dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- …
- 350
- chevron_right
Non vanos
M3.1
M3.1
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Skaiti kapeikas jaunam mēreklim.
Lietoti 99% ir beigti vai tuvu tam. Jau pirms 10mit gadiem dzīvu bija problēmas atrast.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu tad divi varianti
1. jāattīstās šajā jomā
2. jāved auto pie zinošiem cilvēkiem
diemžēl internets nestrādā tā - "man auto neiet, kas jāmaina?", it īpaši jautājumos ar nestandarta dzinēju (lasīt - strokeri)
Tikai gribēju padomu! Un no variantiem labāk pirmais!
It kā rokas no pakaļas neaug un labāk, ja varu dabūt kādu padomu, laboju pats!
Lieta tāda, ka m43 motoram dažreiz startējot auto ir tāds kā sitiens no motora puses, citreiz atkal nav. Tāpat dažreiz arī stāvot neitrāli, pie luksafora, apgriezieni turas ok, nekas nestaigā, bet ir tāda kā sitieni kaut kur priekšpusē, kā tur apgriezienus virs 1k tā viss ok. Varētu būt, ka starteris iet uz beigām?
A kāds starterim sakars kad motors darbijas tukšgaitā?
Varbūt tev šāļu nav vairs klaņiem.
P.s dīvainu skaņu un triecienu noteikšana cair internetu ir visai bezjēdzīga padarīšana.
Varbūt tev šāļu nav vairs klaņiem.
P.s dīvainu skaņu un triecienu noteikšana cair internetu ir visai bezjēdzīga padarīšana.
Hei!
E91 n46b20,chech engine deg, pieslēdza pie pc, izmeta divas klūdas,p0015 un p0012 camshaft B,A timing(Bank 1)!
Braucot viss ok tiklīdz piestājot pie luksafora,nereāli sak peldēt apgriezieni un slāpst nost,gadās arī ka vienkārsi ripojot noslāspst!
Solenoīdi izņemti,iztīrīti uz brīdi pazuda chech engine,bet atkal iedegās!
Ir idejas?Paldies!
E91 n46b20,chech engine deg, pieslēdza pie pc, izmeta divas klūdas,p0015 un p0012 camshaft B,A timing(Bank 1)!
Braucot viss ok tiklīdz piestājot pie luksafora,nereāli sak peldēt apgriezieni un slāpst nost,gadās arī ka vienkārsi ripojot noslāspst!
Solenoīdi izņemti,iztīrīti uz brīdi pazuda chech engine,bet atkal iedegās!
Ir idejas?Paldies!
Varbūt vanoss sprūst, var būt metkas aizpeldējušas. Varbūt gaisu pisūc. Daudz kas zem šī var būt. Tik vienkārši sim motoram nekas nav.
Vēl teica, ka iespējams valvetronic pie vainas.
90% ka vanos selonoīdi atkal. Nomaini eļļu, atkal izņem selonoīdus, izmazgā un samaini vietām. Ja tas atrisina problēmu un pēc kāda laika atkal same shit, tad pērc vien jaunus. Vismaz 1.5 gadi man pagāja ar neizskaidrojamiem prikoliem, līdz pat tam, ka mašīna vispār neleca, kamēr netika savestas kārtībā visas eļļas noplūdes un selonoīdi.
Brauc uz diagnostiku pie kāda, kas māk valvetronic dzinējus. Zinu, ka LV ir 2.5 tādi cilvēki
P.S. Kļūdu lasīšana nav diagnostika un nepasaka, kas ir problēma. Kļūdas pasaka kurā virzienā tev pašam jāmeklē problēma, pētot dzīvos datus. Tur arī detalizēti (e9x nav žurka) visu par vanosiem un valvetroniku redzēsi, nebūtu jābūt minējumiem par problēmu, bet diezgan skaidrai bildei.
Brauc uz diagnostiku pie kāda, kas māk valvetronic dzinējus. Zinu, ka LV ir 2.5 tādi cilvēki
P.S. Kļūdu lasīšana nav diagnostika un nepasaka, kas ir problēma. Kļūdas pasaka kurā virzienā tev pašam jāmeklē problēma, pētot dzīvos datus. Tur arī detalizēti (e9x nav žurka) visu par vanosiem un valvetroniku redzēsi, nebūtu jābūt minējumiem par problēmu, bet diezgan skaidrai bildei.
Ķēde pārlekusi 99%. Ķēdes komplekts nav neko dārgs, zem 100eur un darbs ar nav liels, zem 3h var palīst.
N42/n46 pateicoties valvetronikam ķēde var pārlēkt par ntajiem zobiem un vārstu kontakta ar virzuli nebūs.
Ļoti izplatīta kaite šiem dzinējiem, vācietis atbrīvojas no hlama, kas sāk prasīt ieguldījumus (nav vairs tie friči pedanti, kas bija pārdesmit gadus atpakaļ), bet latvietis praktiskais nezin, kas ir ķēžu maiņa, līdz nesākas problēmas.
