Pārkarst dzinējs
Sveiki. Griežos pie jums ar šādu problēmu. Nedēļas 2 atpakaļ tika nomainīts radiators, pompa un ventilators. Ielēju antifrīzu, atgaisoju sistēmu un sākumā viss bija ok, pēc laiciņa ne no šā ne no tā sāka karst motors, temperatūra pacēlās līdz nākošajai iedaļai pēc darba temperatūras. Pagaidīju kad atdzisīs līdz darba temperatūrai, tad atvēru vāciņu un atgaisošanas vārstu, starpcitu termostata patrubaks karsts bija. Termostats strādājošs, labi, nodomāju ka nebija atgaisots līdz galam. Problēma tajā, ka šādi atkārtojās jau vairākas reizes, var sākumā pagāzēt, pavālēt un viss būs ok, bet pēc laiciņa jau braucot mierīgi sāk karst. Vēl mēģināju neskrūvēt to bačoka vāciņu līdz galam, lai laiž gaisu ārā, bet arī notiek tas pats... Tak kas varētu būt par vainu, vai ko es daru ne tā??? E36 325i
Cik ilgs bija tas "laiciņš" ?
Ja pie pirmās braukšanas, ta nav atgaisots, pacel priekšu gaisā, dabūn palielāku piltuvi un lej iekšā antifrīzu līdz pilna piltuve un ļauj atgaisoties.
Ja vien neēsi nopircis defektīvu pumpi vai raģiku, vajadzētu būt ok.
Ja pie pirmās braukšanas, ta nav atgaisots, pacel priekšu gaisā, dabūn palielāku piltuvi un lej iekšā antifrīzu līdz pilna piltuve un ļauj atgaisoties.
Ja vien neēsi nopircis defektīvu pumpi vai raģiku, vajadzētu būt ok.
- ikey07
ikey07 rakstīja: ↑17 Apr 2018, 03:16 Cik ilgs bija tas "laiciņš" ?
Sanāk tā, ka varu nobraukāt pavisam mierīgi kādu stundu a to i vairāk, un pēc tā sāk karst, gadās tā, ka var nobraukt dienas 2, + pa šīm divām dienām vēl pavālējot viss ir kārtībā.
Ja pie pirmās braukšanas, ta nav atgaisots, pacel priekšu gaisā, dabūn palielāku piltuvi un lej iekšā antifrīzu līdz pilna piltuve un ļauj atgaisoties.
Ja vien neēsi nopircis defektīvu pumpi vai raģiku, vajadzētu būt ok.
Es lieku uz sūkni
ar kompatu pa brugji
Tas ,ka jauns,tas neko nenozimē
Noteikti ar plastmasas lapstiņām
Noteikti ar plastmasas lapstiņām
ar kompatu pa brugji
Es par lapstiņām vispārīgi saku
Tu gribi teikt,ka 2 nedeļas brauka ar neatgaisotu viss čotka hn pēkšņi pēc 2 nedēļām parādas atgaisošanas kasjaks??
Tu gribi teikt,ka 2 nedeļas brauka ar neatgaisotu viss čotka hn pēkšņi pēc 2 nedēļām parādas atgaisošanas kasjaks??
ar kompatu pa brugji
Nu ja vien nav smiltis bērtas kopā ar tosolu, tad pajaunam sūknim nevajadzētu lūzt.
Bet, tas ka pie miera stājas karst, liek domāt, ka necirkulē tosols=ūdenssūknis.
Bet, tas ka pie miera stājas karst, liek domāt, ka necirkulē tosols=ūdenssūknis.
Karst droši vien jo sūknis dabū gaisu un uzpoto šampi. Vai arī termostats neatveras līdz galam. Nevar arī galvot, ka tev nepūš galvas blīve vai arī ir kādi lielāki mēsli ar dzelzi.
Sūkni/termostatu es vienmēr liktu jaunu.
A par to atgaisošanu toč liekas visi pārspīlē. Pečkai karstumu līdz galam, kādu centu pie droseles, lai ir kādi 2K RPM un šļāc iekšā.
Sūkni/termostatu es vienmēr liktu jaunu.
A par to atgaisošanu toč liekas visi pārspīlē. Pečkai karstumu līdz galam, kādu centu pie droseles, lai ir kādi 2K RPM un šļāc iekšā.
Man arī liekas ka tā jau nav atgaisošanas problēma, vakar naktī pēc launcha no vietas sajutu antifrīza smaku salonā, atkal sāka karst, atvēru kapotu, antifrīzs sāka vārīties un tecēja ārā no bačoka vāciņa. Iepriekš caur bachoku netecēja, vakar bija pirmā reize.australia rakstīja: ↑17 Apr 2018, 08:59 Karst droši vien jo sūknis dabū gaisu un uzpoto šampi. Vai arī termostats neatveras līdz galam. Nevar arī galvot, ka tev nepūš galvas blīve vai arī ir kādi lielāki mēsli ar dzelzi.
