Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- …
- 120
- chevron_right
Jautājums zinātājiem: angļu "provodku" ir iespējams pārkārtot bez "gatera" uz pareizo pusi, lai kompis ir savā vietā vai vieglāk ir meklēt eiropas "provodku" un samainīt?
motors - m52b25
motors - m52b25
Pag, tu par ko runā? Dzinēja pravodku vai virsbūves?
Nē. E36 M52 provotkas visas vienādas. Atšķiras tikai EUR vs UK un automāts vs manuālis.
Taisu swap m43b16 uz m50b20tu
Man m50 pravodkai ir nogriezti apaļie štekeri pie drošinātāj kastes. nezinu, vai bijis viens vai divi. (teica ka itka divi)
Ir plāns pieslēgt m43 štekeri, varbūt kāds var palīdzēt atrast diagrammas, vai katras vadu krāsas nozīmi?
Esmu vissu pārracis bet skaidrība neesmu ticis, jo neta varu atrast tikai m50 uz c101 (e30) štekeri.
To ka negraizitu pravodku var nopirkt pats zinu.
Man m50 pravodkai ir nogriezti apaļie štekeri pie drošinātāj kastes. nezinu, vai bijis viens vai divi. (teica ka itka divi)
Ir plāns pieslēgt m43 štekeri, varbūt kāds var palīdzēt atrast diagrammas, vai katras vadu krāsas nozīmi?
Esmu vissu pārracis bet skaidrība neesmu ticis, jo neta varu atrast tikai m50 uz c101 (e30) štekeri.
To ka negraizitu pravodku var nopirkt pats zinu.
4v uz zondes apsildi ir krietni par daudz?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
... tomēr labāk nopērc negraizītu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir ieswapots M52B25 dzinējs no E39 iekš E36.
Dzinēja pravotka uzlikta no E36. Nezinu gan kā uzlikta, jo pats šo swapu neveicu.
Problēma sekojoša-nav reakcijas pagriežot aizdzedzi. Spidometrs pilnībā neieslēdzas, bet pečka un borta kompis ieslēdzas. EWS arī notikšķ.
Izņemot spidometru, mašīnu var pielaist, rūc un brauc.
Vai tik problēma nav jāmeklē pie ģeneratora vadiem, par cik, tur mazliet pravotka bija jāpārtaisa, ja liek uz E39 dzinēja?
Dzinēja pravotka uzlikta no E36. Nezinu gan kā uzlikta, jo pats šo swapu neveicu.
Problēma sekojoša-nav reakcijas pagriežot aizdzedzi. Spidometrs pilnībā neieslēdzas, bet pečka un borta kompis ieslēdzas. EWS arī notikšķ.
Izņemot spidometru, mašīnu var pielaist, rūc un brauc.
Vai tik problēma nav jāmeklē pie ģeneratora vadiem, par cik, tur mazliet pravotka bija jāpārtaisa, ja liek uz E39 dzinēja?
Vismaz kāds, kas ar elektrību draudzējas, var, lūdzu, virzienu pateikt, kur skatīties?
Uz paneli jāpienāk 6 plusiem. Ņem testeri un mēri.
Foto pielikumā.
Foto pielikumā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Dzinējs M50B25 nelec
Pagriežot aizdedzi sūknis neieslēdzas, sūkni saslēdzot pa taisno rūc un spiedienu sistēmā sadzen, darbinot nav nekādas reakcijas, sprauslas degvielu nešpricē, sveces dzirksteli nedod, vadības bloks tika ielikts citā mašīnā un viņa pielēca, cits vadības bloks tika ielikts man, bet nekas nemainijās, tika pielikta papildus masa uz dzinēju, nekas nemainās, panelī visas lampiņas iedegās kam vajag, tika mainīti releji uz sūkni un vadības bloku nekā, ar starta gāzi arī nelec no izpūtēja nāk ētera smarža, tātad degkamerā viņš nonāk, ir beigušies varianti kas par vainu, varbūt kāds var ko ieteikt.
