Nesaprotu neko par auto, ar ko sākt?
Sveiki, visiem foruma lietotājiem.
Jau iepriekš atvainojos, ja ir kaut kādas drukas vai interpunkciju kļūdas, rakstu no telefona.
Jautājums diezgan vienkārš, vai varētu padalīties cilvēki ar savu pieredzi, kā jūs sākāt darboties ap bmw. Varbūt ir kāda noderīga literatūra, kuru jūs varētu ieteikt izpētīt/izlasīt pirms vispār kaut ko sākt darīt. Augustā atgriežos Latvijā un diezgan nopietni apsveru ideju par e36 iegādi, skatos sludinājumus katru dienu, pagaidām tur nekā tiešām sakarīga neesmu atradis. Bet vairāk interesē ko jūs varētu man ieteikt ņemt ar ko būtu vieglāk sākt un saprast vispār mašīnas uzbūvi kā tādu.
Vai būtu gudri ņemt vienu pieņemsim donoru, otru ejošu mašīnu ar TA un skrūvēt no viena detaļas uz otru, lai sāktu kaut mazliet vairāk ko saprast, testēt kas labāk, kas nē.
Ceru sapratāt domu, kopsavilkumā man nav nekāda pieredze ar mašīnām, bet gribu sākt visu to apgūt pašmācības ceļā, pat varbūt izziet kādus kursus, arī varbūt kādam ir, kas iesakāms.
Paldies jau iepriekš, priecāšos par jeb kādu informāciju, padomu ko sniegsiet un iztiksim bez jēlībām, neviens nepiedzimstam ar zināšanām. :)
Jauku dienu!
P.s ko sakiet par benzīnu/gāzi, ja ņemu kādu 2.5l motoru, liela ekonomija sanāk, vai gāzes iekārta nerada problēmas jaudas ziņā, motors ātrāk nevar aiziet pie dieviem vai kaut kādas problēmas mašīnai sākties?
P.s.s priecātos pat, ja varētu pateikt bez kādiem instrumentiem nevarēs iztikt sākot kaut ko skrūvēt un, kurus noteikto vajadzētu iegādāties. Vieta, kur to darīt ir, metināšanas aparāts arī dabonams, bedri arī atradīšu nepieciešamības gadījumā.
Jau iepriekš atvainojos, ja ir kaut kādas drukas vai interpunkciju kļūdas, rakstu no telefona.
Jautājums diezgan vienkārš, vai varētu padalīties cilvēki ar savu pieredzi, kā jūs sākāt darboties ap bmw. Varbūt ir kāda noderīga literatūra, kuru jūs varētu ieteikt izpētīt/izlasīt pirms vispār kaut ko sākt darīt. Augustā atgriežos Latvijā un diezgan nopietni apsveru ideju par e36 iegādi, skatos sludinājumus katru dienu, pagaidām tur nekā tiešām sakarīga neesmu atradis. Bet vairāk interesē ko jūs varētu man ieteikt ņemt ar ko būtu vieglāk sākt un saprast vispār mašīnas uzbūvi kā tādu.
Vai būtu gudri ņemt vienu pieņemsim donoru, otru ejošu mašīnu ar TA un skrūvēt no viena detaļas uz otru, lai sāktu kaut mazliet vairāk ko saprast, testēt kas labāk, kas nē.
Ceru sapratāt domu, kopsavilkumā man nav nekāda pieredze ar mašīnām, bet gribu sākt visu to apgūt pašmācības ceļā, pat varbūt izziet kādus kursus, arī varbūt kādam ir, kas iesakāms.
Paldies jau iepriekš, priecāšos par jeb kādu informāciju, padomu ko sniegsiet un iztiksim bez jēlībām, neviens nepiedzimstam ar zināšanām. :)
Jauku dienu!
P.s ko sakiet par benzīnu/gāzi, ja ņemu kādu 2.5l motoru, liela ekonomija sanāk, vai gāzes iekārta nerada problēmas jaudas ziņā, motors ātrāk nevar aiziet pie dieviem vai kaut kādas problēmas mašīnai sākties?
