Citi-Jautājumi II
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 27
- chevron_right
Un tas ir tikai loģiski, tagad utilizācijas licenzes iegūšanas izmaksas ir kosmosā, neviens normāls kantoris neriskēs ar pārdesmit EUR darījumu, lai padirstu atļauju, kuras atjaunošana izmaksā daudzus tūkstošus.
Pēc tā riepu dedzināšanas skandāla ir spēcīgas izmaiņas prasībās, lai iegūtu/pagarinātu utilizācijas sertifikātu izsniegšanas atļauju, tas viss prasa pamatīgus ieguldījumus.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Teorētiski arī stulbi no CSDD puses, varēja jau atļaut īpašniekiem pašiem norakstīt atnesot pasi un vnz, a tā nevajadzīgi sistēmā karājas desmitiem tūkstošu auto kuri dzīvē vairs neeksistē.
Jāgaida likuma izmaiņas, kad būs līdzīgi kā ir tagad ar transportu, kuriem nekādas aktivitātes kopš 2009.gada 31.decembra.
Šas varēs numurus kā leiši štancēt ar 3 burtiem dēļ šitā bardaka. Sērijas caur to alfabētu lido nenormālā tempā. Tos YX divciparniekus vairāk redz uz A+A nevis A+E kā paredzēts. Man autiņam priekšā īsais E numurs nāk pēc idejas. Japānis. Bet uzliku adapteri uz A un braukāju ar savu veco sēriju no moskviča.
Šas varēs numurus kā leiši štancēt ar 3 burtiem dēļ šitā bardaka. Sērijas caur to alfabētu lido nenormālā tempā. Tos YX divciparniekus vairāk redz uz A+A nevis A+E kā paredzēts. Man autiņam priekšā īsais E numurs nāk pēc idejas. Japānis. Bet uzliku adapteri uz A un braukāju ar savu veco sēriju no moskviča.
Ja mašīnai nav nodokļu parādu un tā noņemta no uzskaites, tad šobrīd nekādu papildus izdevumu vai neērtību no tehniskās pases turēšanas īpašumā nav. Ja maldos, lūdzu, palabojiet.
Neērtības pagaidām nav arī ar nodokļu parādu un nenoņemtu no uzskaites, bet tapatām, nafig man tos auto sarakstā.
Laikam gan. Manā gadījumā, tad kad citiem būs 7 auto sarakstā un plānosies vismaz vēl viens, tad sapratīs vēlmi tikt vaļā no neesošiem vai tādiem kuri netiek un netiks lietoti. Nedod dievs vēl VID piekasīsies un sauks uz pārrunām.
Jautājums par e39 M52b28 swapu uz e36, karteris ir jāliek no e36?? Man uz aci skatoties e39 karteris ir tieši tāds pats kā e36 vai tomēr tā nav?
Nav jamaina, der tas pats
Labrit tautieši.
Ašais jautajums,
Man tāda problēma ka e36 kupejai logs nogļučija, ir līdz galam nolaists bet domā ka ir pilnībā aizvērts.
Ka viņu tagad dabūt ciet?
Ašais jautajums,
Man tāda problēma ka e36 kupejai logs nogļučija, ir līdz galam nolaists bet domā ka ir pilnībā aizvērts.
Ka viņu tagad dabūt ciet?
Pamēģini atvienot aķi uz sekundēm, tad pievieno un mēģini turēt nolaišanas pogu 2.režīmā kādas10 sec. un tad pacelšanas pogu 2.režīmā kādas 10 sec. Tipa lai nokalibrējas. Man ir nostrādājis.
Bet bija arī kad nederēja šis variants, tad jaucu vaļā, noņēmu motoru un manuāli pabīdīju šķēri augstāk. Bet tā iespējams ir motora labošana caur izpūtēju.
Bet bija arī kad nederēja šis variants, tad jaucu vaļā, noņēmu motoru un manuāli pabīdīju šķēri augstāk. Bet tā iespējams ir motora labošana caur izpūtēju.
Pēdējais labojis Canibal - 16 Mar 2019, 09:55, kopā labots 1 reizi.
Tātad. Kur varētu būt problēma,ka no aizmugures visu laiku pārslēdzot robus un laižot vaļā sajūgu ir sitiens?
Pusasis? Reduktors?
Reduktoram stāv visas poly bukses,tās kuras ausīs tās stāv vietā,trešā gan ir iznākusi ārā nedaudz. (Kāpēc?pats nezinu. Nav taisīts burnout utt. Tik cik atvelkot ātri pārmesti robi.) Domāju mainīt bukses atpakaļ uz oem,bet zinu,ka tāpat būs tas sitiens no aizmugures,pusasis mainīju pagājušās sezonas sākumā,lietotas,bet praktiski bez luftes,domāju mainīt reduktoru,bet kur atkal garantija,ka nebūs sitiens utt.
Īsāk sakot vajag kādu,kas var atrast problēmu tajā visā utt. VARBŪT varat ieteikt kādu? Esmu gatavs braukt kautvai uz Rīgu,lai man sataisa vai vismaz pasaka,kas tur īsti vainas.
Pusasis? Reduktors?
