Pirkt/pārdod apspriešanas tēma
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- chevron_right
Jā,150 000km nobraukums un vēl iekš LV, gribas smieties. Varbūt kāds eksemplārs ir,nestrīdēšos, (varbūt ir),bet tirgus kopējais piedāvājums rāda tādu izvēli kāda tā ir,izejot cauri 18 gadus jauniem bmw drifta cienītāju līkajām rokām. Tas pats ar līko servisa biznesmeņu roku darbiem.Linda rakstīja: ↑21 Okt 2018, 00:34 Par tiem swapu čikstētājiem nekad nesapratīšu, ok tur mega nākotnes klasikas statusam varbūt, bet tur tāpat palielam liela vērtība nākotnē, būs par nekad nemetinātu perfektu 6cyl e36 ar 150k nobraukumu.
Jūs man labāk pastāstiet par cik šobrīd Latvijā var pārdot e34 v8 3.0 manuāli, unīti. Šobrīd vēl nereģistrēts LV., nav metināts un neprasās. Panorāmas lūka, el. regul. recaro salons, pilnais obc, self leveling suspension un vēl visādas ekstras? Ar reģistrāciju un jaunu TA protams
Neviens nečīkst, tikai secina faktu ka stock auto ar pārbūvētu dzinēju maksās dalīts ar 2, salīdzinot ar stock auto jau ar lielmotoru no rūpnīcas.Linda rakstīja: ↑21 Okt 2018, 00:34 Par tiem swapu čikstētājiem nekad nesapratīšu, ok tur mega nākotnes klasikas statusam varbūt, bet tur tāpat palielam liela vērtība nākotnē, būs par nekad nemetinātu perfektu 6cyl e36 ar 150k nobraukumu.
Jūs man labāk pastāstiet par cik šobrīd Latvijā var pārdot e34 v8 3.0 manuāli, unīti. Šobrīd vēl nereģistrēts LV., nav metināts un neprasās. Panorāmas lūka, el. regul. recaro salons, pilnais obc, self leveling suspension un vēl visādas ekstras? Ar reģistrāciju un jaunu TA protams
Kādēļ te iekšā ir jāsmērē un jājauc kaut kādi projekti, kuri tiek notirgoti uz vāciju un autiņi kuriem piekares vietā ir “zelts”, runa iet tikai un vienīgi par OEM aparātu, un aparātu ar swapu. Tādus principā nevienam nevajag, izņemot nojāšanai un tālākajai dzinēja pārmešanai uz kārtējo auto. Viss.
you're welcome vēl kāds parīti zinu, tikai nav viņu forumā , te jo 4 cyl mašīnas bieži vien maksā vairāk kā labi m3. Tā kā sapņot, ka mašīnai nākotnē būs mega vērtība tikai tāpēc, ka tas ir oem 2.8, tas nekas, ka nedaudz metināts un 2x pārkrāsots... Smieklīgi. Maksās viņas daudz un būs grūti atrast, neko nesaku, bet nu 90% procentu foruma auto nav un nebūs pilnīgi nekādās starpības oem 2.8, vai ne. Protams runājot par kvalitīviem swapiem, nevis caur dirsu taisītiem ar mazo reduktoru, apgraizītām pus trubām etc.vitjazz rakstīja: ↑21 Okt 2018, 01:11Jā,150 000km nobraukums un vēl iekš LV, gribas smieties. Varbūt kāds eksemplārs ir,nestrīdēšos, (varbūt ir),bet tirgus kopējais piedāvājums rāda tādu izvēli kāda tā ir,izejot cauri 18 gadus jauniem bmw drifta cienītāju līkajām rokām. Tas pats ar līko servisa biznesmeņu roku darbiem.Linda rakstīja: ↑21 Okt 2018, 00:34 Par tiem swapu čikstētājiem nekad nesapratīšu, ok tur mega nākotnes klasikas statusam varbūt, bet tur tāpat palielam liela vērtība nākotnē, būs par nekad nemetinātu perfektu 6cyl e36 ar 150k nobraukumu.
