Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- …
- 470
- chevron_right
Viņš prasa, cik iet, ne jābūt
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Jā, ļoti labi saprotu ko runāju! Zinu cik Vācijā prasa par e36 un ko un par kādām cenām var dabūt.
Atzīstās kurš vakar naktī ar tumšas krāsas sedanu pa brīvības ielu līdz artilerijas ielai atvilka man līdz?
Arī zinu cik prasa ! (Un neskatoties mobile.de)
Pats vēl gruzos, par to ka nepaņēmu 318 krabi pa 400e...
Cenas tur +/- tā pat kā šeit. Tas ja tu redzi mobile majaslapā auto par kosmosu, kas jau stāv tur pus gadu, nenozīmē ka viņu kāds pirks par tādu cenu, tas pats ar šo trako 6000eur prasītāju
Aizmugure ir zema, ir regulatori, bet nevēlos celt augšā.
Meklēju riepas priekš aizmugures un vajadzīga jūsu palīdzība.
Vai r16 7.5j et20 der 195/55 riepa, nu tā lai ieiet arkā, jo sēdinājums līdz ar disku
Meklēju riepas priekš aizmugures un vajadzīga jūsu palīdzība.
Vai r16 7.5j et20 der 195/55 riepa, nu tā lai ieiet arkā, jo sēdinājums līdz ar disku
Šaurie izmēri (līdz 205) der uz et20 bez problēmām
Kaktuss rakstīja: ↑14 Mai 2018, 18:07Vienmēr būs Aitas un vienmēr būs cirpēji. Noteikti kāds arī paņems par tiem 6000 EUR, ja tā mašīna ir kā konfekte.ZzevsS rakstīja: ↑11 Mai 2018, 23:47Sidnas rakstīja: ↑11 Mai 2018, 17:40
Kādiem 10 gadiem. Tu vispār pats saproti ko runā? PVC logi
Paskaties cik Vācijā jau tagad maksā e36 un tad te kko raksti vispār. Un iet runa pa labiem,sakoptiem e36,nevis PVC logi winterbīteriem
Jā, ļoti labi saprotu ko runāju! Zinu cik Vācijā prasa par e36 un ko un par kādām cenām var dabūt.
Arī zinu cik prasa ! (Un neskatoties mobile.de)
Pats vēl gruzos, par to ka nepaņēmu 318 krabi pa 400e...
Cenas tur +/- tā pat kā šeit. Tas ja tu redzi mobile majaslapā auto par kosmosu, kas jau stāv tur pus gadu, nenozīmē ka viņu kāds pirks par tādu cenu, tas pats ar šo trako 6000eur prasītāju
Jautajums par smilsu struklu un pulver krasosanu,
cik ilga laika kompanija aptuveni var nostruklot un sakrasot visu e36 piekari? prieksas un aizmugures tilts(viss kas saistits ar to, iznemot reduktoru un prieksejos plauktus) visi supporti, prieksas un aizmugurejais tilts, stabilizatora stieni
bilde uzmanibas pieversanai
cik ilga laika kompanija aptuveni var nostruklot un sakrasot visu e36 piekari? prieksas un aizmugures tilts(viss kas saistits ar to, iznemot reduktoru un prieksejos plauktus) visi supporti, prieksas un aizmugurejais tilts, stabilizatora stieni
bilde uzmanibas pieversanai
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Varbūt kāds zina kādu whatsapp grupu - bmw rezerves daljas pērk,pārdot(Latgales puse) ?
Nezinu, bet manuprāt ilgāk jāgaida lai viņi būtu brīvi, pats process gan jau tik pat cik krāsojot, max nedēļu.aarchijs rakstīja: ↑17 Mai 2018, 03:39 Jautajums par smilsu struklu un pulver krasosanu,
cik ilga laika kompanija aptuveni var nostruklot un sakrasot visu e36 piekari? prieksas un aizmugures tilts(viss kas saistits ar to, iznemot reduktoru un prieksejos plauktus) visi supporti, prieksas un aizmugurejais tilts, stabilizatora stieni
bilde uzmanibas pieversanai
- ikey07
Ko darīt ar Maxspeedingrods atbalstiem (camberplates), ja unibols ir nekustīgs? Varbūt kādam ir kādi ieteikumi, kā iekustināt? Vai ko citu darīt?
