A bit 318iA m20b30
diezgan čih pih, vados pēc topika citā forumā, kopēju bildes un rakstu, ko atceros, vai kas pierakstīts tur
M Power or no power..
ooo, 2. lapa iegriezās
tātad 2014. gada izskaņa.
kā ierasts gada beigās sanāca ieķer jaunus diskus.
ātri sacinājos ar kolēģām, un operatīvi savācām, jo tie bija biš uz izķeršanu.
uzmēram
sākam skrūvēt. m20 izjaukt/salikt nu jau laikam varētu ar aizvērtām acīm
tātad turpinam skriet pēc tiem pāris ponijiem
ieķēru niknāku sadalenīti
285/285
salīdzinājumā ar stock
saliku testam, kas notiek ar vārstu atsperēm, utt
pēc ražotāja info, jau viss ar stock saiet, bet nu pārbaudīt jau var
liffts
pārbaudam arī šeit
bonusā vēl pamainīju ieplūdes vārstus uz slaidākiem, no cita bmw motora
bet tie ir nedaudz garāki..
skats no degkameras puses
paralēli vēl galvā tā stannce tēma kkur griezās...vajag zemāk
iepirku e90 atbalstus, uz e30 skaitās kā ''drop hats'', jo atspere sanāk augstāk atbalstās, auto paliek zemāks
bēt nojaucot visu, atklājās ka atbalsti baigi sasēdušies, uzliekot jaunus atbalstus + drop hats, reāli beigās augstums palika tas pats
kā arī pamazām auto tika apkarināts ar poly buksēm
lab ejam tālāk, te man liekas sākas 2015. gads, ...bloks arī ārā
baigi sahonēts
visa vecā tēma
čih
pih
saskrūvēts...
domājot par eļļošanu, uzlikts sūknis no 324td (esot ražīgāks)
jauns izspiedējgultņa sviras atbalsts
bloks iekšā
lai nekarsētu motorteplu un iegūvu varbūt kādu pus poniju, notinu kolektoru
atgriežamies pie galvas
aizmetināti dzeses kanāli
tā kā jaunajiem ieplūdes vārstiem ''suhariku'' vietas arī ir augstāk, tad savirpoju speiserus, lai kompensētu to augstumu, lai vārstu atsperu darbība paliktu ķip tāda pati
no virpotāja
mazliet rokdarbu
vārstu kāta garums arī tika piekoriģēts
saliktā veidā
izplūdes puse tika vēl nedaudz pagrebta
kkas tāds
ieplūdi atstāju kā ir, jo tā likās gana laba
stock vs ne-stock
liekam virsū. visi aizmetinātie dzeses kanāli tika smuki pieslīpēti, vadoties pēc galvas blīves utt.
jaunas vadīklas, iegriezti jauni lenķīši sēžām, ieplūde ar 3 lenķiem
darbojamies
kādu brīdi vēlāk
aizzziet, pīrmais starts..
pa vidam vēl ķip uzlaboju dzesēšanos
sākam braukāt, utt.
tātad joprojām m20b28, + sadalene, CR joprojām mazs.
pēc sajūtām motors ļoti mainijās, ap 4k apgriezienu otra elpa parādījās, karoč viss forši
diski arī jau virsū
ā pa vidu vēl sanāca saķeršanās ar CP, tādēļ tika biš pārtaisīta izplūde un franči arī no lampām pazuda
no šī
uz šo
uz autō
balta gaisma.....
džipiņš ok, iepauzējam.
tātad 2014. gada izskaņa.
kā ierasts gada beigās sanāca ieķer jaunus diskus.