P.s.s priecātos pat, ja varētu pateikt bez kādiem instrumentiem nevarēs iztikt sākot kaut ko skrūvēt un, kurus noteikto vajadzētu iegādāties. Vieta, kur to darīt ir, metināšanas aparāts arī dabonams, bedri arī atradīšu nepieciešamības gadījumā.
Noperkot E36, problemas pašas atnāks, pie Tevis un varēsi sākt macīties, tās risināt Un zināšanas Tu vari iegūt te pat forumā.
Ar E36, tagad ir diezgan traka tirgus situācija.
Ar gāzi, auto var saregulēt, tā, ka jauda pat būs lielāka.
Un tie ir mīti, par to, ka bojā dzinēju... man personīgi, nepatīk vienigi tas, ka ir vairāk lorīņi motortelpā
Ar E36, tagad ir diezgan traka tirgus situācija.
Ar gāzi, auto var saregulēt, tā, ka jauda pat būs lielāka.
Un tie ir mīti, par to, ka bojā dzinēju... man personīgi, nepatīk vienigi tas, ka ir vairāk lorīņi motortelpā
Hadene ir lloti elementāra lai kautko nomainiitu utt
Salonam tas pats.
Salonam tas pats.
Loud N' Proud
Šis variants ir iespējams tikai teorijā, un praksē tikai uz kaut kādiem vājiem un švakiem dzinējiem. Takā nestāsti muļķības, uz jaudīga dzinēja šā vai tā gāze būs downgreids.Kristapseduards rakstīja: ↑20 Jūl 2018, 13:48
Ar gāzi, auto var saregulēt, tā, ka jauda pat būs lielāka.
Kur nu vēl ja salīdzināt ar direct injection motoriem.
Tas par gāzi, kā kaut ko labāku, ir episki
Kas ir loriņi motortelpā?
Tad nevar saprast vai vairāk mīnusi no gāzes, vai plusi, viedokļi atšķiras.
Ņemot tikai kā piemēru -
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... anxej.html
Šis nenosprāgtu pēc neilga laika, ieliekot gāzi? Vai nav vērts tādā mašīnā likt gandrīz mašīnas cenas gāzes iekārtu? Cik zinu jaunā paaudze pāris gadus atpakaļ maksāja 1000€, bet varbūt ko jaucu?
Es pat nezinu, kas ir hadene, bet noprotu iksdī.
Tad nevar saprast vai vairāk mīnusi no gāzes, vai plusi, viedokļi atšķiras.
Ņemot tikai kā piemēru -
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... anxej.html
Šis nenosprāgtu pēc neilga laika, ieliekot gāzi? Vai nav vērts tādā mašīnā likt gandrīz mašīnas cenas gāzes iekārtu? Cik zinu jaunā paaudze pāris gadus atpakaļ maksāja 1000€, bet varbūt ko jaucu?
Iesaku uzreiz meklēt normālu bundžu neviss ekstras, dzinēju u.t.t. Jo vissas ekstras un dzinēju var salikt, bet bundžas stingrību jau neatgūt.Gocha92 rakstīja: ↑20 Jūl 2018, 17:28 Kas ir loriņi motortelpā?Es pat nezinu, kas ir hadene, bet noprotu iksdī.
Tad nevar saprast vai vairāk mīnusi no gāzes, vai plusi, viedokļi atšķiras.
Ņemot tikai kā piemēru -
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... anxej.html
Šis nenosprāgtu pēc neilga laika, ieliekot gāzi? Vai nav vērts tādā mašīnā likt gandrīz mašīnas cenas gāzes iekārtu? Cik zinu jaunā paaudze pāris gadus atpakaļ maksāja 1000€, bet varbūt ko jaucu?
P.S. IMHO
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-ba ... ml?ref=srp
Ko sakat par šiem variantiem? Ir jēga tādiem braukt pakaļ skatīties? Vienkārši ssā skatos jau 2 dienas un neko līdzīgu karkasa kvalitātes ziņā neatradu, šie izskatās nav rūsa vismaz vizuāli, nevar jau zināt kas no apakšas.