Jūs man labāk pastāstiet par cik šobrīd Latvijā var pārdot e34 v8 3.0 manuāli, unīti. Šobrīd vēl nereģistrēts LV., nav metināts un neprasās. Panorāmas lūka, el. regul. recaro salons, pilnais obc, self leveling suspension un vēl visādas ekstras? Ar reģistrāciju un jaunu TA protams
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tik tā dzīvē nav.Kaktuss rakstīja: ↑21 Okt 2018, 03:15Neviens nečīkst, tikai secina faktu ka stock auto ar pārbūvētu dzinēju maksās dalīts ar 2, salīdzinot ar stock auto jau ar lielmotoru no rūpnīcas.Linda rakstīja: ↑21 Okt 2018, 00:34 Par tiem swapu čikstētājiem nekad nesapratīšu, ok tur mega nākotnes klasikas statusam varbūt, bet tur tāpat palielam liela vērtība nākotnē, būs par nekad nemetinātu perfektu 6cyl e36 ar 150k nobraukumu.
Jūs man labāk pastāstiet par cik šobrīd Latvijā var pārdot e34 v8 3.0 manuāli, unīti. Šobrīd vēl nereģistrēts LV., nav metināts un neprasās. Panorāmas lūka, el. regul. recaro salons, pilnais obc, self leveling suspension un vēl visādas ekstras? Ar reģistrāciju un jaunu TA protams
Kādēļ te iekšā ir jāsmērē un jājauc kaut kādi projekti, kuri tiek notirgoti uz vāciju un autiņi kuriem piekares vietā ir “zelts”, runa iet tikai un vienīgi par OEM aparātu, un aparātu ar swapu. Tādus principā nevienam nevajag, izņemot nojāšanai un tālākajai dzinēja pārmešanai uz kārtējo auto. Viss.
Pliks kā celis stock maksā tirgus vērtību, bet nokomplektēts un ar labu swapu aiziet ātri virs tirgus vērtības. Un šeit ir daudzi kas tādus ir pirkuši un pārdevuši.
Tieši stā, stockam būs vērtība ietītam burbuļplēvē un ar 20k nobraukumu. Nesaprotu tos ,kuri tirgo ''Sterilos'' ViensSveši pa 2k, ar 500k nobraukumu un piepirstiem lupatas saloniem un plikiem kā nabagiem...-AF- rakstīja: ↑21 Okt 2018, 13:29Tik tā dzīvē nav.Kaktuss rakstīja: ↑21 Okt 2018, 03:15Neviens nečīkst, tikai secina faktu ka stock auto ar pārbūvētu dzinēju maksās dalīts ar 2, salīdzinot ar stock auto jau ar lielmotoru no rūpnīcas.Linda rakstīja: ↑21 Okt 2018, 00:34 Par tiem swapu čikstētājiem nekad nesapratīšu, ok tur mega nākotnes klasikas statusam varbūt, bet tur tāpat palielam liela vērtība nākotnē, būs par nekad nemetinātu perfektu 6cyl e36 ar 150k nobraukumu.
Jūs man labāk pastāstiet par cik šobrīd Latvijā var pārdot e34 v8 3.0 manuāli, unīti. Šobrīd vēl nereģistrēts LV., nav metināts un neprasās. Panorāmas lūka, el. regul. recaro salons, pilnais obc, self leveling suspension un vēl visādas ekstras? Ar reģistrāciju un jaunu TA protams
Kādēļ te iekšā ir jāsmērē un jājauc kaut kādi projekti, kuri tiek notirgoti uz vāciju un autiņi kuriem piekares vietā ir “zelts”, runa iet tikai un vienīgi par OEM aparātu, un aparātu ar swapu. Tādus principā nevienam nevajag, izņemot nojāšanai un tālākajai dzinēja pārmešanai uz kārtējo auto. Viss.
Pliks kā celis stock maksā tirgus vērtību, bet nokomplektēts un ar labu swapu aiziet ātri virs tirgus vērtības. Un šeit ir daudzi kas tādus ir pirkuši un pārdevuši.
Vērtība ir un būs VS statusa cienīgiem eksemplāriem. Pārējie ir un paliks 20+ gadus veci auto kuri būs jāapgreido lai tiem vispār būtu jūtama vērtība savādāk tie ne ar ko neatšķiras no jebkura ikdienišķa 20+ gadus vecā auto, un po... ka tas ir BMW. Un nav pilnīgi nekādas starpības cik daudz auto ir vai nav metināts un cik km nobraucis.
Čau visiem!
e46 sedans, LHD FL Xenon priekšējie lulturi! Par kādām naudām iet uz doto brīdi? Cik € var prasīt par puslīdz okeej lukturu pāri ?
e46 sedans, LHD FL Xenon priekšējie lulturi! Par kādām naudām iet uz doto brīdi? Cik € var prasīt par puslīdz okeej lukturu pāri ?