ātri sacinājos ar kolēģām, un operatīvi savācām, jo tie bija biš uz izķeršanu.
uzmēram
sākam skrūvēt. m20 izjaukt/salikt nu jau laikam varētu ar aizvērtām acīm
tātad turpinam skriet pēc tiem pāris ponijiem
ieķēru niknāku sadalenīti
285/285
salīdzinājumā ar stock
saliku testam, kas notiek ar vārstu atsperēm, utt
pēc ražotāja info, jau viss ar stock saiet, bet nu pārbaudīt jau var
liffts
pārbaudam arī šeit
bonusā vēl pamainīju ieplūdes vārstus uz slaidākiem, no cita bmw motora
bet tie ir nedaudz garāki..
skats no degkameras puses
paralēli vēl galvā tā stannce tēma kkur griezās...vajag zemāk
iepirku e90 atbalstus, uz e30 skaitās kā ''drop hats'', jo atspere sanāk augstāk atbalstās, auto paliek zemāks
bēt nojaucot visu, atklājās ka atbalsti baigi sasēdušies, uzliekot jaunus atbalstus + drop hats, reāli beigās augstums palika tas pats
kā arī pamazām auto tika apkarināts ar poly buksēm
lab ejam tālāk, te man liekas sākas 2015. gads, ...bloks arī ārā
baigi sahonēts
visa vecā tēma
čih
pih
saskrūvēts...
domājot par eļļošanu, uzlikts sūknis no 324td (esot ražīgāks)
jauns izspiedējgultņa sviras atbalsts
bloks iekšā
lai nekarsētu motorteplu un iegūvu varbūt kādu pus poniju, notinu kolektoru
atgriežamies pie galvas
aizmetināti dzeses kanāli
tā kā jaunajiem ieplūdes vārstiem ''suhariku'' vietas arī ir augstāk, tad savirpoju speiserus, lai kompensētu to augstumu, lai vārstu atsperu darbība paliktu ķip tāda pati
no virpotāja
mazliet rokdarbu
vārstu kāta garums arī tika piekoriģēts
saliktā veidā
izplūdes puse tika vēl nedaudz pagrebta
kkas tāds
ieplūdi atstāju kā ir, jo tā likās gana laba
stock vs ne-stock
liekam virsū. visi aizmetinātie dzeses kanāli tika smuki pieslīpēti, vadoties pēc galvas blīves utt.
jaunas vadīklas, iegriezti jauni lenķīši sēžām, ieplūde ar 3 lenķiem
darbojamies
kādu brīdi vēlāk
aizzziet, pīrmais starts..
pa vidam vēl ķip uzlaboju dzesēšanos
sākam braukāt, utt.
tātad joprojām m20b28, + sadalene, CR joprojām mazs.
pēc sajūtām motors ļoti mainijās, ap 4k apgriezienu otra elpa parādījās, karoč viss forši
diski arī jau virsū
ā pa vidu vēl sanāca saķeršanās ar CP, tādēļ tika biš pārtaisīta izplūde un franči arī no lampām pazuda
no šī
uz šo
uz autō
balta gaisma.....
džipiņš ok, iepauzējam.
M Power or no power..
kruta patik skatities un vakara iedzert alinu un palasit kas jauns.
Šis ir viens no maniem mīļākajiem E30
jaa tapec ka cilveks piejiet ar brivu pieju un dara to kas patik, nevis tikai visu stock. kads tew sedinajums stav sajas bildes kas ir ievietotas?
jā, laikam bij vairāk laika un entuziasma
mm, grūti teikt, jo aizmugurējās atsperes te jau bija citas, bet nu kkas apm kā no FK komplekta -40 un priekšā FK -60, bet ar tiem e90 ''drop hats'', tātad vēl pa kādu gramu ķip zemāk. nu +/- 60/40 sēdinājums
M Power or no power..
paldies, gaidu turpinajumu
Kāds sets izplūdē tieši stāv? t.i. no kolektora līdz gala bundulim...
ok, turpinam, joprojām 2015. gads
bloķis sāka biš sliktāk bloķēt, tika samainītas šaibas
vecās
kaudzīte
tā, tā kā beidzot bija sakarīgs motors, pilnīgi cita motora vadība (m50), tad vajag beidzot to visu pieregulēt šim konkrētajam motoram.