Uzlej motorellu un kustini, visiem uniboliem tā ir
Saprotu, ka internet diagnostika maz līdz, tomēr katram gadījumam sākumā uzjautāšu šeit - jau kādu mēnesi vrb vairāk sācis ievērojami izteikti grabēt (grabēšana visai izteikta, tāka dzelži sistos viens pret otru, visai monotona, bet reizēm arī ar kādiem paskaļākiem sitieniem) M50B25tu prieksējā metāla vāka rajonā (aļa vanos), taču motora darbībā nebija nekādu izmaiņu (pielaidās un gāja kā parasti), līdz šodienai, kad noslāpu pa ceļam uz darbu un pielaist pēc kādiem 5 mēģinājumiem vairs nevarēja.
Servisā, pretī kura vārtiem praktiski arī noslāpu, pieķērāmies sūknim (pēdējo reizi mainīts ap 5 gadi atpakaļ, likts kaut arī oriģināls, bet tomēr hz cik lietots), jau ne manā klātbūtnē to restaurēja/samainīja pret citu restaurētu un mašīna pielaidās (no meistara teiktā). Atnākot vakarpusē savākt mašīnu nespēju piedarbināt (grieza jau ne visai raiti, bet nebija pat mēģinājuma pielekt), piepīpēja, aizgāja, bet nostrādājot min 4-5 tukšgaitā pati noslāpa, uzreiz spēju pielaist, nu jau pēc kādas minutēs noslāpa, pēc tam reizes 4-5 nostrādāja pa sekundēm 15-20 un slāpa nost, bet atkārtoti palaidās katru reizi no pus apgrieziena. Mēģinot turēt apgriezienus ap 1,5-2K varēja novērst vairākus mēģinājumus noslāpt, bet pēc tam pēc piecām minutēm darbojoties tukšgaitā tā arī noslāpa, vairs nemocīju. Tā minētā grabēšana bija dzirdama visu laiku (kā jau vienmēr pēdējā laikā), tik kad izdevās pastrādāt nedaudz ilgāk iespējams nedaudz palika klusāka.
Uz šodienu serviss beidza strādāt, autiņu ļāva pagaidam atstāt teritorijā. Rezultātā tā arī nevaru pateikt - sūknī vaina, vai arī tomēr minētajā graboņā. Uz internet diagnostiku stipri protams neceru, vairāk laikam jau uz ieteikumu, kur ar šādu problēmu varētu doties (attiecīgi kur var veikt diagnostiku (iespējams pēc pēc kompja varēs pateikt kāpēc slāpst nost) un tai pat laikā vajadzības gadījumā meistars būs gatavs saremontēt to vanos, ja vaina būs tajā, kā arī iespējams ir pieejami evakuatora pakalpojumi, jo šobrīd lkm kkur sākt kratīties pari visai Rīgai (kā minimums) nebūtu prāta darbs mēģināt). Vrb kāds meistars ar kompi spētu piebraukt norādītajā adresē un par noteiktu samaksu veikt diagnostiku kaut vai turpat uz vietas norādītajā adresē. Jautāju, jo šajā servisā izskatās to tomēr nespēs izdarīt. Auto uz doto brīdi atrodas Rušonu ielā (Ķengarags). Ceru uz ieteikumiem, paldies!
