Bākas ventilācija.
Vairākas dienas studējot netu, tā arī kārtīgi neiebraucu, kā tā ventilācija strādā.
1. Ir aizdomas ka bākā rodaas pārāk liels vakums, tas ir bāka saraujas :) attaisot korķi, šis tā daudz ierauj gaisu..
Tātad ir izplešanaas trauks zem aizsarga aizmugures arkā labajā pusē.
*uz to trauku pienāk 2 trubiņas mazas no bākas un viena aiziet uz ogles filtru motortelpā.
* tai kas iet uz motortelpu--- tai vietā ba4okā gaisu iepūst var, bet pa viņu ārā izsūkt nevar.
* tad sanāk ka bākā rodas vakums, tad tikai iepriekšminētajai trubiņai atveras sprosts, tad ogles filtrs tiek pie degvielas tvaikiem.
2. lasot citus forums. viens saka ka tas filtrs nekad nav jaamaina.
* citi saka ka galvenokaart pie tā ka bākā esot vakums, esot bijis vainīgs tas ogles filtrs.
3. bet manām smadzenēm neaizrāpo: ja 2 mazās caurulītes iet uz bāku kur rodas retinaajums, bet caurule kas iet uz motoru suuc iekšā tvaikus uz dzineeju..tad kur tai bākā rasties gaisam?
*izmēģināju bākas korķi no cita bmw, nekas nemainījās.
1. Ir aizdomas ka bākā rodaas pārāk liels vakums, tas ir bāka saraujas :) attaisot korķi, šis tā daudz ierauj gaisu..
Tātad ir izplešanaas trauks zem aizsarga aizmugures arkā labajā pusē.
*uz to trauku pienāk 2 trubiņas mazas no bākas un viena aiziet uz ogles filtru motortelpā.
* tai kas iet uz motortelpu--- tai vietā ba4okā gaisu iepūst var, bet pa viņu ārā izsūkt nevar.
* tad sanāk ka bākā rodas vakums, tad tikai iepriekšminētajai trubiņai atveras sprosts, tad ogles filtrs tiek pie degvielas tvaikiem.
2. lasot citus forums. viens saka ka tas filtrs nekad nav jaamaina.
* citi saka ka galvenokaart pie tā ka bākā esot vakums, esot bijis vainīgs tas ogles filtrs.
3. bet manām smadzenēm neaizrāpo: ja 2 mazās caurulītes iet uz bāku kur rodas retinaajums, bet caurule kas iet uz motoru suuc iekšā tvaikus uz dzineeju..tad kur tai bākā rasties gaisam?
*izmēģināju bākas korķi no cita bmw, nekas nemainījās.
kad izdodas uizzinat kas bija pie vainas, pastasti ari seit, ka jau tev teicu skaties tos vienvirziena blivslegus
...
Vasarā ar "nelielo" sēdinājumu, aprāvu visas šļaukas apakšā, arī bākas ventilācijas!
Sākumā bija vakums bākā, kā tasīju korķi vaļā, tā ierāva gaisu! Uztaisīju trubai zaglužku, un tagad viss ir ok, nekādas ventilācijas nav un nejūtu tās nepieciešamību!
Sākumā bija vakums bākā, kā tasīju korķi vaļā, tā ierāva gaisu! Uztaisīju trubai zaglužku, un tagad viss ir ok, nekādas ventilācijas nav un nejūtu tās nepieciešamību!
kuru trubu tad aizklapeeji?
bet vispaar pagaidām mēģinu principu aizgiriezt korķi līdz galam ciet, itkaa vairs nav tik liels spiediens, citreiz vispaar nav, bet veel testa reziimaa..
bet vispaar pagaidām mēģinu principu aizgiriezt korķi līdz galam ciet, itkaa vairs nav tik liels spiediens, citreiz vispaar nav, bet veel testa reziimaa..
aizgriezt vai neaizgriest?, ja aizgriest, tad ka tad tu vislaik ar pusatskruvetu korki braukaji?
...
aizgirezt.. nu kas skaitaas pusaizveerts.. ieliec gropees un pagriez 30 graadi, viss ok ir ciet. tagad testeeju piegriezt 90-120 graadi
To kas nāk no bākas uz to filtru motortelpā!Agris rakstīja:kuru trubu tad aizklapeeji?
bet vispaar pagaidām mēģinu principu aizgiriezt korķi līdz galam ciet, itkaa vairs nav tik liels spiediens, citreiz vispaar nav, bet veel testa reziimaa..
Kur atrodas šie vienvirziena vārsti?Armando rakstīja:kad izdodas uizzinat kas bija pie vainas, pastasti ari seit, ka jau tev teicu skaties tos vienvirziena blivslegus
Sveiki!
Jautājums ar nedaudz savādāku problemu.
