Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- …
- 470
- chevron_right

Ne, tiesi tiem pa 150e ir lielaka izmera, neka e36 oem


Tā. 1h runāju ar csdd tehnisko daļu.
E36 ar m54b30 ir 2 kategorija pārbūve ar bremžu testu un skaņu. 425 + 85 eu par papīriem expertīzi.
E36 ar m52b28 viss čill. Kā m54 2.kat.
E36 compakts ar m52b25 ir 1 kategorija ar numura salīdzināšana un atzīme reģistrā. M52b28 kompaktā ir 2.kategorija.
Z3 ir pofig no 1.6 līdz m54b30 ja izmanto bmw daļas bez pašbūves.
Rezumē.
Ja met dzinēju no jaunākas paaudzes = 2.kategorija ar testiem.
Ja e36 uz e36 1.kategorija. 17 eiro ?
E36 ar m54b30 ir 2 kategorija pārbūve ar bremžu testu un skaņu. 425 + 85 eu par papīriem expertīzi.
E36 ar m52b28 viss čill. Kā m54 2.kat.
E36 compakts ar m52b25 ir 1 kategorija ar numura salīdzināšana un atzīme reģistrā. M52b28 kompaktā ir 2.kategorija.
Z3 ir pofig no 1.6 līdz m54b30 ja izmanto bmw daļas bez pašbūves.
Rezumē.
Ja met dzinēju no jaunākas paaudzes = 2.kategorija ar testiem.
Ja e36 uz e36 1.kategorija. 17 eiro ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu ko , m54 cenas tagad kritīsies. 


M54b22
M54b25
Arī 2 kat. pārbūve?
M54b25
Arī 2 kat. pārbūve?

M54 iekš e36 ir 2.kat.
M54 nav nācis e36.
Tas pats ar e30 un e34.
M54 nav nācis e36.
Tas pats ar e30 un e34.
Pēdējais labojis ValtersZ - 20 Dec 2018, 16:03, kopā labots 1 reizi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Tiem kam ir m54 un ir iepriekš veikta 1 kat. pārbūve tiem vis ok? Vai būs jātaisa 2. kat. tagad?
Domāju ka tādi ir mazākā daļa
Domāju ka tādi ir mazākā daļa

JA uz bloka nav salasams kods ka vini pateiks ka 2.8 runa ir par single vanoss?ValtersZ rakstīja: ↑20 Dec 2018, 15:44 Tā. 1h runāju ar csdd tehnisko daļu.
E36 ar m54b30 ir 2 kategorija pārbūve ar bremžu testu un skaņu. 425 + 85 eu par papīriem expertīzi.
E36 ar m52b28 viss čill. Kā m54 2.kat.
E36 compakts ar m52b25 ir 1 kategorija ar numura salīdzināšana un atzīme reģistrā. M52b28 kompaktā ir 2.kategorija.
Z3 ir pofig no 1.6 līdz m54b30 ja izmanto bmw daļas bez pašbūves.
Rezumē.
Ja met dzinēju no jaunākas paaudzes = 2.kategorija ar testiem.
Ja e36 uz e36 1.kategorija. 17 eiro ?

Ja atbrauksi uz TA ar pannu un viņiem būs aizdomas ka motors swapots, ko viņi darīs?

Nu uz m54 neuzliksi m52 vārstu vāku.
No augšas jau redz dzinēju.
No augšas jau redz dzinēju.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Pirmā dzirdēšana ka uz parasto TA nevar braukt ar pannu
Uz pārbūves reģistrāciju jā, tas skaidrs.

Uz pārbūves reģistrāciju jā, tas skaidrs.

