E36 330d Touring by E2XDY
Sveiki! Nebiju plānojis atrādīt šo E36, bet redzot to, ka pēdējā laikā šeit parādās daži jauni projekti, iedvesmoja arī mani, kaut ko uzrakstīt par šo auto. Šis E36 sanāk, nu jau mans piektais E36, bet pirmais, ko atļaušos ievietot šeit.
2018. Decembrī, sāku apsvērt domu par ziemas E36. Nu jau bija vairāk, kā gads nobraukts ar daily FWD, gribējās auto ar kuru, ir mazliet interesantāk ziemā. Manās interesēs bija E36 sedans, nekas cits. Gribēju tikai un vienīgi sedanu, un viens ļoti, ļoti labs variants parādījās, bet tika protams man nocelts. Aukstums un sniegs sāka parādīties, bet braucamā vēl nebija. Sāku jau skatīties uz visiem citiem iespējamiem variantiem, atmetot domas sedanu. Vienā vakarā parādījās Rīgā 1998. touring, un nākamajā vakarā ar draugu braucām skatīties.
Tad nu šeit mans ''winterbīters''
Pats lābākais motors, ko BMW ir jebkad izražojis, 1.8i, pasvaiga TA, jaunas bremzes, jaunas riepas, samaksāju mazliet vairāk, kā gribētos. Ziemas sezonas uzcenojums.
S717A Comfort Edition
S785A White Direction Indicator Lights
P971A Exclusive Package
P972A Comfort Package
S411A Window Liftselectricfrontrear
S413A Trunk Room Net
S423A Floor Mats Velours
S428A Warning Triangle And First Aid Kit
S431A Interior Mirror With Automaticdip
S473A Armrest Front
S488A Lumbar Support Driver And Passenger
S494A Seat Heating Driverpassenger
S498A Headrests Rear Mechanically Adjustable
S440A Nonsmoker Package
S465A Throughloading System
S497A Centre Armrest Rear
S668A Radio BMW Reverse RDS
S510A Headlight Aim Control
S520A Fog Lights
S528A Automatic Air Flow Control
S534A Automatic Air Conditioning
S540A Cruise Control
S554A Onboard Computer V With Remote Control
S548A Kilometercalibrated Speedometer
S214A Automatic Stability Control ASCT
S240A Leather Steering Wheel
S243A Airbag For Front Passenger
S246A Manually Adjust Steering Column
S260A Side Airbag For Driverpassenger
S297A BMW Streamline LA Wheel
S305A Remote Control For Central Locking
S386A Roof Railing
S863A Retailer Directory Europe
S879A Onboard Vehicle Literature German
L801A National Version Germany
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL
Bildes no sludinājuma(kvalitāte grauž acis):
Viena bilde vēl palikusi, no mana telefona Galu galā, E36, kā E36.. rūsa ir, bet vizuāli daudz maz okej, ir bijuši man labāki.
Sliekšņi bijuši pārmetināti, gateris, īsāk sakot
Kad nopirku, viss kas tika izdarīts: sataisītas slotiņas, noplēsts nevienādais tonējums no logiem, pielikts spoguļa plastmass. ziemas vēlajos vakaros, tika izslidinātas ielas, un apciemota degvielas stacija, vairāk kā vajadzētu..ā un priekšējās fleksētās atsperes, atliktas atpakaķ uz stock.
turplināšu nākamajā postā..
2018. Decembrī, sāku apsvērt domu par ziemas E36. Nu jau bija vairāk, kā gads nobraukts ar daily FWD, gribējās auto ar kuru, ir mazliet interesantāk ziemā. Manās interesēs bija E36 sedans, nekas cits. Gribēju tikai un vienīgi sedanu, un viens ļoti, ļoti labs variants parādījās, bet tika protams man nocelts. Aukstums un sniegs sāka parādīties, bet braucamā vēl nebija. Sāku jau skatīties uz visiem citiem iespējamiem variantiem, atmetot domas sedanu. Vienā vakarā parādījās Rīgā 1998. touring, un nākamajā vakarā ar draugu braucām skatīties.
Tad nu šeit mans ''winterbīters''
Pats lābākais motors, ko BMW ir jebkad izražojis, 1.8i, pasvaiga TA, jaunas bremzes, jaunas riepas, samaksāju mazliet vairāk, kā gribētos. Ziemas sezonas uzcenojums.
S717A Comfort Edition
S785A White Direction Indicator Lights
P971A Exclusive Package
P972A Comfort Package
S411A Window Liftselectricfrontrear
S413A Trunk Room Net
S423A Floor Mats Velours
S428A Warning Triangle And First Aid Kit
S431A Interior Mirror With Automaticdip
S473A Armrest Front
S488A Lumbar Support Driver And Passenger
S494A Seat Heating Driverpassenger
S498A Headrests Rear Mechanically Adjustable
S440A Nonsmoker Package
S465A Throughloading System
S497A Centre Armrest Rear
S668A Radio BMW Reverse RDS
S510A Headlight Aim Control
S520A Fog Lights
S528A Automatic Air Flow Control
S534A Automatic Air Conditioning
S540A Cruise Control
S554A Onboard Computer V With Remote Control
S548A Kilometercalibrated Speedometer
S214A Automatic Stability Control ASCT
S240A Leather Steering Wheel
S243A Airbag For Front Passenger
S246A Manually Adjust Steering Column
S260A Side Airbag For Driverpassenger
S297A BMW Streamline LA Wheel
S305A Remote Control For Central Locking
S386A Roof Railing
S863A Retailer Directory Europe
S879A Onboard Vehicle Literature German
L801A National Version Germany
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL
Bildes no sludinājuma(kvalitāte grauž acis):
Viena bilde vēl palikusi, no mana telefona Galu galā, E36, kā E36.. rūsa ir, bet vizuāli daudz maz okej, ir bijuši man labāki.
Sliekšņi bijuši pārmetināti, gateris, īsāk sakot
Kad nopirku, viss kas tika izdarīts: sataisītas slotiņas, noplēsts nevienādais tonējums no logiem, pielikts spoguļa plastmass. ziemas vēlajos vakaros, tika izslidinātas ielas, un apciemota degvielas stacija, vairāk kā vajadzētu..ā un priekšējās fleksētās atsperes, atliktas atpakaķ uz stock.
turplināšu nākamajā postā..
tā, kā mūsu pusē ziema, bija diezgan draņķīga..ne šis, ne tas, sāku domāt, ko vispār gribu darīt ar šo e36. pārdot? laikam jau nē, mazliet iepatikās, atkal pēc gada iesēsties e36, tāda neviltota mīlestība pret šo šasiju. Viens gan bija skaidrs man, ja domāju paturēt šo e36, tad tas 1.8i, ir jāiesper iekšā pirmajā grāvī. Iepriekšējais e36 man bija 2.5tds, ļoti patika. Tad, ko līdzīgu arī jāmēģina šo pārbūvēt.
M51 tak pavecs motors, varbūt tomēr labāk M57? Lai iet.
Daudzi vakari nosēdēti pie PC, meklējot jebkādu info par šo swapu, ar info diezgan skopi. Beigās atradu instagramā leišu čali, kas ar lielāko prieku apstāstīja, kas un kā.
Labi, ideja bija pa lielam skaidra, viss, ko vajag, ir nauda.
Pēdējās kapeikas kontā ir, donora auto jāmeklē, tajā brīdī, ss.com tika šķirstīts bez apstājas.
Atrasts E39 3.0d Tourings, ar TA vēl 2 nedēļas, beigās cenu norunājām 570eur, ja pareizi atminos, braucām arī tam pakaļ uz Rīgas galu.
E39 Ruslans ir apciemojis visur, bet motors bija tas, kas interesēja mani, un tur viss diezgan okej, pāris blīves, termostats, un būs maizē.
Vajadzēja jau E46 330d, bet uz to momentu, lētākais variants bija ap 1000eur, ja ne pat pāri tam.
Šeit jau donors atgādāts uz pagaidu mājām, un pieparkots blakus e36. Sniegs atkal uzradās, tātad žurka vēl jāpaspīdzina, bija pa ielām.
E39 mazliet problēmas ar jaudas zudumu, nosprūdis turbīnas vakumņiks. Kamēr e36 tiek braukts, varam sākt ķerties klāt m57 izcelšanai. (tā, kā mehāniķis es neesmu, šo lietu atstāju čoma atbildībā, mazliet ko vairāk saprotu no E36, bet turpmāk centīšos skrūvēt pats, cik apstākļi ļaus. (t.i telpas, instrumenti) M57 tajā pašā dienā izcelts, bundža izstumta ārā, lai varētu daļās iztirgot pārējo. Beigās pārdodot visus loriņus, sanāca, ka esmu ieguvis visu vajadzīgo gandrīz par velti, patīkami.
Ziemai ejot palēnām tika sākts vākt kopā vajadzīgās daļas, pārsvarā lielākā daļa iegūta no draugiem/paziņām par ļoti labām cenām.
Šeit bildē, E36 2.5tds ZF kārba&kardāns, 2.65 reduktors, M47TUD20 spararats, E39 2.5tds 240mm sajūgs un E46 3.0d motora kronšteini. Kā arī šeit tiku pie E60 3.0d FL 170kw sajūga komplekta, bet vienīgais, ko man no tā vajadzēja, bija kurvis. Mazliet modifikācijas dēļ M47 spararata..
M51 tak pavecs motors, varbūt tomēr labāk M57? Lai iet.
Daudzi vakari nosēdēti pie PC, meklējot jebkādu info par šo swapu, ar info diezgan skopi. Beigās atradu instagramā leišu čali, kas ar lielāko prieku apstāstīja, kas un kā.
Labi, ideja bija pa lielam skaidra, viss, ko vajag, ir nauda.
Pēdējās kapeikas kontā ir, donora auto jāmeklē, tajā brīdī, ss.com tika šķirstīts bez apstājas.
Atrasts E39 3.0d Tourings, ar TA vēl 2 nedēļas, beigās cenu norunājām 570eur, ja pareizi atminos, braucām arī tam pakaļ uz Rīgas galu.
E39 Ruslans ir apciemojis visur, bet motors bija tas, kas interesēja mani, un tur viss diezgan okej, pāris blīves, termostats, un būs maizē.
Vajadzēja jau E46 330d, bet uz to momentu, lētākais variants bija ap 1000eur, ja ne pat pāri tam.
Šeit jau donors atgādāts uz pagaidu mājām, un pieparkots blakus e36. Sniegs atkal uzradās, tātad žurka vēl jāpaspīdzina, bija pa ielām.
E39 mazliet problēmas ar jaudas zudumu, nosprūdis turbīnas vakumņiks. Kamēr e36 tiek braukts, varam sākt ķerties klāt m57 izcelšanai. (tā, kā mehāniķis es neesmu, šo lietu atstāju čoma atbildībā, mazliet ko vairāk saprotu no E36, bet turpmāk centīšos skrūvēt pats, cik apstākļi ļaus. (t.i telpas, instrumenti) M57 tajā pašā dienā izcelts, bundža izstumta ārā, lai varētu daļās iztirgot pārējo. Beigās pārdodot visus loriņus, sanāca, ka esmu ieguvis visu vajadzīgo gandrīz par velti, patīkami.
Ziemai ejot palēnām tika sākts vākt kopā vajadzīgās daļas, pārsvarā lielākā daļa iegūta no draugiem/paziņām par ļoti labām cenām.
Šeit bildē, E36 2.5tds ZF kārba&kardāns, 2.65 reduktors, M47TUD20 spararats, E39 2.5tds 240mm sajūgs un E46 3.0d motora kronšteini. Kā arī šeit tiku pie E60 3.0d FL 170kw sajūga komplekta, bet vienīgais, ko man no tā vajadzēja, bija kurvis. Mazliet modifikācijas dēļ M47 spararata..
Lielākā daļa vajadzīgās daļas bija ievāktas, tad varēju ķerties pie 1.8 izcelšanas, nekad nebiju izcēlis motoru saviem spēkiem, jo reāli nekad tas arī nav bijis vajadzīgs. Bet nu te nu es esmu, pievarēju kauju pret šo 4 cilindru pirdienu.
Bildes nav tās labākās, jo nekad nebija doma, kaut ko atrādīt, bet nu vismaz kaut, kas. Tajā pašā vakarā, arī iecēlām M57, paskatīties, kā viss iet iekšā E36 motortelpā. Beidzot kaut, kāds progress sāka parādīties, ne tikai nauda tērēta detaļās
Daži vēli vakari, un tikām arī līdz pirmajam startam.
okej, šovakar pietiks, rīt vēl mazliet papildināšu
Bildes nav tās labākās, jo nekad nebija doma, kaut ko atrādīt, bet nu vismaz kaut, kas. Tajā pašā vakarā, arī iecēlām M57, paskatīties, kā viss iet iekšā E36 motortelpā. Beidzot kaut, kāds progress sāka parādīties, ne tikai nauda tērēta detaļās
Daži vēli vakari, un tikām arī līdz pirmajam startam.
okej, šovakar pietiks, rīt vēl mazliet papildināšu
es vairāk neapskaužu tos cilvēkus, kas ceļ iekšā/ārā motorus ar kārbām klāt nenojaucot purnu. da nu nah
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Neņēmu nost, jo purns bija daudz maz taisns, ļoti negribējās regulēt viņu pēc tam, bet beigās tāpat viens čalis, runājot pa telefonu, griežoties, iestūmās ar aizmuguri manā e36 priekšā, ielocīja brilli un viena no nāsīm pašķīda
Labi, lai iet tālāk..
Pēc pirmā starta, lēnām sākām ieviest kārtību motora telpā, daudz bildes nav no procesa, te mazliet labāk jau sāk izskatīties. Iepirkts 2.5tds radiators, dzese salikta, un pārējām trubām arī sava vieta izdomāta, citur pagaidu variants, jo nu gribējās mazliet iekustināt viņu, pēc mēneša pabūšanas tikai putekļos.
Visticamāk, ka dzesēšanaa sistēma vēl piedzīvos upgreidu, drīzā nākotnē. Viss vajadzīgais lai ripotu uz priekšu ir salikts, velkam ārā, un mēģinam pabraukt uz priekšu.
Video atkal tāds, nekāds.. Starpcitu, ļoti lielas un daudz bedres, šajā teritorijā.
Ātri tiek saprasts, ka dīzelis maksimāli, tiek spiests kaut kur garām, un nevienā citā ātrumā, par 1 gang fiziski nevar iemest.
Tā, kā tas ir vienos naktī, visu atliekam uz citu dienu. Tālāk tiek uztaisīta izplūde, un sataisīti minētie sīkumi. Šeit arī uzreiz soundčeks,dīzelis, kā dīzelis. Un tad tika mazliet pabraukāts, pa ielām, lai saprastu, kas ir slikti, kas labi.
Viss lec, tikai ne daily opelis, žurka nāk palīgā.
Labi, lai iet tālāk..
Pēc pirmā starta, lēnām sākām ieviest kārtību motora telpā, daudz bildes nav no procesa, te mazliet labāk jau sāk izskatīties. Iepirkts 2.5tds radiators, dzese salikta, un pārējām trubām arī sava vieta izdomāta, citur pagaidu variants, jo nu gribējās mazliet iekustināt viņu, pēc mēneša pabūšanas tikai putekļos.
Visticamāk, ka dzesēšanaa sistēma vēl piedzīvos upgreidu, drīzā nākotnē. Viss vajadzīgais lai ripotu uz priekšu ir salikts, velkam ārā, un mēģinam pabraukt uz priekšu.
Video atkal tāds, nekāds.. Starpcitu, ļoti lielas un daudz bedres, šajā teritorijā.
Ātri tiek saprasts, ka dīzelis maksimāli, tiek spiests kaut kur garām, un nevienā citā ātrumā, par 1 gang fiziski nevar iemest.
Tā, kā tas ir vienos naktī, visu atliekam uz citu dienu. Tālāk tiek uztaisīta izplūde, un sataisīti minētie sīkumi. Šeit arī uzreiz soundčeks,dīzelis, kā dīzelis. Un tad tika mazliet pabraukāts, pa ielām, lai saprastu, kas ir slikti, kas labi.
Viss lec, tikai ne daily opelis, žurka nāk palīgā.
Pēdējais labojis E2XDY - 12 Apr 2019, 15:37, kopā labots 1 reizi.
a ko csdd teiks? vai dīzelis still zem 2.8 saiet un bremzītes testēt nevajag?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Baigi neesmu vēl iesprindzis par csdd, skate vēl līdz septembrim, bet cik esmu pārlasījis csdd noteikumus, visam vajadzētu saiet zem otrās pakāpes pārbūves. Esmu izmantojis visus stiprinājumus, paduškas utt oem, pārbūve no benzīna uz dīzeli skaitās 1 pakāpes pārbūve, pēc iepriekšējā gada likumiem būtu sagājis zem 1.pakāpes.TomSkarsts rakstīja: ↑12 Apr 2019, 12:29 a ko csdd teiks? vai dīzelis still zem 2.8 saiet un bremzītes testēt nevajag?
Laikam jau tas pats vien ir, kas benzīna žurkā iecelt m54b25.
Šis motors ir ar 184hp jaudu, tas nepārsniedz 2.8 žurkas jaudu, tā kā pēc grāmatas bremžu testam nevajadzētu būt.
Tas ir tik, cik es sapratu no csdd lapas, varbūt jau kļūdos.
Visu pareizi saprati
Nebus vajadzigi bremzu testi, ari no papiriem nav daudz jaraksta, kkur bisk virs 100eu visa parbuve izmaksas + pateretais laiks uzrakstit iesniegumu, uztaisit paris bildes, aizbraukt turp surp utt
Tad jau visi labi saglabājušies TDSi way to go lai pārtaptu par M57 =]
Being second is being the first of the losers. /Senna/
jā, no TDSa mazāk galvas locīšanas pārtaisīt, un arī izmaksas mazākas.
turpinot par touringu..
izbraucot tika saprasts, ka turbīna īsti negribēs pareizi darboties, bez remonta. Telefonā bija palicis viena čaļa numurs, kam bija 3.0d e46 uz jaukšanu, nosauca ļoti skaist ciparu, par gt2260v, protams uzreiz arī tika nopirkta. turbīna uzlikta, mazliet izbraukts, saprasts, ka daudz labāk.
pie reizes uzmesti diski no e39 donora, un nomazgāts pirmo reizi pēc motora maiņas. kādu laiku nekas īsti nenotika, mazliet pakrāju naudu nākamajiem darbiem, ļoti mazi sīkumi tika izdarīti, pagriezieni nomainīti uz rižikiem, uztaisīts US style pagriezieni, fiziski egr izņemts un tādi nenozīmīgi darbi. Kad nopirku touringu, zināju, ka man obligāti līdz siltam laikam jānopērk būs r17 style 32, tā kā parādījās 8&9j sets par patīkamu naudu, bija jānopērk. Diskus uzreiz pie drauga aizvedu uz smilšu strūklu un pulverkrāsu. Šeit jau dabūti atpakaļ. Ja, jau sakrāsoti, tad protams centriņus arī vajadzēja jaunus, un kaut kādas lētākās 215/40 riepas. domāju, ka diskus likšu virsū, kad dabūšu koiloverus un kad paliks mazliet siltāks. Nenocietos.
Traktors. Un tad šis posts ir ticis līdz pagājušās nedēļas nogalei, biju pasūtījis TA koiloverus, beidzot tiku pie viņām, aizvedu mājās un bija plānots nākamajā dienas vakarā nomainīt. Nākamajā dienā no rīta braucām uz vienu pasākumu ar čomu un draudzeni, iekļuvām avārijā, diezgan sačakarēju muguru, un tas mazliet atlika plānus, divas dienas pagulēju mājās, bet tā koiloveru kaste mani nelika mierā, ar sāpošu muguru, kaut kā beigās uzliku viņus. Aizmugurē uzliku atsperes ar regulātoriem, nolaidu auto pie zemes, un tik pat ātri saprasts, ka regulātori jāņem ārā..tad tika atstāta tikai atspere, zemāk negāja. Vēl iespējams iesēdīsies, bet gribētos vēl aizmuguri bišku zemāk, arku vēl mazliet jāizvalcē. Priekšā koiloveri arī uzlikti, bet nenobildēju, jo nu, teritorijā kur stāv auto ir ļoti grūti iebraukt, un tā, kā vēl sekos upgreidi piekarē, lai vieglāk tikt uz pacēlāja utt, priekšu nelaidu zemi, pagaidām. kaut kā tā. tāds viņš šodien stāv.
diski un koiloveri tik tiešām nebija prioritāte, bet vienā brīdī tāpat viņus pirktu,
nākamie plāni būtu:
-Noteikti jāsaved kārtībā piekare, visādas bukses,šarnīri, jo ar šo auto šādā stadijā, nav necik patīkami braukt, savirze ir apmēram nekāda, auto iet uz ceļa kur pats grib.
-DDE (kompis) jāved/jāsūta pārprogrammēt, runāju ar 2 dažādiem cilvēkiem, kas saprot daudz vairāk, kā es par DDE, cik sapratu no viņiem, tad man jāparprogrammē vadība, jo esmu paņēmis motoru no auto, kurš bija ar automātisko kārbu, līdz ar to tur esot ierobežots griezes moments(ja DDE nesaprot kurā ātrumā ir, tad tas ierobežo griezes momentu, itkā būtu N ātrumā), un īsti nedarbojas tas viss ar manuālo kārbu, kā būtu paredzēts.
-Mazliet uzlabot dzeses sistēmu, ventilators pašlaik nav nekāds, un dzeses trubas salikt, kā labāk.
-Citu intercooleru(universālo fmic), un arī intercoolera trubas salikt, lai nekur nekas neberžas utt.
turpinot par touringu..
izbraucot tika saprasts, ka turbīna īsti negribēs pareizi darboties, bez remonta. Telefonā bija palicis viena čaļa numurs, kam bija 3.0d e46 uz jaukšanu, nosauca ļoti skaist ciparu, par gt2260v, protams uzreiz arī tika nopirkta. turbīna uzlikta, mazliet izbraukts, saprasts, ka daudz labāk.
pie reizes uzmesti diski no e39 donora, un nomazgāts pirmo reizi pēc motora maiņas. kādu laiku nekas īsti nenotika, mazliet pakrāju naudu nākamajiem darbiem, ļoti mazi sīkumi tika izdarīti, pagriezieni nomainīti uz rižikiem, uztaisīts US style pagriezieni, fiziski egr izņemts un tādi nenozīmīgi darbi. Kad nopirku touringu, zināju, ka man obligāti līdz siltam laikam jānopērk būs r17 style 32, tā kā parādījās 8&9j sets par patīkamu naudu, bija jānopērk. Diskus uzreiz pie drauga aizvedu uz smilšu strūklu un pulverkrāsu. Šeit jau dabūti atpakaļ. Ja, jau sakrāsoti, tad protams centriņus arī vajadzēja jaunus, un kaut kādas lētākās 215/40 riepas. domāju, ka diskus likšu virsū, kad dabūšu koiloverus un kad paliks mazliet siltāks. Nenocietos.
Traktors. Un tad šis posts ir ticis līdz pagājušās nedēļas nogalei, biju pasūtījis TA koiloverus, beidzot tiku pie viņām, aizvedu mājās un bija plānots nākamajā dienas vakarā nomainīt. Nākamajā dienā no rīta braucām uz vienu pasākumu ar čomu un draudzeni, iekļuvām avārijā, diezgan sačakarēju muguru, un tas mazliet atlika plānus, divas dienas pagulēju mājās, bet tā koiloveru kaste mani nelika mierā, ar sāpošu muguru, kaut kā beigās uzliku viņus. Aizmugurē uzliku atsperes ar regulātoriem, nolaidu auto pie zemes, un tik pat ātri saprasts, ka regulātori jāņem ārā..tad tika atstāta tikai atspere, zemāk negāja. Vēl iespējams iesēdīsies, bet gribētos vēl aizmuguri bišku zemāk, arku vēl mazliet jāizvalcē. Priekšā koiloveri arī uzlikti, bet nenobildēju, jo nu, teritorijā kur stāv auto ir ļoti grūti iebraukt, un tā, kā vēl sekos upgreidi piekarē, lai vieglāk tikt uz pacēlāja utt, priekšu nelaidu zemi, pagaidām. kaut kā tā. tāds viņš šodien stāv.
diski un koiloveri tik tiešām nebija prioritāte, bet vienā brīdī tāpat viņus pirktu,
nākamie plāni būtu:
-Noteikti jāsaved kārtībā piekare, visādas bukses,šarnīri, jo ar šo auto šādā stadijā, nav necik patīkami braukt, savirze ir apmēram nekāda, auto iet uz ceļa kur pats grib.
-DDE (kompis) jāved/jāsūta pārprogrammēt, runāju ar 2 dažādiem cilvēkiem, kas saprot daudz vairāk, kā es par DDE, cik sapratu no viņiem, tad man jāparprogrammē vadība, jo esmu paņēmis motoru no auto, kurš bija ar automātisko kārbu, līdz ar to tur esot ierobežots griezes moments(ja DDE nesaprot kurā ātrumā ir, tad tas ierobežo griezes momentu, itkā būtu N ātrumā), un īsti nedarbojas tas viss ar manuālo kārbu, kā būtu paredzēts.
-Mazliet uzlabot dzeses sistēmu, ventilators pašlaik nav nekāds, un dzeses trubas salikt, kā labāk.
-Citu intercooleru(universālo fmic), un arī intercoolera trubas salikt, lai nekur nekas neberžas utt.
Pēdējais labojis E2XDY - 14 Apr 2019, 01:52, kopā labots 1 reizi.
Vieni no tiem diskiem ar kuriem nevar nošaut greizi
Tev lampās ir enģeļi vai tās oem lampas ?
Tev lampās ir enģeļi vai tās oem lampas ?
- ikey07
Ļoti labs projekts
Tik man prasitos priekšējais m bampers
Tik man prasitos priekšējais m bampers
ar kompatu pa brugji
Lielaka, var cutka vairak dabut zs
M paka noteikti būs, bet tikai tad, kad tiks sasniegsts vēlamais tehniskais stāvoklis
Turbīnai cena bija laba, kā arī uzreiz mazs upgreids no vecā turbo. Nezinu cik tāli šis projekts aizies, bet ja tikšu līdz jaudas palielināšanai, tad no gt2260v mazliet labāk taisīt hibrīt turbo.
A kurš teica, ka jauda ir tikai hp?
M52B28 142KW 280Nm
M57D30 135KW 390Nm
https://likumi.lv/ta/id/92907-transport ... -noteikumi
Uzstādītā motora jaudas un griezes momenta izmaiņas ne tieši, ne netieši nedrīkst būtiski ietekmēt automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti.