Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- …
- 470
- chevron_right
Tā jau ir, tik iepreikš cki pamaniju liet. Kaktus , ļoti pastāvēja uz OEM vertību, tagad saka šis ir way to go. Līdžigi ja pēkšņi liet. kars teiktu strech ir way to go, vairāk humorām piedūros.-AF- rakstīja: ↑06 Feb 2019, 13:32To varēs uz katra luksafora kladzināt, poh ka 2.8 žurka papisīs lielākajai daļai mūsdienu auto, tities oem un ir vēsturiskā vērtība, tik ik pa laikam to vērtību jāizslauka no garāžas grīdas..540i rakstīja: ↑06 Feb 2019, 13:17Nav tak oem, swapam nebūs vēsturiskās vērtības...Kaktuss rakstīja: ↑05 Feb 2019, 02:41 https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... hglgo.html
Ja e46, tad tikai šādu
Nez cik daudz kluču un disku nāktos nomainīt, lai izietu bremžu testus
e36
nu tas ir no sērijas - dīzelis ir govno, bet mūsdienās pierādās ka ikdienā Dīzelis ir ne tika ekonomiskāks bet arī ar izmešu daudzumu labāks par dinozuaru degvielu.
pat letiņi to atklāja
https://www.delfi.lv/auto/zinas/rtu-tes ... d=50805173
pat letiņi to atklāja
https://www.delfi.lv/auto/zinas/rtu-tes ... d=50805173
E46 kā VS? Līdz tam vēl jānodzīvo.540i rakstīja: ↑06 Feb 2019, 13:17Nav tak oem, swapam nebūs vēsturiskās vērtības...Kaktuss rakstīja: ↑05 Feb 2019, 02:41 https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... hglgo.html
Ja e46, tad tikai šādu
Nez cik daudz kluču un disku nāktos nomainīt, lai izietu bremžu testus
Tas nemaina faktu ka dīzelis gavno (neuztvert personīgi) Ne jau tā pat vien attīstītās Eiropas valstīs un autobūve pamazām atsakās no dīzeļdzinējiem.-AF- rakstīja: ↑06 Feb 2019, 13:59 nu tas ir no sērijas - dīzelis ir govno, bet mūsdienās pierādās ka ikdienā Dīzelis ir ne tika ekonomiskāks bet arī ar izmešu daudzumu labāks par dinozuaru degvielu.
pat letiņi to atklāja
https://www.delfi.lv/auto/zinas/rtu-tes ... d=50805173
9 gadi vēl 30tricārs nemaz nav aiz kalniem, e46 vēl nesen likās pajauna mašīnaKaktuss rakstīja: ↑06 Feb 2019, 18:38E46 kā VS? Līdz tam vēl jānodzīvo.540i rakstīja: ↑06 Feb 2019, 13:17Nav tak oem, swapam nebūs vēsturiskās vērtības...Kaktuss rakstīja: ↑05 Feb 2019, 02:41 https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... hglgo.html
Ja e46, tad tikai šādu
Nez cik daudz kluču un disku nāktos nomainīt, lai izietu bremžu testus
driiz buusu lv. kurs veelas iedzert?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
ar kompatu pa brugji
90% ? Drīzāk 90% par B grupas/WRC vēsturi zin tik daudz cik redzējuši pāris klipiņus youtub'ā
Pirms kaut ko tādu apgalvot var jau uzmest aci B grupas rezultātu tabulā
Vienīgās uzvaras pret pakaļpiedziņas mašīnām, un arī nebūt ne viegli, dabūja pa muguru no RWD Asconas un RWD Lancias
Ja papēta sīkāk 1984 gadu, tad Audi paveicās ka Peugeot 205 T16 debitēja tikai sezonas beigās Somijas ralijā, kur uzreiz arī izcīnija uzvaru un dominēja sezonas atlkušajos rallijos. 1985 gadā Audi tikai 1 uzvara no 12 ralijiem
Interesanti ka Quattro/A1/A2 bija vis rezultatīvākais 18 uzvaras Sport Quattro tikai 1 uzvara 1984 gadā S1 monstrs arī tikai vienīgo un pēdejo uzvaru izcīnija 1985 gadā
Kars,bet taobjektivi-kurs vispar atceras tadas lancia un peugeot??neviens
Un ieteiktu papetit ka vispar tas lancia vineja savas uzvaras.piedaloties tikai posmos kur parsvara bija asfalts
Un ieteiktu papetit ka vispar tas lancia vineja savas uzvaras.piedaloties tikai posmos kur parsvara bija asfalts
ar kompatu pa brugji
Un kā visi šie cipari un skaitļi palīdzēs aizbraukt uz Rimi pēc Kolas ?
- ikey07
Whaaaa
Katrā ziņa,kas ir braukuši ar quattro type81 vai type85 vai type89,sapratis,ka ar tām mašīnām ir jāmāk braukt.
