turbo eksperimentālprojekts
ar kompatu pa brugji
Aizmirsu piebilst, pagaidam stav standarta m43b16 bosch kompis ar noravetu afm un papildus sprauslu. Nav regulets. Robs grafika pirms sakas lielais kapiens ir no ta ka papildus sprausla par atru sak churat, vajadzeja but 0.6bar sledzim bet vins nezkapec sledzas pie 0.4bar.
Vel uz atro piemetu kkadu greizu vietu boostgaugem.
Vel uz atro piemetu kkadu greizu vietu boostgaugem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
A kapec tu negribi atstat visu oem un noregulet normali pie turbochipa?! Bez 5 sprauslas un maf himijas, motors tagad tacu nav no serijas no ta kas metajas krumos...
1. Pie turbochipa es neko neregulesu.
2. Drizuma liksies regulejama vadiba un 650cc sprauslas un tad redzes uz ko tas klucis ir spejigs, pec tam noraves galvu sametinas, uztaisisu pa jaunu izpludes kolektoru (plaisas pus garam) iepludes kolektoru ari no aluminija uzmetinasu lai ir viena gabala un ar trompetem, tad jau final tune un ies virsu bms 46 ar mafu.
3. A vaitad tas motors no baigajam performance dalam ir salikts 1.8tds klokis ar salem, bezvanosa klani, 2.5 vanosa virzuli, nu galva ir uztaisita, jaa. Paslaik vajadzeja uztaisit dyno lai redzetu ko tur ir lai nesanak baigi tuvu 420nm limitam, tb vai vajag Hbeam klanus vai iztiks, ta nu no stenda izdrukas pienemu lemumu, ka +50nm no esosas jaudas un plasaka diapazona saies.
P.s. un ka tad turbochips bez mafa noregules, gaisa daudumu ta vajag tai vadibai redzet, savadak aanak tads alpha-n turbo
2. Drizuma liksies regulejama vadiba un 650cc sprauslas un tad redzes uz ko tas klucis ir spejigs, pec tam noraves galvu sametinas, uztaisisu pa jaunu izpludes kolektoru (plaisas pus garam) iepludes kolektoru ari no aluminija uzmetinasu lai ir viena gabala un ar trompetem, tad jau final tune un ies virsu bms 46 ar mafu.
3. A vaitad tas motors no baigajam performance dalam ir salikts 1.8tds klokis ar salem, bezvanosa klani, 2.5 vanosa virzuli, nu galva ir uztaisita, jaa. Paslaik vajadzeja uztaisit dyno lai redzetu ko tur ir lai nesanak baigi tuvu 420nm limitam, tb vai vajag Hbeam klanus vai iztiks, ta nu no stenda izdrukas pienemu lemumu, ka +50nm no esosas jaudas un plasaka diapazona saies.
P.s. un ka tad turbochips bez mafa noregules, gaisa daudumu ta vajag tai vadibai redzet, savadak aanak tads alpha-n turbo
Var arī bez maf, tik tas pisiens nav tās naudas vērts, kuru nāksies par to izgrūst.
Laiks un degviela arī tiks iztērēts daudz.
Laiks un degviela arī tiks iztērēts daudz.
Nu bez maf man vins ari tagad iet.
Bet patiesam bez maf un map utt ir alpha-n, respektivi tikai pec droseles stavokla, noregulet aptuveni var pie konkreta inputa,piemeram 100% drosele vai vai pavisam ciet), bet tapat, ja atvers droseli velak rpm diapazona, vai boosts atrak uzkaps, tas beigsies ar to ka aizlies vai virzulu suflee.
Ta ka patiesam bez maf n shit nevar, var izmantot visadu fuckery ar ko load signalu pamainit, lai motors kko vispar saprot cik kura bridi gaisa vinam pumpe ieksa.
Bet patiesam bez maf un map utt ir alpha-n, respektivi tikai pec droseles stavokla, noregulet aptuveni var pie konkreta inputa,piemeram 100% drosele vai vai pavisam ciet), bet tapat, ja atvers droseli velak rpm diapazona, vai boosts atrak uzkaps, tas beigsies ar to ka aizlies vai virzulu suflee.
Ta ka patiesam bez maf n shit nevar, var izmantot visadu fuckery ar ko load signalu pamainit, lai motors kko vispar saprot cik kura bridi gaisa vinam pumpe ieksa.
Lai tas viss strādātu bez maf, tam klāt vēl kontrolieri jāliek, tad var diezgan precīzi nokontrolēt gan boostu, gan degvielas apjomu. Bet kā jau teicu, tas viss aizņems tik daudz laika un naudas, ka daudz izdevīgāk ir aftermarket vadība.
Nu kontrolieris atkal ir fuckery un kimija, vladlen teica lai taisu bez kimijas
To ka vares sataisit kaut kadu gateri uz standarta vadibas, tikai pa dargo, nevis ka ir paslaik - praktiski pa velti
Cik beigās ar vadību, un 650cc sprauslām, nu vismaz aptuveni, nostājas tāds mazmotora turbo prieks? Tīri materiālos utt., savu darbu un negulētās naktis gan jau neesi skaitījis.
Ja zem 1,5 k, un tiec pie plānotajiem 260 hp, un neatceros cik nm., neslikta eur/hp attiecība.
Ja zem 1,5 k, un tiec pie plānotajiem 260 hp, un neatceros cik nm., neslikta eur/hp attiecība.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Paga planotie nav 260, planots ir 300+hp un 420nm, cik $ ir aizgajis paslaik isti nezinu, pielauju, ka tuvu 1k kauy kad pasedesu paskaitisu. Sprauslam un vadibas uzliksanai dizi daudz es.domaju ka nevajadzes un still viss ierakstisies 1k$.
Bet to vadību skaitīt zem 1k pie kopizmaksām nesanāk īsti precīzi, par cik mirstīgam cilvēkam vadībā aizietu extra peso. Lai vai kā - cepuri nost, fiksāk tie 300 jāsasniedz.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Nu par to vadību arī ir divējādi, ir arī iespējas braukt ar stock vadību noregulētu ( nu tas ir izņēmuma kārtā), attiecīgi ietaupi līdzekļus uz vadības iegādi un vadiem.
Vadiba beigas jau ari bus rupnicas, no m43b19 ar pielagotu blow through maf.
A vispar kas zin mosh no turbo saaba uzkrames.
A vispar kas zin mosh no turbo saaba uzkrames.
Vienu reizi nopirki vadības bloku un izmanto visiem projektiem, taisi PNP variantā, lai var uzmest visu oem un atbrīvot garažu, kad gribēsi notirgot.