dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- …
- 350
- chevron_right
Vīri, iesakiet meistaru. Problēma sekojoša:
Dzinējs m50b25 bez vanosiem. Tukšgaitā apgriezieni nestaigā, pielec ļoti labi. Problēma parādās, kad min grīdā. Mašīna sāk raustīties, ik pa laikam šauj izpūtējā, nav vairs jauda. Dažbrīd liekas ka neiet visi cilindri. Ja brauc ar maziem apgriezieniem, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu? Spoles, kloķenes devējs, degvielas sistēma, zonde?
Iepriekš simptomi nebija tik lieli, bet šorīt pabraukt vairs nav iespējams.
Dzinējs m50b25 bez vanosiem. Tukšgaitā apgriezieni nestaigā, pielec ļoti labi. Problēma parādās, kad min grīdā. Mašīna sāk raustīties, ik pa laikam šauj izpūtējā, nav vairs jauda. Dažbrīd liekas ka neiet visi cilindri. Ja brauc ar maziem apgriezieniem, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu? Spoles, kloķenes devējs, degvielas sistēma, zonde?
Iepriekš simptomi nebija tik lieli, bet šorīt pabraukt vairs nav iespējams.
Sāc ar degvielas spiediena pārbaudi.
Tad kloķenes sensora parbaudi- nomaiņu.
Kloķenes sensoru tikai OEM lietotu vai jaunu, aftermarketi strādā slikti un neilgi- vairākkārtīgi pārbaudīts.
Tad kloķenes sensora parbaudi- nomaiņu.
Kloķenes sensoru tikai OEM lietotu vai jaunu, aftermarketi strādā slikti un neilgi- vairākkārtīgi pārbaudīts.
Sāc ar sveču maiņu, ja nav darīts.
Ja tur viss čiki, tad turpini ar AF’a minēto!
Ja tur viss čiki, tad turpini ar AF’a minēto!
Es pat neizskatījis variantu kā kāds nav sveces mainījis sory, bet jā, tas būtu loģiski pirmais daramais pēc degvielas spiediena pārbaudes.
ja MS40, tad moš kaut ko jēdzīgu var redzēt diagnostikā
M50b25 NV ? Kopš kura laika MS?
Jā tukšgaitā 3bar. Atverot droseli 3.5bar
Lieta tāda, m50b25nv tukšgaitā nevienmērīgi strādā (itkā aizrijas, bet apgriezieni nelēkā) Braucot ir ok, neraustās un jauda ir. Vēl ir novērots, ka pie atvērta kapota problēmas nav, aizverot uzreiz parādās. Kā saprotu GMM ir sajucis prātā. Kāds var ieteikt kādu labu diagnostu Rīgā, jo pats ni bum bum. Nav steidzīgi.
Gaisa filtra kaste ir OEM? Vai stāv nuļeviks?
Nu sākam ar tā sūda nahrenizēšanu. Liela iespēja dēļ tā tev MAF pišās
Nekas nav jadzēš.
OEM kasti uzlikt iesaku jebkurā gadījumā!
OEM kasti uzlikt iesaku jebkurā gadījumā!
M52 ar MS41 INPA neuzrāda VANOS darbību. Respektīvi sadalenes pozīciju INPA pie WOT uzrāda max 28 grādi, tukšgaitā ap 22-24. CIk saprotu, tad lasījumam pie WOT būtu jābūt robežās no 45-50. Kļūdas par mehāniski bojātu VANOS mehānismu vai solenoidu nemet.
Vienīgais kas pašam liek aizdomāties ir tas, ka kompis nesaņem vehicle speed signal (swaps no M43 uz M52), respektīvi domā, ka stāv uz vietas un tāpēc neslēdz iekšā vanosu.
