Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 32
- chevron_right
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Apkārt mašīnai apej ar kūpošu kadiķi .
Ja viņš iebrauks tad jau vispār nekas pāri nepaliks
Pāris dienas pabraukāts ar parasto buferi
Jau kādu laiku mētājās viens saplēsts china bampers
Ar flakoniņu nokrāsots
Salikti kautkādi smoked miglinieki ar svaigiem rāmīšiem un gatavs
Drošvien, ka interesē, kas tie pa pīrsingiem tur karājas...
Uztaisīju tā, lai bamperi var fiksi noņemt un uzlikt, kad vajag. Tie, kam zemi auto, šo sapratīs.
Varat pat nesākt par to, ka vieglāk nozagt utt.
Mazpilsētās tā notiek reti un nav jau problēmu, katru vakaru mājās ienest. 
Miglas spīd, regulējas, viss smuki
Domāju tos sprostus ar pulverkrāsu melnus nokrāsot, jo parastā krāsa diezvai labi turēsies uz viņiem.
Miglas spīd, regulējas, viss smuki
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
klipši izskatās pēc labas fīčas!
ir tādus iespējams sataisīt tā, lai kāds gudrinieks pie maximas stāvot bamperi neaiznes? nu tālu jau netiks, bet nu drošs paliek nedoršs!
ir tādus iespējams sataisīt tā, lai kāds gudrinieks pie maximas stāvot bamperi neaiznes? nu tālu jau netiks, bet nu drošs paliek nedoršs!
Nu var zem moldingiem pie balkas kādu skrūvi ieskrūvēt, bet tad jau zūd klipšu jēga. 
skats būtu labs
Par šo arī iedomājos un ar čomiem ierēcām.
Svaigi štekeri, viss tip top.
man aiz sānu moldingiem ir katra puse pa vitņu kniedei/skrūve ar plato galvu seskantis ari diezgan atri var nonjemt/uzlikt gan prieksaa gan aizmugure, priekš rīgas drusku drošāk, arī kko lidzigu gribeju taisit. bet sapratu ka palikshu bez bamperiem un labak nevajag 
Spontāni izlēmu dzinēju nomainīt, par cik, M50B20, tā teikt, iekrita rokās.
Kas zinās, kas nē, dzinējs nācis no šīs kupejas, kas nesen ieripojusi no DE ar neapšaubāmiem ~220k km. Protams, kamēr dzinējs ārā, jānomaina pāris blīvslēgi, blīves un mazliet arī jāuzpucē.
Beigās, protams, mazliet aizrāvos.
Protams, citam liksies, ka bezjēdzīgs swaps utt., bet man motoru nomainīt īsti neko nemaksā un jebkurā gadījumā nenodzīts un kluss 2.0 būs foršāks nekā IS.
Ir arī M52TUB25, ko iekrāmēt, bet tas lai paliek, ko iemest citā bundžā, lai palaistu uz tirgu un pēc tam, iespējams, ieķertu vismaz 2.8.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tur runa gāja par dzinēja pirkšanu, iespējams, un galīgi ne par 2.0.
Šo M50 es ieguvu citāda deala rezultātā.
Šo M50 es ieguvu citāda deala rezultātā.
nu ja tas bija izdevīgi, tad viss štokos
ja nebrauc kādā šosejā, kur tas understeer ir izteikts, tad 6 cil noteikti pāri 4 cil!
Kas jums liek domāt, ka 6cyl ir lielāks understear par 4cyl??

ar kompatu pa brugji
..fizika?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 32
- chevron_right

