Motoring 318ti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right
jā Iskai var
bosch
bosch
Ar oem vadību neiejaucoties programmā līdz 0,4bar itka pat varot. Bet ja jaucaas iekshaa softaa tad itkaa pat 0,8 citiem or sanācis.Sonx33 rakstīja:Turbo ir iespējams ar orģinalo vadību saregulet?
Un ka ar gāzi, saglabāsi?
Gāze paliks obligāti un uz gāzi varēšu arī saregulēt visu bez problēmām!
Bet atkārtošos, ka no sākuma salikšu atmosfērā! Tālāk skatīsies pēc iespējām!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jā var lidz 0.8 bet labak ne vairak par 0.5 ja gribi ar e98. Bet bar ari ar e85
Ja tiešām gribā vairāk tad jātaisa ar 5o sprauslu
Ja tiešām gribā vairāk tad jātaisa ar 5o sprauslu
Līdz tiem 0,5bar auto vienkārši brauc un dzinējam nav būtisks kaitējums, citādi vadībās bloku pārregulēt vajag, lai iegūtu optimālo veiktspēju un atbirstošu degmaisījumu, ir vajadzīgs pēc agregātu maiņas vai uzlabošanas kā galvas kanālu palielināšana, izplūdes/ieplūdes kolektoru uzlabošanu kompresijas pakāpes palielināšana utt, nemaz nerunājot par to, ka no atmosfēriskā dzinējs tiek pārbūvēts par turbo! Protams, ka viņš brauks labāk jo piespiedu kārtā tiek iepūsts gaiss, bet ar atbilstošu regulēju ar 0.5bar dzinējs būs daudz jaudīgāks par dzinēju bez regulējuma
Kas jauns?
Nekas daudz... Aizvesta galva, izjaukta, parbaudita, izporteeta. Rit iet uz mazgasanu un virsmas atjaunosanu. Nopirkti jauni varstu blivslegi. Tuvakajas dienas tiks pieslipeti varsti un salikta galva.
Bloks rit iet uz merisanu, boreshanu, honeeshanu un sliipeeshanu. Jaunaa klokene dosies liidzi uz paarbaudi un puleeshanu.
Ak jaa - sadabuuta 110kw klokene ar 90mm gajienu. Bus chakars partaisit galu, bet nu tiksim galaa. 100kw ar 88mm nebutu praktiski neks japartaisa - to biju palaidis garaam, bet nu ko nu vairs. Bildee mana vecaa - taa kas garaaka un jaunaa veel nenopuleeta
Nolemts, ka s50b32 virsuliem tiks likti jauni gredzeni, jo bloks bus jauns. Daargi, bet jaasanjemaas. Un tiks liktas sport shaales.
Nu kaut kaa taa...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bloks rit iet uz merisanu, boreshanu, honeeshanu un sliipeeshanu. Jaunaa klokene dosies liidzi uz paarbaudi un puleeshanu.
Ak jaa - sadabuuta 110kw klokene ar 90mm gajienu. Bus chakars partaisit galu, bet nu tiksim galaa. 100kw ar 88mm nebutu praktiski neks japartaisa - to biju palaidis garaam, bet nu ko nu vairs. Bildee mana vecaa - taa kas garaaka un jaunaa veel nenopuleeta
Nolemts, ka s50b32 virsuliem tiks likti jauni gredzeni, jo bloks bus jauns. Daargi, bet jaasanjemaas. Un tiks liktas sport shaales.
Nu kaut kaa taa...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nois!
Par vienu mazu mazu solīti tālāk! Galva sakopta, pārbaudīta, izportēta, saslīpētā, jauni blīvslēgi, utt utt... Skaisti!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kape neuzpuleji degkameras?
skaists darbs padarits?
skaists darbs padarits?
Skaists Kosmoss :)
Ko darīs ar pamat šālēm lai būtu 360grādu aksiālās? m20 un pārtaisīs vāciņu, vai ir atrasts kas p&p liekas iekšā?xtreme21 rakstīja:Un tiks liktas sport shaales.
Ja nav noslēpums kur portēji galvu un cik izmaksāja?
Topiks nomirijis.
vajag atdzīvināt. Ļoti interesē, kas šeit noticis/notiek.māriņš rakstīja:Topiks nomirijis.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nav nomiris... Kompots braukā ikdienā... Lieto meistars un gāzējam pēc detaļām. Ņemot vērā, ka nesen nosprāga esošais motors - esošajam tika nomainīti gredzeni/šāles un viss pārējais + tika uzkrāmēta portētā galva. Iet krietni labāk... BEt nu trakā motora projekts ir apstājies, bet ņemot vērā, ka man ir gatavs bloks, kloķene un virzuļi, tad , iespējams, kādreiz tiks sabūvēts Ir kaut kādas bildes - vēlāk sametīšu
vēl jo projām nav samestas bildes.
Sveiki sveiki! Auto tiek ikdienā izmantots... Visiem, kas sekoja līdzi - auto ir iespējams iegādāties ar visiem maniem TURBO Projekta štruntiem bonusā. Vai arī pliku autiņu. Aktuālas bildes varbūt vēlāk ielikšu. Visi bloku, virzuļi, kloķenes, kas bija paredzēti TURBO projektam arī ir pieejami. Sīkāk 220 nulle nulle 210
Galva smuka, bet izplūdes kanālos arī vadīklas ir norautas līdz ar kanāla malām?
vnk vai tiešām turbo motoram zaudējumi uz gāzu plūsmu, ko ietekmētu vadīklu gali tiešām ir tik nozīmīga, ne kā tas, ka ar šādām vadīklām vārsts dzesēsies sliktāk ar izrietošajām sekām? nebūtu bijis labāk vnk apvirpot konusā vadīklu galus, kas arī uzlabotu vārsta dzesēšanos? un vadīklas droši vien arī netika mainītas ?
vnk vai tiešām turbo motoram zaudējumi uz gāzu plūsmu, ko ietekmētu vadīklu gali tiešām ir tik nozīmīga, ne kā tas, ka ar šādām vadīklām vārsts dzesēsies sliktāk ar izrietošajām sekām? nebūtu bijis labāk vnk apvirpot konusā vadīklu galus, kas arī uzlabotu vārsta dzesēšanos? un vadīklas droši vien arī netika mainītas ?
M Power or no power..
Galvu slīpēja D. Kozlovskis, kurš ne vienu vien sportinieka galvu ir taisījis. Es no tā visa tik daudz nesaprotu un saprast negribu - ja vēlies padiskutēt par viņa darbu tad vari sameklēt viņu un tā darīt. Es uzticos profesionāļiem. Tā galva jau tik sen tika saslīpēta un uzlikta, ka es jau sen esmu aizmirsis, ka tur tāda stāv virsū. Atšķirību izjūtu un jauns ir jauns. Un vadīklas, starp citu, tika mainītas. P.s. Tev ir visas iespējas ieģādāties un pārtaisīt pēc savas sirds patikasA bit rakstīja: ↑04 Dec 2018, 17:26 Galva smuka, bet izplūdes kanālos arī vadīklas ir norautas līdz ar kanāla malām?
vnk vai tiešām turbo motoram zaudējumi uz gāzu plūsmu, ko ietekmētu vadīklu gali tiešām ir tik nozīmīga, ne kā tas, ka ar šādām vadīklām vārsts dzesēsies sliktāk ar izrietošajām sekām? nebūtu bijis labāk vnk apvirpot konusā vadīklu galus, kas arī uzlabotu vārsta dzesēšanos? un vadīklas droši vien arī netika mainītas ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right