Dzeerves 320i daily tourings
Sveiki!
Īsumā stāsts tāds, iepriekš braukāju ar e46 ar m52b25, tā jau viss būtu labi, ja vien sedana bagāžnieks nebūtu par mazu priekš manām vajadzībām un sakarā ar parvākšanos manā bankas kontā sākās krīze. Benzīna cenas arī nebija patīkamas un e46 nekad nav bijis mans sapņu auto, tāpēc nolēmu to pārdot.
ātri ven gan sapratu, ka bez auto nevarēšu, tāpēc sāku meklēt ekonomisku, ne dargu universāli. universāli vajag, jo ļoti bieži bagāžniekā vajag ielikt ričuku un pārējās sportam nepieciešamās lietas.
Kā rezultātā tika iepirkts šis - e36 320i tourings. ražots 1997, gadā. brauc viņš uz gāzi, sajūta tāda, ka braukt varu bez maz vai pa brīvu mašīna ne tuvu nav ideālā stāvoklī, tomēr man šķiet, ka būs vērts ieguldīt un lēnām laika gaitā varēs visu sataisīt smuki. dotajā brīdī praktisks un ekonomisks autiņš, tieši tas kas man bija vajadzīgs, Lai arī nav ne tik ātrs un jaudīgs, kā mans vecais auto, ar šo braukšanu izbaudu daudz vairāk. kaut kas tajos e36 ir
Salonā parastie auduma beņķi ar apsildi, toties ir melnie griesti, melnie ādas durvju apšuvumi, melnie plastmasi, utt Priekšā elektriskie logi, lūka, aptumšojosais spogulis, cd43 maģis, klimatkontrole, strādājošs kondicionieris un vēl šis tas. pa lielam lai pilnībā apmierinātu manas prasības uz salonu un ekstrām trūkst tikai melni recaro sēdekļi gan priekšā, gan aizmugurē un kruīza kontrole. Pie kruīza kontroles ļoti pieradu iekš e46, un šķiet, ka to vajadzētu uzstādīt arī šajā auto.
Virsbūve arctic silver metallic krāsā, uzreiz vajadzētu nomainīt brilli un bagāžnieku, stūri šur tu saburbuļojuši, nav tas labākais skats, bet nav arī nekas traks. apakša daudz maz stingra, trakas problēmas ar rūsu pagaidām nav. ir šis tas no m-body kita, trūkst laikam tikai moldingi?
Kopš auto nopirku, ir salaboti un uzlaboti diez gan daudz sīkumi, kā arī autiņš nomests zemē, jo kad to nopirku, stāvēja augstu, kā džips un līkumos smuki sasvērās godīgi sakot, sanāca daudz zemāk, nekā biju plānojis, bet nu kā ir tā ir, aizmugurē atsperēm ir regulatori, vismaz aizmuguri uz ziemu varēšu pacelt, bet priekšā diezgan cietas sēdinātās atsperes ar īsajiem amīšiem. Pēc šī uzlabojuma sajūta braucot kā ar kartingu, bet nu jābrauc prātīgi, jau ne vienu vien reizi paspēju atsist apakšu
šo rakstu taisu tīri lai pašam sev paliek kā atskaites punkts, lai pats labāk redzētu progresu un neaizmirstu kādi plāni šim autiņam ir.
tuvākie plāni:
*nomainīt brilli un bagāžnieku
*motoram mazo apkopi uztaisīt [eļļa, filtri, sveces}
*nomainīt labo miglas lukturi [ja nu kādam ir depo labā migla lieka, varat piedāvāt]
*dabūt ziemai r16 diskus ar riepām, ja nu kādam ir, varat piedāvāt, der arī uz bleķinikiem...
*nomainīt ātrumkloķa uzgali, liekot reversā vienkārši tas plastmass salūza un tagad slikti turās virsū, kā arī esošais neiederas salonā
Tālākie plāni:
*savest virsbūves defektus kārtībā, visu sakrāsot smuki un sapulēt
*diski
*vajag notonēt logus
*recaro sēdekļi
*tā kā salons ir diezgan pagrabējis un pēc e46 iekāpjot liekas, ka vēja un riepu skaņa, kā arī plastmasu un apšuvumu grabēšana ir pārāk dzirdama, tad plāns izraut visu salonu ārā, izlīmēt ar vibro/skaņas izolāciju visu, samainīt visus aplauztos klipšus un visu sataisīt tā, lai salonā klusāk kā iekāpjot jaunā mašīnā
* kā pēdējais - audio sistēmu prasās uzlabot, jo oriģinālās tumbas diez ko labi vairs neskan.
vēl tālākas nākotnes plāni:
*m52b28
Pirmā telefonbilde ieskatam:
Īsumā stāsts tāds, iepriekš braukāju ar e46 ar m52b25, tā jau viss būtu labi, ja vien sedana bagāžnieks nebūtu par mazu priekš manām vajadzībām un sakarā ar parvākšanos manā bankas kontā sākās krīze. Benzīna cenas arī nebija patīkamas un e46 nekad nav bijis mans sapņu auto, tāpēc nolēmu to pārdot.
