Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- …
- 470
- chevron_right
paturpināsim - katram auto arī ir kaut kāda robeža. uzliksi uz E36 (it sevišķi atvieglināta) vairāk par 265 un praktiski vari vilkt ārā airus un airēt to laivur3served rakstīja: ↑17 Apr 2019, 21:05Platākai riepai uz asfalta būs vairāk saķeres. Tieši tapēc dažādplatumu setups (aizmugurē platāks ripulis) ir ar tendenci spiest purnu ārā. Noteikti kāds zinošāks varēs procesijas aprakstīt zinātnieciskāk. Savādāk, protams, ir sniegā utml. Par pilnpiedziņu - tā man ir nezināma tēma.cipruss18 rakstīja: ↑17 Apr 2019, 20:52 No manis nebija neviena uzdirsiena
Jautajums pec fizikas-kam ir lielaka saķere ar plakni-šaurākam priekšmetam vai platākam?
Tīri jautajums no fizikas par berzi un saķeri
Ja es uzlikśu šauru riepu uz pilnpiedziņas auto un ar 10km/h iešu līkumā-saķere būs labāka par pieņemsim ar 255/45 riepu?
Es varbūt tavā rakstītajā esmu kko parpratis
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pa sausu asfaltu - jo platākas jo labāk
gaidu virsū 285 un atsauksmes
Being second is being the first of the losers. /Senna/
USA auto X čaļiem ir - iegooglē
Kādos ciparos iet gāzes iekārtu uzstādīšana uz 6cly bmw dzinejiem?
cikos rit sakas drifta trenins?
12
Loud N' Proud
Wo paļdis
Te jāmin aspekts cik mīksta gumija? Ja cieta tad būs kā ar slēpēm, ja mīkstā tad zjbisj.
Tāpēc arī liek supercāriem platas riepas, jo tiem var atļauties likt attiecīgi mīkstāka sastava riepas , un arī visām ir savas robežas .
Salidzinam F1 kaut vai 80s un mūsdienu riepu platumus, mūsdienās tas ir drusku šaurākas , kāpēc? Pieļauju ka tur ir daudz aspektu, un galvenais no tiem noteikti ir arī bolīda svara samazinājums.
Un ja salidzinam AWD tad noteikti par piemēru ir jāskatās kkas RX klases auto vai iespējams par Rallija , kur auto izsvarojums ir līdz perfektam un svars arī zems, tad redzam ka pat pa asfalta segumu tie diži nebrauc ar super platām riepām. Ja skatāmies uz smagākiem auto tad tiem attiecīgi arī riepas ir platākas. Tad laikam jāpieņem, ka riepas platumu ražotājs izvēlas proporcionāli.
P.s stock audi AWD ar dzinēju priekšpusē vispār varam neiztirzāt , jo tur nevar runāt par dajebkādu vadāmību
P.s stock audi AWD ar dzinēju priekšpusē vispār varam neiztirzāt , jo tur nevar runāt par dajebkādu vadāmību
f1 tikai un vienīgi tehniskie noteikumi, tas pats arī ralijam, rx un visām pārējām disciplīnām-AF- rakstīja: ↑19 Apr 2019, 14:43Te jāmin aspekts cik mīksta gumija? Ja cieta tad būs kā ar slēpēm, ja mīkstā tad zjbisj.
Tāpēc arī liek supercāriem platas riepas, jo tiem var atļauties likt attiecīgi mīkstāka sastava riepas , un arī visām ir savas robežas .
Salidzinam F1 kaut vai 80s un mūsdienu riepu platumus, mūsdienās tas ir drusku šaurākas , kāpēc? Pieļauju ka tur ir daudz aspektu, un galvenais no tiem noteikti ir arī bolīda svara samazinājums.
-AF- rakstīja: ↑19 Apr 2019, 14:49 Un ja salidzinam AWD tad noteikti par piemēru ir jāskatās kkas RX klases auto vai iespējams par Rallija , kur auto izsvarojums ir līdz perfektam un svars arī zems, tad redzam ka pat pa asfalta segumu tie diži nebrauc ar super platām riepām. Ja skatāmies uz smagākiem auto tad tiem attiecīgi arī riepas ir platākas. Tad laikam jāpieņem, ka riepas platumu ražotājs izvēlas proporcionāli.
P.s stock audi AWD ar dzinēju priekšpusē vispār varam neiztirzāt , jo tur nevar runāt par dajebkādu vadāmību
Tapec jau cilveki,kas brauc sporta disciplinas ar AWD-tiem prasmes ir labakas tas tev nav zem segas taisīt anakondas tverienu
Un neee,es nemaku ar awd braukt
ar kompatu pa brugji
Ok, bet kapēc tad luxury supercar segmentā nav tā ka riepas ir super nejēgā platas?kars rakstīja: ↑19 Apr 2019, 15:04f1 tikai un vienīgi tehniskie noteikumi, tas pats arī ralijam, rx un visām pārējām disciplīnām-AF- rakstīja: ↑19 Apr 2019, 14:43Te jāmin aspekts cik mīksta gumija? Ja cieta tad būs kā ar slēpēm, ja mīkstā tad zjbisj.
Tāpēc arī liek supercāriem platas riepas, jo tiem var atļauties likt attiecīgi mīkstāka sastava riepas , un arī visām ir savas robežas .
Salidzinam F1 kaut vai 80s un mūsdienu riepu platumus, mūsdienās tas ir drusku šaurākas , kāpēc? Pieļauju ka tur ir daudz aspektu, un galvenais no tiem noteikti ir arī bolīda svara samazinājums.
FR supercariem kas ir orientēti tieši uz braukšanu pa trasi ir izteikti platas, pat 300+ platums mēdz būt priekšā.