nočekojam vārstu atstarpes, utt, lai var laist pie Turbochip
tad pa vidam vēl apnika mašīna, salons uttt
kkas jāpamaina
bija...
savādāk
liela jauda, vajag bremzes..
sakopu
viss saskaņots
aizbraucu pie Arturika, sagraizījām šo to
rezultātā parādījās cēliens arī pie apakšām un vispār niknāk kopumā
atgriezos laukos, pavirinājām.
tad aizbraucu pie radagabaliem uz laukiem, arī pavirinājām...un hujakš, uz ceļa bija asa kočka/bedre...priekša pārgāja un ar grīdu bladāc pret kanti....sasita izpūtēju un ietrieca to bākā, ielaužot bāku....un sāka degviela tecēt pa taisno uz karstā izpūtēja....tajā brīdī likās ka nu ir pilnīgā dirsā. bet nu paldies visiem augšā sēdošajiem, nekas neaizdegās, utt
sataisījām un pārtaisījām bākas savienojošo trubu, tā bija sitienā izlauzta.
saplacinātā izplūdes daļa arī izgriezta, iemetināta apaļa
ar kolēģi
tad atkal drīīfts ietestējam to saregulēto motoru
vaļit bokom
atā, atā
tālāk, saņēmos aizbraukt samērīt, kas ir sanācis
kaut kā tā
tad uzradās poltergeists mašīnā, kas izpaudās, kā kvēlojoša aķa lampiņa, jo vairāk patērētāju, jo spilgtāk, plus iedarbinot auto, slēdzot piem. gaismas, auto noraustījās tā ka gandrīz noslāpst, arī tas palika trakāk un trakāk, līdz beigās ieslēdzot gaismas auto noslāpa pavisam. lādēšana bij prosto klas, un nekas slikti nelikās, vienīgi + klemme bij karsta, tad nu vainas tika liktas visdažādākās, sākot no ģeretarora diožu blokiem, kontaktgrupām, kkur nekontaktiem utt, auto viss tika pārjaukts
līdz tika atrasts kasjaks, ka galvenais + vads no akb uz drošinātāju kasti, pie spailes zem izolācijas bija nokorodējis un turējās uz pāris dzīslām, dēm, tāds pisiens tika izdarīts lai atklātu tādu sīkumu
tad ienācās IS lūpa
nu jā, kkā baigi bij iepaticies plēst tās riepas...turpinam
kkā bij pabalējusi krāsa, izdomājām ka vajag biš spīdīgāku dabūt
matēts
kkas jau sāk spīdēt
tā kā pulēšana ievilkās uz vairākām naktīm, maucu ar sportinieku
turpinam
gatavs
te meklēju disku krāsu nākamajam gadam..aizmugures rati paši izslīdēja
biš sakūpinājām Riekstukalna mežu
tad klasiski..rudens šūtauts
tā rodas rudens migla
akselereišen video. 2.8 ar sadaleni
tā, šajā brīdī sezona arī bija noslēgusies, un auto jau garāžā, par tālāko nākamajā postā.
bloķis sāka biš sliktāk bloķēt, tika samainītas šaibas
vecās
kaudzīte
tā, tā kā beidzot bija sakarīgs motors, pilnīgi cita motora vadība (m50), tad vajag beidzot to visu pieregulēt šim konkrētajam motoram.
nočekojam vārstu atstarpes, utt, lai var laist pie Turbochip
tad pa vidam vēl apnika mašīna, salons uttt
kkas jāpamaina
bija...
savādāk
liela jauda, vajag bremzes..
sakopu
viss saskaņots
aizbraucu pie Arturika, sagraizījām šo to
rezultātā parādījās cēliens arī pie apakšām un vispār niknāk kopumā
atgriezos laukos, pavirinājām.
