Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- …
- 470
- chevron_right
Cik ~ maksās 2 pakāpes pārbūve m54 3.0l + bremžu/skaņas testi?
500+
Es to pavasarī kabrim taisīšu.
+ jo iespējams Tev bremzes būs sadegušas pēc testiem
Es to pavasarī kabrim taisīšu.
+ jo iespējams Tev bremzes būs sadegušas pēc testiem
Rekur sīkāk video par bremžu un skaņas testiem Biķerniekos
https://www.youtube.com/watch?v=Sc6kyigV6hc&t=10m23s
Imho ja ir e46 3.0 bremzes (vismaz priekšā) un labi kluči + sķidrums, nevajadzetu būt nekādām problēmām
+500e gan ir sālīti par 3.0 swapu, vairs neliekas tik pievilcīgs varinats atiecībā pret m52b28
Un kādā kategorijā ietilpst m52b28tu?
https://www.youtube.com/watch?v=Sc6kyigV6hc&t=10m23s
Imho ja ir e46 3.0 bremzes (vismaz priekšā) un labi kluči + sķidrums, nevajadzetu būt nekādām problēmām
+500e gan ir sālīti par 3.0 swapu, vairs neliekas tik pievilcīgs varinats atiecībā pret m52b28
Un kādā kategorijā ietilpst m52b28tu?
Pēc loģikas jābūt 1. pakāpei, jo jaudas nav vairāk.kars rakstīja: ↑13 Dec 2018, 12:47 Rekur sīkāk video par bremžu un skaņas testiem Biķerniekos
https://www.youtube.com/watch?v=Sc6kyigV6hc&t=10m23s
Imho ja ir e46 3.0 bremzes (vismaz priekšā) un labi kluči + sķidrums, nevajadzetu būt nekādām problēmām
+500e gan ir sālīti par 3.0 swapu, vairs neliekas tik pievilcīgs varinats atiecībā pret m52b28
Un kādā kategorijā ietilpst m52b28tu?
M54B30 tad galīgi neinteresanti, ņemot vērā, ka Ramyrez pēc V8 bremžu testiem arī slotted diski un kkādi labi kluči bija jāmaina.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Raimim bija kkādi parastie kluči un mazās bremzes ja nemaldos.
edit: jā parastie ielas kluči un mazās bremzes no 1.8is, tāpēc nav brīnums ka pēc testiem bija metami.
edit: jā parastie ielas kluči un mazās bremzes no 1.8is, tāpēc nav brīnums ka pēc testiem bija metami.
Bet ja paskatamies kāds nāca E46 330i no rūpnīcas. Tāds izturētu viņu testu? Arī viss būtu metams
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tas tests ir biš hard core, + vēl tas ka viņi piekrauj to mašīnu ar cementa maisiem + 2 mužiki sēž iekš auto, lai piedzītu līdz pilnai masai. pēc teh. pases Interesanti cik īsā laikā viņi veic tās 12-16 bremzēšanas no 0-120km/h?
Kur Latvijā ir atļauts braukt ar 120km/h?
Laikam pat ātrāk brauc
Ramyrez rakstīja: ↑08 Jūl 2017, 22:34 Baigi intresanti
daudz visādas neanses par kurām īsti stāstīt negribu ,bet nu mašīna tiek spīdzināta no visas sirds,bremzes uzrādīja labus rādījumus...pat pie 16X kad stājās 150-0...tagad gan jaunas bremzes pec šādiem drastiskiem nevajadzīgiem testiem ir jāmaina pret jaunām pa apli...diski ir uzcepti,kluči tāpat,viss čīkst-pīkst...izplūde logiski kad shīs spīdzināšanas rezultātā atkal kļuva skaļa un testu neizgāja
p.s-pēdējais iebrauciens 160-0 tika veikts pie 560grādu uzkarsetiem bremžu diskiem
CSDD normāls monopols, ka var atļauties kā cipruss saka - kakāt uz galvas un neviens neko nevar izdarīt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
A ja man šāds modelis un marka..pēc kā viņi spriedīs kādam motoram un kāda tilpuma jābūt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
nu mēs varam čīkstēt, vaimanāt vai arī pieprasīt paskaidrojumus katrām darbībām un uzsākt piketu. lai vai cik Francija ir stulba valsts, viņi vismaz kaut ko dara, kas latviešiem liedz?
latvieši nevar savākties par lietām, kas skar visu valsti. tagad gan savāksies, ja skar tikai tos, kam interesē mašīnas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kas savāksies? Tas motoru maiņas likums skar ~1% no autovadītājiem. Vai nu csdd gribi sarežģīt dzīvi wanabee gonsķikiem, vai atsijāt nabagos lai tie nekrāmējās ar pārbūvēm, vai vnk nokāst naudu.
tas bij sarkasms vecīt
Being second is being the first of the losers. /Senna/
nu a čo, kas mēs neesam cilvēki ar savām gribām? kadēļ mums būtu jācieš, mēs varam pretoties. tik pat labi šo var traktēt kā diskrimināciju
Lielos vilcienos ja nav baigais aizarts turēties tieši pie e36 m54b30 gadījumā pavisam vienkārši jāpārsēžas uz e46, nopirkt motoru 1k , reģistret 500EUR, eļļas , blives škirdumi sikumi vel 500, tur jau gandriz 46 ir kabatā.
e36
bet ja cilvēkiem ir spēks ņemties ar csdd priekš testiem būs spēks arī mainīt kko
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- …
- 470
- chevron_right