Varbūt kāds Latvijā taisa šādus E36 aizmugurējo kabatu pastiprinājumus. Vai zina kur nopirkt? Lūdzu, info iemetat PM.
E36 Rear trailing arm reinforcement
E36 Rear trailing arm reinforcement
Nu jā, bet tie sver arī
Piemēram huracan 1442kg sausā svara (aka nepis tie nav 1442kg)
Priekšā 245/30 r20
Aizmugurē 305/30 r20
Uz pustoras tonnas tas nav nekas ūber plats.
Otrs piemērs ir BMW M2 1650kg
245/35r19
Bmw M4 1612kg
265/35 r19
Mclaren 720s dry weight 1283kg ( bet tas tufta) reālais svars 1437kg
Riepas : 245/35 r19 un
R20 305/30 r20 aizmugurē
Vidusmotora mašīnām pilnīgi savādāks izsvarojums/vadāmība tur dažādu platumu ir ok.
Bmw m4 dēļ drošības ir šauras priekšā, tie kas to auto izmanto trasē liek priekšā tādu pašu platumu kā aizm.
Bmw m4 dēļ drošības ir šauras priekšā, tie kas to auto izmanto trasē liek priekšā tādu pašu platumu kā aizm.
Linda tikai tagad izlasīja un labi vien ir ka iepriekš plānotā info neparadijās, jo garš stāsts kas un kā, foruma" lietotājs parastais", pat iedomāties nevar cik lielai birokrārijai klubam šogad ir jāiziet cauri, lai noorganizētu konkrēto pasākumu.
Ja godīgi, datums mums pašiem bija zināms jau pašā gada sākumā 25.05., taču tā kā pasākums mums ir visai apmeklēts, tad sakarā ar visiem LAF un FIA noteikumiem (šeit Erda precīzāk spēs komentēm kas un kā), mūsu iepriekš plānoto datumu atcēla. Jo... jo divi FIA akceptēti pasākumi nevar notikt vienā dienā #rallijs (ceru, ka kluba biedri nedusmosies, par to info, ko publicēju). Uz doto mirkli paliek padmistie datumi.
Ticiet man, sapulces notiek pat reizi nedēļa, un mēs vēlamies sarīkot super foršu (grandiozu) atklāšanu visiem 3er.lv/e36.lv biedriem, bet tā kā gribam attīstīties un augt, izkāpt no "Rullīša", tam visam ir ļoooooooti stingri noteikumi. Tik daudz ko, gribējam Jums piedāvat, un tik maz ko var, ka beigās pat mums pašiem sāk parādīties šaubas, vai mums vispār to vajag, un varbūt labāk varam sarīkot pasākumu "Rullīti" ar ierasto fastlap/dragrace/gymkhana... bet ticiet man diskusijas notiek katru dienu un neviens, par Jums nav aizmirsis. Tikai šogad, tik daudz ko, ko mēs paši gribējām redzēt mūsu atklāšanā, nācās atcelt, kāpēc... nu garš stāsts. Bet atklāšana noteikti būs. Nenokaram galvas :)
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Es pa šito vienreiz aizdomājos, nav vieglāk noīrēt trasi kā vietu, nevis kā trasi, un nodalīt mazu gabalu gymhanam etc.Linda rakstīja: ↑21 Apr 2019, 22:54
Linda tikai tagad izlasīja un labi vien ir ka iepriekš plānotā info neparadijās, jo garš stāsts kas un kā, foruma" lietotājs parastais", pat iedomāties nevar cik lielai birokrārijai klubam šogad ir jāiziet cauri, lai noorganizētu konkrēto pasākumu.
Ja godīgi, datums mums pašiem bija zināms jau pašā gada sākumā 25.05., taču tā kā pasākums mums ir visai apmeklēts, tad sakarā ar visiem LAF un FIA noteikumiem (šeit Erda precīzāk spēs komentēm kas un kā), mūsu iepriekš plānoto datumu atcēla. Jo... jo divi FIA akceptēti pasākumi nevar notikt vienā dienā #rallijs (ceru, ka kluba biedri nedusmosies, par to info, ko publicēju). Uz doto mirkli paliek padmistie datumi.
Ticiet man, sapulces notiek pat reizi nedēļa, un mēs vēlamies sarīkot super foršu (grandiozu) atklāšanu visiem 3er.lv/e36.lv biedriem, bet tā kā gribam attīstīties un augt, izkāpt no "Rullīša", tam visam ir ļoooooooti stingri noteikumi. Tik daudz ko, gribējam Jums piedāvat, un tik maz ko var, ka beigās pat mums pašiem sāk parādīties šaubas, vai mums vispār to vajag, un varbūt labāk varam sarīkot pasākumu "Rullīti" ar ierasto fastlap/dragrace/gymkhana... bet ticiet man diskusijas notiek katru dienu un neviens, par Jums nav aizmirsis. Tikai šogad, tik daudz ko, ko mēs paši gribējām redzēt mūsu atklāšanā, nācās atcelt, kāpēc... nu garš stāsts. Bet atklāšana noteikti būs. Nenokaram galvas :)
Kas grib, var driftot citās dienās, jo pa lielam dienas programma nav mainījusies kopš 2014.gada
Par cik ir dzirdēti nostāsti, ka gribas pārvērst šo pasākumu par festivālu, tad varbūt trase jāizmanto savādāk.
Nezinu kā citi, bet man liekas lielākā daļa brauc uz atklāšanu, lai citi ievērtētu tavu un citu mašīnas un uztaisītu bildes.
No visiem atklāšanas viesiem tikai kādi 20 lieto trasi, pārējie bradā zāli nost.
- ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- …
- 470
- chevron_right