Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- …
- 470
- chevron_right
Es arī atstātu msr kamēr kalpo, + camberu var dabūt lielāku, kas ir svarīgāks.
Es savējos ārā izmetu, cik k km nobraucu, lai kā arī pisos, viens nežēlīgi ķeeraas, varbūt man 1.8 pa vieglu bija tpc kārtīga slodze netika viņiem
Rekur vēl info par sagāzumu
Swapped 96+ M3 upper strut mounts
- (free if you have a 96-99 M3, or about $75 used on bf.c)
- relatively easy to install
- gain about -2 deg. camber (about -2.75 deg total per side 95 M3s, 96+ M3s will gain more ~3.3 deg per side)
- camber not adjustable (what you get is what you get)
+ vēl šito nabagu life hack var izmantot
Install shims at lower strut mounts
- ($0.10 to $25)
- easy to install
- gain about -1 deg. camber (about -2 deg total per side)
- may have tire clearance issues with coilovers (wheel spacers can fix this if necessary)
- need longer strut bolts
- camber adjustable only by changing shim (and/or washer) thickness
This was copied from Ligero's post:
Camber change - shim thickness in mm
0.5 deg - 1.16mm
1.0 deg - 2.63mm
1.5 deg - 4.00mm (just for reference, not recommended)
2.0 deg - 5.44mm (just for reference, do not use)
2.5 deg - 6.81mm (just for reference, do not use)
- Link to Bimmerworld - Search for: E36 Front Camber Shim Kit bimmerworld sells a shim kit (aluminum sheet, not washer) that allows for more precision
Swapped 96+ M3 upper strut mounts
- (free if you have a 96-99 M3, or about $75 used on bf.c)
- relatively easy to install
- gain about -2 deg. camber (about -2.75 deg total per side 95 M3s, 96+ M3s will gain more ~3.3 deg per side)
- camber not adjustable (what you get is what you get)
+ vēl šito nabagu life hack var izmantot
Install shims at lower strut mounts
- ($0.10 to $25)
- easy to install
- gain about -1 deg. camber (about -2 deg total per side)
- may have tire clearance issues with coilovers (wheel spacers can fix this if necessary)
- need longer strut bolts
- camber adjustable only by changing shim (and/or washer) thickness
This was copied from Ligero's post:
Camber change - shim thickness in mm
0.5 deg - 1.16mm
1.0 deg - 2.63mm
1.5 deg - 4.00mm (just for reference, not recommended)
2.0 deg - 5.44mm (just for reference, do not use)
2.5 deg - 6.81mm (just for reference, do not use)
- Link to Bimmerworld - Search for: E36 Front Camber Shim Kit bimmerworld sells a shim kit (aluminum sheet, not washer) that allows for more precision
Nu arī, bet iedomājos ka moš varētu sataisīt, tā lai vnk būtu.
Papildus wanna-be ekstriņa. Tā lai man VS beigās neiedod
Tik pat gruti cik ielikt sedana salonu kupeja vai otradi
ar kompatu pa brugji
Kura gada tev ir sedans?
Diez kuram ir vecākais e36 forumā? Agrākais pēc 2 gadiem e36 būs vēsturiskais spēkrats
e36 (sedanu) ražot sāka 1990 gada oktobrī, bet pirmos eksemplārus nopirkt varēja 1991 gada sākumā. Pirmās kupejas no 1992 janvāra.
Iekš ss ir tikai 1 e36 1991 gada
Diez kuram ir vecākais e36 forumā? Agrākais pēc 2 gadiem e36 būs vēsturiskais spēkrats
e36 (sedanu) ražot sāka 1990 gada oktobrī, bet pirmos eksemplārus nopirkt varēja 1991 gada sākumā. Pirmās kupejas no 1992 janvāra.
Iekš ss ir tikai 1 e36 1991 gada
Cik zinu man ir viens no jaunākajiem, 99tā gada septembris.kars rakstīja: ↑18 Jan 2019, 18:42 Kura gada tev ir sedans?
Diez kuram ir vecākais e36 forumā? Agrākais pēc 2 gadiem e36 būs vēsturiskais spēkrats
e36 (sedanu) ražot sāka 1990 gada oktobrī, bet pirmos eksemplārus nopirkt varēja 1991 gada sākumā. Pirmās kupejas no 1992 janvāra.
Iekš ss ir tikai 1 e36 1991 gada
- ikey07
Man tourings 99g, sedans 92g, bet tas laikam vairs nebūs kustināms
jaatjuunee m42
Lietotājam Kneiks, šķiet, bija 91.g bunža, ar mehānisko reiku un bez aizmugures skaļruņiemkars rakstīja: ↑18 Jan 2019, 18:42 Kura gada tev ir sedans?
Diez kuram ir vecākais e36 forumā? Agrākais pēc 2 gadiem e36 būs vēsturiskais spēkrats
e36 (sedanu) ražot sāka 1990 gada oktobrī, bet pirmos eksemplārus nopirkt varēja 1991 gada sākumā. Pirmās kupejas no 1992 janvāra.