KMG, bet man jau nav sapratne par auto, kā domā es ielikšu dzinēju Beigās sanāks iztērēt vairāk līdzekļus uz detaļām un par darbu, nekā nopirkt pa 5k labu bundžu un ritošo..?!
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-32 ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-ba ... ml?ref=srp
Ko sakat par šiem variantiem? Ir jēga tādiem braukt pakaļ skatīties? Vienkārši ssā skatos jau 2 dienas un neko līdzīgu karkasa kvalitātes ziņā neatradu, šie izskatās nav rūsa vismaz vizuāli, nevar jau zināt kas no apakšas.
KMG, bet man jau nav sapratne par auto, kā domā es ielikšu dzinēju Beigās sanāks iztērēt vairāk līdzekļus uz detaļām un par darbu, nekā nopirkt pa 5k labu bundžu un ritošo..?!
Labu gatavu nopirkt būs lētāk nekā pašam sabūvēt, vēl jo vairāk ja nēsi skrūvētājs.
Gocha92 rakstīja: ↑20 Jūl 2018, 17:28 Kas ir loriņi motortelpā?Es pat nezinu, kas ir hadene, bet noprotu iksdī.
Tad nevar saprast vai vairāk mīnusi no gāzes, vai plusi, viedokļi atšķiras.
Ņemot tikai kā piemēru -
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... anxej.html
Šis nenosprāgtu pēc neilga laika, ieliekot gāzi? Vai nav vērts tādā mašīnā likt gandrīz mašīnas cenas gāzes iekārtu? Cik zinu jaunā paaudze pāris gadus atpakaļ maksāja 1000€, bet varbūt ko jaucu?
JA TAS NAV OEM 2.5 Bet gan swaps tad nav jēga ņemt!
Ne vērtība ne pārliecība par pārbūves kvalitāti!
Ja gribi 2.0 2.5 m52 vai 2.5 m50 vai 2.8, tad tikai rūpnīcas ražotos!!
Lai gan pats par savu jaudu un čigāna nitrosu (aka gāzi ) nesūdzos, es visu laiku sevi pieķeru skatoties šo :
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... coikm.html
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... coikm.html
Jā, šo arī iepriekš uzrāvu, vizuāli izskatās ļoti labi saglabājies, nevar zināt kas apakšā, bet gan jau mekas traks, jo nav redzaa rūsa no ārpuses. (Cena gan arī liekas pārāk lēta, priekš autora sludinājumā minētā, nevar būt tur kaut, kas aprakts)? Bet pārstāju par viņu domāt, jo automāts, pieļauju ka tas priekš galīga nezinātāja par mašīnām varētu būt gana sarežģīts swaps un tā kā neciešu automātus, tāpat kā dīzeļus, man tas būtu pirmais darāmais. Cik pie meistara aptuveni var maksāt pārlikt, vai tur nav nekas sarežģīts un to var izdarīt tāds auns kā es?
Pēdējās dienās šeit pa forumu dzīvojos, uzgāju arī pamācību swapam no auto uz manuālu, bet tur bija tikai teksta veidā, kas priekš pirmās reizes šķiet diezgan nereāli, noteikti youtube pilns ar pārlikšanām, varbūt nebūtū problēmu?! Cik ļaunuma var nodarīt neuzliekot pareizi, nevar apraut kaut kādus robus motorā?
Kā arī nepārāk gribējās 2.3, bet nu tagad padomāju tam 2.3 noteikti arī jauda nav nemaz tik maza, tomēr tā bundža jau man šķiet neko nesver attiecībā pret 2.3 :)
Gaidīšu ieteikumus, paldies! :)
Pēdējās dienās šeit pa forumu dzīvojos, uzgāju arī pamācību swapam no auto uz manuālu, bet tur bija tikai teksta veidā, kas priekš pirmās reizes šķiet diezgan nereāli, noteikti youtube pilns ar pārlikšanām, varbūt nebūtū problēmu?! Cik ļaunuma var nodarīt neuzliekot pareizi, nevar apraut kaut kādus robus motorā?
