Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1288
- 1289
- 1290
- 1291
- 1292
- …
- 1297
- chevron_right
Uz maxpeedingrods pr koilām der stock atbalsti?
Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu?
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu?
Nylon rakstīja: ↑05 Mar 2018, 16:13 Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu?
Kā tu mērīji to patēriņu ? Pagaidīji ~15 min kamēr bloki iemieg ? 15 A pēc ~piecām stundām akumulatorā būs 0 v.
Gaidīju arī 30+ min, bloki iemieg, par to zinu.-GM- rakstīja: ↑05 Mar 2018, 17:35Nylon rakstīja: ↑05 Mar 2018, 16:13 Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu?
Kā tu mērīji to patēriņu ? Pagaidīji ~15 min kamēr bloki iemieg ? 15 A pēc ~piecām stundām akumulatorā būs 0 v.
Mērīju ar multimetru starp akumulātora mīnusu un klemmi no kuzava.
Nu jau pēc ~1.5-2h nevarēja ar pulti mašīnu atvērt, tikai ar atslēgu un protāms bez centrālas.
Varētu būt pats ģenerators, jo tikai uz ģeneratoru nav drošinātājs, bet tad parasti ir spriegums zemāks.Nylon rakstīja: ↑05 Mar 2018, 17:42Gaidīju arī 30+ min, bloki iemieg, par to zinu.-GM- rakstīja: ↑05 Mar 2018, 17:35Nylon rakstīja: ↑05 Mar 2018, 16:13 Problēma ar e46 330d
Patērē elektrību kad mašīna stāv, viss ir izslēgts, mašīna aizslēgta. Merīju ar multimetru strāvas patēriņu - rada ~15A (cik nu var ticēt Kīnas multimetriem, bet tapat tālu no nulles tāpēc problēma eksistē). Pēc kārtas rāvu nost drošinātājus (protāms ar aizslēgtu mašīnu), nekas nemainās - tapat patērē. Relejas, štekerus no dzinēja ECU/kārbas ECU arī rāvu nost. No pečkas rezistora arī norāvu štekeri (palasīju ka tas medz dzīvot savu dzīvi) - strāvu patērē.
CD changeri arī noņemu, maģis oriģinālais, aftermarket signalizācijas arī nav.
Iedarbinot ģenerātors itkā lādē (rada 13+ tukšgaitā, paceļot apgriezienus ap 14)
Ko un kā vēl apskatīties? Varbūt e46 ir kaut kādas slimības sakarā ar šo problēmu?
Kā tu mērīji to patēriņu ? Pagaidīji ~15 min kamēr bloki iemieg ? 15 A pēc ~piecām stundām akumulatorā būs 0 v.
Mērīju ar multimetru starp akumulātora mīnusu un klemmi no kuzava.
Nu jau pēc ~1.5-2h nevarēja ar pulti mašīnu atvērt, tikai ar atslēgu un protāms bez centrālas.
Šodien uzmetš check engene lampa.bar man rit kads nolasīt kļūdu un ja iespeja,nodzest?
Rīga
Rīga
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
Sveiki visiem,
Ir problema ar e36 m52b20 dzešanas sistēmu.
Termostatu samajniju, suknis ir labs (parbaudiju), bet tomer tas pārkarstejas. Par 30 min stāvešanas temperatura ir 120+, bet pečka tapat pūš ar auksto gaisu.
Vai problema varētu būt motora galvai? Vai kads cits iemesls
Būšu ļoti pateicīgs par palidzibu!
Ir problema ar e36 m52b20 dzešanas sistēmu.
Termostatu samajniju, suknis ir labs (parbaudiju), bet tomer tas pārkarstejas. Par 30 min stāvešanas temperatura ir 120+, bet pečka tapat pūš ar auksto gaisu.
Vai problema varētu būt motora galvai? Vai kads cits iemesls
Būšu ļoti pateicīgs par palidzibu!
Mosk atgaisot aizmirsi?
Tikko pielaižot aukstu mašīnu, dzeses trubas ātri nepaliek cietas?
Čomam bija līdzīgi, termostatā atrada makaronucondrose rakstīja: ↑06 Mar 2018, 08:56 Sveiki visiem,
Ir problema ar e36 m52b20 dzešanas sistēmu.
Termostatu samajniju, suknis ir labs (parbaudiju), bet tomer tas pārkarstejas. Par 30 min stāvešanas temperatura ir 120+, bet pečka tapat pūš ar auksto gaisu.
Vai problema varētu būt motora galvai? Vai kads cits iemesls
Būšu ļoti pateicīgs par palidzibu!
Vai tiešām?Vladlen rakstīja: ↑27 Feb 2018, 22:49Corteco ir bmw oemmar44a rakstīja: ↑27 Feb 2018, 21:47 Baiga dilema par blivgredzenu izmeriem(saļņikiem) prieks e36 dzineja m50b20vanos, karbai aizmugurejais blivgredzens man veikala saka ka ir 2 izmeri pec rel oem ir 40X55X8 bet vekala vel piedava 8x 39,1x 55,2; razotajs febi, ka ari ir pec oem izmeriem 40X55X8 corteco, kuru nemt? jo man ella labi nak ara, nu tas otrs sifterim ari tiks mainits bet tam veikala citu izmeru nepiedavaja tads kads oema rakstits tadus piedava.
Paldies :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nedari neko citu kā atgaisošanu līdz dabūn siltu gaisu pečkā, mašīnu noliec slīpumā ar purnu uz augšu.condrose rakstīja: ↑06 Mar 2018, 08:56 Sveiki visiem,
Ir problema ar e36 m52b20 dzešanas sistēmu.
Termostatu samajniju, suknis ir labs (parbaudiju), bet tomer tas pārkarstejas. Par 30 min stāvešanas temperatura ir 120+, bet pečka tapat pūš ar auksto gaisu.
Vai problema varētu būt motora galvai? Vai kads cits iemesls
Būšu ļoti pateicīgs par palidzibu!
Ja būs galvas blīve vai sazin kas, to uzzināsi vēlāk.
P.S kas bija par iemeslu mainīt termostatu, vai kādi bija sākotnējie simptomi , pirms vispār kko darīji?
- ikey07
Ir iespējams e36 instrumentu panelim mainīt odometra rādijumu? Vajag to piekoriģēt vai vismaz nomest pa 0
Var protams, tak 90% te mašīnu tas jau 10-20 gadus atpakaļ tika darīts
Tavam auto arī tā var nebūt pirmā reize
Tavam auto arī tā var nebūt pirmā reize
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1288
- 1289
- 1290
- 1291
- 1292
- …
- 1297
- chevron_right