Mazaa's Melnaa's e36
Labas dienas visiem, esmu reģistrēta šeit jau daudzus gadus, bet tā baigi grūti ir pieslēgties savas mašīnas aprakstam... Bet nu kaut kā mēģināšu sākt..
Mašīna man ir jau kādus 6 vai 7 gadus. Agrāk nevarēju ciest e36 (standarta versijā), tādi kantaini, nesmuki utt., līdz brīdim, kad sapratu, ko var izdarīt ar šīm mašīnām, cik ļoti ir iespējams pārveidot izskatu un cik patīkami ir braukt.
Savējo e36 ieguvu tā teikt ģimenes mantojumā. Brauca mamma kādus 8 gadus (tā vismaz runā) un pirms tam piederēja ģimenes draugiem. Līdz ar to ir zināma mašīnas vēsture diezgan labi.
Šis e36 ir pārcietis ļoti daudz. Viņam tāda kā aura, ka visi brauc virsū, bet smagas avārijas nav gadījušās (paldies, Dievam).
Tad nu tā: ražots 1991. gada februārī, melns sedans, 1.8.
Bildes nav daudz, kur redzams sākuma stāvoklis šai mašīnai. Actually, šī ir vienīgā normālā bilde.
Pēc kāda gada mašīnai sākās pārmaiņas - diemžēl ne tās labākās, čalis bija krāsotājs un nedaudz nedraudzējās ar galvu un sabojāja manas mašīnas izskatu, jo redz viņam vajadzēja viņu nokrāsot lillā, tā jau smuki, ja vien tas būtu kvalitatīvi.
Ieskatam bilde:
Laiks gāja uz priekšu, nabaga mašīnu mocīja, kā vien var, diemžēl šim cilvēkam patika iedzert un braukt dzērumā, līdz ar to nabaga mašīna tika mocīta, kā uz nokaušanu gan vizuāli sabojāta, gan tehniski. Bet nu motors jau arī savu bija nokalpojis un sākās visādi brīnumi pa ziemu, tad pa vasaru... Beigās no motora bez maz vai tika atvienoti lielākā daļa štekeru un tad viņa brauca bez problēmām ar "ļoti patīkamu" degvielas patēriņu.
Ļaunprātīgais mašīnas kāvējs tika padzīts un tad varēju mierīgi pieslēgties, lai savestu mašīnu kārtībā. Kādu laiku braucu kā ir. Pirmais punkts manā sarakstā bija dabūt mašīnu adekvātā krāsā - atpakaļ melnu.
Pirmais solis uz izveseļošanos veikts. Naudas nebija, opciju daudz nebija un atkal braukāju, kā ir. Man jau viss bija apnicis, gan tas, ka nevaru izdarīt visu, ko vēlos un tas, ka mašīna nespēj braukt tik ātri, cik vēlos, bet degviela garšo uz urrā. Draugam teicu, ka ir tikai divi varianti: vai nu motora maiņa vai jauna mašīna (e46, tikai tajā laikā bija ļoti dārgi).
Tad draugam tā pēkšņi piedāvāja donoru 323i (1996.g.) par sakarīgiem cipariem. Motoram nenosakāma problēma, visu laiku raustās un nevar atrast vainu. Aizbraucām paskatījāmies, izbraucām, viss ok, vainu arī jau zināja, kas jāmaina, lai viss būtu ok. Vairs jau neatceros, bet kaut kāds dačiks bija jānomaina.
Un tā arī izvēle atnāca pati par sevi. Noskaņojāmies un sākās lielās pārmaiņas.
Provodka diemžēl neatbilda jaunajam dzinējam un tad jau nācās pilnīgi visu vilkt laukā no salona. Pēc izjaukšanas mašīnai palika tikai bundža un priekšējais stikls. Šī pasākuma bildes diemžēl nevienas nav, jo sd karte nomira ar visām bildēm.
Draugs palika bez nerviem, jo salikšanas laiks bija ierobežots. Pa lielam jaunais dzinējs 3 vai 4 dienās jau bija ielikts un jau rūca, tad atlika salasīt kopā salonu.
Tad nu man beidzot nebija vairs sūdzību par degvielas patēriņu, pilnīgi bail bija braukt ar tik jaudīgu mašīnu (salīdzinot ar manu 1.8 ).
Un tieši pēc šī pasākuma man parādījās vēlme šo mašīnu izveidot vizuāli skaistu. Sāku meklēt M bamperus, tumšās lampas utt.
Aaa.. Un man paveicās (laikam), ka dabūju 1:1 recaro (stubi zilu) salonu pret savu parasto pelēko. Tad parādījās ērtības braukšanas laikā.
Kad sagādāju visas apkaramās detaļas bija jādomā par kārtīgu normālu mašīnas pārkrāsošanu + biju atradusi savus sapņu diskus, kurus gribēju likt virsū skaisti nokrāsotai mašīnai. Un tajā laikā mašīna jau bija palikusi melna matēta, jo bija uzdevums rūsiņu dabūt ārā, kas parādījās šur tur.
