ČIPOŠANA
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
es izteicos ka butu pareizak un efektivak darit čipojot autiņu , un rakstiju kad letak tomer bus 2.5 iebazt
ja jaudas pietiek tad isaku reduktoru nav verts likt , par eļam un filtriem piekritu - tas jebkura gadijuma nekaites , bet ja pateriņš pa lielu tad vnk jaiztrakojas un pateriņš patc nokritis , vnk ta lieta apniks un gribesies braukt ka pieaugušajam ar BMW nevis ka bernam ar beMbi
ja jaudas pietiek tad isaku reduktoru nav verts likt , par eļam un filtriem piekritu - tas jebkura gadijuma nekaites , bet ja pateriņš pa lielu tad vnk jaiztrakojas un pateriņš patc nokritis , vnk ta lieta apniks un gribesies braukt ka pieaugušajam ar BMW nevis ka bernam ar beMbi
+325kkk_24 rakstīja:ahūnais padoms, nav naudas 2.5, bet jāpārlasa 2.0
par to naudu uzliec labāk īsāku reduktoru, nomaini sveces, pīpītes, filtrus un eļļu
Es tadu pasutijuandrjuha37 rakstīja:visi tie power box'i ir suds , labakais paršut vadibas bloku , bet ieteiktu uztajsit kapitalo , piebraukt un tad čipot , tada gadijuma jutisies pieaugums labak un visticamak samazinasies pateriņš , bet letak sanaks ieswapot 2.5
http://www.ebay.com/itm/BMW-Race-chip-t ... 30&vxp=mtr
šitais jau nau tas power box
Nedaudz ņipraks palika
un nemaksaja daudz
Vasara skrejos pret m50b28 , sakuma bija vienadi , pec 70km/h saku iet garam. Man m52b25 + chip. Pec ruskuu topika info man esot 198hp , bet cik ta ir patiesiba es nez
BOSCH 413, 2.5 motoru vajag čipot
Stock 2.8 nevajag, viss pārējais stock zem 2.5 motora ir sūds un nav tur jēga neko čipot
Stock 2.8 nevajag, viss pārējais stock zem 2.5 motora ir sūds un nav tur jēga neko čipot
[quote="Balcers"]BOSCH 413, 2.5 motoru vajag čipot
Varbūt pāris vārdos, kapēc vajag un ko var iegūt ? Un ja Bosch 403 ?
Varbūt pāris vārdos, kapēc vajag un ko var iegūt ? Un ja Bosch 403 ?
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Neesmu eksperts, bet cik dzīves pieredze rāda, tad 413 ir pa lielam vienīgā stock vadība, kuru var labi regulēt, ne tikai čipot (ar vārdu čipot, lielākā daļa piedāvā, iešūt, vnk uzlabotas degvielas kartes, nemērot dzīvos datus).Uldis rakstīja:Balcers rakstīja:BOSCH 413, 2.5 motoru vajag čipot
Varbūt pāris vārdos, kapēc vajag un ko var iegūt ? Un ja Bosch 403 ?
Pārējās nepakļaujas regulācijai + pēc čipošans ar laiku atgriežas pie standarta iestatījumiem.
Lielākā daļa cilvēku, neregulē kompi pēc modifikācijām. Uzskaitīšu, manuprāt, piemērus, kad vajag regulēt dzinēja vadību:
* izplūdes maiņa (brīvāk elpojoša izplūde, zirneklis)
* ieplūdes maiņa (m50 kolektors uz 323 vai 328)
* lielāka drosele
* agresīvākas sadalenes (NV M50B25, M54B30 iekš 323, 325, 328)
* ražīgākas sprauslas
* strokeris
Palabojiet kāds mani ja kļūdos.
Kur mūsdienās var nocipot tds? Pazīstamākie atsaka jo esot par vecu.
Arī varam iekš turbochip.lv tik cena gan 150e neatkarīgi no tā cik traki gribi
Vienīgi galvenais nosacījums, lai sūkńa galva, stāvētu, kā ražotājs paredzējis tālāk jau dīdīsi kur gribēsi.
Vienīgi galvenais nosacījums, lai sūkńa galva, stāvētu, kā ražotājs paredzējis tālāk jau dīdīsi kur gribēsi.
suknis mainits, augša reguleta. Ko nozime rupnicas regulejums?
tā, lai tā nav bīdīta nekur, sazin kur, jo savādāk var neprecīzi softu trāpīt
Nu, principā lai padeve būtu normas robežās?
tieši tā
Cau...
Cik gudri ir čipot 2.0d, 120kw, e91...?
Kur labāk to darīt?
Paldies
Cik gudri ir čipot 2.0d, 120kw, e91...?
Kur labāk to darīt?
Paldies
+371 26 447 165raivoraivo rakstīja: ↑07 Nov 2018, 10:46 Cau...
Cik gudri ir čipot 2.0d, 120kw, e91...?
Kur labāk to darīt?
Paldies
Turbochip.lv
Sveiks. Cik maksasi sačipot m50b28nv? 402 kompis no 2.0 velejos sačipot un degvielu padeve settingu uztaisit.
No 200 vai vairak, ja ta nav ciposana, bet individuala regulesana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right