Servisā, pretī kura vārtiem praktiski arī noslāpu, pieķērāmies sūknim (pēdējo reizi mainīts ap 5 gadi atpakaļ, likts kaut arī oriģināls, bet tomēr hz cik lietots), jau ne manā klātbūtnē to restaurēja/samainīja pret citu restaurētu un mašīna pielaidās (no meistara teiktā). Atnākot vakarpusē savākt mašīnu nespēju piedarbināt (grieza jau ne visai raiti, bet nebija pat mēģinājuma pielekt), piepīpēja, aizgāja, bet nostrādājot min 4-5 tukšgaitā pati noslāpa, uzreiz spēju pielaist, nu jau pēc kādas minutēs noslāpa, pēc tam reizes 4-5 nostrādāja pa sekundēm 15-20 un slāpa nost, bet atkārtoti palaidās katru reizi no pus apgrieziena. Mēģinot turēt apgriezienus ap 1,5-2K varēja novērst vairākus mēģinājumus noslāpt, bet pēc tam pēc piecām minutēm darbojoties tukšgaitā tā arī noslāpa, vairs nemocīju. Tā minētā grabēšana bija dzirdama visu laiku (kā jau vienmēr pēdējā laikā), tik kad izdevās pastrādāt nedaudz ilgāk iespējams nedaudz palika klusāka.
Uz šodienu serviss beidza strādāt, autiņu ļāva pagaidam atstāt teritorijā. Rezultātā tā arī nevaru pateikt - sūknī vaina, vai arī tomēr minētajā graboņā. Uz internet diagnostiku stipri protams neceru, vairāk laikam jau uz ieteikumu, kur ar šādu problēmu varētu doties (attiecīgi kur var veikt diagnostiku (iespējams pēc pēc kompja varēs pateikt kāpēc slāpst nost) un tai pat laikā vajadzības gadījumā meistars būs gatavs saremontēt to vanos, ja vaina būs tajā, kā arī iespējams ir pieejami evakuatora pakalpojumi, jo šobrīd lkm kkur sākt kratīties pari visai Rīgai (kā minimums) nebūtu prāta darbs mēģināt). Vrb kāds meistars ar kompi spētu piebraukt norādītajā adresē un par noteiktu samaksu veikt diagnostiku kaut vai turpat uz vietas norādītajā adresē. Jautāju, jo šajā servisā izskatās to tomēr nespēs izdarīt. Auto uz doto brīdi atrodas Rušonu ielā (Ķengarags). Ceru uz ieteikumiem, paldies!
d[-_-]b
Ceru man ātri pienāks pusmūža krīze lai krītā paņemtu m3...
Vanos var grabēt, dzinēja slāpšanu tas neietekmē.
Ķēde var grabēt vai sisties pret izjukušu spriegotāju.
Kompensators var grabēt.
P.s datordiagnostika uz Bosch 413 dos pilnīgi neko.
Mēri degvielas spiedienu, samaini klokenes devēju, īsāk sakot mēģini.
Ķēde var grabēt vai sisties pret izjukušu spriegotāju.
Kompensators var grabēt.
P.s datordiagnostika uz Bosch 413 dos pilnīgi neko.
Mēri degvielas spiedienu, samaini klokenes devēju, īsāk sakot mēģini.
Paldies par atsaucību. Kloķenes devējs kādu gadu atpakaļ ielikt jauns. To jau diagnostika varētu arī parādīt, ne? Ja ķēde nav nospriegota kkādus aizdedzes leņkus vai kko tml neparādīs neadekvātu diagnostikā? Deviela spiedienu mērīt kkur pie motora, vai kā citādi? Jau iepriekš ja nu kas atvainojos par stulbiem jautājumiem! Vrb vari ieteikt pie kā varētu doties ar līdzīgu problēmu, ja man šodien tajā servisā tā arī neko jēdzīgu nepasaka/neizdara.
P.S. māc šaubas par to, ka uzgāzējot varēja izvairīties no noslēpšanas, kad iepriekš mira kloķenes devējs, tur slāpstot nost nelīdzēja nekas, parasti uzreiz atpakaļ palaist arī nesanāca.
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- …
- 470
- chevron_right