Kadeta kompots
Šofera benķim pamatnes slīpuma regulācija strādā?
Izskatās ka tas ir mana ex ziemas kompota salons.
Izskatās ka tas ir mana ex ziemas kompota salons.
man tūlīt pēc motora maiņas vecais no 1.9 sāka momentā tecēt, bet arī bija lielais jau viņam.
paldies par ieteikumu, tas arī tiks tuvākajā laikā risināts.
nestrādā, kā arī pasažiera krēslam muguras daļā ir defekts, kādi 5cm plaisa plastmasā, ja tas palīdz atpazīšanā.
interesanti, kā daļas klejo apkārt pa mašīnām. paņēmu no jūras akadēmijas kursabiedra.
sanāk kaut kā interesanti, ka topika vecums jūlijā būs divi gadi, no kuriem kompakts uz šo brīdi gadu un trīs mēnešus nemaz nav bijis ielās.
saliekot salonu bija baigais enerģijas lādiņš, tāpēc otrdien aizšļūcu no lekcijām, lai pa otrdienu un trešdienu padarītu atlikušos darbus. tika izņemti vecie numuri no glabāšanas.
tad pēc A bit ieteikuma tika ieķerts nrf raģiks, haubei amīši, turpat bolderājā sadabūta motortelpas gumija un aķīša kastei vāks, un tad pēc pāris savilcēju tūningšopa korekcijām tika sasniegts vēlamais skats motortelpā. vienīgais, kas joprojām trūkst, ir muftai difuzors, kas uz vasaru ir obligāti.
nākamais bija samainīt reduktoru, kuru man dāsni uz skati čomaks aizlienēja. darbs tika veikts uz ~30 grādu slīpas metāla estakādes, zem kuras izkapāta zeme, lai var palīst apakšā. viss pa milimetriem izskaitīts.
protams, nezināju, ka kompakta pusasis neies e30 flančos, reduktors jau bija uzlikts un nevarēju saprast, kāpēc tā kā baigi šauri palika. flančus ieliku no sava reduktora, viss der. ja liekas, ka nevar dabūt viņus ārā, ar skrūvgreizi jāveic asu kustību, lai viņus izbīdītu nedaudz ārā sākumā. man tas ir jaunums, gan jau pārējiem nē, bet nu varbūt kādam nākotnē noder.
kompakta pusass. e30 flancis. viss arī tika darīts tādā paātrinātā režīmā, jo likās, ka tā vajag. tas, kā jau paredzams, noveda pie atklāsmes, ka vajag noņemt izplūdes pēdējo posmu, lai būtu ērtāk. kad reduktors jau bija noņemts. teikšu, ka baigi ērti tajā bedrē nebija. tās augšējās skrūves vienā brīdī visas uzķert atpakaļ vispār likās nereāli.
tad aizskrēju turpat siguldā pa maliņu uztaisīt savirzi. bija džekiem aizņemta diena, negribēja ņemt mani, bet nu tā kā kompaktam tikai priekšā ir, ko darīt, tad tomēr pa vidu ielecu ātri. cambers ap -2,5, casters kkādi +4,5, toe +10 grāda minūtes. + saņēmu komplimentus par apakšas stāvokli.
tur pie priekšējā rata iztecējis no gaisošanas šķidrums, bet tā kaujas gatavībā.
un tad ceturtdienas rītā notika tas, ko biju gaidījis ļoti ilgi un dikti, un esmu gandarīts, ka to novedu līdz galam. kompakts ir atpakaļ ielās uz vismaz gadu!!
emocijas vienkārši fantastiskas, ka kādreiz lolota ideja ir piepildījusies. tagad tiek 10x dienā skatīts no visām pusēm un pārbaudīts viss, kas skan un kustās, jo pēc tāda perioda vēl nav uzticība, ka viss ir safe. un ar openu braukt ir viens, bet ar 4.10 openu vispār kosmoss, pakaļējie rati dzīvo savu, atsevišķu dzīvi.
un tad jau pirmā pavasara vanna.
un te vēl starp visām pārējām pelēkajām vai melnajām mašīnām.
tiekās ielās!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
priekšā ar -2.5 camber vajadzēja 0 toe (sev tā uzliku un super). 0.10 var ēst riepas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
vis atkarigs kam auto tiek izmantots, ikdienas auto nekad neliktu toe uz 0 jo parak jaker autinjs ir pec tam, e36 lai normali brauktu ir paredzets toe in, neatkarigi no sagazuma.
protams ja patik racecar feel tad liec kaut minusa..
protams ja patik racecar feel tad liec kaut minusa..
pozitivs ir paredzets pirmkart lai butu understeer, otrkart nav tads camber. Ar lielaku camber tu jau pastiprini to ka auto sturejas, nav vajadzibas pec pozitiva toe. Liels negativs camber (relativi liels) ar pozitivu toe kombinacija nekas baigi labs nesanaks. Tad labak camberu samazinat it seviski ja runa par daily marinesanu. Autins jaker manuprat ja aizmugure jaliek 0 toe. Pat pro drifteri liek pozitivu toe aizmugure, lai dodot mizaa masinai tendence oet uz prieksu nevis saniem. Bet nu katram jau savadaka vadamiba patikpoweredgarage rakstīja: ↑29 Mar 2019, 22:01 vis atkarigs kam auto tiek izmantots, ikdienas auto nekad neliktu toe uz 0 jo parak jaker autinjs ir pec tam, e36 lai normali brauktu ir paredzets toe in, neatkarigi no sagazuma.
