KristapsEduards•E36•Story*%#
Diemžēl, nav saglabājušās bildes, ar to, kāds bija iegādes brīdī, bet kko nedaudz izraku
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Supersprintu sapnis izzudis? Skatos ik pa laikam auto ss stāv ar tām pašām bildēm kuras Tev topikā.
Kadreiz, jau gribētos, kko uzbraukt. Bet fiziski nav laika tam... Tur auto vajag daudz vairāk laika veltīt, un brivdienas vienmēr ir aizņemtas.
Tos sludinājumus, liek čalis, pie kā auto nonāca pēc manis...
Kamer dzinējs, kurš ir plānots uz šī auto, stav uz galda un gaida detaļas, pagaidu variantā iecelts m50b20 bezvanoss, uzlikst čipiņš, samainīts, viss kas bija jamaina.
Pie reizes uzstādits home made short shift, uzliktas ford mondeo mk3 stab atsaites.
Sajūgs no b28 240mm divamasa.
Motoram kompresija nomērīta - 14~13 vidēji.
Liekas, ka pietrūkst jauda... Nedaudz no grīdas :
Pie reizes uzstādits home made short shift, uzliktas ford mondeo mk3 stab atsaites.
Sajūgs no b28 240mm divamasa.
Motoram kompresija nomērīta - 14~13 vidēji.
Liekas, ka pietrūkst jauda... Nedaudz no grīdas :
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Auto šobrīd, tiek vesta kartībā ritošā daļa.
Samainīti visi priekšejie šarnīri (lemforder), sturespirksti ar stūres stieņiem (trw) plauktu galos ekscentriskās powerflex bukses, samainīti arī atbalsti amartizatoru(swag), pie reizies parjauktas un uzliktas ventilejamās bremzes, priekšā tagad atliek tikai stab stienim uzlikt poly, un kādu laiku vairāk nevajadzēs pievērsties, tai.
Pabraucot, pēc swapa, atrasti kāši ar noplūdēm, bet viegli labojami.
Samainīti visi priekšejie šarnīri (lemforder), sturespirksti ar stūres stieņiem (trw) plauktu galos ekscentriskās powerflex bukses, samainīti arī atbalsti amartizatoru(swag), pie reizies parjauktas un uzliktas ventilejamās bremzes, priekšā tagad atliek tikai stab stienim uzlikt poly, un kādu laiku vairāk nevajadzēs pievērsties, tai.
Pabraucot, pēc swapa, atrasti kāši ar noplūdēm, bet viegli labojami.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Oo, prieksa saldatini no mondeo aizmugurejie
Manuprāt, ļoti labs un lēts mods uz E36.
Ļoti, nepatika kā iet b20. Kompresija, dzinejam laba, eļļas spiedien arī.
Pa brīvdienām uzmetu virsū visu ieplūdi, no b25, ar visu vadību, gmm, zondi, droseli, sprauslām.
Vadība griež, līdz 7k.
Tagad vismaz kautko tas motors iet.
Pie reizes, samainīta vārstuvāka blīve, starteris, jaunas degvielas trubas.
Šodien uzsūtiju, jaunas sveces, degvielas un gaisa filtru. Tad arī ap motoru viss vajadzīgais būs izdarīts. Vienīgi ir problēma, ka nepūš silto gaisu tukšgaitā. Apgriezienos, viss ir ok. Spiediens sistēmā nav. Gaiss arī nav. Ūdens sūknis?
Pa brīvdienām uzmetu virsū visu ieplūdi, no b25, ar visu vadību, gmm, zondi, droseli, sprauslām.
Vadība griež, līdz 7k.
Tagad vismaz kautko tas motors iet.
Pie reizes, samainīta vārstuvāka blīve, starteris, jaunas degvielas trubas.
Šodien uzsūtiju, jaunas sveces, degvielas un gaisa filtru. Tad arī ap motoru viss vajadzīgais būs izdarīts. Vienīgi ir problēma, ka nepūš silto gaisu tukšgaitā. Apgriezienos, viss ir ok. Spiediens sistēmā nav. Gaiss arī nav. Ūdens sūknis?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
nuu, moška pečkas vārsts iestredzis, ja ūdenssūknis tad karstu, manuprāt..
Galīgi nepareizi ir likt GMM un sprauslas no lielāka tilpuma motora, tagad sprauslas lej vairāk, bet gmm redz mazāku gaisa apjomu.Kristapseduards rakstīja: ↑13 Aug 2018, 20:32 Ļoti, nepatika kā iet b20. Kompresija, dzinejam laba, eļļas spiedien arī.