Kā arī nepārāk gribējās 2.3, bet nu tagad padomāju tam 2.3 noteikti arī jauda nav nemaz tik maza, tomēr tā bundža jau man šķiet neko nesver attiecībā pret 2.3 :)
Gaidīšu ieteikumus, paldies! :)
Lielo naudu ārzemēs sapelnīsi, tad varēsi arī aizdzit pie kāda kas tev visu izdarīs, protams labāk pie kāda forumieša, nevis uz pirmo servi kuru ieraudzīsi, savādāk 9 ādas noplēsīs.Gocha92 rakstīja: ↑20 Jūl 2018, 22:10 Jā, šo arī iepriekš uzrāvu, vizuāli izskatās ļoti labi saglabājies, nevar zināt kas apakšā, bet gan jau mekas traks, jo nav redzaa rūsa no ārpuses. (Cena gan arī liekas pārāk lēta, priekš autora sludinājumā minētā, nevar būt tur kaut, kas aprakts)? Bet pārstāju par viņu domāt, jo automāts, pieļauju ka tas priekš galīga nezinātāja par mašīnām varētu būt gana sarežģīts swaps un tā kā neciešu automātus, tāpat kā dīzeļus, man tas būtu pirmais darāmais. Cik pie meistara aptuveni var maksāt pārlikt, vai tur nav nekas sarežģīts un to var izdarīt tāds auns kā es?
Pēdējās dienās šeit pa forumu dzīvojos, uzgāju arī pamācību swapam no auto uz manuālu, bet tur bija tikai teksta veidā, kas priekš pirmās reizes šķiet diezgan nereāli, noteikti youtube pilns ar pārlikšanām, varbūt nebūtū problēmu?! Cik ļaunuma var nodarīt neuzliekot pareizi, nevar apraut kaut kādus robus motorā?
Kā arī nepārāk gribējās 2.3, bet nu tagad padomāju tam 2.3 noteikti arī jauda nav nemaz tik maza, tomēr tā bundža jau man šķiet neko nesver attiecībā pret 2.3 :)
Gaidīšu ieteikumus, paldies! :)
Ja tev interesē arī kaut ko iemācīties, tad ņem lētu lamatu, kas brauc un miers, paņemot jau kaut ko gatavu un neko nesaprotot no auto, lieku 99%, ka to auto tikai nojāsi un tā arī neko vairāk neiemācīsies.Gocha92 rakstīja: ↑20 Jūl 2018, 22:10 Jā, šo arī iepriekš uzrāvu, vizuāli izskatās ļoti labi saglabājies, nevar zināt kas apakšā, bet gan jau mekas traks, jo nav redzaa rūsa no ārpuses. (Cena gan arī liekas pārāk lēta, priekš autora sludinājumā minētā, nevar būt tur kaut, kas aprakts)? Bet pārstāju par viņu domāt, jo automāts, pieļauju ka tas priekš galīga nezinātāja par mašīnām varētu būt gana sarežģīts swaps un tā kā neciešu automātus, tāpat kā dīzeļus, man tas būtu pirmais darāmais. Cik pie meistara aptuveni var maksāt pārlikt, vai tur nav nekas sarežģīts un to var izdarīt tāds auns kā es?
Pēdējās dienās šeit pa forumu dzīvojos, uzgāju arī pamācību swapam no auto uz manuālu, bet tur bija tikai teksta veidā, kas priekš pirmās reizes šķiet diezgan nereāli, noteikti youtube pilns ar pārlikšanām, varbūt nebūtū problēmu?! Cik ļaunuma var nodarīt neuzliekot pareizi, nevar apraut kaut kādus robus motorā?
Kā arī nepārāk gribējās 2.3, bet nu tagad padomāju tam 2.3 noteikti arī jauda nav nemaz tik maza, tomēr tā bundža jau man šķiet neko nesver attiecībā pret 2.3 :)
Gaidīšu ieteikumus, paldies! :)
Jā, daudz ko sajāsi, naudu vējā izmetīsi, bet iegūsi pieredzi un zināšanas, ja ir, kur skrūvēt, JĀ!
Man bija līdzīga situācija - nopirku pirmo autiņu pirms 10 gadiem pat nepaverot haubi vaļā, jo tāpat neko nesapratu. Vēl aizvien esmu kopā ar to autiņu - noveicās un sāku kaut ko saprast.