Tā nu ņēmām draugu krāsotāju palīgā un lieliem vilcieniem paši sagatavojām mašīnu krāsošanai.
Un nu esmu soli tuvāk savam sapnim. Tā nu izskatās tagad.
Bet nav izdarīts viss, kas man plānā ir. Šovasar ceru ķerties klāt vēl pāris lietiņām.
Mašīna man ir jau kādus 6 vai 7 gadus. Agrāk nevarēju ciest e36 (standarta versijā), tādi kantaini, nesmuki utt., līdz brīdim, kad sapratu, ko var izdarīt ar šīm mašīnām, cik ļoti ir iespējams pārveidot izskatu un cik patīkami ir braukt.
Savējo e36 ieguvu tā teikt ģimenes mantojumā. Brauca mamma kādus 8 gadus (tā vismaz runā) un pirms tam piederēja ģimenes draugiem. Līdz ar to ir zināma mašīnas vēsture diezgan labi.
Šis e36 ir pārcietis ļoti daudz. Viņam tāda kā aura, ka visi brauc virsū, bet smagas avārijas nav gadījušās (paldies, Dievam).
Tad nu tā: ražots 1991. gada februārī, melns sedans, 1.8.
Bildes nav daudz, kur redzams sākuma stāvoklis šai mašīnai. Actually, šī ir vienīgā normālā bilde.
Pēc kāda gada mašīnai sākās pārmaiņas - diemžēl ne tās labākās, čalis bija krāsotājs un nedaudz nedraudzējās ar galvu un sabojāja manas mašīnas izskatu, jo redz viņam vajadzēja viņu nokrāsot lillā, tā jau smuki, ja vien tas būtu kvalitatīvi.
Ieskatam bilde:
Laiks gāja uz priekšu, nabaga mašīnu mocīja, kā vien var, diemžēl šim cilvēkam patika iedzert un braukt dzērumā, līdz ar to nabaga mašīna tika mocīta, kā uz nokaušanu gan vizuāli sabojāta, gan tehniski. Bet nu motors jau arī savu bija nokalpojis un sākās visādi brīnumi pa ziemu, tad pa vasaru... Beigās no motora bez maz vai tika atvienoti lielākā daļa štekeru un tad viņa brauca bez problēmām ar "ļoti patīkamu" degvielas patēriņu.
Ļaunprātīgais mašīnas kāvējs tika padzīts un tad varēju mierīgi pieslēgties, lai savestu mašīnu kārtībā. Kādu laiku braucu kā ir. Pirmais punkts manā sarakstā bija dabūt mašīnu adekvātā krāsā - atpakaļ melnu.
Pirmais solis uz izveseļošanos veikts. Naudas nebija, opciju daudz nebija un atkal braukāju, kā ir. Man jau viss bija apnicis, gan tas, ka nevaru izdarīt visu, ko vēlos un tas, ka mašīna nespēj braukt tik ātri, cik vēlos, bet degviela garšo uz urrā. Draugam teicu, ka ir tikai divi varianti: vai nu motora maiņa vai jauna mašīna (e46, tikai tajā laikā bija ļoti dārgi).
Tad draugam tā pēkšņi piedāvāja donoru 323i (1996.g.) par sakarīgiem cipariem. Motoram nenosakāma problēma, visu laiku raustās un nevar atrast vainu. Aizbraucām paskatījāmies, izbraucām, viss ok, vainu arī jau zināja, kas jāmaina, lai viss būtu ok. Vairs jau neatceros, bet kaut kāds dačiks bija jānomaina.
Un tā arī izvēle atnāca pati par sevi. Noskaņojāmies un sākās lielās pārmaiņas.
Provodka diemžēl neatbilda jaunajam dzinējam un tad jau nācās pilnīgi visu vilkt laukā no salona. Pēc izjaukšanas mašīnai palika tikai bundža un priekšējais stikls. Šī pasākuma bildes diemžēl nevienas nav, jo sd karte nomira ar visām bildēm.
Draugs palika bez nerviem, jo salikšanas laiks bija ierobežots. Pa lielam jaunais dzinējs 3 vai 4 dienās jau bija ielikts un jau rūca, tad atlika salasīt kopā salonu.
Tad nu man beidzot nebija vairs sūdzību par degvielas patēriņu, pilnīgi bail bija braukt ar tik jaudīgu mašīnu (salīdzinot ar manu 1.8 ).
Un tieši pēc šī pasākuma man parādījās vēlme šo mašīnu izveidot vizuāli skaistu. Sāku meklēt M bamperus, tumšās lampas utt.
Aaa.. Un man paveicās (laikam), ka dabūju 1:1 recaro (stubi zilu) salonu pret savu parasto pelēko. Tad parādījās ērtības braukšanas laikā.
