Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 32
- chevron_right
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Apkārt mašīnai apej ar kūpošu kadiķi .
Ja viņš iebrauks tad jau vispār nekas pāri nepaliks
Miglas spīd, regulējas, viss smuki Domāju tos sprostus ar pulverkrāsu melnus nokrāsot, jo parastā krāsa diezvai labi turēsies uz viņiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
klipši izskatās pēc labas fīčas!
ir tādus iespējams sataisīt tā, lai kāds gudrinieks pie maximas stāvot bamperi neaiznes? nu tālu jau netiks, bet nu drošs paliek nedoršs!
ir tādus iespējams sataisīt tā, lai kāds gudrinieks pie maximas stāvot bamperi neaiznes? nu tālu jau netiks, bet nu drošs paliek nedoršs!
Nu var zem moldingiem pie balkas kādu skrūvi ieskrūvēt, bet tad jau zūd klipšu jēga.
skats būtu labs
Par šo arī iedomājos un ar čomiem ierēcām.
Svaigi štekeri, viss tip top.
man aiz sānu moldingiem ir katra puse pa vitņu kniedei/skrūve ar plato galvu seskantis ari diezgan atri var nonjemt/uzlikt gan prieksaa gan aizmugure, priekš rīgas drusku drošāk, arī kko lidzigu gribeju taisit. bet sapratu ka palikshu bez bamperiem un labak nevajag
Spontāni izlēmu dzinēju nomainīt, par cik, M50B20, tā teikt, iekrita rokās. Par dzinēju jāsaka paldies lietotājam 540i un BlackSwan!
Kas zinās, kas nē, dzinējs nācis no šīs kupejas, kas nesen ieripojusi no DE ar neapšaubāmiem ~220k km. Protams, kamēr dzinējs ārā, jānomaina pāris blīvslēgi, blīves un mazliet arī jāuzpucē.
Beigās, protams, mazliet aizrāvos. Salīdzinājumam, kāds bija Šodien pieķēros kārbai, samainīti blīvslēgi, eļļa un arī daudzmaz nomazgāta. Jauns SKF izpiedējgultnis un LUK sajūga disks bez atsperēm uz vienmasas spararata. Rīt beidzot jāizceļ IS un tad drošvien gribēsies arī motortelpu izlaizīt un atkal viss ievilksies. Ja kas, M44 var iegūt savā īpašumā pa 180€. Ar izplūdi utt. 230€
Protams, citam liksies, ka bezjēdzīgs swaps utt., bet man motoru nomainīt īsti neko nemaksā un jebkurā gadījumā nenodzīts un kluss 2.0 būs foršāks nekā IS.
Ir arī M52TUB25, ko iekrāmēt, bet tas lai paliek, ko iemest citā bundžā, lai palaistu uz tirgu un pēc tam, iespējams, ieķertu vismaz 2.8.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tur runa gāja par dzinēja pirkšanu, iespējams, un galīgi ne par 2.0.
Šo M50 es ieguvu citāda deala rezultātā.
Šo M50 es ieguvu citāda deala rezultātā.
nu ja tas bija izdevīgi, tad viss štokos ja nebrauc kādā šosejā, kur tas understeer ir izteikts, tad 6 cil noteikti pāri 4 cil!
Kas jums liek domāt, ka 6cyl ir lielāks understear par 4cyl??
ar kompatu pa brugji
..fizika?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 32
- chevron_right