Man auto skola stastija,ka visdrošākais auto ir ar fwd piediņu ,kas ir reāla huiņa,bet es ari saprotu,ka šiet daudzi izsaka savu viedokli un nekad nav pietada auto stures sedējuši un krāmējuši
AF pareizi saka,ir mežonīgs understear,bet to kompense ar prasmēm pareizi sēdināt auto
Katrā ziņa,kas ir braukuši ar quattro type81 vai type85 vai type89,sapratis,ka ar tām mašīnām ir jāmāk braukt.
Man auto skola stastija,ka visdrošākais auto ir ar fwd piediņu ,kas ir reāla huiņa,bet es ari saprotu,ka šiet daudzi izsaka savu viedokli un nekad nav pietada auto stures sedējuši un krāmējuši
AF pareizi saka,ir mežonīgs understear,bet to kompense ar prasmēm pareizi sēdināt auto
ar kompatu pa brugji
Bet varbūt foršāk ja mašīna jau standartā vadās kā mašīna, nevis vilciens. Tas ka ar auto ir grūti braukt, nepadara to par labumi uzbūvētu auto.cipruss18 rakstīja: ↑07 Feb 2019, 21:55 Whaaaa
Katrā ziņa,kas ir braukuši ar quattro type81 vai type85 vai type89,sapratis,ka ar tām mašīnām ir jāmāk braukt.
Man auto skola stastija,ka visdrošākais auto ir ar fwd piediņu ,kas ir reāla huiņa,bet es ari saprotu,ka šiet daudzi izsaka savu viedokli un nekad nav pietada auto stures sedējuši un krāmējuši
AF pareizi saka,ir mežonīgs understear,bet to kompense ar prasmēm pareizi sēdināt auto
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Daudzi atcerās, tikai stūrgalvīgie audi fani negrib atcerēties.
Lanciai 1985 gada beigās bija Delta S4 modelis ar awd
Un pirms tam Pežo jau kabināja arā audi uz visiem segumiem.
Un pēcāk A grupas laikos Lancia ar Integrali dominēja pārliecinoši no 87/88/89/91
Nu peugeot kabinaja vienigi pateicotoes savam svaram,tas bija reali vienigais iemesls
Lancia lodz musdienam.nedavilka jo izpuva jau pec sezonas
Es nesmu sturgalvigs audi fans,bet nu ir simpatijas pret to auto
Lancia lodz musdienam.nedavilka jo izpuva jau pec sezonas
Es nesmu sturgalvigs audi fans,bet nu ir simpatijas pret to auto
ar kompatu pa brugji
r3served rakstīja: ↑07 Feb 2019, 21:59Bet varbūt foršāk ja mašīna jau standartā vadās kā mašīna, nevis vilciens. Tas ka ar auto ir grūti braukt, nepadara to par labumi uzbūvētu auto.cipruss18 rakstīja: ↑07 Feb 2019, 21:55 Whaaaa
Katrā ziņa,kas ir braukuši ar quattro type81 vai type85 vai type89,sapratis,ka ar tām mašīnām ir jāmāk braukt.
Man auto skola stastija,ka visdrošākais auto ir ar fwd piediņu ,kas ir reāla huiņa,bet es ari saprotu,ka šiet daudzi izsaka savu viedokli un nekad nav pietada auto stures sedējuši un krāmējuši
AF pareizi saka,ir mežonīgs understear,bet to kompense ar prasmēm pareizi sēdināt auto
Nu kas tev nevadas?????tak izbraucat ar to auto un tad runajat
ar kompatu pa brugji
Paskaties kur motors atrodās, un padomā kā vadijās vidusmotora auto pret to kam motors karājās pāri priekšējais assij tur ne tikai svars ietekmēja... S4 un T16 bija 100% sporta auto ar trubu rāmi, kamēr audi pamatā bija ielas mašīna ar nesošo virsbūvi, tāpēc arī neko nevarēja izdarīt
esmu bmw fans bet šie vecie audi quattro neatstaj vienaldzīgu - sencim kādreiz bija vecais 80 quattro, baigi maz paspēju ar to kārtīgi pabraukt...cipruss18 rakstīja: ↑07 Feb 2019, 21:55 Whaaaa
Katrā ziņa,kas ir braukuši ar quattro type81 vai type85 vai type89,sapratis,ka ar tām mašīnām ir jāmāk braukt.
Man auto skola stastija,ka visdrošākais auto ir ar fwd piediņu ,kas ir reāla huiņa,bet es ari saprotu,ka šiet daudzi izsaka savu viedokli un nekad nav pietada auto stures sedējuši un krāmējuši
AF pareizi saka,ir mežonīgs understear,bet to kompense ar prasmēm pareizi sēdināt auto
Sveicieni Bembistiem Tik sen te nav būts, viss sveš un savādāks Pa lielam esmu savu solījumu pildījis un atgriezies BMW saimē, tik īsti nezinu vai vairs iederos Jūsu kompānijā
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- …
- 470
- chevron_right