Reduktoram stāv visas poly bukses,tās kuras ausīs tās stāv vietā,trešā gan ir iznākusi ārā nedaudz. (Kāpēc?pats nezinu. Nav taisīts burnout utt. Tik cik atvelkot ātri pārmesti robi.) Domāju mainīt bukses atpakaļ uz oem,bet zinu,ka tāpat būs tas sitiens no aizmugures,pusasis mainīju pagājušās sezonas sākumā,lietotas,bet praktiski bez luftes,domāju mainīt reduktoru,bet kur atkal garantija,ka nebūs sitiens utt.
Īsāk sakot vajag kādu,kas var atrast problēmu tajā visā utt. VARBŪT varat ieteikt kādu? Esmu gatavs braukt kautvai uz Rīgu,lai man sataisa vai vismaz pasaka,kas tur īsti vainas.
Instagram - Sandis_e36
par sho biezi ir atbildigas prieksejas tilta bukses.. uzmet aci taam..
Kardāna krustiņā nav lufte?Sidnas rakstīja: ↑30 Mar 2019, 20:33 Tātad. Kur varētu būt problēma,ka no aizmugures visu laiku pārslēdzot robus un laižot vaļā sajūgu ir sitiens?
Pusasis? Reduktors?
Reduktoram stāv visas poly bukses,tās kuras ausīs tās stāv vietā,trešā gan ir iznākusi ārā nedaudz. (Kāpēc?pats nezinu. Nav taisīts burnout utt. Tik cik atvelkot ātri pārmesti robi.) Domāju mainīt bukses atpakaļ uz oem,bet zinu,ka tāpat būs tas sitiens no aizmugures,pusasis mainīju pagājušās sezonas sākumā,lietotas,bet praktiski bez luftes,domāju mainīt reduktoru,bet kur atkal garantija,ka nebūs sitiens utt.
Īsāk sakot vajag kādu,kas var atrast problēmu tajā visā utt. VARBŪT varat ieteikt kādu? Esmu gatavs braukt kautvai uz Rīgu,lai man sataisa vai vismaz pasaka,kas tur īsti vainas.
Nezinu. Nav baudīts.ElvijsR rakstīja: ↑30 Mar 2019, 22:06Kardāna krustiņā nav lufte?Sidnas rakstīja: ↑30 Mar 2019, 20:33 Tātad. Kur varētu būt problēma,ka no aizmugures visu laiku pārslēdzot robus un laižot vaļā sajūgu ir sitiens?
Pusasis? Reduktors?
Reduktoram stāv visas poly bukses,tās kuras ausīs tās stāv vietā,trešā gan ir iznākusi ārā nedaudz. (Kāpēc?pats nezinu. Nav taisīts burnout utt. Tik cik atvelkot ātri pārmesti robi.) Domāju mainīt bukses atpakaļ uz oem,bet zinu,ka tāpat būs tas sitiens no aizmugures,pusasis mainīju pagājušās sezonas sākumā,lietotas,bet praktiski bez luftes,domāju mainīt reduktoru,bet kur atkal garantija,ka nebūs sitiens utt.
Īsāk sakot vajag kādu,kas var atrast problēmu tajā visā utt. VARBŪT varat ieteikt kādu? Esmu gatavs braukt kautvai uz Rīgu,lai man sataisa vai vismaz pasaka,kas tur īsti vainas.
Instagram - Sandis_e36
Daudz tur bukses sitieni nāk no aizmugurespoweredgarage rakstīja: ↑30 Mar 2019, 21:33 par sho biezi ir atbildigas prieksejas tilta bukses.. uzmet aci taam..
Bet es tak pateicu kuras konkreti ir jaskatas..
Pie reizes pārbaudi kardānam karājošo gultniSidnas rakstīja: ↑30 Mar 2019, 22:20Nezinu. Nav baudīts.ElvijsR rakstīja: ↑30 Mar 2019, 22:06Kardāna krustiņā nav lufte?Sidnas rakstīja: ↑30 Mar 2019, 20:33 Tātad. Kur varētu būt problēma,ka no aizmugures visu laiku pārslēdzot robus un laižot vaļā sajūgu ir sitiens?
Pusasis? Reduktors?
Reduktoram stāv visas poly bukses,tās kuras ausīs tās stāv vietā,trešā gan ir iznākusi ārā nedaudz. (Kāpēc?pats nezinu. Nav taisīts burnout utt. Tik cik atvelkot ātri pārmesti robi.) Domāju mainīt bukses atpakaļ uz oem,bet zinu,ka tāpat būs tas sitiens no aizmugures,pusasis mainīju pagājušās sezonas sākumā,lietotas,bet praktiski bez luftes,domāju mainīt reduktoru,bet kur atkal garantija,ka nebūs sitiens utt.
Īsāk sakot vajag kādu,kas var atrast problēmu tajā visā utt. VARBŪT varat ieteikt kādu? Esmu gatavs braukt kautvai uz Rīgu,lai man sataisa vai vismaz pasaka,kas tur īsti vainas.
Jautājums spečukiem. M52 rucošam atverot eļļas korķi ir jāslāpst vai nē?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 27
- chevron_right