tad aizbraucu pie radagabaliem uz laukiem, arī pavirinājām...un hujakš, uz ceļa bija asa kočka/bedre...priekša pārgāja un ar grīdu bladāc pret kanti....sasita izpūtēju un ietrieca to bākā, ielaužot bāku....un sāka degviela tecēt pa taisno uz karstā izpūtēja....tajā brīdī likās ka nu ir pilnīgā dirsā. bet nu paldies visiem augšā sēdošajiem, nekas neaizdegās, utt
sataisījām un pārtaisījām bākas savienojošo trubu, tā bija sitienā izlauzta.
saplacinātā izplūdes daļa arī izgriezta, iemetināta apaļa
ar kolēģi
tad atkal drīīfts ietestējam to saregulēto motoru
vaļit bokom
atā, atā
tālāk, saņēmos aizbraukt samērīt, kas ir sanācis
kaut kā tā
tad uzradās poltergeists mašīnā, kas izpaudās, kā kvēlojoša aķa lampiņa, jo vairāk patērētāju, jo spilgtāk, plus iedarbinot auto, slēdzot piem. gaismas, auto noraustījās tā ka gandrīz noslāpst, arī tas palika trakāk un trakāk, līdz beigās ieslēdzot gaismas auto noslāpa pavisam. lādēšana bij prosto klas, un nekas slikti nelikās, vienīgi + klemme bij karsta, tad nu vainas tika liktas visdažādākās, sākot no ģeretarora diožu blokiem, kontaktgrupām, kkur nekontaktiem utt, auto viss tika pārjaukts
līdz tika atrasts kasjaks, ka galvenais + vads no akb uz drošinātāju kasti, pie spailes zem izolācijas bija nokorodējis un turējās uz pāris dzīslām, dēm, tāds pisiens tika izdarīts lai atklātu tādu sīkumu
tad ienācās IS lūpa
nu jā, kkā baigi bij iepaticies plēst tās riepas...turpinam
kkā bij pabalējusi krāsa, izdomājām ka vajag biš spīdīgāku dabūt
matēts
kkas jau sāk spīdēt
tā kā pulēšana ievilkās uz vairākām naktīm, maucu ar sportinieku
turpinam
gatavs
te meklēju disku krāsu nākamajam gadam..aizmugures rati paši izslīdēja
biš sakūpinājām Riekstukalna mežu
tad klasiski..rudens šūtauts
tā rodas rudens migla
akselereišen video. 2.8 ar sadaleni
tā, šajā brīdī sezona arī bija noslēgusies, un auto jau garāžā, par tālāko nākamajā postā.
M Power or no power..
mmmm, nu pa rupjo, zirneklis... trubas , vidū rezonators, un beigās rezonators. kkā tāraivoraivo rakstīja: ↑09 Feb 2019, 13:36 Kāds sets izplūdē tieši stāv? t.i. no kolektora līdz gala bundulim...
M Power or no power..
Pēdējās dienās jau tāda, kā rutīna.. Pie kompja, aliņš un šis topiks.
Visu cieņu
Visu cieņu
Gari, bet interesanti..ielūkojos jau r3v
Ilgi un skaisti darbojušies esat.....
Cik zinu, e30 jau ir relikvija, turpini un būs
Ilgi un skaisti darbojušies esat.....
Cik zinu, e30 jau ir relikvija, turpini un būs
Paldies kolēģi!
nu mazāk paliek jā, detaļas labas arī dabūt pagrūti, labi, ka viss jau laicīgi sapirkts krājumos
pienāca ziema, nekas grandiozs neplānojās, kkādus sīkumus paķimerēt
...slīkām atmiņās no vasaras.
iegriezās 2016. gads un pirmā paciņa
amīšus arī no b8 samainīju uz eļļiniekiem Koni, kam regulējas rebounds. ķip lai cietāku dabūtu.
būs | bija
nōrm.