Man tas ventilacijas vārsts špricē garām degvielu, nu tā, ka ar spiedienu... Jautājums tikai Kāpēc? Ja tur degvielai vispār nevajadzētu būt!
Kaut kur, kaut kas varbūt nav pareizi saviebots no trubām? Pats vēl neesmu jaucies, pāris mēnešus atpakaļ tikai nooirku mašīnu!
Jautājums ar nedaudz savādāku problemu.
Man tas ventilacijas vārsts špricē garām degvielu, nu tā, ka ar spiedienu... Jautājums tikai Kāpēc? Ja tur degvielai vispār nevajadzētu būt!
Kaut kur, kaut kas varbūt nav pareizi saviebots no trubām? Pats vēl neesmu jaucies, pāris mēnešus atpakaļ tikai nooirku mašīnu!
Tu domā aktīvo ogļu filtrs ?Qubeart rakstīja: ↑01 Mar 2018, 16:41 Sveiki!
Jautājums ar nedaudz savādāku problemu.
Man tas ventilacijas vārsts špricē garām degvielu, nu tā, ka ar spiedienu... Jautājums tikai Kāpēc? Ja tur degvielai vispār nevajadzētu būt!
Kaut kur, kaut kas varbūt nav pareizi saviebots no trubām? Pats vēl neesmu jaucies, pāris mēnešus atpakaļ tikai nooirku mašīnu!
Moš degvielas spiediena regulators gļuko ?
- ikey07
Man atkal pēc tā ogles filtra likvidācijas bākā baigais vakuums rodas. Taisot bākas korķi vaļā, ritīgi iesūc gaisu. Kāpēc tā?
Nope, tieši ventilacijas vārsts! Par ko visi brīnās! tur nevajadzētu būt degvielai, bet viņa tur slacas ar spiedienu pilnīgi!ikey07 rakstīja: ↑01 Mar 2018, 18:09Tu domā aktīvo ogļu filtrs ?Qubeart rakstīja: ↑01 Mar 2018, 16:41 Sveiki!
Jautājums ar nedaudz savādāku problemu.
Man tas ventilacijas vārsts špricē garām degvielu, nu tā, ka ar spiedienu... Jautājums tikai Kāpēc? Ja tur degvielai vispār nevajadzētu būt!
Kaut kur, kaut kas varbūt nav pareizi saviebots no trubām? Pats vēl neesmu jaucies, pāris mēnešus atpakaļ tikai nooirku mašīnu!
Moš degvielas spiediena regulators gļuko ?
Arī bieži nācās dzirdēt šo vakumu bākā. Iemeslu precīzu nezinu, jo itkā vārst strādāja.
Pāris gadus jau braukāju ar izņemtu regulatoru, uz dzinēju trubā ieskrūvē lielu skrūvi, lai gaisu nesūc un no ventilācijas pienākošo trubu atstāj vaļā.
Praktiski ceļs ir tāds, ka aiz labās arkas ir bačoks, kurā nonāk degvielas tvaiki. Tad ik pa laikam( nezinu cik bieži) ieslēdz to vārstu motortelpā un šos tvaikos novada ieplūdes kolektorā.Qubeart rakstīja: ↑01 Mar 2018, 19:12Nope, tieši ventilacijas vārsts! Par ko visi brīnās! tur nevajadzētu būt degvielai, bet viņa tur slacas ar spiedienu pilnīgi!ikey07 rakstīja: ↑01 Mar 2018, 18:09Tu domā aktīvo ogļu filtrs ?Qubeart rakstīja: ↑01 Mar 2018, 16:41 Sveiki!
Jautājums ar nedaudz savādāku problemu.
Man tas ventilacijas vārsts špricē garām degvielu, nu tā, ka ar spiedienu... Jautājums tikai Kāpēc? Ja tur degvielai vispār nevajadzētu būt!
Kaut kur, kaut kas varbūt nav pareizi saviebots no trubām? Pats vēl neesmu jaucies, pāris mēnešus atpakaļ tikai nooirku mašīnu!
Moš degvielas spiediena regulators gļuko ?
Ja tev pa viņu pienāk degviela, tad:
1. aiz labās arkas aizmugrē atvieno to bačokam visas trubas.
2. piedarbini un skaties vai motortelpā vai pie arkas pa kādu trubu neplūst bendzīns.
3. vainu kādā veidā uz bačoku uzdzen degvielu, vai tā tur uzkrājusies. vai arī dzinējtelpā uz vārstu pienākošā trubiņa ir kautkur pie degvielas sistēmas nepareizi pievienota.
Jap, man tieši šādi ir izdarīts, bet anyway vakuums.