Kad sagādāju visas apkaramās detaļas bija jādomā par kārtīgu normālu mašīnas pārkrāsošanu + biju atradusi savus sapņu diskus, kurus gribēju likt virsū skaisti nokrāsotai mašīnai. Un tajā laikā mašīna jau bija palikusi melna matēta, jo bija uzdevums rūsiņu dabūt ārā, kas parādījās šur tur.
Tā nu ņēmām draugu krāsotāju palīgā un lieliem vilcieniem paši sagatavojām mašīnu krāsošanai.
Un nu esmu soli tuvāk savam sapnim. Tā nu izskatās tagad.
Bet nav izdarīts viss, kas man plānā ir. Šovasar ceru ķerties klāt vēl pāris lietiņām.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labs lasāmgabals!
Welcome
Kārtīgs dzīvesstāsts izstāstīts.
Kārtīgs dzīvesstāsts izstāstīts.
JAUNAS AUTO un MOTO REZERVESDAĻAS IKDIENAI un SPORTAM, AKUMULATORI, AMORTIZATORI, SĒDINĀTAS ATSPERES, JAUNAS RIEPAS, TEHNISKIE ŠĶIDRUMI, BREMZES un vēl cits -viss vienuviet - PM.
Kādu laiku nebija redzētas šitādas pārvērtības, prieks ka cilvēki vēl aizvien darbojas ap e36
- ikey07
Stāstā interesē, kurš bija tas kāvējs, kas tika padzīts?
Un vai profila bilde ir īstā?
Forš sedans! Man kā sedana piekritējam prieks par šādu eksemplāru :)
Un vai profila bilde ir īstā?
Forš sedans! Man kā sedana piekritējam prieks par šādu eksemplāru :)
Nu daži šī foruma lietotāji paši personīgi ir saskārušies ar šo kāvēju. Bet kā īsti tu vēlies, lai tev paskaidroju ? Vārdu, uzvārdu iedot ?
Un jā, profila bilde ir pavisam īsta un manējā.
No lasītā likās ka kaut kāda radagabals. Bet nu protams, nav mana darīšana, kā arī vārdu un uzvārdu nevajadzēsmazaa-melnaa rakstīja: ↑28 Jan 2019, 21:07Nu daži šī foruma lietotāji paši personīgi ir saskārušies ar šo kāvēju. Bet kā īsti tu vēlies, lai tev paskaidroju ? Vārdu, uzvārdu iedot ?
Un jā, profila bilde ir pavisam īsta un manējā.
Daudz plusiņu par paveikto, tiešām mega darbs un apņēmība
Veiksmi piepildīt arī turpmākos plānus un°vismaz pagaidām nepārkāpt uz e46
Tomēr acīs baigi krīt, tās salocītās numurzīmes, smuka spīdīga mašīna un tad tā un enģeļacis protams
Veiksmi piepildīt arī turpmākos plānus un°vismaz pagaidām nepārkāpt uz e46
Tomēr acīs baigi krīt, tās salocītās numurzīmes, smuka spīdīga mašīna un tad tā un enģeļacis protams
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
pazistama servisa telpas kur auto focets uz pedejo krāsošanu tas gadijuma nebija kada 2016.gadā ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Radagabals galīgi nav. Meitenēm jau patīk ausīs di**ana, tā arī sanāca sapīties. Nemaz nezināju, ka viņš tāds psihopāts.Kaktuss rakstīja: ↑28 Jan 2019, 21:38No lasītā likās ka kaut kāda radagabals. Bet nu protams, nav mana darīšana, kā arī vārdu un uzvārdu nevajadzēsmazaa-melnaa rakstīja: ↑28 Jan 2019, 21:07Nu daži šī foruma lietotāji paši personīgi ir saskārušies ar šo kāvēju. Bet kā īsti tu vēlies, lai tev paskaidroju ? Vārdu, uzvārdu iedot ?
Un jā, profila bilde ir pavisam īsta un manējā.
Nu jā, es visu laiku aizmirstu, ka vajag numurzīmes samainīt. Doma jau bija uzreiz samainīt, bet kaut kā krīt ārā no galvas šis pasākums. Viņa arī nedaudz ar grunti ir.
sanaca entas reizes tad redzet to auto, kad iekšā stāvēja, bieži agrāk tur tusējos
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Nē nē!
bieži manīju pie vecā darba, atceros, ka smuki skanēja
Jā, izpūtējam arī izmaiņas tika veiktas. Aizmirsu pieminēt visā aprakstā.
Ja drīkst jautāt, kurā vietā vecais darbs?!
ganību dambī
Jap, man arī tur bija vecais darbs.
Tas pirmais cilvēks ,kas sāka lillā izvirtības ! . Ja vel krāso , tad zbis reklāma viņam