Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- …
- 470
- chevron_right

Tos, kas liek kompotu sludinājumos, ka tā ir kupeja, reāli jāsoda. 

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Bez motora un salona? Nopietni?!Walkman rakstīja: ↑20 Dec 2018, 17:32 https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... gcfcp.html
Was ist das?![]()


Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013

Ja gribās legālu e36 v8 tad šis variants noteikti būs lētāks kā visu darīt no nulles.
Tur ir pats galvenais - laba kupejas bundža un atļauja likt v8
Tur ir pats galvenais - laba kupejas bundža un atļauja likt v8

Tieši taa, tam kam ir nauda un vēlme - nereāli labs piedāvājums

Bļāviens tas kosmoss par tiem swapiem.
Nafig jums to mēsla gateri ar sūda swapu, tak pērkat OEM žurks! Kur problēma?
Gribi gāzēt ar m54 tad brauc ar želejas e46! Viss!
Nafig jums to mēsla gateri ar sūda swapu, tak pērkat OEM žurks! Kur problēma?
Gribi gāzēt ar m54 tad brauc ar želejas e46! Viss!

Tiem kam dzīve nebeidzas ar e36 ieswapos to 3.0 iekš e46.
Kam būs vēlme braukt ar e36 un 3.0 nolocīs to naudu un brauks tālāk.
Dirsēji turpinās dirst ka žurka un 2.8 ir dzīve pārējais ir gavno
Kam būs vēlme braukt ar e36 un 3.0 nolocīs to naudu un brauks tālāk.
Dirsēji turpinās dirst ka žurka un 2.8 ir dzīve pārējais ir gavno
Loud N' Proud

Man personīgi pēc gada braukšanas ar e46 gribas ļoti iekāpt atpakaļ e36.
Un pēc m54 uz m52 skatīties negribas ....
Un pēc m54 uz m52 skatīties negribas ....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Valter,ko Tu reali pīpē??
Tu nevari braucot ikdiena just atšķiribu starp m52 un m54
Nu niecigas ,bet teikt,ka pec m54 uz m52 nevar skatities-beidz tak dzert no poda,tas slikti tevi ietekme
ar kompatu pa brugji

amm, ja tev personīgi swaps asociējas ar gateris, tad esi to darījis/dzirdējis/saskāries ar nepareizajām iestādēm un/vai līkajām rokām.
Un nejaucam pi*pi ar pirkstu. M54 iekš E36 un M54 iekš e46 ir 2 dažādi auto.
tas fakts, ka, protams, ieķert stock 3.0 e46 drīz būs krietni lētāk nekā to likt iekš e36, jo e36 jau izmirst un tie, kas pie viņa palisk arī nolocīs un nokārtos lietas. Vairāk ideja, ka CSDD ir greedy pidari, kam vajag jaunu iemeslu, lai noslauktu naudu no tiem, kam rūp auto, nevis no tiem kas brauc ar miskastēm, par tām nerūpējas bet skati iziet bez prob lol
M52 singlevanos un M54 doublevanos gadījumā nu var gan just atšķirību ar pēcpusi pat. Pat ja nav liela jaudas atšķirība, grieze ir pavisam savādāka.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Tieši tā. Grieze līdz 4000rpm ir pavisam cita.
Un ja saliktu dyno grafiku tas būtu ļoti uzskatāmi.
Kaut M52B28 vs M54B25
Tā pat ļoti labi var Just elektro turbīnu uz 3.0d kā regulātors strādā.
Redz Lauri, Tu redzi lietas savādāk kā es. Tev arī vērtības ir savādākas kā man. Atšķirībā no Tevis es necenšos visus pārveidot pēc sevis.
Un ja saliktu dyno grafiku tas būtu ļoti uzskatāmi.
Kaut M52B28 vs M54B25
Tā pat ļoti labi var Just elektro turbīnu uz 3.0d kā regulātors strādā.
Redz Lauri, Tu redzi lietas savādāk kā es. Tev arī vērtības ir savādākas kā man. Atšķirībā no Tevis es necenšos visus pārveidot pēc sevis.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Neviens netaisas nevienu parveidot
Bet es hujeju no jusu jaudas stendiem pec dirsas sajutam
Bet es hujeju no jusu jaudas stendiem pec dirsas sajutam
ar kompatu pa brugji

Jau e46 pamainot 323 pfl pret 320fl kura ir 2.2 ir jutama liela atskiriba abi double vanosi. 2.2 iet labaak.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
ja piemēram grib celt iekšā LS un padarīt street legal, tad vajag dabūt kronšteinu rasējumus? nu un bremžu tests + skaņa?


Nu tā jau var teikt arī par turbo projektiem,nafig tev skruveties un bast turbo tajā e36/e46 ,nopērc auto jau ar turbo no rūpnīcas


Cipruss, tu kaut ko šņauc drīzāk. M54b25 pat izteikti feinak brauc par m52b28, ne velti tur ir disa, divu garumu ieplūdes kolektors un dubultvanosa kurš dara mežonīgu darbu, lai izlīdzināt griezes līkni.

Nesaprotu kas pēdējā laikā ar tiem tipa oem 325 - 328 baigā vērtība, motors, piekare ir tikai rezerves daļas ,kāds prikols braukt un slavēt celt debesīs lūzni, kas uz strīpas neko vairāk nevar paradīt, reizēm pat swapotie ir dzīvāki, dēl tā ka ir no bundžām kur tos tik ļoti nespīdzina. Kāda tur vel klasiskā vērtība. 

e36
Jo kad e36 būs klasika, tad tieši 325/328 ne swapotie M54 u.tml 



E36 kā klasiku LV brauc domāju <5% no E36 LV īpašniekiem, pārējie grib driftam vai timeattack vai vnk rwd mašīnu, jo LV on budget nekādi citi RWD auto fiziski tirgū nav.
Protams, visu cieņu tiem, kas vērtē un taisa kā klasiku, bet nevar to sagaidīt no tirgus un foruma, jo lielākā daļa brauc ar E36 citu iemeslu dēļ
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- …
- 470
- chevron_right