Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- chevron_right
Pārlasīts dzinējs ir cits stāsts, apkope ir eļļas maiņa + kādas blīves maiņa ja vajag.TomSkarsts rakstīja: ↑19 Okt 2018, 16:08Kas kuram ir apkope. Citam mainīt eļļu ir pārlasīts dzinējs. Citi samaina blīves, pie pc pārbauda vai visi devēji etc optimāli strādā (manuprāt best case), citi izjauc dzinēju, vīlē galvu, sēžas un ko tik vēl ne, kas jau vairs nav gluži apkope manuprāt.
Bet nu salasās. Man bez iejaukšanās galvā un blokā M52B25 tāpat sastājies ir virs 1k manuprāt.
Hei, kāds kas ir pārtaisījis e36 no benzīna uz dīzeli, varbūt var pateikt, kas jāmaina bākā/degvielas ziņā? Saprotu, ka vajag samainīt bākai to trubu, lai kalonkā dīzeļa pistole der iekšā, un pasažieru pusē iekšā bākā nomainīju uz dīzeļa sūkni. Itkā jau viss ir ejošs, bet nezinu vai tas ir pareizais veids kā to izdarīt, vai arī tam visam vēl ir kaut kas klāt jāsamaina?
Jautājums, uz kuru atbildi forumā neatradu, iespejams slikti meklēju
E36 320I bundžā ielikts 2.5tds dzinējs.
Problēmu sagādā elektriskais pedālis.
Pedāļu mehanismu esmu nopircis ar visu elektro mehanismu, štekeri ar apmeram 10cm gariem vadiem.
Jautājums, kur katrs pins ir javelk un javieno klāt?
Un kā ir ar dsc pievienošanu?
Iespējams kautkur internetā var atrast DIY? Vai pat te forumā?
E36 320I bundžā ielikts 2.5tds dzinējs.
Problēmu sagādā elektriskais pedālis.
Pedāļu mehanismu esmu nopircis ar visu elektro mehanismu, štekeri ar apmeram 10cm gariem vadiem.
Jautājums, kur katrs pins ir javelk un javieno klāt?
Un kā ir ar dsc pievienošanu?
Iespējams kautkur internetā var atrast DIY? Vai pat te forumā?
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:48, kopā labots 1 reizi.
vadi palikt gaisa filtra kastes vietā?
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:48, kopā labots 1 reizi.
Feini ka kāds šo dara saviem spēkiem
Temperatūru dabūt vienkārši, dubulto e39 temp devēju ieskrūvē galvā, divi pini dos temp. vadībai, otrus divus izmanto e36 panelim.
Ieteikums: to kasti no e46 utilizē, un saliec vadus kā vajag (dme tur kur e36 stāv), nav nemaz tik daudz tie vadi lai smuki saliktu. Pašam būs prieks.
Temperatūru dabūt vienkārši, dubulto e39 temp devēju ieskrūvē galvā, divi pini dos temp. vadībai, otrus divus izmanto e36 panelim.
Ieteikums: to kasti no e46 utilizē, un saliec vadus kā vajag (dme tur kur e36 stāv), nav nemaz tik daudz tie vadi lai smuki saliktu. Pašam būs prieks.
Aizmirsu, vnk nopērc 325/330 m54 benzīna filtru, ieliec benzīna padevē, pievelc retinājumu un problēma būs atrisināta.
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:48, kopā labots 1 reizi.
Tev taču uz degvielas reila ir FPR, es viņu bildē redzu
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:49, kopā labots 1 reizi.
Sveicināti!
Ir iegādāts m54b30 swaps no e46 automāta. Ir jautājumi saistībā ar vadību, ir interese veikt sekojošas darbības-
noņemt ews, ātruma sensoru (lai neierobežo rpm), pārlikt lai saprot, ka ir manuālā ātrumkārba un pārprogrammēt uz darbību ar divām zondēm.
Jautājums ir kur/ kurš to dara un kādas ir izmaksas? Un vai šīs darbības var veikt aizvedot tikai vadības bloku (bez auto respektīvi)?
Paldies jau iepriekš!
Ir iegādāts m54b30 swaps no e46 automāta. Ir jautājumi saistībā ar vadību, ir interese veikt sekojošas darbības-
noņemt ews, ātruma sensoru (lai neierobežo rpm), pārlikt lai saprot, ka ir manuālā ātrumkārba un pārprogrammēt uz darbību ar divām zondēm.
Jautājums ir kur/ kurš to dara un kādas ir izmaksas? Un vai šīs darbības var veikt aizvedot tikai vadības bloku (bez auto respektīvi)?
Paldies jau iepriekš!
Tā baltā kaste.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:49, kopā labots 1 reizi.
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:49, kopā labots 1 reizi.
m52b25 170zs un M52b28 apkares ziņā ir daudz atšķirību?
sprauslas gmm un vadība to laikam es pats saprotu, ir vēl kas?
sprauslas gmm un vadība to laikam es pats saprotu, ir vēl kas?
gmm ir vienāds.
ieplūdes, droseles utt visiem M52 same
atškiras vadība un sprauslas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
drosele 2.0 mazaka, 2.5/2.8 vienadas
palielam atskiras tikai degvielas kartes ieks ECU un sprauslas, parejais var palikt no 2.5
ja jau sikak petit, tad generators 2.8 savs (80A), pravodkai ir papildus shtekeris kura nav 2.0/2.5, un iepludes kolektoram ir viens papildus mazs gals vakuuma trubinjai
palielam atskiras tikai degvielas kartes ieks ECU un sprauslas, parejais var palikt no 2.5
ja jau sikak petit, tad generators 2.8 savs (80A), pravodkai ir papildus shtekeris kura nav 2.0/2.5, un iepludes kolektoram ir viens papildus mazs gals vakuuma trubinjai
Ja man tagat ir m52b28 ar m52b25 apkari, ir jēga mainit spauslas un ecu del jūtama jaudas pieauguma?
Pēc koda ir vienādas.
Otrs iemesls - ASC gadījumā gofras vienādas arī. Atšķiras tikai tas, ka 2.0 gadījumā ir mazāka diametra GMM un nāk tas gredzens virsū.
Kas 2.8 par štekeri un vakuumu?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- chevron_right