m51b25 pravodka swap in e30 ar m50 fisku
sveiks.
tagad dabuju labu e30 bez motora kur bija m50, gribu ielikt m51.
mehaniska dala visa saprotama, un ka ari ews.
manaja e30 jau ir fiska no m50, bet pravodkai no m51 ir 3 fiskas, man ir stupors ka savienot, kada no tiem man vajadzes, lai izgriestu nevajadzigo ka ari drosintaju kasti.
tagad dabuju labu e30 bez motora kur bija m50, gribu ielikt m51.
mehaniska dala visa saprotama, un ka ari ews.
manaja e30 jau ir fiska no m50, bet pravodkai no m51 ir 3 fiskas, man ir stupors ka savienot, kada no tiem man vajadzes, lai izgriestu nevajadzigo ka ari drosintaju kasti.
Vot nafig likt to sūdu tādā autiņā?
Pat zinot ko ieteikt, negribās teikt, lai tu neizdari tādu kļūdu
Pat zinot ko ieteikt, negribās teikt, lai tu neizdari tādu kļūdu
kapec uzreirz sudu, tu ar mau tdsu neesi braucis
ta ir mana izvele, ka ari budzets variants ir viss nepiecams no vecas bunzas..
apnics m51 ieliksu m57
labak palidz , kritika bus pec swapa kad redzes ka vinjs brauc
ta ir mana izvele, ka ari budzets variants ir viss nepiecams no vecas bunzas..
apnics m51 ieliksu m57
labak palidz , kritika bus pec swapa kad redzes ka vinjs brauc
AF būs viens no tiem, kas ieteiks vispareizāk, jo pats cauri dīzelim ir izgājis ļoti tālu cauri, tāpēc paklausies un nesprēgā.
Ja jau ir budžets un bundža arī laba ir, tad netaisi sūdu, fano pa dīzeli cik gribi, sūds ir, būs un paliks.
Tds konstruktīvi ir tāds motors kurš nespēs turēt ilglaicīgi lielu slodzi+ motora swaps stipri pasliktinās auto vadību, esmu braucis ar e30 3.0d krieva , kuru mēs čipojām, jā gāja labi, bet svars drausmīgi ietekmē dinamiku. A te tas pats svars ar divtik neizturīgāku un vārgāku motoru .
Man ļoti patika ka e30 brauca ar labu m54b30.
Ko tev vajag ir no attiecīgā motora savu paredzēto pravodku un tik cik izvilkt signālu no reduktora uz spidometru , nekādu jaunu velosipēdu tur nevajag izdomāt. Bet neiesaku.
Man ļoti patika ka e30 brauca ar labu m54b30.
Ko tev vajag ir no attiecīgā motora savu paredzēto pravodku un tik cik izvilkt signālu no reduktora uz spidometru , nekādu jaunu velosipēdu tur nevajag izdomāt. Bet neiesaku.
tas bus fanu auto, izbraukt uz dragresu, paspolet ielas, nav buvets auto prieks sportam.,-AF- rakstīja: ↑12 Feb 2018, 12:44 Tds konstruktīvi ir tāds motors kurš nespēs turēt ilglaicīgi lielu slodzi+ motora swaps stipri pasliktinās auto vadību, esmu braucis ar e30 3.0d krieva , kuru mēs čipojām, jā gāja labi, bet svars drausmīgi ietekmē dinamiku. A te tas pats svars ar divtik neizturīgāku un vārgāku motoru .
Man ļoti patika ka e30 brauca ar labu m54b30.
Ko tev vajag ir no attiecīgā motora savu paredzēto pravodku un tik cik izvilkt signālu no reduktora uz spidometru , nekādu jaunu velosipēdu tur nevajag izdomāt. Bet neiesaku.
kapec tds, tapec ka vinjs ir laba stavokli, labs paterins, un kadreiz man bija m21 e30 ar lielo turbinu, ta ir nostalgija.
a m54b30 tas jau dargi...
karoc es nezinu ko man savienot no m51 pravodka, gatavai m50 fiskai kura iet drosinataju kaste, vai vispar deres ta fishka
Nu fiška neder tev japartaisa viņa.
P.s man ir Time logic , kad ieliksi varu nahaļavu nomerit tavu super uzrāvienu 0-100 un 0-200
P.s man ir Time logic , kad ieliksi varu nahaļavu nomerit tavu super uzrāvienu 0-100 un 0-200
Šim nav vajadzīga dinamika? Smags klucis priekšā. Nerunājot jau par to, ka ne tur dragreisa rāviens ne īsti spolē. Šobrīd pats sev sabojāt dzīvi un labu (pieņemsim, ka ir kā saki) auto.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu es neteiktu ka tam dzinējam nav potenciāls, ir, bet tas maksa loti dargi , lai tas dzinējs tiesām ietu
ar kompatu pa brugji
Spšvaka galva, švaka blīve, divi vārsti uz podu, stulbā priekškamera? Kas tur labs performance ziņā?
