Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- …
- 470
- chevron_right
neaizmirstiet to, ka nedrīgst zāģēt pakalējo arku nost, jo tur savienojas divas virsbūves daļas kopā, ja nogriež - par TA var aizmirst, csdd ir lietas kursā par fellany formiem. Var valcēt, hujārīt ar kuvaldu bet atdalīt tās divas daļas nevar.LZ-222 rakstīja: ↑25 Apr 2018, 19:38Atvainojos visiem jau iepriekš, ka paceļu šo tēmu atkal augšā, bet lasīju un nesapratu, kur ir dezinformācija radusies par fenolny form.cipruss18 rakstīja: ↑15 Apr 2018, 22:15 Kur ir glupība??
Izstasti man ka nezinatajam,kas mainās virsbūves formā,ja sēdina auto??
Un ja runājam par konkretu formu,sūds ar to arku ,bet arī pie lampas forma bija loti neprecīza
Nu es tak to visu no zila gaisa beizrāvu
Pat LZ teica,ka formas ir loti pašvakas kvalitates un daudz kas japielabo
Es izsaku realo situāciju ar realo formu.citas varbut ir labakas,nezinu
1. Sāka viņas būvēt stanceriem, lai mašīnu dabūtu zemāk un iebāstu platus diskus iekšā.
2. Felony tavas aizmugurējās arkas paceļ par aptuveni 4 cm augstāk, lai e36 ģeometriju izmainītu.
3. Paceļot arku augstāk, palielinās arkas rādiuss.
4. Palielinoties rādiusam, sāk traucēt bampera stūris un sānu moldinga stūris.
5. Tu zāģē gan bamperi, gan dzelšus starp arku un durvīm.
#caseclosed
Pirms brēcam un braucam skatīties, painteresējamies, nevis aizbraucam, aplaužamies, jo nebija tā kā iedomājos un tad činkstam forumā, ka viss slikti.
Jā tās formas nav precīzas, bet nekas neizdarāms.
@Cipruss, jau pagājušo gadu atbildot uz tavu PM, rakstīju, ka ir jāzāģē, gan arka, gan bamperis, ka bamperim jāliek distanceri pie bundžas, lai mazāk jāzāģē plastmasa un visus pārējos sīkumus
Spoilerī salīdzinājums, tam ko paskaidroju.
P.S. Nezinu nevienu wide body kitu, ar kuru nebūtu jāgraiza kkas uz mašīnas.
Veiksmīgu visiem būvēšanosSlēpts saturs: ParādītSlēpts saturs: Parādīt
Nu viņas tak metinas kopa atpakaļ.nekas tak netiek atstāts pusratā
ar kompatu pa brugji
Gribi teikt, nogriežu arku, visu sametinu aizsmereju. Tad uzstadu skiedras arku un nevaru iziet skati? Kā tad lielaka daļa street drifteri brauc?
Nevar. Kā brauc un iet skati - tā nav manā kompetencē, es šo jautājumu uzdevu CSDD pārbūvju departamenta ierēdnim - saņēmu šādu atbildi un paskaidrojumu.
Nu ļoti atšķirīgi info tev no maniem.
Kad es griezu kopaktam arā un gaju TA,atbilde bija-galvenais ,lai nav caurumi
ar kompatu pa brugji
Nu man tak vienalga ko tev kāds teica jo īpaši TA primāti, 3dien biju CSDD Eizenšteina ielā- komisijā atradīt savu auto un šo jautājumu arī uzdevu un saņēmu atbildi no kompetentākās personas pietam ar pamatojumu.
Griez - brauc - priecājies.
Griez - brauc - priecājies.
kas tad tev, ja uz komisiju brauci?
Apstrīdēt jobanā vecākā inspektora Agra Vītola atzinumu par manu auto.
Viss kārtībā.
Viss kārtībā.
Ta konsultācija Eizenšteina ielā ir bezmaksas? Iepriekš jāpiesakās?
Man arī vajadzēs konsultāciju saistībā ar TA
Man arī vajadzēs konsultāciju saistībā ar TA
tas pamatojums par arkām bija ar tiešiem likumu punktiem vai tikai tadu gudru pamatojumu. zinu auto kamir izgrieztas arkas taču vel pirms meneša izgaja skati. negribu piekrist ka mainās stipriba ja viss ir sametinats zolidi, slieksni tak ar maina.....
