vismaz zeķēs saliec vadus, bet ja negribi pārplugot tad vnkt ar matērijas Tesa līmlenti aptina ar spraugām.
Vadi tīti uz elastības pamata.
Paši satītie vadi atradīsies nekustīgi nostiprinātā pozīcijā.
AF - tad kādēļ motortelpas vadi tiek tīti vienā gabalā? Tie pēc būtības arī būtu jāliek vai nu "zeķē" vai trubā.
Pats tinu.
Paši satītie vadi atradīsies nekustīgi nostiprinātā pozīcijā.
AF - tad kādēļ motortelpas vadi tiek tīti vienā gabalā? Tie pēc būtības arī būtu jāliek vai nu "zeķē" vai trubā.
Pats tinu.
Nu ko pārcinkoti kādi 5kg skrūvju un metāla
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tās reāli ir tikai no dzinēja priekšas + dzinēja paša kas ir no ārpuses
Pērku - ja nu kādam kaut kas ir
* kupejas Priekšējos feislift spārnus (abas puses) - labā stāvoklī
* M3 bremžu cilindrīti
* e39 Mtech3 resnāko prefeislifta stūri
* e36 kupejas stūres lifta mehānismu
* kupejas Priekšējos feislift spārnus (abas puses) - labā stāvoklī
* M3 bremžu cilindrīti
* e39 Mtech3 resnāko prefeislifta stūri
* e36 kupejas stūres lifta mehānismu
Jurijam ir, ja nemaldos 100+€
Ebay ir pa 175€
Ebay ir pa 175€
nu tieši par ko?
Oi. Par m3 galveno bremžu cilindrīti.
Aa pag ne, tas tak der no e34
Es jaucu. Domāju tu pastiprinātāju meklē
Aa pag ne, tas tak der no e34
Es jaucu. Domāju tu pastiprinātāju meklē
Ieteikumi:
Ja es ņemu no e46 3.0 - vakumņiku un cilindrīti, tas būs daudz labāk nekā e36 bremžu cilindrītis?
Ja es ņemu no e46 3.0 - vakumņiku un cilindrīti, tas būs daudz labāk nekā e36 bremžu cilindrītis?
3.0i e46 ir tāds pats kā visiem e46
Hz, bet man liekas ka uz e36 viņš īsti nederēja.
Hz, bet man liekas ka uz e36 viņš īsti nederēja.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- …
- 86
- chevron_right