Karoche, fīča tāda, ka izrāvu to vārstu, pagriezu drusku starteri un degvielu man šāva ārā no tās trubas, kas aizidt uz kolektoru, pa kuru tos tvaikus it kā dzen! noglushiju to trubu, lai vismaz mājās tieku no darba!Agris rakstīja: ↑01 Mar 2018, 19:24Praktiski ceļs ir tāds, ka aiz labās arkas ir bačoks, kurā nonāk degvielas tvaiki. Tad ik pa laikam( nezinu cik bieži) ieslēdz to vārstu motortelpā un šos tvaikos novada ieplūdes kolektorā.
Ja tev pa viņu pienāk degviela, tad:
1. aiz labās arkas aizmugrē atvieno to bačokam visas trubas.
2. piedarbini un skaties vai motortelpā vai pie arkas pa kādu trubu neplūst bendzīns.
3. vainu kādā veidā uz bačoku uzdzen degvielu, vai tā tur uzkrājusies. vai arī dzinējtelpā uz vārstu pienākošā trubiņa ir kautkur pie degvielas sistēmas nepareizi pievienota.
Man arī pēc ogles filtra nahrenizācijas parādijās tāds vakums, ka bāku rāva čokurā! Tā zilā trubačka vnk mētājās tur.. Noglušiju un problēma pazuda. Toreiz lasīju forumu un meklēju skaidrojumu, kas un kāpēc, bet vienīgais risinājums no tekstiem nāca, ka jāglušī tas un jāglušī šis!
Beautiful Mechanical Wonder
Kautko nepareizi laikam pateici. Ja tā ir truba, kas aiziet uz kolektoru, pa kuru tev bendzīns nākot. Kā no kolektora var nākt ārā bendzīns? Drīzāk sanāk ka tev degvielu dzina no pienākošās trubas, kas nāk no auto aizmugures?Qubeart rakstīja: ↑02 Mar 2018, 07:28Karoche, fīča tāda, ka izrāvu to vārstu, pagriezu drusku starteri un degvielu man šāva ārā no tās trubas, kas aizidt uz kolektoru, pa kuru tos tvaikus it kā dzen! noglushiju to trubu, lai vismaz mājās tieku no darba!Agris rakstīja: ↑01 Mar 2018, 19:24Praktiski ceļs ir tāds, ka aiz labās arkas ir bačoks, kurā nonāk degvielas tvaiki. Tad ik pa laikam( nezinu cik bieži) ieslēdz to vārstu motortelpā un šos tvaikos novada ieplūdes kolektorā.
Ja tev pa viņu pienāk degviela, tad:
1. aiz labās arkas aizmugrē atvieno to bačokam visas trubas.
2. piedarbini un skaties vai motortelpā vai pie arkas pa kādu trubu neplūst bendzīns.
3. vainu kādā veidā uz bačoku uzdzen degvielu, vai tā tur uzkrājusies. vai arī dzinējtelpā uz vārstu pienākošā trubiņa ir kautkur pie degvielas sistēmas nepareizi pievienota.
Tur jau tā lieta, ka pareizi pateicu un pats brīnos, kā tā var būt?! Nav vēl sanācis laiks noņemt kolektoru, lai beidzot apskatītos, kas par nafig tur ir sadarīts!Agris rakstīja: ↑05 Mar 2018, 13:15Kautko nepareizi laikam pateici. Ja tā ir truba, kas aiziet uz kolektoru, pa kuru tev bendzīns nākot. Kā no kolektora var nākt ārā bendzīns? Drīzāk sanāk ka tev degvielu dzina no pienākošās trubas, kas nāk no auto aizmugures?Qubeart rakstīja: ↑02 Mar 2018, 07:28Karoche, fīča tāda, ka izrāvu to vārstu, pagriezu drusku starteri un degvielu man šāva ārā no tās trubas, kas aizidt uz kolektoru, pa kuru tos tvaikus it kā dzen! noglushiju to trubu, lai vismaz mājās tieku no darba!Agris rakstīja: ↑01 Mar 2018, 19:24
Praktiski ceļs ir tāds, ka aiz labās arkas ir bačoks, kurā nonāk degvielas tvaiki. Tad ik pa laikam( nezinu cik bieži) ieslēdz to vārstu motortelpā un šos tvaikos novada ieplūdes kolektorā.
Ja tev pa viņu pienāk degviela, tad:
1. aiz labās arkas aizmugrē atvieno to bačokam visas trubas.
2. piedarbini un skaties vai motortelpā vai pie arkas pa kādu trubu neplūst bendzīns.
3. vainu kādā veidā uz bačoku uzdzen degvielu, vai tā tur uzkrājusies. vai arī dzinējtelpā uz vārstu pienākošā trubiņa ir kautkur pie degvielas sistēmas nepareizi pievienota.
Nevaru ar roku izčamdīt uz kurieni tev aiziet nr 3 truba? No bildes saprotu ka viņai jābūt zem droseles apmēram.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.