Iekš ss ir tikai 1 e36 1991 gada
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Nopietni? Esi palicis 1990 gados, kad bija lolvo 970 un ford sierra ar slotiņam uz lukturiem? Netīrumus var nomazgāt ar spiedienu, kā jau visām normālām mūsdienu mašīnam.
Skatās, ka nesakāk e36 kā ar žiguļiem. Pilnas ielas un atsaka VS, jo modelim nav nekādas vēsturiskas nozīmes.
Lai gan e36 tomēr ir pirmais BMW, kuram priekšas lukturi tuvie un tālie bija vienā lampā.
Lai gan e36 tomēr ir pirmais BMW, kuram priekšas lukturi tuvie un tālie bija vienā lampā.
Ir dzirdēts, ka pašus gultņus varot izjaukt un sasmērēt (ne tikai no ārpuses) or smth. Nestādos priekšā kā tas izpaužas.
Ja salīdzina ar m3 mountiem, tad plates jāmaina vietām un jāliek lai sagāž ne tikai camberam bet arī casteram.
Ir kāds kas tirgo vai zina kur dabūt MSR amjiem apakšējās poly bukses? Mainīs tos sūda aizm. atbalstus varētu pie reizes bukses arī pārpresēt, lai var aizmirst.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tiešām? 970 Volvo vispār neatceros un sierru ar slotiņām neesmu redzējis, bet daudzus 2000+ gada Volvo gan. Man ir 2007 gada Lexus un ņihuja ar to spiedienu nenomazgā ja lukturis ir netīrs, čoma senčiem ir 2018 gada Lexus un tur tas pats. Tāpat jāiet ar lupatu tīrīt. Var jau būt ka vnk Lexusam tā fīča nav līdz galam pārdomāta...
Žiguļi ir pietiekoši daudz ar VS statusu, bet tādus uz ielas reti redzēsi.
Šī iemesla dēļ arī uzskatu ka nu jau e36 ir vērtīgs tikai ja atbilst rūpnīcas komplektācijai.
Var kāds ieteikt varbūt Jelgavā kādu sakarīgu meistaru pie kura var aizvest savu kūtiņu uz diagnostiku?
ZzevsS rakstīja: ↑18 Jan 2019, 22:02Tiešām? 970 Volvo vispār neatceros un sierru ar slotiņām neesmu redzējis, bet daudzus 2000+ gada Volvo gan. Man ir 2007 gada Lexus un ņihuja ar to spiedienu nenomazgā ja lukturis ir netīrs, čoma senčiem ir 2018 gada Lexus un tur tas pats. Tāpat jāiet ar lupatu tīrīt. Var jau būt ka vnk Lexusam tā fīča nav līdz galam pārdomāta...
Apmizejam nav funkcija nomazgat visu lukturi,bet gan konkretu vietu no kuras nak tiesais stars
Sini laika apmizejs ir way to go
ar kompatu pa brugji
Reali tas mesls tev saboja tikko skaisti nomazgatu auto, pateeree krietni vairaak shkjidruma, un ziemaa-nedodDievs palaidiisi ieprieksh nenotieijis bamperu no sniega un leduscipruss18 rakstīja: ↑19 Jan 2019, 09:47ZzevsS rakstīja: ↑18 Jan 2019, 22:02Tiešām? 970 Volvo vispār neatceros un sierru ar slotiņām neesmu redzējis, bet daudzus 2000+ gada Volvo gan. Man ir 2007 gada Lexus un ņihuja ar to spiedienu nenomazgā ja lukturis ir netīrs, čoma senčiem ir 2018 gada Lexus un tur tas pats. Tāpat jāiet ar lupatu tīrīt. Var jau būt ka vnk Lexusam tā fīča nav līdz galam pārdomāta...
Apmizejam nav funkcija nomazgat visu lukturi,bet gan konkretu vietu no kuras nak tiesais stars
Sini laika apmizejs ir way to go
Kā jau rakstīju, manuprāt bezjēdzīgs pasākums. Ja lukturis būs netīrs, es viņu notīrīšu ar roku, viena kvadrātcentimetrs notīrīšana manu redzamību neuzlabos.cipruss18 rakstīja: ↑19 Jan 2019, 09:47ZzevsS rakstīja: ↑18 Jan 2019, 22:02Tiešām? 970 Volvo vispār neatceros un sierru ar slotiņām neesmu redzējis, bet daudzus 2000+ gada Volvo gan. Man ir 2007 gada Lexus un ņihuja ar to spiedienu nenomazgā ja lukturis ir netīrs, čoma senčiem ir 2018 gada Lexus un tur tas pats. Tāpat jāiet ar lupatu tīrīt. Var jau būt ka vnk Lexusam tā fīča nav līdz galam pārdomāta...
Apmizejam nav funkcija nomazgat visu lukturi,bet gan konkretu vietu no kuras nak tiesais stars
Sini laika apmizejs ir way to go
Disku pulēšana. Ar kādu smilšpapīru sākt, ar kādu beigt? Kādu pastu pēc tam jāizmanto?
Es parasti sāku ar 120 ja veca lakajadabon nost
Nobeigums ar 2500 un gojas pasta ka nobeigums
Nobeigums ar 2500 un gojas pasta ka nobeigums
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- …
- 470
- chevron_right