tād pienāca laiks redaktoram. no 3.64 tika samainīts uz 3.91, lai bāigi varētu drīftot 3. pārnesumā
tad laiks jaudai
smūks
protams tika arī ieregulēts. pirmkārt jau stokā tagad sanāca, ka gāzu sadale bija kādu grādu par vēlu, un pēc 0 atrasšanas, tika pagriezta vēl agrāka, pēc viena kolēga ieteikumiem, kas sabūvējis daudz m20 un ar'itieši ar catcam sadalenēm daudz strādājis.
rezultātā parādījās apakšas, bet nebij arī tā, ka augšas pazustu, likās ka vnk ceļ ātrāk un labāk kopumā.
ziemiņāāā
tād vēl arī pakonsultējoties tika pārnests Y pipe uz nedaudz citu attālumu, plus vēl ķip ar konusu y savienojumā.
bija
sanāca...
tā kā mašīna reāli sāka pastiprinātāk rauties nost, baigi sākās wheel hops, sākam ar kko cietāku tiltam.
arrrrā
ieliku strongfexu
iegriezies pavasaris nedaudz...nevar jau vairs nociesties, gribas uzspiest ā vēl beidzot uztaisīju ķip termosienu filtriksam
divi īsti lauku puišu auto
ha, nenocieties?
nu mazāk paliek jā, detaļas labas arī dabūt pagrūti, labi, ka viss jau laicīgi sapirkts krājumos
pienāca ziema, nekas grandiozs neplānojās, kkādus sīkumus paķimerēt
...slīkām atmiņās no vasaras.
iegriezās 2016. gads un pirmā paciņa
amīšus arī no b8 samainīju uz eļļiniekiem Koni, kam regulējas rebounds. ķip lai cietāku dabūtu.
būs | bija
nōrm.
tād pienāca laiks redaktoram. no 3.64 tika samainīts uz 3.91, lai bāigi varētu drīftot 3. pārnesumā
tad laiks jaudai
smūks
protams tika arī ieregulēts. pirmkārt jau stokā tagad sanāca, ka gāzu sadale bija kādu grādu par vēlu, un pēc 0 atrasšanas, tika pagriezta vēl agrāka, pēc viena kolēga ieteikumiem, kas sabūvējis daudz m20 un ar'itieši ar catcam sadalenēm daudz strādājis.
rezultātā parādījās apakšas, bet nebij arī tā, ka augšas pazustu, likās ka vnk ceļ ātrāk un labāk kopumā.
ziemiņāāā
tād vēl arī pakonsultējoties tika pārnests Y pipe uz nedaudz citu attālumu, plus vēl ķip ar konusu y savienojumā.
bija
sanāca...
tā kā mašīna reāli sāka pastiprinātāk rauties nost, baigi sākās wheel hops, sākam ar kko cietāku tiltam.
arrrrā
ieliku strongfexu
iegriezies pavasaris nedaudz...nevar jau vairs nociesties, gribas uzspiest ā vēl beidzot uztaisīju ķip termosienu filtriksam
divi īsti lauku puišu auto
M Power or no power..
sākas pamazām vasaras sezona, vajag mazo apkopi
ņiūūū
anti-stretch
tād savu vecumu sāka izrādīt kolektors, nācās pavārīt...
pa to laiku Kristaps sapulēja diskas
sakrāsoju un uzliku.
tād nākamā standarta problēma ''saulriets'' pulkstenī, izbesīja...
tā kā, kādu brīdi jau mētājās obc2 panelis, piepirku ko vajag lai palaistu, un ieliku to.
...vairāk podziņas/ gaismiņas, jo krutāk
tākā moldingiem saplaisāja krāsa, un sen jau grībēju gloss shadowline, tad nu tas arī uztapa.
arkām patika jaunie diski un flancīši....instrumenti pievalcēšanai..un uzreiz piekrāsošanai
Burnout.lv sezonas atklāšana
kaut kas saslīdēja
laikam eļļu ēd
un atkal apciemoju Turbochip. šo to piegriezām
...un tad nāca kompakts...pamazām e30 paliks 2. plānā
īsta lauku idille gaterī. iedev izdirsties
un vēl uzšāvām bildes, kas arī bija primārais šajā pasākumā.
sākam ar gateri...
tad pienāca Jāņi....