Tak tā tehniskā ir tīri subjektīvs pasākums, ne paši TA veči zin visus "likumus" (šie pietam mainas nemitīgi), ne grib īsti zināt, ne arī tas viss ir vajadzīgs.
par piemēru, laukos jau n-tos gadus eju cauri ar aftermarket aizm. stabilizatoru ar unibolu atsaitēm, novērtē auto stāvokli, pakrata ar pirkstu par uniboliem un tāpat nakļene logā. Protams, kad sāk par to aizrādīt, tad nelecos un nekādus maiņas vecākos nesaucu, uzklausu, piekrītu "defektam", bet kopā nonākam pie slēdziena, ka tāpat, ja arī tiks ielikts 2, tad pēc TA iziešanas, šis ceļos atpakaļ uz auto un nav jēgas krāmēties (pēdējo reizi maiņas vecākais pētot atsaites izšpļāva "kad sāks grabēt, tad i dzirdēs, nomainīs, lai tak brauc!" ) galvenais ir komunicēt ar viņiem normālā tonī, visi ir cilvēki, visu var sarunāt, ja ir argumenti.
par piemēru, laukos jau n-tos gadus eju cauri ar aftermarket aizm. stabilizatoru ar unibolu atsaitēm, novērtē auto stāvokli, pakrata ar pirkstu par uniboliem un tāpat nakļene logā. Protams, kad sāk par to aizrādīt, tad nelecos un nekādus maiņas vecākos nesaucu, uzklausu, piekrītu "defektam", bet kopā nonākam pie slēdziena, ka tāpat, ja arī tiks ielikts 2, tad pēc TA iziešanas, šis ceļos atpakaļ uz auto un nav jēgas krāmēties (pēdējo reizi maiņas vecākais pētot atsaites izšpļāva "kad sāks grabēt, tad i dzirdēs, nomainīs, lai tak brauc!" ) galvenais ir komunicēt ar viņiem normālā tonī, visi ir cilvēki, visu var sarunāt, ja ir argumenti.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600 rakstīja: ↑27 Apr 2018, 21:50 Tak tā tehniskā ir tīri subjektīvs pasākums, ne paši TA veči zin visus "likumus" (šie pietam mainas nemitīgi), ne grib īsti zināt, ne arī tas viss ir vajadzīgs.
par piemēru, laukos jau n-tos gadus eju cauri ar aftermarket aizm. stabilizatoru ar unibolu atsaitēm, novērtē auto stāvokli, pakrata ar pirkstu par uniboliem un tāpat nakļene logā. Protams, kad sāk par to aizrādīt, tad nelecos un nekādus maiņas vecākos nesaucu, uzklausu, piekrītu "defektam", bet kopā nonākam pie slēdziena, ka tāpat, ja arī tiks ielikts 2, tad pēc TA iziešanas, šis ceļos atpakaļ uz auto un nav jēgas krāmēties (pēdējo reizi maiņas vecākais pētot atsaites izšpļāva "kad sāks grabēt, tad i dzirdēs, nomainīs, lai tak brauc!" ) galvenais ir komunicēt ar viņiem normālā tonī, visi ir cilvēki, visu var sarunāt, ja ir argumenti.
Loti simpatize sads viedoklis un domu gajiens.
Ļoti bieži ir TA vīru subjektīvs viedoklis pieredzēts. Arī BMW nīdēju. To uzreiz redz.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Gan jau komunikācijas līmenis kliboja,tāpēc arī pirmatnēji saņēmi kurvīti,jo šaubos,ka konstruktīvas sarunas gaitā nevarētu atrast kopsaucēju,neticu.
Kādu riepu izmēru var ieteikt uz R17 ja disks ir 8J un ET 15 ? Piekare stock. Pagaišo gad bija 205/50 un ka kāds pampaks, tā aizmugure arkas rīvē.
Sagazt ratus. Vai arī arkas kanti pievalcet
Vēl vari cietakus amjus uzlikt.
Pats pagājušo vasaru nobraucu ar et15 205/40 nebija tā kā visur striketis arka bet ja tā sirsnīgāk brauca pa risem vai nelidzenumiem tad diezgan strikejas
Vēl vari cietakus amjus uzlikt.
Pats pagājušo vasaru nobraucu ar et15 205/40 nebija tā kā visur striketis arka bet ja tā sirsnīgāk brauca pa risem vai nelidzenumiem tad diezgan strikejas
kurš ir liels sifonu spečuks?
radās jautājums par kontu.
radās jautājums par kontu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- …
- 470
- chevron_right