E36-Violetā misija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- chevron_right
Nu būtu patīkami, ja tik smuks auto arī smuki vadītos. Tātad purnā smagu kluci nevajadzētu :(
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Wtf...lasu komentārus un atsit atminjaa savu topicu
Kr4 Lauri-turpini to ko esi iesācis,esi uz pareizā ceļa-dari tā kā pats gribi nevis kā citi -lidz shim tev ljoti labi viss noteik
Prieks kad paradas topici kuros kaads kautko arī dara
Kr4 Lauri-turpini to ko esi iesācis,esi uz pareizā ceļa-dari tā kā pats gribi nevis kā citi -lidz shim tev ljoti labi viss noteik
Prieks kad paradas topici kuros kaads kautko arī dara
BMW_The Ultimate Repair Bill
Nu jā, jo uztaisītie e90 topiku īpašnieki, neko vairāk par logu tīrītāju plastmasiņu nomaiņu un tā apspriešanu nedara. Īstie projekti ir un paliek e36.
Es te biju
gan pienāks laiks, kad studenti e90 metinās diffus.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tom ,cik reizes Tu personigi esi braucis ar 8podiigu e36 ?
Ipasniekam - prieks ,ka dari ,kaa pasham tiik nevis kaa citiem gribeetos
Ipasniekam - prieks ,ka dari ,kaa pasham tiik nevis kaa citiem gribeetos
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Neesmu braucis. Bet ja starp 4cyl un 6cyl var just manāmu atšķirību (nesāksim Audi īpašnieku tipiskos tekstus ar "jāmāk jau braukt". Prasmes nemaina auto īpašības) tad pieņemu, ka vēl svars purnā diez vai uzlabo situāciju. Jā, dzinējs ir īsāks, bet ne vieglāks.
Apakšas būs, protams, bet atkarīgs no tā, ko īpašnieks no viņa vēlas. Ja "krāmēt" vai braukt taisni - way to go. Ja braukt ātri - nebūs pareizā izvēle. Domāju šim mēs visi varam piekrist. Neietverot jaudas ciparus, līdzekļus un čakaru ar CSDD.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Iesaku pabeigt iesākto un dabūt braucošu, tālāk jau bus vieglāk. Uzbraukt kaut kur, izrādīt exotica varbūt un tad jau bus saprašana čo mi hotjim
Novēlu vēl trakas un skaistas idejas
Novēlu vēl trakas un skaistas idejas
Esmu braucis ar 4cyl 6cyl ,,,3.2evo 3.0stokeru un vel visaadiem dzelzhiem....nekas tuvu nestaav taam sajutaam kuras dod v8))TomSkarsts rakstīja: ↑14 Feb 2018, 11:18Neesmu braucis. Bet ja starp 4cyl un 6cyl var just manāmu atšķirību (nesāksim Audi īpašnieku tipiskos tekstus ar "jāmāk jau braukt". Prasmes nemaina auto īpašības) tad pieņemu, ka vēl svars purnā diez vai uzlabo situāciju. Jā, dzinējs ir īsāks, bet ne vieglāks.
Apakšas būs, protams, bet atkarīgs no tā, ko īpašnieks no viņa vēlas. Ja "krāmēt" vai braukt taisni - way to go. Ja braukt ātri - nebūs pareizā izvēle. Domāju šim mēs visi varam piekrist. Neietverot jaudas ciparus, līdzekļus un čakaru ar CSDD.
Un ja runaa par svaru tad jaa...58kg pipec kaa maina lietas butibu
BMW_The Ultimate Repair Bill
58kg maina diez gan, ja tie ir novietoti aiz priekšējās ass.
Uzprasiet understeer karaļiem. Aka audi faniem
Uzprasiet understeer karaļiem. Aka audi faniem
Tad man ir sekojoš jautājums
Kapec rodas tas understers?
Man jau liekas, ka viss noslēpums slēpjas auto piesedināšanā, bet varbūt kludos
Kapec rodas tas understers?
Man jau liekas, ka viss noslēpums slēpjas auto piesedināšanā, bet varbūt kludos
ar kompatu pa brugji
Atkal karstumi aiziet
Jautājums par tiem understeer, izsvarojumu utt.:
Vai tad to visu nevar izmainīt ar sway bars?
Vājāka priekšā/stingrāka aizmugurē?