Pagriežot aizdedzi sūknis neieslēdzas, sūkni saslēdzot pa taisno rūc un spiedienu sistēmā sadzen, darbinot nav nekādas reakcijas, sprauslas degvielu nešpricē, sveces dzirksteli nedod, vadības bloks tika ielikts citā mašīnā un viņa pielēca, cits vadības bloks tika ielikts man, bet nekas nemainijās, tika pielikta papildus masa uz dzinēju, nekas nemainās, panelī visas lampiņas iedegās kam vajag, tika mainīti releji uz sūkni un vadības bloku nekā, ar starta gāzi arī nelec no izpūtēja nāk ētera smarža, tātad degkamerā viņš nonāk, ir beigušies varianti kas par vainu, varbūt kāds var ko ieteikt.
jā tikai klokenes devējs,man nesen bija tā, samainīju devēju un no pusapgrieziena pieleca.
motors m50b25nv
Nixon rakstīja: ↑06 Mar 2018, 17:40 Ir ieswapots M52B25 dzinējs no E39 iekš E36.
Dzinēja pravotka uzlikta no E36. Nezinu gan kā uzlikta, jo pats šo swapu neveicu.
Problēma sekojoša-nav reakcijas pagriežot aizdzedzi. Spidometrs pilnībā neieslēdzas, bet pečka un borta kompis ieslēdzas. EWS arī notikšķ.
Izņemot spidometru, mašīnu var pielaist, rūc un brauc.
Vai tik problēma nav jāmeklē pie ģeneratora vadiem, par cik, tur mazliet pravotka bija jāpārtaisa, ja liek uz E39 dzinēja?
Uz baltā štekera 2. pinu nepienāk strāva.
Vēl dīvaini ir tas, ka tas auto startējas tikai ar noņemtu diagnostikas štekera vāciņu. Ar uzliktu, arī bez spidometra nestartējas. Mistika
Saprotu, ka ar dzinēja pravotku tas īsti saistīts nav, jo arī atvienojot X20 štekeri, spidometrs neieslēdzas, pat degvielas patēriņu nerāda.
Problēma esot parādijusies pēkšņi pēc nedēļas dīkstāves autiņam.
Mistērija turpinās. No baltā štekera 2. pina strāvu arī sadabūju, izrādījās tas ir paneļa apgaismojuma +.
https://youtu.be/x2tdYhBodsI
Zem paklāja šofera pusē ar vadiem viss ok.
Beigās uzgāju, kā var neizņemot spidometru arī piešķilt... Ieslēdzot logu tīrītājus uz max režīmu.
https://youtu.be/9kqeWnimszM
Uzliekot diagnostikas vāciņu, atkal nestartējas arī ar šo metodi.
Kontaktgrupu mēģināju citu, spidometru arī, logu tīrītāju moduli arī. Kas tas par gļuku? Ar doGMu arī sazvanījos, arī palika uz pauzes.
https://youtu.be/x2tdYhBodsI
Zem paklāja šofera pusē ar vadiem viss ok.
Beigās uzgāju, kā var neizņemot spidometru arī piešķilt... Ieslēdzot logu tīrītājus uz max režīmu.
https://youtu.be/9kqeWnimszM
Uzliekot diagnostikas vāciņu, atkal nestartējas arī ar šo metodi.
Kontaktgrupu mēģināju citu, spidometru arī, logu tīrītāju moduli arī. Kas tas par gļuku? Ar doGMu arī sazvanījos, arī palika uz pauzes.
Pārbaudām visus + un - kas saistīts ar spido un auto palaišanu (ews signāla pastipreklis, kontaktgrupa utt). Pietam baudam nevis ar multimetru vai kontroļku, bet, piemēram, kaut vai ar kādu h7 lampiņu (ideāli kvēlene, bet nav īpaši droši )
Smagas aizdomas, ka kaut kur būs vāja māsa vai sapuvuši vadi.
Smagas aizdomas, ka kaut kur būs vāja māsa vai sapuvuši vadi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- …
- 120
- chevron_right