Solenoīdus jāmazgā ultraskaņas vannā verdošā ķīmijā un strādājot solenoīdam, savādāk to drazu ārā nedabūt un lieki iztērēts laiks/līdzekļi.
P.s. ja nav pieejami tūļi, tad varu iznomāt n42/46 sadaleņu/vanos bloķus, kas vajadzīgi priekš ķēdes maiņas.
N42/n46 pateicoties valvetronikam ķēde var pārlēkt par ntajiem zobiem un vārstu kontakta ar virzuli nebūs.
Ļoti izplatīta kaite šiem dzinējiem, vācietis atbrīvojas no hlama, kas sāk prasīt ieguldījumus (nav vairs tie friči pedanti, kas bija pārdesmit gadus atpakaļ), bet latvietis praktiskais nezin, kas ir ķēžu maiņa, līdz nesākas problēmas.
Solenoīdus jāmazgā ultraskaņas vannā verdošā ķīmijā un strādājot solenoīdam, savādāk to drazu ārā nedabūt un lieki iztērēts laiks/līdzekļi.
P.s. ja nav pieejami tūļi, tad varu iznomāt n42/46 sadaleņu/vanos bloķus, kas vajadzīgi priekš ķēdes maiņas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Mazgāšana nevienā brīdī negarantē, ka viņi tagad turēs spiedienu. Jauni maksāja ap 30e gab, ja pareizi atceros.
Un kāda jēga ravēt ķēdi nost, ja kompī var redzēt gan sadaleņu, valvetronika un kloķenes pozīcijas? Tāpat kā vārstu PWM aka selonoīdu darbību, utt.
Ja nemaldos, tad MV* vadība pieļauj offsetu līdz 10+5 grādiem, kas atbilst ~ 2 ķēdes zobiem. Tīri normāli tai ķēdei jālēkā, lai vadība ar to netiktu galā. Es, protams, nesaku, ka tā nevar notikt. Saku, ka lētāk un ātrāk ir neskriet notikumiem pa priekšu, bet kārtīgi noskaidrot, kas pie vainas, pirms sākt pirkt detaļas un skrūvēt vaļā visu.
Un kāda jēga ravēt ķēdi nost, ja kompī var redzēt gan sadaleņu, valvetronika un kloķenes pozīcijas? Tāpat kā vārstu PWM aka selonoīdu darbību, utt.
Ja nemaldos, tad MV* vadība pieļauj offsetu līdz 10+5 grādiem, kas atbilst ~ 2 ķēdes zobiem. Tīri normāli tai ķēdei jālēkā, lai vadība ar to netiktu galā. Es, protams, nesaku, ka tā nevar notikt. Saku, ka lētāk un ātrāk ir neskriet notikumiem pa priekšu, bet kārtīgi noskaidrot, kas pie vainas, pirms sākt pirkt detaļas un skrūvēt vaļā visu.
Protams, ka solenoīdi jaliek jauni,jo viņi kapeikas maksā!
Pie kā labāk vērsties pēc palīdzības?
Man tuvākais un pēc atsauksmēm labākais ir Maxixt!
Varbūt ir kāds, kurš par attiecīgu samaksu var atbraukt,un pieslēgt pie pc?
Pie kā labāk vērsties pēc palīdzības?
Man tuvākais un pēc atsauksmēm labākais ir Maxixt!
Varbūt ir kāds, kurš par attiecīgu samaksu var atbraukt,un pieslēgt pie pc?
Buhardi, teorija ir laba lieta, bet prakse vēl labāka. Ar aktīviem augstākminētajiem erroriem, ne vanosi, ne valvetronic netiks darbināti, skatīties dzīvos datus bezjēdzīgi.
Ne pirmais, ne pēdējais šāds dzinējs ar šādu defektu, ātrāk/vieglāk ir patērēt tās 30min, noraut vārstu vāku, uzlikt tūļus un pārliecināties vai sadalenes ir vietā, ja nav, uzreiz ņemam ķēdes "kaseti" un mainam, tālāk jau varēs burties PC ekrānā. Solenoīdi pie ķēdes maiņas ir jādemontē, tā ka grēks pie reizes tos neizmazgāt.
Ne pirmais, ne pēdējais šāds dzinējs ar šādu defektu, ātrāk/vieglāk ir patērēt tās 30min, noraut vārstu vāku, uzlikt tūļus un pārliecināties vai sadalenes ir vietā, ja nav, uzreiz ņemam ķēdes "kaseti" un mainam, tālāk jau varēs burties PC ekrānā. Solenoīdi pie ķēdes maiņas ir jādemontē, tā ka grēks pie reizes tos neizmazgāt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Var ieteikt meistaru, kas varetu atjaunot cilindra vitni? (m52b28)
Atverot ellas korki dzinejam ir benzina smaka, tas ir normali? Hz kpc panuhaju, bet ja, interese vai tas ir normali? M52b28
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- …
- 350
- chevron_right