318 Compact
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
JānisK-[JK] rakstīja: ↑15 Feb 2019, 19:47 Motora stiprinājumiem ir jābūt oem, palasi pārbūves noteikumus.
Nejauc divas dažādas lietas
motora stiprinajumi un spilveni nav viens un tas pats-tas tā,tavai zināšanai
ar kompatu pa brugji
Baigi komentēt sīkāk nevarēšu, kādēl TA nepatīk šādi motora atbalsti. Tā kā bija vel lietas ko taisīt un oem atbalsti vel nebija izmesti, vieglak bija vnk nomainīt un TA ir logā.
e36
Spilveniem jābūt oriģināls konstrukcijas, tas tā tavai zināšanai
cipruss18 rakstīja: ↑15 Feb 2019, 19:51JānisK-[JK] rakstīja: ↑15 Feb 2019, 19:47 Motora stiprinājumiem ir jābūt oem, palasi pārbūves noteikumus.
Nejauc divas dažādas lietas
motora stiprinajumi un spilveni nav viens un tas pats-tas tā,tavai zināšanai
Tā ātri uzmetot aci vienīgais, kas teikts, ka nevar būt neatbilstošs, bet nav precizēts:
1) Vizuāla
2) Darbības pārbaude
B1. Neatbilstošs motora stipirnājums; bojāts vai metinot remontēts motora stiprinājuma elements; nav aizsargapvalka vai tas neatbilstoši nostiprināts, vai stipri bojāts 2
B1. Vaļīgi vai saplaisājuši motora stiprinājuma elementi 3
https://likumi.lv/doc.php?id=292396
Konstrukcija tavam ir stipri atšķirīga no oem, bet nu "neatbilstoši" liekas subjektīvs vērtējums.
Kā ir ar šādu motora stiprinājumu: https://www.strongflex.eu/en/bmw-e36-co ... 04118.html ? Šim forma apmēram atbilst OEM, tikai mīkstā daļa stipri mazāka. Ja piekares sadaļā teiks, ka nevar aizstāt elastīgos elementus pret nelastīgiem, tad pie motora stiprinājumiem tas nav.
1) Vizuāla
2) Darbības pārbaude
B1. Neatbilstošs motora stipirnājums; bojāts vai metinot remontēts motora stiprinājuma elements; nav aizsargapvalka vai tas neatbilstoši nostiprināts, vai stipri bojāts 2
B1. Vaļīgi vai saplaisājuši motora stiprinājuma elementi 3
https://likumi.lv/doc.php?id=292396
Konstrukcija tavam ir stipri atšķirīga no oem, bet nu "neatbilstoši" liekas subjektīvs vērtējums.
Kā ir ar šādu motora stiprinājumu: https://www.strongflex.eu/en/bmw-e36-co ... 04118.html ? Šim forma apmēram atbilst OEM, tikai mīkstā daļa stipri mazāka. Ja piekares sadaļā teiks, ka nevar aizstāt elastīgos elementus pret nelastīgiem, tad pie motora stiprinājumiem tas nav.
Kārtējo reizi mūsu ģeniālā valsts izceļas. 90% braukā ar veciem sakaltušiem mountiem, bet cilvēki, kas uzliek labākus, kvalitatīvākus tiek par to drāzti.JānisK-[JK] rakstīja: ↑16 Feb 2019, 00:48 Spilveniem jābūt oriģināls konstrukcijas, tas tā tavai zināšanai
cipruss18 rakstīja: ↑15 Feb 2019, 19:51JānisK-[JK] rakstīja: ↑15 Feb 2019, 19:47 Motora stiprinājumiem ir jābūt oem, palasi pārbūves noteikumus.
Nejauc divas dažādas lietas
motora stiprinajumi un spilveni nav viens un tas pats-tas tā,tavai zināšanai
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ne, CSDD pareizi dara, spilveniem jābūt tādiem lai avārijas gadījumā motors noraujās un nesaspiež tev kājas u.t.t, a ar šādiem stiprinājumiem motors var pareizā brīdī nenorauties , vai vispār norausies vēl pirms avārijas. ..
Likums nosaka, ja esi izmainījis rūpnīcas konstrukciju patvaļīgi, nevis ka nevar neko likt,tikai sasalušu oem. Jālasa kopumā likums, nevis diagonāli! Tas pats attiecas arī uz aftermarket detaļām, kuru konstrukcija atšķiras no rūpnīcas standartiem.
Sevi apdraudēt jau ir katra paša izvēle.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jā, un tad prasība tiesā pret izgatavotāju, pārdošanas (izplatītājiem) tīkliem u.t.t. Likumdevējs šajā ziņā visu dara pareizi, tā kā šis aspekts te nestrādās.
+ neaizmirsti, ka tu ne tikai apdraudi savu dzīvību, bet pakļauj augstam riskam arī apkārtējos,šajā gadījumā, ceļa satiksmes dalībniekus!!!
Vecīt, esi reāls. Saprotu, ka forumā katram gribas pastaipīt galu, bet kāda apkārtējo apdraudēšana ar to, ka stock spilvenus aizstāj ar poly. Apkārtējos apdraud grabošas piekares, nodilušas un nodedzinātas bremzes un 2005 gada sakaltušās ziemenes ibiovitjazz rakstīja: ↑21 Feb 2019, 17:04Jā, un tad prasība tiesā pret izgatavotāju, pārdošanas (izplatītājiem) tīkliem u.t.t. Likumdevējs šajā ziņā visu dara pareizi, tā kā šis aspekts te nestrādās.