Pa brīvdienām uzmetu virsū visu ieplūdi, no b25, ar visu vadību, gmm, zondi, droseli, sprauslām.
Vadība griež, līdz 7k.
Tagad vismaz kautko tas motors iet.
Pie reizes, samainīta vārstuvāka blīve, starteris, jaunas degvielas trubas.
Šodien uzsūtiju, jaunas sveces, degvielas un gaisa filtru. Tad arī ap motoru viss vajadzīgais būs izdarīts. Vienīgi ir problēma, ka nepūš silto gaisu tukšgaitā. Apgriezienos, viss ir ok. Spiediens sistēmā nav. Gaiss arī nav. Ūdens sūknis?
Pilnīgi garām upgreids. Piedod bet fakts.
Ecu vispār ahujā, bet par cik viņš ir arhaisks Bosch tad tupa kaut ko dara, vai tas ir tūnings, es teiktu noteikti nē.
Sprauslas bija vienadas, atskiras degvielas spiediena regulators..-AF- rakstīja: ↑13 Aug 2018, 21:24Galīgi nepareizi ir likt GMM un sprauslas no lielāka tilpuma motora, tagad sprauslas lej vairāk, bet gmm redz mazāku gaisa apjomu.Kristapseduards rakstīja: ↑13 Aug 2018, 20:32 Ļoti, nepatika kā iet b20. Kompresija, dzinejam laba, eļļas spiedien arī.
Pa brīvdienām uzmetu virsū visu ieplūdi, no b25, ar visu vadību, gmm, zondi, droseli, sprauslām.
Vadība griež, līdz 7k.
Tagad vismaz kautko tas motors iet.
Pie reizes, samainīta vārstuvāka blīve, starteris, jaunas degvielas trubas.
Šodien uzsūtiju, jaunas sveces, degvielas un gaisa filtru. Tad arī ap motoru viss vajadzīgais būs izdarīts. Vienīgi ir problēma, ka nepūš silto gaisu tukšgaitā. Apgriezienos, viss ir ok. Spiediens sistēmā nav. Gaiss arī nav. Ūdens sūknis?
Pilnīgi garām upgreids. Piedod bet fakts.
Interesanti, arī, ka motors palika ekonomiskāks.
Sprauslas atšķirīgas.Vladlen rakstīja: ↑13 Aug 2018, 22:03Sprauslas bija vienadas, atskiras degvielas spiediena regulators..-AF- rakstīja: ↑13 Aug 2018, 21:24Galīgi nepareizi ir likt GMM un sprauslas no lielāka tilpuma motora, tagad sprauslas lej vairāk, bet gmm redz mazāku gaisa apjomu.Kristapseduards rakstīja: ↑13 Aug 2018, 20:32 Ļoti, nepatika kā iet b20. Kompresija, dzinejam laba, eļļas spiedien arī.
Pa brīvdienām uzmetu virsū visu ieplūdi, no b25, ar visu vadību, gmm, zondi, droseli, sprauslām.
Vadība griež, līdz 7k.
Tagad vismaz kautko tas motors iet.
Pie reizes, samainīta vārstuvāka blīve, starteris, jaunas degvielas trubas.
Šodien uzsūtiju, jaunas sveces, degvielas un gaisa filtru. Tad arī ap motoru viss vajadzīgais būs izdarīts. Vienīgi ir problēma, ka nepūš silto gaisu tukšgaitā. Apgriezienos, viss ir ok. Spiediens sistēmā nav. Gaiss arī nav. Ūdens sūknis?
Pilnīgi garām upgreids. Piedod bet fakts.
Pēdējais labojis Kristapseduards - 14 Aug 2018, 00:19, kopā labots 1 reizi.
Pēc koda 2.0 savas sprauslasVladlen rakstīja: ↑13 Aug 2018, 22:03Sprauslas bija vienadas, atskiras degvielas spiediena regulators..-AF- rakstīja: ↑13 Aug 2018, 21:24Galīgi nepareizi ir likt GMM un sprauslas no lielāka tilpuma motora, tagad sprauslas lej vairāk, bet gmm redz mazāku gaisa apjomu.Kristapseduards rakstīja: ↑13 Aug 2018, 20:32 Ļoti, nepatika kā iet b20. Kompresija, dzinejam laba, eļļas spiedien arī.