protams ja patik racecar feel tad liec kaut minusa..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
cik es esmu lasījis broscience internetā, tad ir tieši otrādi, ka toe in jeb negatīvs toe liek mašīnai gribēt iet taisni uz priekšu, bet toe out jeb pozitīvs toe met uz sāniem. + priekšā minimāls toe out driftā ir diezgan pierasta lieta. uz silvijām liek līdz pat +0,25 grāda. es domāju, ka tās 10 minūtes uz āru dod vairāk krāna garumam.TomSkarsts rakstīja: ↑29 Mar 2019, 22:19Pat pro drifteri liek pozitivu toe aizmugure, lai dodot mizaa masinai tendence oet uz prieksu nevis saniem. Bet nu katram jau savadaka vadamiba patikpoweredgarage rakstīja: ↑29 Mar 2019, 22:01 vis atkarigs kam auto tiek izmantots, ikdienas auto nekad neliktu toe uz 0 jo parak jaker autinjs ir pec tam, e36 lai normali brauktu ir paredzets toe in, neatkarigi no sagazuma.
protams ja patik racecar feel tad liec kaut minusa..
https://youtu.be/cJZjnb_sp9o
baigi arī neteiktu, ka jāķer tā mašīna. pa risēm jau tāpat mētā, un es vispār baigi pa viņām pabraukt nevaru, man jābrauc pa virsotnes daļu. gaidu gatavus tos style22 un tad jāizdomā pareizie flanči uz tā et41
loti atvainojos, biju domajis ka pro regule TOE IN aizmugure, sev uzliku 0 prieksa, 0.10 aizmugure (attiecigi toe in dod to lai turas taisni nevis bez iemesla raujas nost)thecadet rakstīja: ↑29 Mar 2019, 23:22cik es esmu lasījis broscience internetā, tad ir tieši otrādi, ka toe in jeb negatīvs toe liek mašīnai gribēt iet taisni uz priekšu, bet toe out jeb pozitīvs toe met uz sāniem. + priekšā minimāls toe out driftā ir diezgan pierasta lieta. uz silvijām liek līdz pat +0,25 grāda. es domāju, ka tās 10 minūtes uz āru dod vairāk krāna garumam.TomSkarsts rakstīja: ↑29 Mar 2019, 22:19Pat pro drifteri liek pozitivu toe aizmugure, lai dodot mizaa masinai tendence oet uz prieksu nevis saniem. Bet nu katram jau savadaka vadamiba patikpoweredgarage rakstīja: ↑29 Mar 2019, 22:01 vis atkarigs kam auto tiek izmantots, ikdienas auto nekad neliktu toe uz 0 jo parak jaker autinjs ir pec tam, e36 lai normali brauktu ir paredzets toe in, neatkarigi no sagazuma.
protams ja patik racecar feel tad liec kaut minusa..
https://youtu.be/cJZjnb_sp9o
baigi arī neteiktu, ka jāķer tā mašīna. pa risēm jau tāpat mētā, un es vispār baigi pa viņām pabraukt nevaru, man jābrauc pa virsotnes daļu. gaidu gatavus tos style22 un tad jāizdomā pareizie flanči uz tā et41
uz āru priekšā esmu dzirdējis, ka liek tikai ja ļoti agresīvs trases setups ar lielu negativu camber.
p.s. ar toe 0 un -2.5 priekšā nemētātu pa risēm visticamāk. vari palasit neta par "tramlining". es ilgi lasiju pirms reguleju, jo negribeju ieberzties uz to, ka meetaas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
paldies par info, pastudēs. bet ju par šito savērsumu - pašam jāpārbauda, kas ir, kas nav, un tad jau varēs izdarīt secinājumusTomSkarsts rakstīja: ↑30 Mar 2019, 01:04 vari palasit neta par "tramlining". es ilgi lasiju pirms reguleju, jo negribeju ieberzties uz to, ka meetaas
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... our-E36-M3 šis diezgan labs vakarā ar aliņuthecadet rakstīja: ↑30 Mar 2019, 06:50paldies par info, pastudēs. bet ju par šito savērsumu - pašam jāpārbauda, kas ir, kas nav, un tad jau varēs izdarīt secinājumusTomSkarsts rakstīja: ↑30 Mar 2019, 01:04 vari palasit neta par "tramlining". es ilgi lasiju pirms reguleju, jo negribeju ieberzties uz to, ka meetaas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Except 318ti :(TomSkarsts rakstīja: ↑30 Mar 2019, 13:38https://www.bimmerforums.com/forum/show ... our-E36-M3 šis diezgan labs vakarā ar aliņuthecadet rakstīja: ↑30 Mar 2019, 06:50paldies par info, pastudēs. bet ju par šito savērsumu - pašam jāpārbauda, kas ir, kas nav, un tad jau varēs izdarīt secinājumusTomSkarsts rakstīja: ↑30 Mar 2019, 01:04 vari palasit neta par "tramlining". es ilgi lasiju pirms reguleju, jo negribeju ieberzties uz to, ka meetaas
priekša jau sameRus rakstīja: ↑30 Mar 2019, 13:41Except 318ti :(TomSkarsts rakstīja: ↑30 Mar 2019, 13:38
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... our-E36-M3 šis diezgan labs vakarā ar aliņu
Being second is being the first of the losers. /Senna/