+ neaizmirsti, ka tu ne tikai apdraudi savu dzīvību, bet pakļauj augstam riskam arī apkārtējos,šajā gadījumā, ceļa satiksmes dalībniekus!!!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pasažieri nekad nav mašīnā?
Kurš apkrāmē auto ar poly un citiem modiem, lai vadātu cilvēkus. Moš taxify vēl ar e36 sāc brauktKristapseduards rakstīja: ↑21 Feb 2019, 20:18Pasažieri nekad nav mašīnā?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu žēl, ka tavā dzivē nav neviena cilvēka, drauga, meitenes.TomSkarsts rakstīja: ↑21 Feb 2019, 20:42Kurš apkrāmē auto ar poly un citiem modiem, lai vadātu cilvēkus. Moš taxify vēl ar e36 sāc braukt
Blja,nu tu jau pilnīgo hujnju dzen...TomSkarsts rakstīja: ↑21 Feb 2019, 20:42Kurš apkrāmē auto ar poly un citiem modiem, lai vadātu cilvēkus. Moš taxify vēl ar e36 sāc braukt
Protams, ka pārbūves noteikumos ir pretrunas un nepilnības kā jau visās jomās, bet pamatā viss ir vienkārši. Nedrīkst būt paštaisītas detaļas, vienalga vai paša taisītas vai pie Antona servisa, ja kas ir nestandarta tad jābūt sertificētam. Inspektors neuzņemsies atbildību par kādu paštaisītu detaļu izlaižot skati. Protams arī šis ir slideni jo ne mazums braukā sapuvušu ar bleķīšiem salāpīti auto ar makrofleksu piepūsti, kuri iziet skati, jo inspektoriem nav tiesību iedziļināties, bakstīt aizdomīgās vietas. ja tādus sāktu skatē drāst tad daudzus auto no ceļa noņemtu.
Bet visumā cietās piekares ir sportam, šosejai, lai auto uz laba trases seguma turas uz ceļa un stūrējās, kur pilots stūrē. Bet kad ar sporta piekari brauc ikdienā tas ir bīstami, jo sevišķi ziemā kad, lai būtu labāka saķere vajag tieši mīkstāku piekari un galu galā tas ir mazohisms.
Kāds iemesls ir ielas auto motoru likt uz cieto? kur šamais paliks, izleks? vai tomēr gribas lielāku vibrāciju, ok varbūt kāds to uztver par masāžu Sporta auto šādas modifikācijas ir saprotamas, kaut gan arī tiem ir jāpieiet ar prātu nevis visu uz cieto kā kartingam. Bet ielas auto būvēt ar trases setapu...........
Bet visumā cietās piekares ir sportam, šosejai, lai auto uz laba trases seguma turas uz ceļa un stūrējās, kur pilots stūrē. Bet kad ar sporta piekari brauc ikdienā tas ir bīstami, jo sevišķi ziemā kad, lai būtu labāka saķere vajag tieši mīkstāku piekari un galu galā tas ir mazohisms.
Kāds iemesls ir ielas auto motoru likt uz cieto? kur šamais paliks, izleks? vai tomēr gribas lielāku vibrāciju, ok varbūt kāds to uztver par masāžu Sporta auto šādas modifikācijas ir saprotamas, kaut gan arī tiem ir jāpieiet ar prātu nevis visu uz cieto kā kartingam. Bet ielas auto būvēt ar trases setapu...........
Because racecar
Ielas pielietojums ļoti minimāls šim auto, pēc ziemas vispār līdīs garāžā un tiks vilkts ārā uz gonkām vai, ja sagribēsies gailenes salasīt uz mežu aizbraukt.
Labāk iesakiet labāko vietu kur hidro roceni stiprināt.
Sagaidīti arī bremžu diski, redzēs kā viss sadzīvos ar klučiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis 540i - 22 Feb 2019, 13:03, kopā labots 1 reizi.
e36
sakuma piemeri kur tev pašam ertak lai butu un lai erti ari pozicija kad ir novilkta :)
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Pozīcijai jābūt tā, lai nav jāstiepjas, lai satvertu sviru un lai paraujot nav roka trijās vietās jāsalauž. Piemēri un mēģini kā ērtāk.
No jaunumiem, uzliktas bremzes priekš hidras, protams, bez pārsteigumiem arī pie šī vienkāršā procesa neiztiku, diska flancis bija tā uzēdies, ka nonāca tikai ar karsēšanu. . Pati hidra vel gaida rindā pie Nixon. Uzlikts uz st13 - mega litakiem un gumijas kura vārētu būt laba, lai izgāztu pa vasaras sprintiem - proti zeminiekiem. Pagaidām šur tur pa brutālo noslīpēts ruslans kur pēc ziemas izlīdis un nopūsts, bet tuvākā nākotnē auto gaida arī vizuālas pārvērtības, jeb izvirtības redzēs kas no tā sanāks, kas plānā vel nestāstīšu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right