Pa brīvdienām uzmetu virsū visu ieplūdi, no b25, ar visu vadību, gmm, zondi, droseli, sprauslām.
Vadība griež, līdz 7k.
Tagad vismaz kautko tas motors iet.
Pie reizes, samainīta vārstuvāka blīve, starteris, jaunas degvielas trubas.
Šodien uzsūtiju, jaunas sveces, degvielas un gaisa filtru. Tad arī ap motoru viss vajadzīgais būs izdarīts. Vienīgi ir problēma, ka nepūš silto gaisu tukšgaitā. Apgriezienos, viss ir ok. Spiediens sistēmā nav. Gaiss arī nav. Ūdens sūknis?
Pilnīgi garām upgreids. Piedod bet fakts.
Jautājums.
Vai pagaidu variantā, ir iespejams saregulēt dzinēja vadību, tā lai tas darbotos pareizi ar uzskaitītajiem b25 loriņiem?
Vai pagaidu variantā, ir iespejams saregulēt dzinēja vadību, tā lai tas darbotos pareizi ar uzskaitītajiem b25 loriņiem?
Pagaidu variants nekāds nepastāv šajā ziņā, vainu tiek noregulēts dzinējs no A-Z vai nekas netiek darīts- 350+€ tas maksās
Takā liec vien visu atpakaļ un vnk nočipo stock vadību, gan vienkāršāk, gan maksās 50€ tikai.
Takā liec vien visu atpakaļ un vnk nočipo stock vadību, gan vienkāršāk, gan maksās 50€ tikai.
Pagaidām atstāšu, visu, kā ir, jo iet tagad ļoti labi un degvielas pateriņš arī jūtami atšķirās.
Tāpat, jaliek vien kopā ir motors, kas šim auto bija paredzēts, jau kopš viņu dabuju.
Samainītas sveces un degvielas filtrs.
Tagad vēlos atrast un iegādāties glāžu atsaites aizmugurē un priekšā.
Nakamais jasaved kartībā un jaliek virsū aizmugurejais tilts ar ventilejamajām disku bremzēm. Varbūt, kāds var ieteikt, kur pa pieņemamiem cipariem var iegādaties poly komplektu aizmugurejam tiltam?
Plānā, ir arī nomainīt magnetolu. Šī manuprāt, galīgi neiederas iekš E36 un vēlos ar usb, aux. Ja kādam, ir ko piedāvāt, tad PM.
Degvielas filtrs atrisināja problēmu ar to, ka reizēm jauda pazuda. Tagad vēlos atrast un iegādāties glāžu atsaites aizmugurē un priekšā.
Nakamais jasaved kartībā un jaliek virsū aizmugurejais tilts ar ventilejamajām disku bremzēm. Varbūt, kāds var ieteikt, kur pa pieņemamiem cipariem var iegādaties poly komplektu aizmugurejam tiltam?
Plānā, ir arī nomainīt magnetolu. Šī manuprāt, galīgi neiederas iekš E36 un vēlos ar usb, aux. Ja kādam, ir ko piedāvāt, tad PM.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bija parādijusies problēma ar lādēšanu...
Tukšgaitā reizēm nelādēja.
Biju, domājis, ka oglītes ķeras iekšā..
Nu neko... Plauktā stāv velviens m50 ģenerators.
Samainiju ģeneratoru, palūkāju udenssūkni, izrādijās tam arī ir lufte, tas arī uzlikts jauns.
Liekot siksnu virsū, sapratu, ka spriegotājs ir beidzies un ķīlē.
Tika samainīts arī tas.
Tad tagad sapratu, ka beigušais hidroliskais spriegotājs bija vainīgs, gan pie nelādēšanas, gan pie aukstā gaisa tukšgaitā
Tukšgaitā reizēm nelādēja.
Biju, domājis, ka oglītes ķeras iekšā..
Nu neko... Plauktā stāv velviens m50 ģenerators.
Samainiju ģeneratoru, palūkāju udenssūkni, izrādijās tam arī ir lufte, tas arī uzlikts jauns.
Liekot siksnu virsū, sapratu, ka spriegotājs ir beidzies un ķīlē.
Tika samainīts arī tas.
Tad tagad sapratu, ka beigušais hidroliskais spriegotājs bija vainīgs, gan pie nelādēšanas, gan pie aukstā gaisa tukšgaitā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.