Ja man būtu vajadzība, es vairāk par 70 euro/gab nemaksātu.raivoraivo rakstīja: ↑14 Dec 2018, 18:25 Čau visiem!
e46 sedans, LHD FL Xenon priekšējie lulturi! Par kādām naudām iet uz doto brīdi? Cik € var prasīt par puslīdz okeej lukturu pāri ?
- ikey07
Kas ar xenona blokiem?raivoraivo rakstīja: ↑14 Dec 2018, 18:25 Čau visiem!
e46 sedans, LHD FL Xenon priekšējie lulturi! Par kādām naudām iet uz doto brīdi? Cik € var prasīt par puslīdz okeej lukturu pāri ?
Ir ar visām spuldzēm un OEM xenona blokiem!ZzevsS rakstīja: ↑15 Dec 2018, 00:13Kas ar xenona blokiem?raivoraivo rakstīja: ↑14 Dec 2018, 18:25 Čau visiem!
e46 sedans, LHD FL Xenon priekšējie lulturi! Par kādām naudām iet uz doto brīdi? Cik € var prasīt par puslīdz okeej lukturu pāri ?
Vieniigais nav korektoru dačiki, kas nāk apakšā!
Pieņemu ka kkādi 120-150 EUR par komplektu.raivoraivo rakstīja: ↑15 Dec 2018, 08:23Ir ar visām spuldzēm un OEM xenona blokiem!ZzevsS rakstīja: ↑15 Dec 2018, 00:13Kas ar xenona blokiem?raivoraivo rakstīja: ↑14 Dec 2018, 18:25 Čau visiem!
e46 sedans, LHD FL Xenon priekšējie lulturi! Par kādām naudām iet uz doto brīdi? Cik € var prasīt par puslīdz okeej lukturu pāri ?
Vieniigais nav korektoru dačiki, kas nāk apakšā!
Labs Ko vispaar var nopirkt pa 1-2k ??? NEKO normaalu manupraat! Normaali E30 saakas no 3000, e36 no 2000 un e46 arii no 3500... varbuut Opel Astra????
Pēc šī devīlā komenta arī manam zilajam vajadzētu maksāt 1k ? Da man koilas maksaa tik daudz
ak tu Jēzus un viss svētais.. normāli e46 jāmaksā ap 3.5k??? saprotu, ka ir katram cilvēkam savas domas, bet nu kamon e46 ir vistālāk no tāda auto, kuram būtu jāmaksā 3500e.
apgaismo mani, lūdzu, kas tajā auto ir tāds, lai maksātu kaut 2000e? rūsa, izlūzuši tilti, beigtas sprauslas?
Jebkurš auto, arī e46, var maksāt gan 500 gan 5000eur un atradīsies gan tāds kam pa 500 liksies labs stāvoklis un gan tāds kam pa 5000 neliksies labs stāvoklis! Katram savas prasības!
Tieši tā! Es par attiecīgas komplektācijas e36 būtu gatavs nolocīt līdz 20k (ja man būtu tāds piķis) vairāk gan nē
nu īstenībā jā, 330i ar skati pa 500e būtu ok, taču pa 5k jau ir neadekvāts kosmoss.
idejiski jau katrs, lai dara ar savu naudu, ko vēlas, bet tik nečakarējiet tirgu citiem, man vajag bīteri
Neviens jau nečakarē, ir pieprasijums ir piedāvājums.
Reali slima domašana
Ja es kabri pardotu pec visa ko busu salicis un sakrasojis,cena toč nebus zem 5k
ar kompatu pa brugji
Precīzāk tu viņu pārdosi par tik cik kāds būs gatavs samaksāt, ja kāds novērtēs tavu šedevru pa 5k, tad np
Redz kaa Tu pats nesaproti ko raksti... es rakstu NORMALI eksemplari bet Tu piemini izluzushus tiltus, beigtas sprauslas utt kas ir nopistenju paziimes! Nopistenjus saakot no 150eur jebkaadu Bmw var nopirkt. Peec tavaam domaam man sava kupeja arii buutu jaatirgo par 2000eur ?janjis313 rakstīja: ↑15 Dec 2018, 15:00ak tu Jēzus un viss svētais.. normāli e46 jāmaksā ap 3.5k??? saprotu, ka ir katram cilvēkam savas domas, bet nu kamon e46 ir vistālāk no tāda auto, kuram būtu jāmaksā 3500e.
apgaismo mani, lūdzu, kas tajā auto ir tāds, lai maksātu kaut 2000e? rūsa, izlūzuši tilti, beigtas sprauslas?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- chevron_right