..Jāņi atstāja iespaidu uz protektora atlikumu
atkal īstie lauku džipi un limuzīni
tād leitis beidzot salīmēja manu šķūningu
nācās gana pačakarēties lai pidzītu pie stock vāka izliekuma...bet nekas traks
sakrāsoju, uzliku
ok, jāatpūšas.
ņiūūū
anti-stretch
tād savu vecumu sāka izrādīt kolektors, nācās pavārīt...
pa to laiku Kristaps sapulēja diskas
sakrāsoju un uzliku.
tād nākamā standarta problēma ''saulriets'' pulkstenī, izbesīja...
tā kā, kādu brīdi jau mētājās obc2 panelis, piepirku ko vajag lai palaistu, un ieliku to.
...vairāk podziņas/ gaismiņas, jo krutāk
tākā moldingiem saplaisāja krāsa, un sen jau grībēju gloss shadowline, tad nu tas arī uztapa.
arkām patika jaunie diski un flancīši....instrumenti pievalcēšanai..un uzreiz piekrāsošanai
Burnout.lv sezonas atklāšana
kaut kas saslīdēja
laikam eļļu ēd
un atkal apciemoju Turbochip. šo to piegriezām
...un tad nāca kompakts...pamazām e30 paliks 2. plānā
īsta lauku idille gaterī. iedev izdirsties
un vēl uzšāvām bildes, kas arī bija primārais šajā pasākumā.
sākam ar gateri...
tad pienāca Jāņi....
..Jāņi atstāja iespaidu uz protektora atlikumu
atkal īstie lauku džipi un limuzīni
tād leitis beidzot salīmēja manu šķūningu
nācās gana pačakarēties lai pidzītu pie stock vāka izliekuma...bet nekas traks
sakrāsoju, uzliku
ok, jāatpūšas.
M Power or no power..
Šim jau laikam tas 'flaps' tāda paša materiāla kā spoileris? izskatās pabiezs. No kā citi taisa?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Spoileris ir stiklašķiedra, tāpat kā ''flaps'' un tas ir tāds, kā oem spoilerim.TomSkarsts rakstīja: ↑11 Feb 2019, 17:11 Šim jau laikam tas 'flaps' tāda paša materiāla kā spoileris? izskatās pabiezs. No kā citi taisa?
lielākā daļa tos taisa vnk no plastmasas caurules vai vnk plastmasas plāksnes
M Power or no power..
Gaidu 3.0d daļu
par izdarībām ar motoru.
Kas tev tās par atsperēm aizmugurē? Cik kg un garums/diametrs?
Kas tev tās par atsperēm aizmugurē? Cik kg un garums/diametrs?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
tur jau nekā īpašs, viens diu, i kvēps ir
tāks, nāca Burnout.lv rudens izbrauciens laikam, vajadzēja biš krāsu dabūt
ir labāk
te jau Rullītī iedo džazu biš plakani
uzbraucu arī uz laiku...tāds norm tiem attack/stance
ar kolēgām
tād kkā e30 atkal tika aizmirsts, tā, ka nepaspēju laicīgi nolikt miegā
pa to laiku aķis bija nosēdies...un sasalis
ātri palādēju, un tad vēl ar vadiem piepīpēju, knapi...
tad vienā dienā taisīju kompaktu, atbrauc Vilciens, saka, ka nav ko darīt, sāk pētīt diskus ss.lv....bija šie un keskini, bet šie kkā vairāk sasaistīja beigās...darbus pie malas, un pēc pāris h diski jau ir mani
un tad kārtējā ziema, zem kapota kas?
ne kas
M Power or no power..