dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- …
- 350
- chevron_right
Ja nu kadam noder pie vainas gmm
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Kas varētu būt pār vainu vai ko vajag pārbaudīt, ja dzinejs gandrīz slāpst nost ja atlaiž gāzes pedali pie ieslēgtas slodzes(gaismekli,ventilators un t.t.),pameriju ar testeri,pie slodzes ir 13.8 volti,bet atlaižot gāzi dzinejs gandrīz slapst nost un testeris tajā laika rāda kādus 5 vai 6 voltus,jo lielāka slodze jo lielāka ta peldēšana...un viss tas sākas kad dzinejs uzsilst līdz 90 grādiem
Sprieguma regulātors varētu būt pie vainas.bugs84 rakstīja: ↑15 Nov 2018, 14:12 Kas varētu būt pār vainu vai ko vajag pārbaudīt, ja dzinejs gandrīz slāpst nost ja atlaiž gāzes pedali pie ieslēgtas slodzes(gaismekli,ventilators un t.t.),pameriju ar testeri,pie slodzes ir 13.8 volti,bet atlaižot gāzi dzinejs gandrīz slapst nost un testeris tajā laika rāda kādus 5 vai 6 voltus,jo lielāka slodze jo lielāka ta peldēšana...un viss tas sākas kad dzinejs uzsilst līdz 90 grādiem
Sveiki. Parcik jajauc ara m52b30 strokeris un turbo taisit nav plana, tad kada butu ieteicama vai maksimala kompresijas pakape lidz kurai taisit dzineju, ja setups planojas ar m54b30 iepludes sadaleni, m50 iepludi izplude, b30 iepludnieks, atstajot stock vadibu, ja iespejams, tad "piechipot", ebay izpludes kolektorie ka minimums?
Vadību nevarēs piečipot , vajadzēs regulēt , jo sūcamā gaisa apjoms un patērējamās degvielas daudzums pieaugs ievērojami. Regulēšanas izmaksas Bosch vadībai 200€. Siemens vadību Hz kas tev saregulēs.
M54 kolektors tur īsti nebūs pa ķeksi, derēs stock m50b25 kolektors.
Sprauslas vari uzreiz m54b30 vai ražīgakas.
CR pakāpi ja uz e85 var nejēgā lielu , kaut vai 14:1 , bet nu pietiks arī līdz 12:1
Ja uz e98 tad CR līdz 12 labāk netaisīt, pietiktu ar 11:1.
M54 kolektors tur īsti nebūs pa ķeksi, derēs stock m50b25 kolektors.
Sprauslas vari uzreiz m54b30 vai ražīgakas.
CR pakāpi ja uz e85 var nejēgā lielu , kaut vai 14:1 , bet nu pietiks arī līdz 12:1
Ja uz e98 tad CR līdz 12 labāk netaisīt, pietiktu ar 11:1.
Pēdējais labojis -AF- - 27 Nov 2018, 15:41, kopā labots 2 reizes.
11-12 bus ok ja ar e98 plano brauktsky rakstīja: ↑27 Nov 2018, 15:11 Sveiki. Parcik jajauc ara m52b30 strokeris un turbo taisit nav plana, tad kada butu ieteicama vai maksimala kompresijas pakape lidz kurai taisit dzineju, ja setups planojas ar m54b30 iepludes sadaleni, m50 iepludi izplude, b30 iepludnieks, atstajot stock vadibu, ja iespejams, tad "piechipot", ebay izpludes kolektorie ka minimums?
Ar pieciposanu ari biju domajis regulesanu, par to ir skaidrs. Cik saprotu, Tu varetu saregulet, ja bus Bosh vadiba? Auto paredzets street driftam, tagad braucu ar m54b30 un patik, ka jauda ir no zemiem rpm, tapec ir doma par m54 kolektoru, ar m50 kolektoru nebus ta, ka jauda paradisies no krietni lielakiem rpm? Degviela principa butu vienalga e98 vai e85, bet vai no krietni lielaka cr un e85 tas ieguvums ari bus ieverojami lielaks un tad vel vai stock ieksas to iztures?-AF- rakstīja: ↑27 Nov 2018, 15:37 Vadību nevarēs piečipot , vajadzēs regulēt , jo sūcamā gaisa apjoms un patērējamās degvielas daudzums pieaugs ievērojami. Regulēšanas izmaksas Bosch vadībai 200€. Siemens vadību Hz kas tev saregulēs.
M54 kolektors tur īsti nebūs pa ķeksi, derēs stock m50b25 kolektors.
Sprauslas vari uzreiz m54b30 vai ražīgakas.
CR pakāpi ja uz e85 var nejēgā lielu , kaut vai 14:1 , bet nu pietiks arī līdz 12:1
Ja uz e98 tad CR līdz 12 labāk netaisīt, pietiktu ar 11:1.
M54 ir disa,. Krč aizmirsti,
Un regulē turbochip nevis es.
Ja jau tu jau brauc ar m54b30 priekš kam tev strokeri?
M54 poļubomu priekš drifta būs labāks, grieze no apakšas
Un regulē turbochip nevis es.
Ja jau tu jau brauc ar m54b30 priekš kam tev strokeri?
M54 poļubomu priekš drifta būs labāks, grieze no apakšas
Skaidrs, paldies, tad ieplude no m50b25
E30 ar kuru braucu ir kka zel apskadet, tas auto ir jau sen un morali kka bailigi list tuvu, bet motoru swapot ara netaisos, Tapec ir nopirkts e36 ar m52b30 strokeri, kuram iespejams varsti nolociti, bet nu tas motors vel javer vala un vis jasamera.
Ar e85 un cr virs 12 butu krietni lielaks ieguvums par e98 un cr zem 12?
Skaidrs.
Par CR uz atmo nebūs baigās jēgas ja viss izdarīts labi.
Par CR uz atmo nebūs baigās jēgas ja viss izdarīts labi.
Skaidrs, paldies Saksu jaukt un likt auto, meginasu nenoslinkot un uzcept topiku, tad ari vairak iedzilinasos .
Ja sadalenes saliktas kā stock tad viss ir čotka, bet tev taisnība , 80% nezkapēc vai kādēļ saliek sadalenes šķībi.
Tu nopirki to melno sedanu ar 219hp?
Loud N' Proud
kāds ir pareizākais variants uztaisīt m50 kartera ventilāciju, lai neiet ieplūdē?
Un tas pats jautājums par bākas ventilāciju? Viņu var vienkārši glušīt nost atstājot vaļā tikai trubiņu no bākas? Ko darīt ar to štekeri pie vārsta?
Ja un atstat vnk to steikeri vala
Likt oil catch, vai kko m52 veidigo uzlikt
m52 jau arī iet ieplūdē
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- …
- 350
- chevron_right