Par zināšanām - pārsvarā visu salasījos bimmerforums.com attiecīgās sadaļās - tur gan interesantas diskusijas, gan zinoši cilvēki, gan tā pieredzes bagāža ir daudz lielāka un diskusijas saturīgākas/argumentētākas nekā vietējos bmw forumos. Bet nu parasti bija tā - kaut kas nomirst - sāc gūglēt, kas tas ir, kā tas darbojas, un vai ir kādas labākas detaļas alternatīvas, tad pamazām atnāk tā saprašana.
Vispārējai saprašanai kas ir kas, iesaku palasīties motoiq.com resursu, tur auto spečuki saprotamā valodā apstāsta kas ir kas, un kas ir labi un kas slikti. Īpaši šī rakstu sērija par dzinēja darbību ir laba: https://motoiq.com/Suck-Squish-Bang-Blow-Part-1/
Par instrumentiem - es cenuklubā dažus gadus atpakaļ nopirku instrumentu komplektu - čemodānu ar kādiem 100+ instrumentiem, bija vēl 50% atlaide. Super ieguldījums, pa lielam viss nepieciešamais iekšā un ērti arī pārvietot/pārvadāt. Instrumenti nav profesionālie, bet lielākā daļa ikdienai der, un, ja kaut kas laika gaitā salūst/nolietojas, tad nopērku profesionālu vietā, bet tas negadās bieži.
Par e36 - pareizi cilvēki saka, galvenais lai bundža laba. Kamēr tiksi pie dzinēja maiņas gan jau arī nepieciešamās zināšanas savāksies, savukārt guldīt naudu sarūsējušā bundžā ir vienkārši naudas izmešana, jo kā jau kāds teica - vislētāk būs nopirkt gatavu mašīnu, kas jau ir savesta kārtībā, bet tad arī jārēķinās, ka uzreiz vajag lielāku summu.
Nopirkt vienu auto ar TA un otru donoru personīgi neredzu lielu jēgu, jo 99% detaļas, kas būs sajātas auto ar TA būs sajātas arī donoram.
P.S. Aizmirsu pavisam - vajag ļoti filtrēt ko cilvēki forumos raksta un ko iesaka, jo diezgan bieži cilvēki raksta aiz nezināšanas dažādas muļķības. Īpaši tas attiecas uz jaudas uzlabošanu. Un pirms kaut ko izdomā uzlabot, iesaku forumos apjautāties citu viedokli par saviem plāniem.
Par zināšanām - pārsvarā visu salasījos bimmerforums.com attiecīgās sadaļās - tur gan interesantas diskusijas, gan zinoši cilvēki, gan tā pieredzes bagāža ir daudz lielāka un diskusijas saturīgākas/argumentētākas nekā vietējos bmw forumos. Bet nu parasti bija tā - kaut kas nomirst - sāc gūglēt, kas tas ir, kā tas darbojas, un vai ir kādas labākas detaļas alternatīvas, tad pamazām atnāk tā saprašana.
Vispārējai saprašanai kas ir kas, iesaku palasīties motoiq.com resursu, tur auto spečuki saprotamā valodā apstāsta kas ir kas, un kas ir labi un kas slikti. Īpaši šī rakstu sērija par dzinēja darbību ir laba: https://motoiq.com/Suck-Squish-Bang-Blow-Part-1/
Par instrumentiem - es cenuklubā dažus gadus atpakaļ nopirku instrumentu komplektu - čemodānu ar kādiem 100+ instrumentiem, bija vēl 50% atlaide. Super ieguldījums, pa lielam viss nepieciešamais iekšā un ērti arī pārvietot/pārvadāt. Instrumenti nav profesionālie, bet lielākā daļa ikdienai der, un, ja kaut kas laika gaitā salūst/nolietojas, tad nopērku profesionālu vietā, bet tas negadās bieži.
Par e36 - pareizi cilvēki saka, galvenais lai bundža laba. Kamēr tiksi pie dzinēja maiņas gan jau arī nepieciešamās zināšanas savāksies, savukārt guldīt naudu sarūsējušā bundžā ir vienkārši naudas izmešana, jo kā jau kāds teica - vislētāk būs nopirkt gatavu mašīnu, kas jau ir savesta kārtībā, bet tad arī jārēķinās, ka uzreiz vajag lielāku summu.
