erda's e90
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right
Nu katram sava pieredze, kalkulācija, iespējas un pielietojums.Dzhejs rakstīja: ↑03 Jan 2019, 16:49Negribētu piekrist ka izdevīgāk braukt ar dīzeli un kopšana lētāk Vienkārši latvietis parastais nemaz nezin cik daudz lietām tur jābūt kārtībā un netaisa viņas. Pēc tam tikai čīkst internetā ka bembis sūds.-AF- rakstīja: ↑03 Jan 2019, 16:30nu gluži neuzticami nav, vienīgi ļoti jūtīgi pret sliktu kopšanu - aka ja nemaini laikā eļļu vai kartera ventilāciju - motors aizaug.
+ vārstu blīvslēgi pie 200k bieži liek par sevi manīt.
Vienkārši LV ir izdevīgāk braukt ar M57 un N57 jo tem visas apkares daļas un ķēdes maiņa salīdzinoši ir pat lētāk nekā kopt to N52 motoru, kā arī jaudas izteiksmē 3.0d ir stipri pārāks.
Kapēc visi cenšas uzvesties pieauguši bembju forumā, kur palika lielāks motors vairāk jautrības, vienalga cik ēd, un dīzeļi ir garlaicīgi un smird ?
Bembim pirmkārt būtu jābūt cik ļoti tev patīk konkrētā mašīna, nevis cik izmaksā uzturēšana etcetra , visas mašīnas plīst, un dārgas ir tikai tapēc ka vēl nav 20 gadus vecas.
Bembim pirmkārt būtu jābūt cik ļoti tev patīk konkrētā mašīna, nevis cik izmaksā uzturēšana etcetra , visas mašīnas plīst, un dārgas ir tikai tapēc ka vēl nav 20 gadus vecas.
- ikey07
Es jau vienreiz rakstīju likumsakarīgu ķēdi par dīzeļu problēmām. Un 99% dīzeļu īpašnieku nemaz nenojauš kāpēc kaut kas no tā ir svarīgi.-AF- rakstīja: ↑03 Jan 2019, 19:40Nu katram sava pieredze, kalkulācija, iespējas un pielietojums.Dzhejs rakstīja: ↑03 Jan 2019, 16:49Negribētu piekrist ka izdevīgāk braukt ar dīzeli un kopšana lētāk Vienkārši latvietis parastais nemaz nezin cik daudz lietām tur jābūt kārtībā un netaisa viņas. Pēc tam tikai čīkst internetā ka bembis sūds.-AF- rakstīja: ↑03 Jan 2019, 16:30
nu gluži neuzticami nav, vienīgi ļoti jūtīgi pret sliktu kopšanu - aka ja nemaini laikā eļļu vai kartera ventilāciju - motors aizaug.
+ vārstu blīvslēgi pie 200k bieži liek par sevi manīt.
Vienkārši LV ir izdevīgāk braukt ar M57 un N57 jo tem visas apkares daļas un ķēdes maiņa salīdzinoši ir pat lētāk nekā kopt to N52 motoru, kā arī jaudas izteiksmē 3.0d ir stipri pārāks.
Vienam nestrādājošas kvēlsveces ir ok, jo tā ir ekstra un turot auto garāžā tās nemaz nevajag, cits saprot ka ja tās nestrādā, tad loģiski ka arī DPF nereģenerējas un agri vai vēlu tas beigsies ar sapistu turbīnu un izspiestām blīvēm, eļļu pa zemi un ja vēl lielāks lohs, tad arī ar klani kas iznācis apskatīt saules gaismu.
Runa gan nav par veciem e46 e36 utt.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
domā to daļu kas ir zem ieplūdnieka , vai to membrānu kas ir vārsta vākā ?-AF- rakstīja: ↑03 Jan 2019, 16:30nu gluži neuzticami nav, vienīgi ļoti jūtīgi pret sliktu kopšanu - aka ja nemaini laikā eļļu vai kartera ventilāciju - motors aizaug.
+ vārstu blīvslēgi pie 200k bieži liek par sevi manīt.