ātri ven gan sapratu, ka bez auto nevarēšu, tāpēc sāku meklēt ekonomisku, ne dargu universāli. universāli vajag, jo ļoti bieži bagāžniekā vajag ielikt ričuku un pārējās sportam nepieciešamās lietas.
Kā rezultātā tika iepirkts šis - e36 320i tourings. ražots 1997, gadā. brauc viņš uz gāzi, sajūta tāda, ka braukt varu bez maz vai pa brīvu mašīna ne tuvu nav ideālā stāvoklī, tomēr man šķiet, ka būs vērts ieguldīt un lēnām laika gaitā varēs visu sataisīt smuki. dotajā brīdī praktisks un ekonomisks autiņš, tieši tas kas man bija vajadzīgs, Lai arī nav ne tik ātrs un jaudīgs, kā mans vecais auto, ar šo braukšanu izbaudu daudz vairāk. kaut kas tajos e36 ir
Salonā parastie auduma beņķi ar apsildi, toties ir melnie griesti, melnie ādas durvju apšuvumi, melnie plastmasi, utt Priekšā elektriskie logi, lūka, aptumšojosais spogulis, cd43 maģis, klimatkontrole, strādājošs kondicionieris un vēl šis tas. pa lielam lai pilnībā apmierinātu manas prasības uz salonu un ekstrām trūkst tikai melni recaro sēdekļi gan priekšā, gan aizmugurē un kruīza kontrole. Pie kruīza kontroles ļoti pieradu iekš e46, un šķiet, ka to vajadzētu uzstādīt arī šajā auto.
Virsbūve arctic silver metallic krāsā, uzreiz vajadzētu nomainīt brilli un bagāžnieku, stūri šur tu saburbuļojuši, nav tas labākais skats, bet nav arī nekas traks. apakša daudz maz stingra, trakas problēmas ar rūsu pagaidām nav. ir šis tas no m-body kita, trūkst laikam tikai moldingi?
Kopš auto nopirku, ir salaboti un uzlaboti diez gan daudz sīkumi, kā arī autiņš nomests zemē, jo kad to nopirku, stāvēja augstu, kā džips un līkumos smuki sasvērās godīgi sakot, sanāca daudz zemāk, nekā biju plānojis, bet nu kā ir tā ir, aizmugurē atsperēm ir regulatori, vismaz aizmuguri uz ziemu varēšu pacelt, bet priekšā diezgan cietas sēdinātās atsperes ar īsajiem amīšiem. Pēc šī uzlabojuma sajūta braucot kā ar kartingu, bet nu jābrauc prātīgi, jau ne vienu vien reizi paspēju atsist apakšu
šo rakstu taisu tīri lai pašam sev paliek kā atskaites punkts, lai pats labāk redzētu progresu un neaizmirstu kādi plāni šim autiņam ir.
tuvākie plāni:
*nomainīt brilli un bagāžnieku
*motoram mazo apkopi uztaisīt [eļļa, filtri, sveces}
*nomainīt labo miglas lukturi [ja nu kādam ir depo labā migla lieka, varat piedāvāt]
*dabūt ziemai r16 diskus ar riepām, ja nu kādam ir, varat piedāvāt, der arī uz bleķinikiem...
*nomainīt ātrumkloķa uzgali, liekot reversā vienkārši tas plastmass salūza un tagad slikti turās virsū, kā arī esošais neiederas salonā
Tālākie plāni:
*savest virsbūves defektus kārtībā, visu sakrāsot smuki un sapulēt
*diski
*vajag notonēt logus
*recaro sēdekļi
*tā kā salons ir diezgan pagrabējis un pēc e46 iekāpjot liekas, ka vēja un riepu skaņa, kā arī plastmasu un apšuvumu grabēšana ir pārāk dzirdama, tad plāns izraut visu salonu ārā, izlīmēt ar vibro/skaņas izolāciju visu, samainīt visus aplauztos klipšus un visu sataisīt tā, lai salonā klusāk kā iekāpjot jaunā mašīnā
* kā pēdējais - audio sistēmu prasās uzlabot, jo oriģinālās tumbas diez ko labi vairs neskan.
vēl tālākas nākotnes plāni:
*m52b28
Pirmā telefonbilde ieskatam:
Bildē izskatās aizdomīgi svaigs!