Sūkni/termostatu es vienmēr liktu jaunu.
A par to atgaisošanu toč liekas visi pārspīlē. Pečkai karstumu līdz galam, kādu centu pie droseles, lai ir kādi 2K RPM un šļāc iekšā.
Nu es tava vieta ari parbaudītu korķi,vai tas nav pizdohens
ar kompatu pa brugji
Meklē kur var piesūkt gaisu dzesēšanas sistēmā. Visi savienojumi (pārbaudi vai savilcēji labi), termostata korpuss, ūdenssūkņa blīve utt...
Kā tika veikta atgaisošana? Pečka pūš karsto gaisu vispār? Ventilators strādā?
Ventilators strādā, pečka karsto gaisu ļoti labi pūš, pielēju antifrīzu, atvēru ieliešanas korķi, atgaisošanas vārstu un uz iedarbināta motora gaidīju, spiedu apakšējo patrubku, šodien pamēģināšu atgaisot noliekot pret kalnu. Likšu klāt elektroventilatoru, cerams tas palīdzēs
Atgaiso vispar ta - atskruve gaisosanas skruvi un korki, lej pa korki ieksa lidz list ara pa gaisosanas skruvi, tad papravi augsejo patruboku, tas parasti ir ar nedaudz likumu uz leju un iesprosto paris burbulus, tad pielej vel lidz atkal list ara pa gaisosanas skruvi, aizskruve gaisosanas skruvi un nosmel no korka antifrizu lai ir normals limenis, talak ar atvertu korki pieskil auto, ja limenis sak strauji kapt un list ara pa korki - apsveicu beigta blive vai galva, ja nekapj limenis pagaze drusu zem korka ir maza atverite pa kuru horizontala virziena jaslacas struklinai - indikators ka suknis pumpe. Talak viss skruve ciet un brauc dzive.
Ventilators diez vai atrisinās tavu problēmu, vismaz ilgtermiņā. Uzliec normālu korķi, ko aizskrūvē, tālāk skaties vai sistēmā nepiesūc gaisu un tosols kaut kur nezūd. Tas, protams, ja esi drošs par ūdens sūkni un termostatu.
Ja esi to motoru uzvārījis vairākas reizes jau, nu visdrīzāk būs plaisa galvā vai galvas blīve izpusta. Bmw motori ir baigi cimperlīgi ja runa iet par pārkaršanu. Vismaz e36 kontekstā.
Tad ar normālu korķi skaties vai sistēmā nerodas spiediens, nu spiedienam tur protams jābūt, bet ne nereāli cietām trubām, vai eļļa nav kā kafija ar pienu un visas pārējās tosola un eļļas sajaukšanās pazīmes, kuras var atrast te pat forumā.
Ja esi to motoru uzvārījis vairākas reizes jau, nu visdrīzāk būs plaisa galvā vai galvas blīve izpusta. Bmw motori ir baigi cimperlīgi ja runa iet par pārkaršanu. Vismaz e36 kontekstā.
Tad ar normālu korķi skaties vai sistēmā nerodas spiediens, nu spiedienam tur protams jābūt, bet ne nereāli cietām trubām, vai eļļa nav kā kafija ar pienu un visas pārējās tosola un eļļas sajaukšanās pazīmes, kuras var atrast te pat forumā.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Par tam cietajam trubam ari ir viltigi.man kabrim ir cietas,bet nekas nekarst,lai gan vakar pamaniju,ka suknim ir lifte jau
Es lieku 90% sukni pluss korķis un vrl termostats
Es lieku 90% sukni pluss korķis un vrl termostats
ar kompatu pa brugji
Nu varbūt, nez, saku pirmais ko es skatītos seko Seeingman padomam, skaties vai tosols nekāpj ārā.
Kaut vai ar to rīku mēri vai atgāzes neiet antifrīzā.
Bet vairākas reizes vārītam bmw motoram netikt pie plaisas galvā, tad labai karmai jābūt
Tas viss protams pēc iepriekšējo lietu pārbaudes un atgaisošsnas.
Kaut vai ar to rīku mēri vai atgāzes neiet antifrīzā.
Bet vairākas reizes vārītam bmw motoram netikt pie plaisas galvā, tad labai karmai jābūt
Tas viss protams pēc iepriekšējo lietu pārbaudes un atgaisošsnas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām