Vaivala E36 323i
Sveiki visiem!
Tātad forumā esot pāris mēnešus, laikam būs jāatrāda savs auto. Protams, kā jau pirmais auto emocijas sita augstu vilni daudz nedomādams iegādājos savu pirmo E36. Tika skatīti vairāki varianti, nobraukāti vairāki kilometri, lai atrastu savu vienu vienīgo
Tā arī bēdu neredzēdams nobraucu savu pirmo sezonas noslēgumu kopā ar MixCerpins. Ar bildēm ir gan švaki, bet paldies dievam, ka kāds fotogrāfs no noslēguma arī uztaisīja bildīti ar manu rumaku
Lēnā garā palielinot savu odometra rādījumu par pāris simts kilometriem sāka parādīties pirmie mehāniskie kasjaki, šur tur kaut kas sāk grabēt, klabēt. Tātad tika nomainītas peldošās bukses, stūres pirksts, aizmugurējie balsti, kā arī viens priekšējais, jo nāca baigais troksnis.
Ar "peldošo buksi" normāli pavazājos, bet nu viss tika atrisināts godam un jaunās buksītes bija vietā
Kā arī ļoti ilgi nevarēju tikt skaidrā kas grabēja aizmugurējā tiltā, viss kaut kas tika skatīts un beigās izrādījās bremžu kluči, kuriem bija nolūzušas tās trīs ķepiņas, kuras no paša sākuma pat nebiju ievērojis.
Kaut kad nesen biju izdomājis beidzot apskatīt kas notiek ar svecēm un tika atklāts, ka 2.,4.,5. sveces pilnas ar eļļu. Tā arī tika nomainīta vārstu vāku blīve (vecā bija patīkami kraukšķīga ) un ieliktas jaunas sveces.
Tie baltie punķi vai hermetiķis, kas bija sakrājies, protams, tika satīrīts.
Kā arī pērkot auto no paša sākuma bija plānots iegādāties ko tādu, lai gar to var pielikt rokas. Tātad auto no rūpnīcas nācis ar automātisko pārnesumu kārbu, bet tas tiks drīzumā atrisināts, kad ārā paliks nedaudz siltāks, citādāk pa to garāžu vazājoties pirsti var atsalt.
Visas detaļas pa lielam jau ir sagrabinātas. Dažu daļu iegāde tika veikta caur Kļaviņu, paldies liels viņam par to . Bet nu, protams, stulbums nenāk viens, aizmirsu iegādāties spararata skrūves, kas laikam arī ir pēdējais nepieciešamais sīkums.
Daļu plauktiņš
Kā arī pati zf kārba.
Tagad auto tika kārtigi samazgāts un nolikts garāžā glabāšanai. Pats sev esmu nostādījis mērķi, ka netiks vilkts ārā kamēr nebūšu paveicis kārbas maiņu, citādāk nedaudz jau paliek žēļ braukāt pa šiem sāļiem. Kā arī jātiek būs galā ar kartera ventilāciju, jo ieplūdniekā nedaudz eļļa iekrājusies un caurule, kas nāk no vārstu vāka ir savu laiku nokalpojusi. Pie reizes būs arī jānomaina eļļas korpusa blīve, jo tur ir normāla eļļas noplūde.
Plāni jau, protams, lieli, bet nākot siltākam laikam būs jāsaved kārtībā lielākā daļa vizuālo kasjaku, kas ir radušies rūsas iespaidā. Viss galvenokārt notiks salīdzinoši lēni, jo galvenokārt pie auto tieku tikai pa brīvdienām un nauda kā jau studentam nekrīt no debesīm
Tātad forumā esot pāris mēnešus, laikam būs jāatrāda savs auto. Protams, kā jau pirmais auto emocijas sita augstu vilni daudz nedomādams iegādājos savu pirmo E36. Tika skatīti vairāki varianti, nobraukāti vairāki kilometri, lai atrastu savu vienu vienīgo
Tā arī bēdu neredzēdams nobraucu savu pirmo sezonas noslēgumu kopā ar MixCerpins. Ar bildēm ir gan švaki, bet paldies dievam, ka kāds fotogrāfs no noslēguma arī uztaisīja bildīti ar manu rumaku
Lēnā garā palielinot savu odometra rādījumu par pāris simts kilometriem sāka parādīties pirmie mehāniskie kasjaki, šur tur kaut kas sāk grabēt, klabēt. Tātad tika nomainītas peldošās bukses, stūres pirksts, aizmugurējie balsti, kā arī viens priekšējais, jo nāca baigais troksnis.
Ar "peldošo buksi" normāli pavazājos, bet nu viss tika atrisināts godam un jaunās buksītes bija vietā
Kā arī ļoti ilgi nevarēju tikt skaidrā kas grabēja aizmugurējā tiltā, viss kaut kas tika skatīts un beigās izrādījās bremžu kluči, kuriem bija nolūzušas tās trīs ķepiņas, kuras no paša sākuma pat nebiju ievērojis.
Kaut kad nesen biju izdomājis beidzot apskatīt kas notiek ar svecēm un tika atklāts, ka 2.,4.,5. sveces pilnas ar eļļu. Tā arī tika nomainīta vārstu vāku blīve (vecā bija patīkami kraukšķīga ) un ieliktas jaunas sveces.
Tie baltie punķi vai hermetiķis, kas bija sakrājies, protams, tika satīrīts.
Kā arī pērkot auto no paša sākuma bija plānots iegādāties ko tādu, lai gar to var pielikt rokas. Tātad auto no rūpnīcas nācis ar automātisko pārnesumu kārbu, bet tas tiks drīzumā atrisināts, kad ārā paliks nedaudz siltāks, citādāk pa to garāžu vazājoties pirsti var atsalt.
Visas detaļas pa lielam jau ir sagrabinātas. Dažu daļu iegāde tika veikta caur Kļaviņu, paldies liels viņam par to . Bet nu, protams, stulbums nenāk viens, aizmirsu iegādāties spararata skrūves, kas laikam arī ir pēdējais nepieciešamais sīkums.
Daļu plauktiņš
Kā arī pati zf kārba.
Tagad auto tika kārtigi samazgāts un nolikts garāžā glabāšanai. Pats sev esmu nostādījis mērķi, ka netiks vilkts ārā kamēr nebūšu paveicis kārbas maiņu, citādāk nedaudz jau paliek žēļ braukāt pa šiem sāļiem. Kā arī jātiek būs galā ar kartera ventilāciju, jo ieplūdniekā nedaudz eļļa iekrājusies un caurule, kas nāk no vārstu vāka ir savu laiku nokalpojusi. Pie reizes būs arī jānomaina eļļas korpusa blīve, jo tur ir normāla eļļas noplūde.
Plāni jau, protams, lieli, bet nākot siltākam laikam būs jāsaved kārtībā lielākā daļa vizuālo kasjaku, kas ir radušies rūsas iespaidā. Viss galvenokārt notiks salīdzinoši lēni, jo galvenokārt pie auto tieku tikai pa brīvdienām un nauda kā jau studentam nekrīt no debesīm
Beidzot ilgi gaidītais topiks
Sveika tauta!
Nu kaut kas rosās beidzot uz priekšu. Īpāši patīk šajā labājā laikā padzīvot pa garāžū un paskrūvēt savu drapaku
Sāksim ar to, ka tika nomainīta eļļas korpusa blīvē, kura bija īpaši kraukšķīga, kloķenes saļņiks, kas dzīvo kārbas pusē, satīrīts bloks un panna.
Kā arī paslēpu gāzes sprauslas :
Tālāk jau ņemos ar kārbas maiņu. Procesā dankrats uzkrita uz spaiņa ar eļļu un viss pa zemi , kā arī sanāca nolauzt trīs izplūdes špiļkas
Pa lielam šodien tika pilnīgi atgaisots sajūgs, salikts salons un izbraukts neliels līkums pa pilsētu. Tagad jātiek ar bendiksa problēmu un būs tehniski gatavs sezonai.
Nu kaut kas rosās beidzot uz priekšu. Īpāši patīk šajā labājā laikā padzīvot pa garāžū un paskrūvēt savu drapaku
Sāksim ar to, ka tika nomainīta eļļas korpusa blīvē, kura bija īpaši kraukšķīga, kloķenes saļņiks, kas dzīvo kārbas pusē, satīrīts bloks un panna.
Kā arī paslēpu gāzes sprauslas :
Tālāk jau ņemos ar kārbas maiņu. Procesā dankrats uzkrita uz spaiņa ar eļļu un viss pa zemi , kā arī sanāca nolauzt trīs izplūdes špiļkas
Pa lielam šodien tika pilnīgi atgaisots sajūgs, salikts salons un izbraukts neliels līkums pa pilsētu. Tagad jātiek ar bendiksa problēmu un būs tehniski gatavs sezonai.
Uzgriežņus gan labus izplūdei esi uzlicis Pārejais