Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 81
- chevron_right
Kā tavam dzinējam tiek kontrolēts boosts? Ar solenoīdu vai meāniski, tik cik ar WG atsperi? Vēls pūtiens izskatās pēc griezes līknes.
Wg atspere, kontrolera nav.
Turbina liela, sadalenes.
Par so pedali jau lasiju, bet to ka bus mazaks gajiens man isti neder, jo kurvis jau tagad ir loti ciets...deni2s rakstīja: ↑20 Okt 2018, 21:05Varbūt interesē - man uz auto stāv Mason Engineering metāla sajūga pedālis, nevaru neko sliktu teikt. Priekš e36 viņi arī ražo:Vladlen rakstīja: ↑18 Okt 2018, 17:27 No pirksanas brida sajuga pedalim bija lufte, bet tikai tagad es atrodu tam laiku.. Sakuma pasutiju plastmasas rumbas, domaju ka ar to pietiks, bet tas tikai likvideja lufte pa pusem, palika vel uz prieksu lufte, to diemzel var tikai ar jaunu pedali likvidet...ta ka nacas pirkt jaunu..
https://www.masonengineering.net/produc ... bmw_id=e36
Plus ir diezgan daudz info ārzemju forumos par uzlabotām sajūga pedāļa buksēm.
Manuprāt priekš ielas auto noteikti, ja pie 3500 tik sāk parādīties kautkas(piedevām @WOT), sanāk ka pie mazākām slodzēm un apgr. vispār nepūš. Nav plānā kontrolieris? Jums abiem taču Korvet ECU, tam būtu jābūt minūšu jautājumam to pievienot.
Kāda jēga Tev pie 2 vai 2.5k pūtienā?
Pašam bija auto ar tādu pūtienā un braukt pa ielu bija debila un bezjedziga
Pašam bija auto ar tādu pūtienā un braukt pa ielu bija debila un bezjedziga
ar kompatu pa brugji
Man oem bosch 413 vadiba ar gmm utt
Nekādi plāni par standalone nav?
Vecīt visu gribēt var bet nav iespējams, paskaties līdz cik kāpj HP līkne, līdz Max 7200rpm, protams ja uzlikt stipri mazāku turbo var dabūt pie 3k, toties jārēķinās ka gals būs sūdigs, būs japūš vairāk, vairāk jakarse gaiss un viss no tā izrietošais.
Vēl jau aspekts ka nav boostcontroliera pagaidām.
Vēl jau atkarīgs kam tu to auto izmanto, ja driftam, tad loģiski būtu taisnāku griezes līkni un nav tik svarīgi cik tur to HP , ja pa ielu vai staipīt desiņu tad skatāmies augstāk minēto.
Mazliet partaisita izplude, bundulis nonemts, vieta 2x taisni rezonatori 65mm un 2x puleti 76mm uzgali..
Prieks turbo, best upgrade.
Izklausaas SUPRA' īgi!
Uztaisi video!!
Uztaisi video!!
oem staggarred
Nezinu ko cilvēki redz/dzird tajās taisnajās trubās, bet to skaņu par labu ir grūti nosaukt.
- ikey07
Viņam ir turbo. Ar turbo taisnās trubas ir way to go.
Ja uzliksi NA dzinējam taisnās (nedod dievs BMW 4cyl) tad protams ausis asiņos.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jap, jo uzliekot taisno trubu viņš nepārvēršas par e46.
Anyways, man vnk nepatīk taisno trubu skaņa, tas arī viss, tas tā pat kā griežot skaļāk mūziku, viņa neskanēs labāk.
- ikey07
te jau turbo, te jau cits stāsts
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
kāds sakars e46 vai e36 ja abiem ir identiski dzinēji un izplūdes
Piemērs , Ramireza V8 e36 ar bunduli skanēja tik pat skaļi kā mans auto - 120db+
Pēdējais labojis -AF- - 12 Nov 2018, 17:20, kopā labots 2 reizes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 81
- chevron_right