E36-Alex7512
Darbi turpinās, mašīna gandrīz sakrosota. Laika trūkuma dēļ neiet vis tik raiti ka gribētos, bet toties iet uz priekšu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kādu laiciņu tika ieķeras par labu ciparu ādas salons ar apsildi un piepūšamajām muguriņām. Kā arī 18 pogu OBC un visādi salona loriņi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bija doma sakrāsot līdz galam, salasīt pa ātro un laist uz tehnisko, bet baba izspēle ļaunu joku. Mašīna stāvēja zem plēves un aizmugurējās durvis nebija uzliktas, sākas stipr lietus ar to prieku par salonu arī beidzas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Baigais stress, bet neesmu no tiem kas tik viegli padodas.
Izņemu paklāju un konstatēts ka grīdai vajag metināmā aparāta palīdzību. Ka arī plānos pieslēgt OBC un sēdekļu apsildi. Cerams vairs nebūs tādu brīnumu
izņemt paklāju auto, kas redzējis LV ziemas, nozīmē tikai un vienīgi traumēt pašam sevi. labāk neņemt un dzīvot laimīgi
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tāda arī bija doma. Bet slāpju paklāju neatstāt. Tāpēc vien jāsamierinās un jāskrūvē talakTomSkarsts rakstīja: ↑25 Mai 2018, 01:48izņemt paklāju auto, kas redzējis LV ziemas, nozīmē tikai un vienīgi traumēt pašam sevi. labāk neņemt un dzīvot laimīgi
Pats neesmu saskāries, jo no lūkām izvairos, bet iesaku pačekot ap lūku un notekas. Tas arī varētu būt iemesls slapjajam paklājam.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Biju mašīnu atstājis āra zem plēves, vētra noplēsa plēvi un lietus saleja visu salonu tas ir iemesls slapjām paklajam. Bet paldies par pasomu, pačekošu tas vietas.
Pēc tā negadījuma ar baseinu salonā, saņemos un sametinaju grīdu, saliku virsbūves daļas un salonu. Priekšu lasīju steiga tāpēc vel šķirbas jātaisno.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Uz tehnisko palika salikt pāris sīkumus, ielikt pil catch, nomainīt reduktoru un plastmasas zemsparnus. Paņemu atvaļinājumu un visu izdarīju.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Aizdzinu uz tehnisko, pateica viss ir ok tikai CO līmenis pārsniedz normu. Pat nepateica par neko par motora maiņu. Nu tad sākas epopeja ar šis problēmas( CO līmeņa) atrisināšanu. Nomainīju lamdas, GMM, degvielas spiediena regulatoru un vel daudz mahināciju, kas vēlamo rezultātu nedeva. Mēnesis bija pagājis in pēdējā diena slimības lapai un tieši tajā diena ar pāris viltībām tika dabūta kārotā uzlīmē logā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Papbraukaju un sapratu ka jāsāk taisnot rokas , tāpēc sametinaju reduktoru, pirmais tests vis kruta pat baigi iepatikās. Un nakošajā diena pa ceļam uz laukiem bembis atteicās kustēties uz priekšu nometu kārbu un lūk jauns SACHS sajūga disks neizturēja vai bija kaut kāds brāķis. Šodien stutēsim virsū LUK firmas komplektu kas izskatās krietni izturīgāks. Ar jauno sajudu bildes vēlāk.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
PS kārba man stāv no 2,5 TDS ar pārmetinātu zvanu
LUK izskatās izturīgāks, nu tad jau redzēsim kā tūres
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Viss jauki un skaisti, bet jāiemācā veidot rakstu vienā postā
Ok, pacentīšos nākošreiz rakstīt vienā
Šitā notiek ja primārā ass stāv šķībi, vai nu kārba bija atskruvejusies vai pārmetināt zvans ir šķībs.
Bildē var redzēt ka šlicēm ir nolaizitas kantes - kārba nestāvēja perfekti taisni , bija lauziens un rezultātu redzat.
Bildē var redzēt ka šlicēm ir nolaizitas kantes - kārba nestāvēja perfekti taisni , bija lauziens un rezultātu redzat.