Vienkārši LV ir izdevīgāk braukt ar M57 un N57 jo tem visas apkares daļas un ķēdes maiņa salīdzinoši ir pat lētāk nekā kopt to N52 motoru, kā arī jaudas izteiksmē 3.0d ir stipri pārāks.
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Dzhejs - bet tu arī pie dzinēja konstrukcijas mini kā faktoru cilvēcisko bezdarbību. Bet ja atmetam to visu, tad kapēc uz ielām daudz vairāk redzams m57 un n57 ar 400+k noskrējienu nekā n52 un n53 vai pat n54/55 motoru?
Visa kartera ventilācijas sistēma, gan membrāna gan patruboki.KLAVINS rakstīja: ↑03 Jan 2019, 20:44domā to daļu kas ir zem ieplūdnieka , vai to membrānu kas ir vārsta vākā ?-AF- rakstīja: ↑03 Jan 2019, 16:30nu gluži neuzticami nav, vienīgi ļoti jūtīgi pret sliktu kopšanu - aka ja nemaini laikā eļļu vai kartera ventilāciju - motors aizaug.
+ vārstu blīvslēgi pie 200k bieži liek par sevi manīt.
Vienkārši LV ir izdevīgāk braukt ar M57 un N57 jo tem visas apkares daļas un ķēdes maiņa salīdzinoši ir pat lētāk nekā kopt to N52 motoru, kā arī jaudas izteiksmē 3.0d ir stipri pārāks.
Tehniski neiedziļinoties, dīzeļa dzinēji ir krietni vairāk par benzīna, kā arī, ar benzīna dzinēju bieži netiek braukti tādi km
Nū un kapēc tā notiek?
jo LV tautai patīk kvēps.
un neviens nerēķina servisa/remontu izmaksas bet skatās uz to, ka mazāk "rij"
un neviens nerēķina servisa/remontu izmaksas bet skatās uz to, ka mazāk "rij"
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Njaaa, lai nu tā būtu, es šajā sakarā labāk paklusēšu, iskatās ka te šī tēma ir ļoti nepopulāra un tabu.
Nu tā jau bija mana doma sākumā. ka uzticams bendzīna dzinējs beidzās ar m54
tālāk dīzelis.
bet ne N. (laikam ar C motoru bija auzas.) A pēc ķēdes maiņas arī noies citronu.
vnk LV to statistiku veido kapeikpisēju problēmas.
M47/M57 iet miljonu normāli apkopjot (ne kā LV - eļļa, filtrs un gaisa filtrs)
Turpretī bendzīns. Jau Tevis pieminētais N52 vai N53 miljonu redzējis tikai sapņos.
Tie visi sūdi ko bmw kompis met ārā - servisa intervālus - latvietim ir tikai krāsainas lampiņas kas ātrāk jānodzēš.
ir pat tādas galējības kā bremžu škidrums - ja atvērta pudele stāvējusi mēnesi, to vairs nedrīkst lietot.
Kurš to zin?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Nu pag tad kurus mēs motorus salīdzinam, e90 un jaunākus vai vecos atmo mersedesus kam nobraukumu vispār var neskaitīt.
Saproti visu var uztaisīt super izturīgu, bet vai vajag?
Otrkārt, emisiju standarti liek motorus apkarināt ar 101 ierīci.
Ir starpība vai tu pērkot jaunu vai mazlietotu auto pat lv, gadā samaksā nodoklī 140€ ar jauno 3.0 dīzeļa dzinēju kam ir 300+hp stockā, vai 1k par kkādu amerikāņu sūda atmo voyageru kam knapi 280hp no 3,6L
Ar jauniem reglamentiem tas ir ļoti aktuali autiņiem kas ir 2008. Un jaunāki.
Un te jau var pieciest tam motoram samainīt kādu sprauslu 250€ vērtībā, vai egr vārstu.
Saproti visu var uztaisīt super izturīgu, bet vai vajag?
Otrkārt, emisiju standarti liek motorus apkarināt ar 101 ierīci.
Ir starpība vai tu pērkot jaunu vai mazlietotu auto pat lv, gadā samaksā nodoklī 140€ ar jauno 3.0 dīzeļa dzinēju kam ir 300+hp stockā, vai 1k par kkādu amerikāņu sūda atmo voyageru kam knapi 280hp no 3,6L
Ar jauniem reglamentiem tas ir ļoti aktuali autiņiem kas ir 2008. Un jaunāki.