Bet, cik esmu skatījies info par vanos vadības kartēm MS41, tad viņas ir divas, viena pie parciālām slodzēm, kur vanos tiek vadīts vadoties no motora temperatūras un slodzes un otra karte, kura ir pie WOT un tur tupa slēgā iekšā vai ārā pie noteiktiem apgriezieniem. Sakara šim ar mašīnas kustības ātrumu = 0.
Palaižot caur INPU VANOS testu tukšgaitā mainās motora darbība ( no tā secinu, ka VANOS mehāniski ir strādājošs).
Tātad jautājums zinātājiem, vai VANOS darbība tomēr kaut kādā mistiskā viedā tiek ietekmēta ar ātruma signālu? Vai tomēr jāmeklē kāda mehāniska problēma?
Vienīgais kas pašam liek aizdomāties ir tas, ka kompis nesaņem vehicle speed signal (swaps no M43 uz M52), respektīvi domā, ka stāv uz vietas un tāpēc neslēdz iekšā vanosu.
Bet, cik esmu skatījies info par vanos vadības kartēm MS41, tad viņas ir divas, viena pie parciālām slodzēm, kur vanos tiek vadīts vadoties no motora temperatūras un slodzes un otra karte, kura ir pie WOT un tur tupa slēgā iekšā vai ārā pie noteiktiem apgriezieniem. Sakara šim ar mašīnas kustības ātrumu = 0.
Palaižot caur INPU VANOS testu tukšgaitā mainās motora darbība ( no tā secinu, ka VANOS mehāniski ir strādājošs).
Tātad jautājums zinātājiem, vai VANOS darbība tomēr kaut kādā mistiskā viedā tiek ietekmēta ar ātruma signālu? Vai tomēr jāmeklē kāda mehāniska problēma?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Tev bez ātruma signāla gan jau ecu arī vēl nedod griezt tālāk par 5500rpm.
VSS limiters ir uzlikts vienads ar ierobezotaju
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Vss limitera pacelšana izmainīs tikai Max RPM. Ja vadība "izsecinās" ka auto ir kustībā un nav ātruma signāla, tad tāpat būs avārijas režīms un " jautrība sākās"
Ja auto līdz 95g, tad x20 štekerī pamainam pinus, lai ecu redz vismaz reduktora ātruma signālu (nebūs ātrums pareizs, bet vismaz ecu redzēs kustību, lai būtu pa smuko, jāmaina ātruma signāla "tulkojuma" algoritms iekš ecu dampa)
Ja auto 96+ tad vss tiek ņemts no ABS, šajā gadījumā visam būtu jāstrādā korekti.
Ja auto līdz 95g, tad x20 štekerī pamainam pinus, lai ecu redz vismaz reduktora ātruma signālu (nebūs ātrums pareizs, bet vismaz ecu redzēs kustību, lai būtu pa smuko, jāmaina ātruma signāla "tulkojuma" algoritms iekš ecu dampa)
Ja auto 96+ tad vss tiek ņemts no ABS, šajā gadījumā visam būtu jāstrādā korekti.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paldies par konstruktīvu atbildi.he9600 rakstīja: ↑21 Okt 2018, 15:11 Vss limitera pacelšana izmainīs tikai Max RPM. Ja vadība "izsecinās" ka auto ir kustībā un nav ātruma signāla, tad tāpat būs avārijas režīms un " jautrība sākās"
Ja auto līdz 95g, tad x20 štekerī pamainam pinus, lai ecu redz vismaz reduktora ātruma signālu (nebūs ātrums pareizs, bet vismaz ecu redzēs kustību, lai būtu pa smuko, jāmaina ātruma signāla "tulkojuma" algoritms iekš ecu dampa)
Ja auto 96+ tad vss tiek ņemts no ABS, šajā gadījumā visam būtu jāstrādā korekti.
Manā gadījumā 14 pinu kopā ar 9 pinu. Viss strādā.
Atbildēšu pats uz savu jautājumu. VANOS darbība tiek ietekmēta no ātruma signāla.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- …
- 350
- chevron_right