Sveicināts pulciņā, un veiksmi darbos.
Sveicināts pulciņā, un veiksmi darbos.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Bildē izskatās nedaudz labāk kā dzīvē, bet nekas traks un neglābjams nav, pārsvarā jācīnās ar visur saburbuļojušiem stūrīšiem. Paldies
Mazums, cerēju, ka kāds no šī foruma varēs kaut ko piebilst par šī auto vēsturi, jo gan uz nummuru turētājiem ir 3er logo un vēl šur tur logos 3er uzlīmes bija redzamas. Iepriekšējais saimnieks diez gan nesen pats bija to nopircis un īsti nezināja neko par autiņu
ļoti labs sākums
Izskatās tīri ok Forš niks tev
Paldies!
Kāds uzvārds, tāds niks
Kopš pārvācos uz Rīgu, lielākā problēma ir tur, ka dzīvoju dzīvoklī un nav kur normāli pašam paskruvet auto. Šo to jau uz ielas var izdarīt, bet nav diez ko forši
Kaut kas arī ir izdarīts daudziem nepatīk, man patīk, tāpēc uztaisīju usa style parking gaismas, jeb gabarīti deg pagriezienos. Pagriezienu stāvoklis tāpat nebij diez ko labs, stiprinājumi aplauzti un tā, tāpēc domāju, ka nav ko viņus taupīt un pievilku klāt viņiem vadus un nostiprināju pagrieziena korpusā papildus 5w oranžo spuldzīti. Bildē izskatās spožāk, kā dzīvē.
Tā kā nākotnē droši vien gribēsies ielikt svaigus pagriezienus un negribēsies tos izvarot ar papildus spuldzi un negribēsies Tērēt nauda dārgām oem divu kvēldiegu amerikāņu spuldzēm un patronam,radās ideja, ka līdzīgu efektu varētu panākt pievelkot klāt vadus no gabarītiem tajai pašai 21w pagrieziena spuldzei un ar rezistoriem panākt lai tā spīd nedaudz visu laiku, bet uz pilnu jaudu kad ieslēdz pagriezienu. Kāds ir tā darījis?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
iepirkti style5 r16 8j et23 ar ziemenēm. pēc maniem aprēķiniem vajadzētu derēt perfekti, bet laikam matemātika nav mana stiprā puse riepas strīķejas arkās. šobrīd 225/55 riepas, vērts meklēt šaurākas riepas, vai labāk uzreiz meklēt šaurākus diskus?
205/55/16
Man arī ar 205/55 strīķējās arkās, visas arkas aizmugurē tā noēda Es liktu 195/50, tad toč nebūs problēmas.
Ar et23 vajadzētu saiet
Nomainītas riepas uz 195/55, izrādījās ka divi diski uzsisti, nācās izvalcēt, bet tagad viss der un izskatās ļoti ok. Var jau būt, ka būtu derejis arī 205 platums riepām skati var iziet ar tik platiem diskiem?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir pietiekami labs, lai noņemtu priekšējos paspārņus un izņemtu tos 10kg smiltis kas ir aiz spārniem
- ikey07
Šodien visai neveiksmīga diena. Tā kā iepriekšējais saimnieks īsti nezināja, kad jātaisa motoram apkopi, tad lai būtu drošs, ka viss ok, nolēmu to izdarīt. iepirku eļļu, gaisa un eļļas filtru un sveces.
Tā, kā pašam nav kur to izdarīt, salasījos dažādos forumos par rīgā bezmaksas estakādēm un bedrēm, bet neviena no tām nebija pieejama, tad aizbraucu aiz ladas centra kur var pa 1 euro stundā skrūvēt savu auto uz estakādes zem nojumes. viss ļoti jauki, tikai diezgan pagrūti tikt ar zemu auto uz viņas virsū galu galā, kaut kā tiku virsū un varēju sākt darboties. Kamēr tek vecā eļļa ārā, nomainīju abus filtrus un domāju, ka jāsāk mainīt sveces. sākumā viss iet kā plānots, līdz tieku līdz 5. cilindram. Svece atskrūvējas, bet diezgan dīvaini. izvelku ārā, visa vītne melna, secinu, ka iepriekšējais saimnieks ieskrūvejis to sveci šķībi bija jauno sveci vispār nav iespējams ieskrūvēt un biju jau nočakarējies daudz ilgāk nekā biju paredzējis, saliku visu kā ir atpakaļ. isti varianti nebiju, domāju ka jāmēģina braukt uz 5 cilindriem mājās iepriekš biju braucis ar mašīnu kurai iet 3 no 4 cilindriem un tur bez problēmām viss gāja, tāpēc domāju, ka braucot ar 5 no 6 cilindriem nevajadzētu būt vispār nekādam problēmām. ok, laižos prātīgi lejā no estakādes un kaut kā brutāli uzsēdās. rezultātā norāvu degvielas filtru. ok, pieskrūvēju atpakaļ to filtru, salieku papildus dēlīšus un kaut kā tiku lejā no estakādes. mašīna vibrē nenormāli, slāpst nost līdz ko atlaiž gāzi. sajūta tāda it kā brauktu uz 3 nevis 5 no 6 cilindriem kaut kā mājās prātīgi tiku Cik noprotu vienigais un prātīgais risinajums ir vienkārši mainīt galvu uz citu?