Jautājums par tiem understeer, izsvarojumu utt.:
Vai tad to visu nevar izmainīt ar sway bars?
Vājāka priekšā/stingrāka aizmugurē?
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Ar sway bars nemaina izsvarojumu. Izsvarojums kā pats vārds jau pasaka cik svara ir priekšā un cik aizmugurē.
Bet nenoliedzami tas ir labs upgrade, kas novērš understeer, jo E36 no rūpnīcas jau understeer ir paredzēts var teikt. It sevišķi ar platiem diskiem aizmugurē, maziem stab stieņiem aizmugurē un smagu M50 purnā. Ar M52 jau pozitīvāk.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja 6podu e36 ir understeer, tad kas vag grupaj ir?TomSkarsts rakstīja: ↑15 Feb 2018, 19:18Ar sway bars nemaina izsvarojumu. Izsvarojums kā pats vārds jau pasaka cik svara ir priekšā un cik aizmugurē.
Bet nenoliedzami tas ir labs upgrade, kas novērš understeer, jo E36 no rūpnīcas jau understeer ir paredzēts var teikt. It sevišķi ar platiem diskiem aizmugurē, maziem stab stieņiem aizmugurē un smagu M50 purnā. Ar M52 jau pozitīvāk.
Nebij domāts tik kritiski. Vienkārši vienmēr jau var būt labāk.Vladlen rakstīja: ↑15 Feb 2018, 19:21Ja 6podu e36 ir understeer, tad kas vag grupaj ir?TomSkarsts rakstīja: ↑15 Feb 2018, 19:18Ar sway bars nemaina izsvarojumu. Izsvarojums kā pats vārds jau pasaka cik svara ir priekšā un cik aizmugurē.
Bet nenoliedzami tas ir labs upgrade, kas novērš understeer, jo E36 no rūpnīcas jau understeer ir paredzēts var teikt. It sevišķi ar platiem diskiem aizmugurē, maziem stab stieņiem aizmugurē un smagu M50 purnā. Ar M52 jau pozitīvāk.
VAG grupa jau sarkanajā grāmatā jāliek ar to, kā var dabūt tādu understeer
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ļoti laba cena, diez cik šipings?
http://store.uucmotorwerks.com/swaybar- ... 8-p52.aspx
http://store.uucmotorwerks.com/swaybar- ... 8-p52.aspx
Visu jau vienmēr var nokārtot privāti. Anyway funny thing, ka pak. stab. atsaites piemet vēl 100 klātkars rakstīja: ↑15 Feb 2018, 19:50 Ļoti laba cena, diez cik šipings?
http://store.uucmotorwerks.com/swaybar- ... 8-p52.aspx
Being second is being the first of the losers. /Senna/
7: Skrūvēšanās.
Nu tā. Ilgi nečammājoties, ķēros klāt Pandem ducktailam un ACS spliterim.
Duckailu izdevās līdz milimetriem precīzi, no visiem stūriem mērot, dabūt tieši pa vidu vākam un precīzā attālumā no loga.
Atsaites arī, bet apakšējās kājas arī taisīšu īsākas, jo sanāk pārāk garš lauziens, velkot klāt, un tas 6mm stienītis lokās + no iekšpuses jāuzliek plata šaiba, lai nedeformē vāku zem lauziena. Tad no Nixon'a nopirku krustus priekš tālajām gaismām. Sen jau bija plānots un tad beidzot saņēmos un izdarīju.
Pirmā problēma ar kuru sastapos, bijā tā, ka gabrīta spuldze neļāva krustu ielikt līdz galam iekšā.
Kādu brīdi domāju kā to atrisināt, jo negribēju viņu vienkārši atstāt nekur nepiestiprinātu.
Pētot štekeri secināju, ka viņu var modificēt un pat ļoti elementāri. Uzmanīgi nogriezu tās ķepiņas nost, atzīmēju nepieciešamo dziļumu un ar QBond līmi + pulveri pielīmēju klāt pie tā paša štekera. Vēl iekšējos rāmjus nokrāsoju, jo saliekot lampu kopā baigi dūrās acīs tie rāmji ar skrūvēm. Kad viss bija hromā, tad pat neievēroju. Nu un pārējais tā pat kā Nixon'a topikā.
Sāpīgi gāja ar sliekšņu uzlikām, biju nopircis vienu iepakojumu baltos klipšus (25gab) un uz pirmo slieksni aizgāja nevis 11 bet 19 gab.
