Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- …
- 470
- chevron_right
Kars, pieprasījums pēc e36 tds par 2k+ ir stipri mazāks par piedāvājumu. Kā arī cilvēki pāriet uz jaunāku autoparku un e36 paliek entuziastiem kuriem tds diez vai ir vajadzīgs.kars rakstīja: ↑03 Feb 2019, 17:15 Precīzi tas pats kas ar e30 notiks. Pieprasijums joprojām ir liels pēc e36, piedāvājums ar katru gadu sarūk..
Jautājums cik gadus vēl paši plānojat braukt ar e36? Es konkrēti, tik ilgi cik vien iespējams jo vnk nav ko citu vietā paņemt.. + e36 nav iespējams pabeigt
Un kad E30 cenas sāka celties kosmosā, kādam M20 vietā baigi vajadzēja M40? Diez vai.ZzevsS rakstīja: ↑03 Feb 2019, 17:49Kars, pieprasījums pēc e36 tds par 2k+ ir stipri mazāks par piedāvājumu. Kā arī cilvēki pāriet uz jaunāku autoparku un e36 paliek entuziastiem kuriem tds diez vai ir vajadzīgs.kars rakstīja: ↑03 Feb 2019, 17:15 Precīzi tas pats kas ar e30 notiks. Pieprasijums joprojām ir liels pēc e36, piedāvājums ar katru gadu sarūk..
Jautājums cik gadus vēl paši plānojat braukt ar e36? Es konkrēti, tik ilgi cik vien iespējams jo vnk nav ko citu vietā paņemt.. + e36 nav iespējams pabeigt
Cenas ceļas visiem E36. Un ja TDS ap 2k liekas daudz, tad agrāk 323/325/328 no TDS atšķirās teiksim par 500e, tad tagad jau tas ir krietni vairāk, jo 323+ pa 2.5k pagrūti nopirkt tāpat
Entuziastiem es teiktu ka lielākoties ir vajadzīga solid virsbūve, neatkarīgi no VIN. Tādā gadījumā der arī TDS. Protams ir jau cilvēki, kam patīk only OEM un VIN numurs ir dzīves jēga, bet cik tādu ir skatoties uz pieprasijumu/piedāvājumu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man vienigajam liekas ,ka šini forumā vienigas aktivitates notiek bezjedzigos topikos?
Reali garlaicigs te viss palicis
Reali garlaicigs te viss palicis
ar kompatu pa brugji
Nav neviena aktīva projekta, un tie kuri varēja būt, dažādi lietotāju to nogremdēja
- ikey07
LAIKS MAINĪT DISKUS
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ir daudz kas sadarīts, bilžu arī man ir kosmosā daudz, “pirms un pēc” bildes arī ir.
Topiku bail atvērt un kko rādīt, bet arī nodomāju, ka topiku varētu taisīt, ja dabūtu otro žurku, bez 325 sedana plānā šajā gadā ir nopirkt krabi. Bet nu bail no heitisma
Ir jau arī prātīgi cilvēki te, nevis tikai krānu mērītāji
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Protams no kritikas arī nevar izvairīties, bet nu ir muļķigi kritizēt auto, kurš nav teiksim no salona un nav nemaz tavs. Bet nu pagadās arī normāli useri, kuri uzteic jau padarīto darbuTomSkarsts rakstīja: ↑03 Feb 2019, 19:16Ir jau arī prātīgi cilvēki te, nevis tikai krānu mērītāji
Nu e9x topiku kur nomainitas nasis,nokrasoti diski un uzlikts m bamper,nu ari neredzu jegu
Man liekas,ka šīs idejas autors bija šķīroes no sava e36 un budams kluba biedrs isti nevar but,ja nav e36 un tā nāca geju ideja ,ka jauztaisa 3er.lv
Man liekas,ka šīs idejas autors bija šķīroes no sava e36 un budams kluba biedrs isti nevar but,ja nav e36 un tā nāca geju ideja ,ka jauztaisa 3er.lv
ar kompatu pa brugji
Ir pakluss, jā. Var varbūt izveidot sadaļu "Cits mans BMW" vai kaut kā tamlīdzīgi. Iespējams, ka dzīvība tur parādītos.
Ar auto forumiem LV valodā vispār švaki, 3er gadienā nav viens no aktīvākajiem?