Un te jau var pieciest tam motoram samainīt kādu sprauslu 250€ vērtībā, vai egr vārstu.
Es runāju par e9x sēriju.-AF- rakstīja: ↑03 Jan 2019, 23:02 Nu pag tad kurus mēs motorus salīdzinam, e90 un jaunākus vai vecos atmo mersedesus kam nobraukumu vispār var neskaitīt.
Saproti visu var uztaisīt super izturīgu, bet vai vajag?
Otrkārt, emisiju standarti liek motorus apkarināt ar 101 ierīci.
Ir starpība vai tu pērkot jaunu vai mazlietotu auto pat lv, gadā samaksā nodoklī 140€ ar jauno 3.0 dīzeļa dzinēju kam ir 300+hp stockā, vai 1k par kkādu amerikāņu sūda atmo voyageru kam knapi 280hp no 3,6L
Ar jauniem reglamentiem tas ir ļoti aktuali autiņiem kas ir 2008. Un jaunāki.
Un te jau var pieciest tam motoram samainīt kādu sprauslu 250€ vērtībā, vai egr vārstu.
Arī par sprauslu ko pieminēji. 99.9% cilvēku nopērkot 10 gadīgu dīzeli, kuram sludinājumā bija rakstīts "tikko no Vācijas" domā ka sprauslām viss ir kārtībā.
Pārējie 0,01% domā ka servisā sprauslas var pārbaudīt ar kompi un arī dzīvo tālāk.
Es nupat piereģistrēju 3.0d par 124eur (jo nodoklis bija par pēdējām gada dienām) un priecājos, jo priekš manis tas ir konstruktors
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Prodiesel ir labākais pieejamais, bet 99% lej parasto dīzeli
neliec enģeļus
Jebkurš motors ir labs kamēr cilvēks apzinās ko ir nopircis un attiecīgi gādā par auto tehnisko stāvokli.
Bet tad tas auto kļūst pieejamāks un nopērk kāds kurš izrauj EGR, DPF, katalizatoru un Tu sēdi aiz viņa korķī un elpo to smirdoņu! (Droši sākat klupt virsū, bet pilsētā pārvietoties bez šiem agregātiem ir stulbums)
Erda 7k ir ļoti salds cipars par to, es prasītu vairāk. Katrai lietai savs pircējs!
Bet tad tas auto kļūst pieejamāks un nopērk kāds kurš izrauj EGR, DPF, katalizatoru un Tu sēdi aiz viņa korķī un elpo to smirdoņu! (Droši sākat klupt virsū, bet pilsētā pārvietoties bez šiem agregātiem ir stulbums)
Erda 7k ir ļoti salds cipars par to, es prasītu vairāk. Katrai lietai savs pircējs!
Kaut kas briest!
Totāls bulšits, egr un dpf un kats nav tas kas minimizē smirdoņu, ja dīzelis stāvot uz vietas smird tad tam ir problēmas ar iesmidzes sistēmu vai motoru jo notiek nepareiza degvielas sadegšana. Gribi, varu iedot dīzeli tādu paostit ja netici.>bandiT< rakstīja: ↑04 Jan 2019, 10:08 Jebkurš motors ir labs kamēr cilvēks apzinās ko ir nopircis un attiecīgi gādā par auto tehnisko stāvokli.
Bet tad tas auto kļūst pieejamāks un nopērk kāds kurš izrauj EGR, DPF, katalizatoru un Tu sēdi aiz viņa korķī un elpo to smirdoņu! (Droši sākat klupt virsū, bet pilsētā pārvietoties bez šiem agregātiem ir stulbums)
Erda 7k ir ļoti salds cipars par to, es prasītu vairāk. Katrai lietai savs pircējs!
Viss tas lielais darbs iegulditais,nasis samainitas un diski nokrasoti un tagad jatirgo?nu pipec
ar kompatu pa brugji
atsākti iepirkumi vasaras sezonai..,
paldies liet. KLAVINS par stafu un piegādi!
paldies liet. KLAVINS par stafu un piegādi!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right