Nopirkt vienu auto ar TA un otru donoru personīgi neredzu lielu jēgu, jo 99% detaļas, kas būs sajātas auto ar TA būs sajātas arī donoram.
P.S. Aizmirsu pavisam - vajag ļoti filtrēt ko cilvēki forumos raksta un ko iesaka, jo diezgan bieži cilvēki raksta aiz nezināšanas dažādas muļķības. Īpaši tas attiecas uz jaudas uzlabošanu. Un pirms kaut ko izdomā uzlabot, iesaku forumos apjautāties citu viedokli par saviem plāniem.
Liels paldies Denis par tavu izsmeļošo atbildi, nu jau lielāka saprašana man ir, katru dienu arī lasu visādu materiālu, žēl ka latviski nav tas materiāla tik kvalitatīvs un daudz, kā angliski. Es pat latviski nesaprotu daudz tehniskos terminus, kas saistīti ar auto, angliski vēl sūdīgāk, bet nu nāksies ar tulkotāju, jo tie linki ko iedevi tiešām izskatās ļoti noderīgi, informācijas netrūkst. Paldies vēlreiz!
Tad jau augustā iemetīšu kādu ziņu, ko būšu iegādājies, noteikti ka vēl pirmstam, lai kāds apstiprina ka nav grābiens :)
P.s šie instrumenti sākumā būtu pietiekami kvalitatīvi?
https://v7.lv/product/kombinetais-atsle ... s-108-gab/
Kādas Tev domas, par kaktusa iemesto žurku, ķert ciet? :)
Tad jau augustā iemetīšu kādu ziņu, ko būšu iegādājies, noteikti ka vēl pirmstam, lai kāds apstiprina ka nav grābiens :)
P.s šie instrumenti sākumā būtu pietiekami kvalitatīvi?
https://v7.lv/product/kombinetais-atsle ... s-108-gab/
Kādas Tev domas, par kaktusa iemesto žurku, ķert ciet? :)
Instrumenti izskatās tīri ok, vienīgi pietrūkst parastās atslēgas (vēlams ar tirkšķi vienā galā), man gan bija lielāks koferis un instrumenti 3 kārtās - papildus vēl dažādi standziņas un kādi 10 dažādi skrūvgrieži.
Reku atradu pāris linkus:
http://www.swisshufeisen.com/products/t ... -abs-case/
https://www.gudriem.lv/kupona-apraksts/ ... ija-koferi
Pirku, ar 50% atlaidi cenuklubā par 100 eur. Bet nu sen jau ir atmaksājies. Papildus Depo vēl nopirku Torx komplektu, jo manam autiņam (BMW z3) vajadzēja T45, kuru atsevišķi nevar nopirkt. Vēl laba lieta ir magnēts elastīga koka galā, ar ko ķeksēt izkritušās skrūves - depo par dažiem eur varēja nopirkt.
Par žurkām neko nemācēšu komentēt - neesmu nekad par viņām interesējies, tikai tik, cik zinu, ka dažas detaļas no viņām tika izmantotas bmw z3, par ko es zinu stipri vairāk.
Reku atradu pāris linkus:
http://www.swisshufeisen.com/products/t ... -abs-case/
https://www.gudriem.lv/kupona-apraksts/ ... ija-koferi
Pirku, ar 50% atlaidi cenuklubā par 100 eur. Bet nu sen jau ir atmaksājies. Papildus Depo vēl nopirku Torx komplektu, jo manam autiņam (BMW z3) vajadzēja T45, kuru atsevišķi nevar nopirkt. Vēl laba lieta ir magnēts elastīga koka galā, ar ko ķeksēt izkritušās skrūves - depo par dažiem eur varēja nopirkt.
Par žurkām neko nemācēšu komentēt - neesmu nekad par viņām interesējies, tikai tik, cik zinu, ka dažas detaļas no viņām tika izmantotas bmw z3, par ko es zinu stipri vairāk.