Jauns bosch plunžeris 200+, palielināta apjoma sprauslas 150+ gab. Jauns/restaurēts sūknis 600+
Turbīna lielāka kkāds garrets vai kīnietis 200+ un tāpat nav no tā jēga, jo pie lielas slodzes uzreiz izspiedīs blīvi, jo tā oem konstrukcija ir švaka un domāta benzīnmotoriem, varbūt kāds ražo jau metālpakas blīvi, bet tā parasti , piemeram uz m50maksā 150-200€.
Tālāk atduramies pret švaku galvas kostrukciju kur priekškamera sēž švaki un gaļas apkārt ir maz.
Ja gribi pūst daudz, tad jāmaina vārstu atsperes, pateikšu priekšā ka var uzlikt no m50, bet tas tādā variantā ja pūtīsi virs 2 bar , bet te ātri padosies galvas blīve ja būs stock krč apburtais loks keb vnk konstruktīvi tas motors nav paredzēts lielai spīdzināšanai.
ta nebus formula 1, tas bus fanu auto, ma nevajag supr puper jaudu, man pietek tie 200hp ar 400n/mTomSkarsts rakstīja: ↑12 Feb 2018, 16:21Šim nav vajadzīga dinamika? Smags klucis priekšā. Nerunājot jau par to, ka ne tur dragreisa rāviens ne īsti spolē. Šobrīd pats sev sabojāt dzīvi un labu (pieņemsim, ka ir kā saki) auto.
nav adekvatu atbildi uz manu jautajumu, ka savienot m51 ar e30
kaut kadas debiliskas atbildes. nepatik mans swaps ej nah*j, nelasi to postu. tas ir "Elektrika" topiks. macies lasit jautajmu, neesmu prasijis "vai swapot man m51 e30 bunza"
kada jega no tas plapasanas, ja smdzenes pietek kritet citus, tev nav jasez saja tema.
da zae*ali, reali vajag paliga, nekad neesmu nostaradajos ar pravodku, tas man "temnij les"
motora provodka no kādas virsbūves?
Jo cik atceros tad e34 no e36 atšķīrās pini x20 štekerī....
Un jā - šis tāpēc ir forums, lai katrs varētu izteikt savu viedokli un gudri spriedelēt - Tev to vajag vai nevajag. Bet, lūdzu bez negācijām.
Un Tu esi šeit, kas prasa palīdzību, tad arī gaidi, kamēr kāds zinošs atbildēs. Un apraksti visu A-Z, kas no kā likts. Un ja ar provodku neesi darbojies un shēmas lasīt nemāki, tad labāk samaksā kādam par gatavu provodki, nevis saFis visu da galam.
Peace out!
Jo cik atceros tad e34 no e36 atšķīrās pini x20 štekerī....
Un jā - šis tāpēc ir forums, lai katrs varētu izteikt savu viedokli un gudri spriedelēt - Tev to vajag vai nevajag. Bet, lūdzu bez negācijām.
Un Tu esi šeit, kas prasa palīdzību, tad arī gaidi, kamēr kāds zinošs atbildēs. Un apraksti visu A-Z, kas no kā likts. Un ja ar provodku neesi darbojies un shēmas lasīt nemāki, tad labāk samaksā kādam par gatavu provodki, nevis saFis visu da galam.
Peace out!
adekvats cilveksROYALTY rakstīja: ↑13 Feb 2018, 09:28 motora provodka no kādas virsbūves?
Jo cik atceros tad e34 no e36 atšķīrās pini x20 štekerī....
Un jā - šis tāpēc ir forums, lai katrs varētu izteikt savu viedokli un gudri spriedelēt - Tev to vajag vai nevajag. Bet, lūdzu bez negācijām.
Un Tu esi šeit, kas prasa palīdzību, tad arī gaidi, kamēr kāds zinošs atbildēs. Un apraksti visu A-Z, kas no kā likts. Un ja ar provodku neesi darbojies un shēmas lasīt nemāki, tad labāk samaksā kādam par gatavu provodki, nevis saFis visu da galam.
Peace out!
pravodka no e36, ar ews. dzinejs ari no e36 fl.
tricarai jau ir fishka no m50.
varbut atrast cilveku kursh vares visu savienot? domaju gatavo pravodku tadam swapam gan neatradis.