Tad nu skrēju pie Rapakivi, jo bija aizķēries viens oem iepakojums no kūtiņas laikiem.
Kļūdas -Secinājumi:
*pirms likšanas virsū, tā labi uzsildīt.
*no sākuma ieklipsēt zaļajos klipšos un tikai tad stumt virsū uzliku ( kādas 10x vieglāk uziet virsū), bet arī katru klipsi sildīt, lai ir mīksts un elastīgs pirms sliekšņu uzlikas piespraušanas. Apakša pieskrūvēta tā pat kā felony. Un labi vien, ka jau vasarā nopirku E34 stūres krustiņu
Vakarā, kad ķēros klāt swapam, E36 krustīņš izšķīda pie otrā stūres apgrieziena
Laikam bija nojauta, ka sū_i briest. Un nu man ir arī air duct panna, vienmēr kaitināja, ka caur resti varēja zemi redzēt, tad nu tā sagāja, ka tiku pie pannas, nav gan M, bet labāk par neko tāpat. Sākumā resti biju domājis nostiprināt ar lodāmuru, pakausējot tās plastmasas adatas, lai izveidotos atskabarga, bet beigās vienkārši uzsildīju viņas, atlocīju un ar kompresoru atdzesēju. Bonusā āra bildes un jaunais purna izskats.
Nu tā. Ilgi nečammājoties, ķēros klāt Pandem ducktailam un ACS spliterim.
Duckailu izdevās līdz milimetriem precīzi, no visiem stūriem mērot, dabūt tieši pa vidu vākam un precīzā attālumā no loga.
Atsaites arī, bet apakšējās kājas arī taisīšu īsākas, jo sanāk pārāk garš lauziens, velkot klāt, un tas 6mm stienītis lokās + no iekšpuses jāuzliek plata šaiba, lai nedeformē vāku zem lauziena. Tad no Nixon'a nopirku krustus priekš tālajām gaismām. Sen jau bija plānots un tad beidzot saņēmos un izdarīju.
Pirmā problēma ar kuru sastapos, bijā tā, ka gabrīta spuldze neļāva krustu ielikt līdz galam iekšā.
Kādu brīdi domāju kā to atrisināt, jo negribēju viņu vienkārši atstāt nekur nepiestiprinātu.
Pētot štekeri secināju, ka viņu var modificēt un pat ļoti elementāri. Uzmanīgi nogriezu tās ķepiņas nost, atzīmēju nepieciešamo dziļumu un ar QBond līmi + pulveri pielīmēju klāt pie tā paša štekera. Vēl iekšējos rāmjus nokrāsoju, jo saliekot lampu kopā baigi dūrās acīs tie rāmji ar skrūvēm. Kad viss bija hromā, tad pat neievēroju. Nu un pārējais tā pat kā Nixon'a topikā.
Sāpīgi gāja ar sliekšņu uzlikām, biju nopircis vienu iepakojumu baltos klipšus (25gab) un uz pirmo slieksni aizgāja nevis 11 bet 19 gab.
Tad nu skrēju pie Rapakivi, jo bija aizķēries viens oem iepakojums no kūtiņas laikiem.
Kļūdas -Secinājumi:
*pirms likšanas virsū, tā labi uzsildīt.
*no sākuma ieklipsēt zaļajos klipšos un tikai tad stumt virsū uzliku ( kādas 10x vieglāk uziet virsū), bet arī katru klipsi sildīt, lai ir mīksts un elastīgs pirms sliekšņu uzlikas piespraušanas. Apakša pieskrūvēta tā pat kā felony. Un labi vien, ka jau vasarā nopirku E34 stūres krustiņu
Vakarā, kad ķēros klāt swapam, E36 krustīņš izšķīda pie otrā stūres apgrieziena
Laikam bija nojauta, ka sū_i briest. Un nu man ir arī air duct panna, vienmēr kaitināja, ka caur resti varēja zemi redzēt, tad nu tā sagāja, ka tiku pie pannas, nav gan M, bet labāk par neko tāpat. Sākumā resti biju domājis nostiprināt ar lodāmuru, pakausējot tās plastmasas adatas, lai izveidotos atskabarga, bet beigās vienkārši uzsildīju viņas, atlocīju un ar kompresoru atdzesēju. Bonusā āra bildes un jaunais purna izskats.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- chevron_right