Oem pat e36 naca liela panna, kura paslep visu, 2 tochna nebus

Un kā izpaužas testi ir aprakstīts?kasiks rakstīja: ↑20 Dec 2018, 16:09JA uz bloka nav salasams kods ka vini pateiks ka 2.8 runa ir par single vanoss?ValtersZ rakstīja: ↑20 Dec 2018, 15:44 Tā. 1h runāju ar csdd tehnisko daļu.
E36 ar m54b30 ir 2 kategorija pārbūve ar bremžu testu un skaņu. 425 + 85 eu par papīriem expertīzi.
E36 ar m52b28 viss čill. Kā m54 2.kat.
E36 compakts ar m52b25 ir 1 kategorija ar numura salīdzināšana un atzīme reģistrā. M52b28 kompaktā ir 2.kategorija.
Z3 ir pofig no 1.6 līdz m54b30 ja izmanto bmw daļas bez pašbūves.
Rezumē.
Ja met dzinēju no jaunākas paaudzes = 2.kategorija ar testiem.
Ja e36 uz e36 1.kategorija. 17 eiro ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Viņi ir gana advancēti, lai pēc motora izskata pateiktu, vai tas ir single vai double vanos. Vismaz man skatē viņi diezgan fiksi to izdomāja, un pēc tam tik sāka meklēt motora kodus, ko, protams, neatrada.
Es jau teiktu, ka jāceļ tāds m54 vai m52tu, kura jauda nav lielāka par žurkas 2.8, jāveic 2. pakāpes pārbūve bez visiem bremžu testiem un skaņas testiem (jo netiek pārsniegta auto max jauda + tiks ieekonomēts labs cipars), un jāmet pēc tam iekšā m54 3.0
m52tu un m54 jau vizuāli ir vienādi, kas nozīmē, ka nevienam nebūs pat pamats pēc tam tevi dr*zt ārā, jo bildēs taču būs redzams tāda paša paskata motors.
Es jau teiktu, ka jāceļ tāds m54 vai m52tu, kura jauda nav lielāka par žurkas 2.8, jāveic 2. pakāpes pārbūve bez visiem bremžu testiem un skaņas testiem (jo netiek pārsniegta auto max jauda + tiks ieekonomēts labs cipars), un jāmet pēc tam iekšā m54 3.0

Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013

Pie nosacījuma ka pārbūves papīros neparādās, ka tas ir tieši M54B25 (piem) bet vnk fakts ka kkads M54, tad jā. Ja parādās tas kods, tad nākamajā TA speciāli čekos un drāzīs ja būs pēkšņi M54B30. Protams var paveikties, ka tikai iečeko, ka ir pārbūve un laimīgu ceļu, bet lielākā daļa CSDD darbinieku sajūtas dzīvei parādā un grib ieviest taisnību pasaulē, tāpēc galvenais kādu paņemt pēcpusē un atrast to B30 kodujaaniskal rakstīja: ↑20 Dec 2018, 17:22 Viņi ir gana advancēti, lai pēc motora izskata pateiktu, vai tas ir single vai double vanos. Vismaz man skatē viņi diezgan fiksi to izdomāja, un pēc tam tik sāka meklēt motora kodus, ko, protams, neatrada.
Es jau teiktu, ka jāceļ tāds m54 vai m52tu, kura jauda nav lielāka par žurkas 2.8, jāveic 2. pakāpes pārbūve bez visiem bremžu testiem un skaņas testiem (jo netiek pārsniegta auto max jauda + tiks ieekonomēts labs cipars), un jāmet pēc tam iekšā m54 3.0m52tu un m54 jau vizuāli ir vienādi, kas nozīmē, ka nevienam nebūs pat pamats pēc tam tevi dr*zt ārā, jo bildēs taču būs redzams tāda paša paskata motors.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Nuuuuu.... Ja papīros arī būs rakstīts, ka tikai m54, un tu ļoti nepatiksi inspektoram, viņš tāpat pameklēs to kodu, un, ja atradīs, ka tas ir b30, tad jau tāpat izdrāzīs. Protams, šādā gadījumā būs pamats izdrāzt TIKAI tad, ja viņi kaut kur atzīmē, ka ir/nav veikts bremžu un skaņas tests. Sanāk, ja ir vēl tāda ailīte viņiem tur papīros, un tev nebūs rakstīts, ka tāds ir veikts, tad jau arī viss slikti.
Bet nu var paļauties uz to, ka - to kodu nav jau nemaz tik viegli atrast + kāds viņam būs pamats vispār tērēt savu dārgo laiku (nu ja viņš nav taisnības cīnītājs), lai mēģinātu izpist tevi. Jo primāri skatīsies noteikti vai ir 2. pārbūve veikta un vai motors realitātē izskatās kā bildē. Ja tik tālu ir, tad viss cool. Nu tam inspektoram ir jābūt ļoti lielam pidaram, lai tagad vēl izdomātu, ka moš tas nav tas motors un sāktu vēl meklēt vēl kodus, lai pats pārliecinātos, ka viss ir legit!
Bet nu var paļauties uz to, ka - to kodu nav jau nemaz tik viegli atrast + kāds viņam būs pamats vispār tērēt savu dārgo laiku (nu ja viņš nav taisnības cīnītājs), lai mēģinātu izpist tevi. Jo primāri skatīsies noteikti vai ir 2. pārbūve veikta un vai motors realitātē izskatās kā bildē. Ja tik tālu ir, tad viss cool. Nu tam inspektoram ir jābūt ļoti lielam pidaram, lai tagad vēl izdomātu, ka moš tas nav tas motors un sāktu vēl meklēt vēl kodus, lai pats pārliecinātos, ka viss ir legit!
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- …
- 470
- chevron_right