Tā, kā pašam nav kur to izdarīt, salasījos dažādos forumos par rīgā bezmaksas estakādēm un bedrēm, bet neviena no tām nebija pieejama, tad aizbraucu aiz ladas centra kur var pa 1 euro stundā skrūvēt savu auto uz estakādes zem nojumes. viss ļoti jauki, tikai diezgan pagrūti tikt ar zemu auto uz viņas virsū galu galā, kaut kā tiku virsū un varēju sākt darboties. Kamēr tek vecā eļļa ārā, nomainīju abus filtrus un domāju, ka jāsāk mainīt sveces. sākumā viss iet kā plānots, līdz tieku līdz 5. cilindram. Svece atskrūvējas, bet diezgan dīvaini. izvelku ārā, visa vītne melna, secinu, ka iepriekšējais saimnieks ieskrūvejis to sveci šķībi bija jauno sveci vispār nav iespējams ieskrūvēt un biju jau nočakarējies daudz ilgāk nekā biju paredzējis, saliku visu kā ir atpakaļ. isti varianti nebiju, domāju ka jāmēģina braukt uz 5 cilindriem mājās iepriekš biju braucis ar mašīnu kurai iet 3 no 4 cilindriem un tur bez problēmām viss gāja, tāpēc domāju, ka braucot ar 5 no 6 cilindriem nevajadzētu būt vispār nekādam problēmām. ok, laižos prātīgi lejā no estakādes un kaut kā brutāli uzsēdās. rezultātā norāvu degvielas filtru. ok, pieskrūvēju atpakaļ to filtru, salieku papildus dēlīšus un kaut kā tiku lejā no estakādes. mašīna vibrē nenormāli, slāpst nost līdz ko atlaiž gāzi. sajūta tāda it kā brauktu uz 3 nevis 5 no 6 cilindriem kaut kā mājās prātīgi tiku Cik noprotu vienigais un prātīgais risinajums ir vienkārši mainīt galvu uz citu?
Lētāk nomainīt citu dzinēju Bet kautgan es domātu kā atrisināt to problēmu mūsdienās tas ir viegli atrisināmas
Pēdējais labojis Grunte - 12 Okt 2018, 20:53, kopā labots 1 reizi.
Sliktas ziņas ja es mainu dzinēju, tad tikai uz 2.5 vai 2.8, bet tā kā finanses šobrīd to neatļauj jāmeklē lētāks risinājums. atradu, ka cilvēki šādas situācijās liek remontkomplektus. attiecīgi izurbj galvā lielāku caurumu, iegriež vītni un tajā ieskrūvē pāreju no lielākās vītnes uz oriģinālo diametru. laikam pagaidām jāieliek kaut kas tāds, kā pagaidu risinājums, līdz parādīsies līdzekļi swapam.
Par to es ar padomāju
Jau eju cauri visai internetā pieejamai info. viss jau ir loti vienkārši. nav nekādu problēmu ielikt šādu pārēju, tikai ir viens jautājums.
Kā pareizāk lai iegriež vītni, tā lai pēc tam alumīnija skaidas nepaliek cilindrā? šobrīd man zināmi daži varianti.
1) daudzās pamācībās čaļi vienkārši uzliek solidolu galā vītņgriezim, ķip visas skaidas tur saķeras un nesabirst iekšā. šis gan man nekādu pārliecību nedod šaubos, vai šādai metodei var uzticēties.
2) putekļu sūcējam galā nostiprina nelielu trubu un izsūc visu no cilindra ārā
3)pagriež kloķeni līdz pozīcijai, kurā izplūdes vārsti ir vaļā un ar kompresoru izpūš visu ārā no cilindra.
Varbūt kāds, kurš ir to darijis var ieteikt, kā lai iztīra no cilindra tās skaidas ?
Nedomājot vienmēr sanāk Aizdomājoties par daudz sanāk kā vienmēr