Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- …
- 470
- chevron_right
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Es vairāk iespaidojos no Damien Maguire
- ikey07
Pag, nestrebiet karstu. Lai norimst šis viss, paskatīsimies cik tad realitātē to visu pētīs un sūtīs uz projekta rakstīšanu.
Pagaidām ir mazs juceklis.
Arī tas, ka pie pārbūves reģistrācijas 100% jābūt redzamam un piefiksētam papīros dzinēja kodam nebūt nav fakts. Būsim reāli, 99% TA inspektoru vizuāli neatšķirs m52tu no m54.
Pagaidām ir mazs juceklis.
Arī tas, ka pie pārbūves reģistrācijas 100% jābūt redzamam un piefiksētam papīros dzinēja kodam nebūt nav fakts. Būsim reāli, 99% TA inspektoru vizuāli neatšķirs m52tu no m54.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vienīgais, tas ko es zinu ir, ka...
Pats nesen (novembra vidū kaut kad) izgāju TA ar ieswapotu m54. Pasē man rādās modelis kā 320, ar visiem tilpumiem utt., kas atbilst 2.0 dzinējam. Bija ilgs bazars par to, ka tas nav šī modeļa motors utt., krč oda pēc pārbūves, bet mani tomēr izlaida cauri, jo likums esot pieņemts kaut kad oktobrī un tagad esot kaut kāds mistisks pārejas periods, kamēr pats CSDD un visas pārējās gudrās galvas sapratīs, ko viņi ar to domā. Inspektors man teica, ka viņš jau idejiski man tagad varēja par to ielikt 2, bet, tā kā ir tas kaut kāds pārejas periods, tad laidīs cauri. Protams, ar piebildi, ka pēc gada (kad būs atkal jāiet pa jaunu TA) man gan vajadzēs, lai ir reģistrēta motora maiņa. Idejiski viņš nebija pim*is, jo šādā gadījumā man ir gads laiks saskaņot pārbūvi, nevis mēnesis.
Ak, jā, mani vēl gribēja sūtīt uz numura salīdzināšanu (nezinu īsti kāpēc, bet nu ok). Tiesa, pēc tam gan izdomāja, ka nav jēga, jo viņi tur neatradīs neko jaunu, jo jau TA boksā paspēja vismaz 1/2h pētīt to motoru Tur vēl beigās atnāca maiņas vecākais (viņš starp citu bija tas, kurš man teica, ka būs jābrauc uz numuru salīdzināšu), kurš beigās tomēr izdomāja, ka nav jēga.
Long story short - tagad skati izgāju, bet uz nākamo reizi jāreģistrē motora pārbūve. Tieši tā man arī ir ierakstīts kaut kur sistēmā kā piezīme, ka uz nākamo reizi jāveic motora pārbūves reģistrācija. Tas ieraksts arī ir TA izdrukā, ko man atstāja. Bet maiņas vecākais vēl paspēja piebilst, ka droši, lai gaidu nākamo gadu, kad vispār kāds sapratīs, ko notiek.
Pats nesen (novembra vidū kaut kad) izgāju TA ar ieswapotu m54. Pasē man rādās modelis kā 320, ar visiem tilpumiem utt., kas atbilst 2.0 dzinējam. Bija ilgs bazars par to, ka tas nav šī modeļa motors utt., krč oda pēc pārbūves, bet mani tomēr izlaida cauri, jo likums esot pieņemts kaut kad oktobrī un tagad esot kaut kāds mistisks pārejas periods, kamēr pats CSDD un visas pārējās gudrās galvas sapratīs, ko viņi ar to domā. Inspektors man teica, ka viņš jau idejiski man tagad varēja par to ielikt 2, bet, tā kā ir tas kaut kāds pārejas periods, tad laidīs cauri. Protams, ar piebildi, ka pēc gada (kad būs atkal jāiet pa jaunu TA) man gan vajadzēs, lai ir reģistrēta motora maiņa. Idejiski viņš nebija pim*is, jo šādā gadījumā man ir gads laiks saskaņot pārbūvi, nevis mēnesis.
Ak, jā, mani vēl gribēja sūtīt uz numura salīdzināšanu (nezinu īsti kāpēc, bet nu ok). Tiesa, pēc tam gan izdomāja, ka nav jēga, jo viņi tur neatradīs neko jaunu, jo jau TA boksā paspēja vismaz 1/2h pētīt to motoru Tur vēl beigās atnāca maiņas vecākais (viņš starp citu bija tas, kurš man teica, ka būs jābrauc uz numuru salīdzināšu), kurš beigās tomēr izdomāja, ka nav jēga.
Long story short - tagad skati izgāju, bet uz nākamo reizi jāreģistrē motora pārbūve. Tieši tā man arī ir ierakstīts kaut kur sistēmā kā piezīme, ka uz nākamo reizi jāveic motora pārbūves reģistrācija. Tas ieraksts arī ir TA izdrukā, ko man atstāja. Bet maiņas vecākais vēl paspēja piebilst, ka droši, lai gaidu nākamo gadu, kad vispār kāds sapratīs, ko notiek.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Ar EV var saiet, viens Latvijā pārbūvēts RX8 par EV braukā
kad gāju skati par motoru vispār nebija ne runas ,inspektors atvēra haubi un aizvēra.es pats vēl pabrīnījos ,ka nesāka jautāt par tilpumu utt. bet pamanīju ejot garām ka iekš PC kur vadīja defektus bija lauciņš piezīmes un tur bija ierakstīts M54 ,kaut nekur neuzrādās tas m54
Ar elektro ar nav tik vienkārši, es jau šo jautajumu esmu cilājismun izskatās, ka ar elektro būs stūrakmens - akumulatoru drošība aka jādabū kkāds apliecinājums ka tie akb neuzjobīs kad nevajag.
Https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... cimlo.html
Parastie kapi vai ka? Kads info par sho?
Parastie kapi vai ka? Kads info par sho?
Offtopic, tas LSD atveidojums, kas ir E46 sedanā, ko tirgo. Cik legit? Pa sausu kkas notiek arī?
Agrāk redzēts @ SS arī, diez vai kkas labs. Sakopjot jau ar to krāsu būtu smuks.Kaktuss rakstīja: ↑18 Dec 2018, 00:16 Https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... cimlo.html
Parastie kapi vai ka? Kads info par sho?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pa sausu tikai burnoutam der, citādāk tikai pa sniegu kko dod, saules mest pa slapju pat neceri.
Kā ar tiem, ko agrāk runāja, ka no Krievijas var dabūt p 150eur?
Vai arī oem lsd parlasīts ir only way?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Klausies, a kā ir ar E34? Ir vairākiem sasvapoti jau m54b30. Tur viss kartībā būs vai ar pigori?Mikuzz rakstīja: ↑16 Dec 2018, 21:06Viņai taču paskaidroja, ka jāmaina apliecības dati,jo nesakrīt ar esošo dzinēju. Visi maina motorus,bet pārējie tie sliktie?-AF- rakstīja: ↑16 Dec 2018, 15:35 Nu kārtējo reizi pierādās ka vnk pašiem ir jābūt uzstājīgākiem un kamēr nav normāla izskaidrojuma vai arī nav reāla pamatojuma par neatbilstošu vērtējumu - papīrus neparakstiet, un no boksa nebrauciet ārā.
Tiem kas iet Rīgā , ja atnāk vecākais inspektors Agris Vītols uzreiz sūtiet to logu dirst, un lai nāk cits vecākais, jo Vītolam acis aug no tās pašas vietas kur smadzenes, un tas ir zem jostas vietas.
Linda, par pamatojumu kāpēc mainījāt uz jaunāku dzinēju vienmēr var paskaidrot - jaunāks, modernāks un pats galvenais mazāki izmeši!!!!! Jo mēs tak rūpējamies par dabu!
Tu dusmojies,jo m50 jāreģistrē?
ja 520i - 540i ir vienāds type approval tad pietiks ar 1 pakāpes pārbūves reģistrāciju, bet tas jāprasa csdd.
Zinu par to mašīnu ļoti daudz, teikšu divus vārdus-labāk nevajagKaktuss rakstīja: ↑18 Dec 2018, 00:16 Https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... cimlo.html
Parastie kapi vai ka? Kads info par sho?
pilnīgi tā pati epopeja kas e36Hazard rakstīja: ↑18 Dec 2018, 01:58Klausies, a kā ir ar E34? Ir vairākiem sasvapoti jau m54b30. Tur viss kartībā būs vai ar pigori?Mikuzz rakstīja: ↑16 Dec 2018, 21:06Viņai taču paskaidroja, ka jāmaina apliecības dati,jo nesakrīt ar esošo dzinēju. Visi maina motorus,bet pārējie tie sliktie?-AF- rakstīja: ↑16 Dec 2018, 15:35 Nu kārtējo reizi pierādās ka vnk pašiem ir jābūt uzstājīgākiem un kamēr nav normāla izskaidrojuma vai arī nav reāla pamatojuma par neatbilstošu vērtējumu - papīrus neparakstiet, un no boksa nebrauciet ārā.
Tiem kas iet Rīgā , ja atnāk vecākais inspektors Agris Vītols uzreiz sūtiet to logu dirst, un lai nāk cits vecākais, jo Vītolam acis aug no tās pašas vietas kur smadzenes, un tas ir zem jostas vietas.
Linda, par pamatojumu kāpēc mainījāt uz jaunāku dzinēju vienmēr var paskaidrot - jaunāks, modernāks un pats galvenais mazāki izmeši!!!!! Jo mēs tak rūpējamies par dabu!
Tu dusmojies,jo m50 jāreģistrē?
Parlasits OEM ir the best!TomSkarsts rakstīja: ↑18 Dec 2018, 01:37Kā ar tiem, ko agrāk runāja, ka no Krievijas var dabūt p 150eur?
Vai arī oem lsd parlasīts ir only way?
Kas ar to Krievijas brīnumu ? Parādi.
A ko Tu sagaidi pa to naudu??Kaktuss rakstīja: ↑18 Dec 2018, 00:16 Https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... cimlo.html
Parastie kapi vai ka? Kads info par sho?
ar kompatu pa brugji
Nezinu sīkāk. Agrāk tepat forumā group buy gribēja taisīt or smth.-AF- rakstīja: ↑18 Dec 2018, 08:42Parlasits OEM ir the best!TomSkarsts rakstīja: ↑18 Dec 2018, 01:37Kā ar tiem, ko agrāk runāja, ka no Krievijas var dabūt p 150eur?
Vai arī oem lsd parlasīts ir only way?
Kas ar to Krievijas brīnumu ? Parādi.
Tev turbo kupejai OEM ir?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nezinu sīkāk. Agrāk tepat forumā group buy gribēja taisīt or smth.
Tev turbo kupejai OEM ir?
M54B30 jau nepārsniedz E34 540 max jaudu kā tas ir ar E36 328
Being second is being the first of the losers. /Senna/
toč tad viss būs zbis e34
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- …
- 470
- chevron_right