AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 14
- chevron_right
Kā jau rakstīju, H beams klaņi, kaltie virzuļi. Bet pat tad , garantija ka turēs ir principā nekāda.
Un bloks pie lielās jaudas dilst super ātri
Ar šo nevar apstāties. Spļaudies, lūzt, skrūvē... bet, kad izbrauc kaut uz pāris minūtēm, smaids pa visu seju un it was totaly worth it. Zinu kā ir ar turbo nissaniem. Domāju te nav citādāk :)byrbyr rakstīja: ↑17 Jūn 2018, 14:44Kā jau teicu, dārgi braukt neaizliegsi, veiksmi, šis ir labs aparāts, jautājums, cik ilgi tev šim visam nervi turēs.
Turbo gives a lot of torque and torque is fun :))
Disku pulēšana, krāsošana, restaurēšana - PM
https://www.facebook.com/DiskuPulesana
Insta - wheelworks_lv
https://www.facebook.com/DiskuPulesana
Insta - wheelworks_lv
Yeep
Nu un protams visu šo gemiti varēja noskipot saliekot visu pa dārgo uzreiz. Bet nu man patīk papisties un paeksperimentēt
Protams. Ja gribās braukt ar garantiju, jādodās uz salonu un jāņem auto ar garantiju, pat tad mēdz uzmest
Tagad būs 8.5:1
Nu vari braukt.
Fizika un prakse rāda pilnīgi ko citu.
To ko zaudēšu ar CR ar uzviju atgūšu ar daudz asākiem aizdedzes leņķiem.
Fizika un prakse rāda pilnīgi ko citu.
To ko zaudēšu ar CR ar uzviju atgūšu ar daudz asākiem aizdedzes leņķiem.
Tāpēc ka tu nevarēji atbildēt argumentēti, tik metajies ar apvainojumiem, nah man lasīt tavus jēlos komentārus.
Laikam miera labad un foruma tīrības vārdā nobloķēšu tevi arī te.
Laikam miera labad un foruma tīrības vārdā nobloķēšu tevi arī te.
Paskaidrošu plašāk, turbo motors tas nav vienkārši pūst vairāk un brauks labāk. Tur katrai sīkai niansei ir liela nozīme. Liela nozīme ir degkameras formai, kas ietekmē degmaisījuma izveidi un sadegšanu - vai detonāciju.
Liela nozīme ir aizdedzes leņķim. Piemērs uz m50 ir tāds, paliels CR, teiksim virs 10 - dzinējs zvana, ok nogriežam aizdedzi un pūšam vairāk, bet gala rezultata dabūjām piemēram 400hp.
Otrs piemērs , viss dzinējs identisks, bet zemāks CR. Attiecīgi motors nezvana, varam griezt aizdedzi asāku , gala rezultātā iegūstam 500hp - rupjš piemērs , bet nu lai aptuveni izteikt bildi.
Pauls apgalvo pretējo. Nu lai Dievs ar viņu.
Liela nozīme ir aizdedzes leņķim. Piemērs uz m50 ir tāds, paliels CR, teiksim virs 10 - dzinējs zvana, ok nogriežam aizdedzi un pūšam vairāk, bet gala rezultata dabūjām piemēram 400hp.
Otrs piemērs , viss dzinējs identisks, bet zemāks CR. Attiecīgi motors nezvana, varam griezt aizdedzi asāku , gala rezultātā iegūstam 500hp - rupjš piemērs , bet nu lai aptuveni izteikt bildi.
Pauls apgalvo pretējo. Nu lai Dievs ar viņu.
Pēdējais labojis -AF- - 18 Jūn 2018, 12:13, kopā labots 1 reizi.
Tad nu motors jau kādu laiku rūc un brauc piebraukšanas režīmā.
Lai dievs dod tam izturību
Kas sadarīts šobrīd,kāds motors:
Atkal m50 čuguns Šoreiz gan no e36 bunžas Tas nozīmē, ka nevar pielikt ellas sūkņa ķēdes spriegotāju.
Bet tas nav kritiski.
Bloks izborēts uz 84.5
Kloķenes taisne pārbaudīta
Bloka taisne arī - lai nenoēd pamatnieces.
Šis tas papildus, lai nepūš blīvi ārā, un noslīpēta virsma tik cik atjaunot virsmas vienmērīgumu.
Galvai tikai nomainīti 1 cilindra vārsti un noslīpēta virsma.
Uzlikts ražīgāks ellas sūknis, kaut arī ar iepriekšējo pilnībā pietika, ja jau tad jau.. Uzlikta jauna eļļas sūkņa ķēde, lai nekas nekratītos - jauna ķēde ir diezgan labi nospriegota, Vladlens ieraugot uzreiz aizskrēja un nopirka sev arī . Kaltie virzuļi Made In Russia, CP kopija ko piedāvā Plaza Baltic. MSR klaņi, jāatzīmē, ka svarā visi vienādi , nekas nebija jāpiedzen, rokās kvalitāte arī lika patīkami brīnīties. ( kas, cik un kā par MSR produkciju jautājoet Re3erved) Savīlētas gredzeniem spraugas un salikts iekšā.
Liels pluss DoubleD jeb plazabaltic virzuļiem ir, ka gredzeni ir no izplatīta Audi motora un pieejami veikalā.
Un sūdu gadījumā virzuļi ir pasūtāmi pa vienai vienībai.
Pirmās minūtes, motors vēl grūti griežās, bet tas burtiski pārdesmit darba minūtes, kamēr gredzeni kaut cik piedilst.
Lai dievs dod tam izturību
Kas sadarīts šobrīd,kāds motors:
Atkal m50 čuguns Šoreiz gan no e36 bunžas Tas nozīmē, ka nevar pielikt ellas sūkņa ķēdes spriegotāju.
Bet tas nav kritiski.
Bloks izborēts uz 84.5
Kloķenes taisne pārbaudīta
Bloka taisne arī - lai nenoēd pamatnieces.
Šis tas papildus, lai nepūš blīvi ārā, un noslīpēta virsma tik cik atjaunot virsmas vienmērīgumu.
Galvai tikai nomainīti 1 cilindra vārsti un noslīpēta virsma.
Uzlikts ražīgāks ellas sūknis, kaut arī ar iepriekšējo pilnībā pietika, ja jau tad jau.. Uzlikta jauna eļļas sūkņa ķēde, lai nekas nekratītos - jauna ķēde ir diezgan labi nospriegota, Vladlens ieraugot uzreiz aizskrēja un nopirka sev arī . Kaltie virzuļi Made In Russia, CP kopija ko piedāvā Plaza Baltic. MSR klaņi, jāatzīmē, ka svarā visi vienādi , nekas nebija jāpiedzen, rokās kvalitāte arī lika patīkami brīnīties. ( kas, cik un kā par MSR produkciju jautājoet Re3erved) Savīlētas gredzeniem spraugas un salikts iekšā.
Liels pluss DoubleD jeb plazabaltic virzuļiem ir, ka gredzeni ir no izplatīta Audi motora un pieejami veikalā.
Un sūdu gadījumā virzuļi ir pasūtāmi pa vienai vienībai.
Pirmās minūtes, motors vēl grūti griežās, bet tas burtiski pārdesmit darba minūtes, kamēr gredzeni kaut cik piedilst.
Lieliski.
Kā šoreiz sagapoji gredzenus?
Pec cp manuala
Un cik cp manualis saka ka vajadzetu?
Google visus parametrus var atrast
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 14
- chevron_right