MB forumā ~1-3 ieraksti pa dienu, kas notiek ar pārējām populārajām markām? Audi piem.? Japcar.lv izskatās pilnībā miris
MB forumā ~1-3 ieraksti pa dienu, kas notiek ar pārējām populārajām markām? Audi piem.? Japcar.lv izskatās pilnībā miris
Audi-style vispar ir žurku midzenis
Gadus 11 atpakal bija labs forums,bet nomainijas ipašnieks un aizgaja dirsā
Gadus 11 atpakal bija labs forums,bet nomainijas ipašnieks un aizgaja dirsā
ar kompatu pa brugji
tik traki jau nav, Vladlenam, AFam, kreativs kaut kas notiek topikos, A bit regulāri met iekšā gonku staffu, man personīgi Kesiss auto ļoti iet pie sirds. un tāpat arī citos topikos ik pa laikam kaut kas ierakstās.
nevar jau arī īsti gaidīt, ka katru dienu būs paliela mēroga jaunumi, jo vienkārši nav jau to resursu arī ne kapeikas, ne laika ziņā. tie, kam darbs jau tā ar auto saistīts, tie savus skrūvē uz vietas brīvdienās un pēc darba līdz vēlām naktīm. tiem, kam darbā vai dzīvesvietā nav tādu iespēju, to dara vēl retāk un nereti kādam maksā naudu par to, kas vēl vairāk nobremzē aktivitāti no finanšu skatu punkta.
kamēr notiks informācijas apmaiņa un tiks risinātas problēmas, jautājumi, kas saistīti ar 3 sēriju, tikmēr jau forums tieši auto entuziasma kontekstā kaut cik dzīvos.
bet nu arī, ja nebūtu off topica, tad būtu daudz mazāka aktivitāte, jā.
tie, kas domā, ka nav vērts likt neko iekšā, jo te vienmēr atradīsies kāda bezmērķīga amēba, kura iekomentēs savu bezjēdzīgo viedokli - jūs foruma aktivitātei tā labumu nedosiet. vienkārši nevajag pievērst uzmanību, katram savi putni un lai ķērc, ko grib. bieži tas vienkārši ir kaut kāds mazvērtības komplekss vai uzmanības trūkums, kas jāremdē, provocējot citus lietotājus.
tāpēc - jo vairāk topiku, jo lielāka aktivitāte.
Kādas riepas likt e36, lai neiet arkā un izskatās puslīdz ok?
Diski R17 ET41 J7.5 priekša un J8.5 aizmugure.
Diski R17 ET41 J7.5 priekša un J8.5 aizmugure.
Sāksim ar to:
1. Flanči būs?
2. Cik zems auto? (vēlams vismaz līdzīgs foto)
3. Plāns ir stance&stretch vai "normāla" fitmenta riepa?
Jo ar super zemu var likt 205/45+ bet ET41 ir diezgan pabēdīgi. Pašam uz TA koilām ar 8j ET28 (ET35 ar 7mm flanciti) max zemu ar 205/45 nekādu problēmu nebija.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
205/40 vai 205/45
Bet ja nopietni tad 235/40
Bet ja nopietni tad 235/40
TomSkarsts rakstīja: ↑03 Feb 2019, 23:09Sāksim ar to:
1. Flanči būs?
2. Cik zems auto? (vēlams vismaz līdzīgs foto)
3. Plāns ir stance&stretch vai "normāla" fitmenta riepa?
Jo ar super zemu var likt 205/45+ bet ET41 ir diezgan pabēdīgi. Pašam uz TA koilām ar 8j ET28 (ET35 ar 7mm flanciti) max zemu ar 205/45 nekādu problēmu nebija.
1. Flanči nebūs.
2. M piekare (bildē R16 diski)
3. Gribētu normālu riepu, bet ar ET41 izskatās, ka nesanāks.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ET41 ir standarta izmērs, tur brīvi iet 235/40
Tev tur vietas dafiga būs riepām + es vēl flančus uzliktu (priekšā obligāti ~15mm) lai nav hovercrafts
Liec gan priekšā, gan aizmugurē 235/40, oem aizm. ar ET41 brīvi liekās arī 245/40, pat 255/40 var uzlikt.
Tev tur vietas dafiga būs riepām + es vēl flančus uzliktu (priekšā obligāti ~15mm) lai nav hovercrafts
Liec gan priekšā, gan aizmugurē 235/40, oem aizm. ar ET41 brīvi liekās arī 245/40, pat 255/40 var uzlikt.
Vaitad priekšā uz 7.5 nebus labāk 225/45 ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- …
- 470
- chevron_right