Kesis 320d ///M
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Gliemeža tempiem darbi virzās uz priekšu. Paklausīju ieteikumiem un noņēmu dzinēja galvu, ja jau tik tālu jaucu, tad vismaz, lai visu var pārbaudīt.
Pagaidām no defektiem ir atklājies, ka otrajam un trešajam cilindram izplūdes porti ir mitri, bija zilais dūms.
Izmantojot situāciju, ka galva ir nocelta, plānots izdarīt darbiņu, kurš sākotnēji netika izdarīts - vārstu atvieglināšana.
Pagaidām no defektiem ir atklājies, ka otrajam un trešajam cilindram izplūdes porti ir mitri, bija zilais dūms.
Izmantojot situāciju, ka galva ir nocelta, plānots izdarīt darbiņu, kurš sākotnēji netika izdarīts - vārstu atvieglināšana.
Atvieglināts vārsts 31g, stock vārsts 36g.
Nedaudz sakopta dzinēja galvas kontaktvirsma.
Svars noņemts tikai no vārsta apakšas. Pārējais tiks simboliski piepulēts.
Darbam nepieciešamais: Svētais ūdens, scotch brite, dažādi smilšpapīri, filcs un dinamta zaļais brīnums.
Virpa, jeb varam to saukt par divu asu CNC :mhihi:
Ļoti reti sanāk veltīt laiku šiem darbiem, šobrīd cerība, ka auto izdosies salikt līdz aprīlim, lai var pagūt sagatvoties sezonas atklāšanas pasākumiem
Foto nav, tikai nelieli pieraksti.
-No vārstu atvieglināšanas realizējās tikai -2grami ieplūdes vārstiem. Tātad uzskatu, ka nerealizējās
-Jauni vārstu blīvslēgi
-Pieslīpēti vārsti
-Jauna dzinēja galvas blīve
-Uzlikts oil catch can
Dzinējs salikts un šobrīd viss ir skaisti - dzinēja galva stāv vietā, negrasās celties nost.
Papildus tam auto ir ticis pie disku/riepu komplekta(8J ar 225/40 R18).
Auto priekša pacelta 20mm uz augšu.
-No vārstu atvieglināšanas realizējās tikai -2grami ieplūdes vārstiem. Tātad uzskatu, ka nerealizējās
-Jauni vārstu blīvslēgi
-Pieslīpēti vārsti
-Jauna dzinēja galvas blīve
-Uzlikts oil catch can
Dzinējs salikts un šobrīd viss ir skaisti - dzinēja galva stāv vietā, negrasās celties nost.
Papildus tam auto ir ticis pie disku/riepu komplekta(8J ar 225/40 R18).
Auto priekša pacelta 20mm uz augšu.
stipri apšaubu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kārtējais update, diemžēl šoreiz nedaudz brutālāks :evil:
Jeb dzinējam prasās nopietnāku apkopīti :faceoff:
13.04.19 333 trasē pievienojos uz Opel trackday ar mērķi nedaudz pavizināties, saprast, kas notiek ar tehniku un pataisnot rokas pēc ziemas.
Sākšu ar pozitīvo pusi. Pāriešana no 205 platuma pusslikiem un 225 platuma ir krietni uzlabojusi saķeri, šobrīd liekas, ka auto vadās gluži kā man to gribās. Ļoti varēja just, ka trūkst treniņu.
Nu ķersimies vērsim pie ragiem. Piektā apļa sākumā pamaniju, ka eļļa uzkarsusi līdz 140 grādiem, pats arī biju iekarsis un tempu samazināt negribēju
Piektajā aplī izbraucot uz taisnes dzinējs sagura, eļļas spiediens bija ok. Pārliku un ceturto pārnesumu, bet sapratu, ka nevis jauda ir zudusi, bet dzinējs konkrēti bremzē, izspiedu sajūgu un momentāli noslāpa. Forši ar inercīti noripoju no trases. Atvēru dzinēja pārsegu, un tur eļļa no motora priekšgala. Izspiests kloķenes priekšgala saļņiks.
Kopumā uzreiz bija divi varianti - šāles beigušās vai kloķene lūzusi.
Tad nu šonedēļ pieķēros, lai izrautu dzinēju un saprastu cik slikti ir. Pirms izcelšanas/izjaukšanas paguvu nopirkt vēl vienu dzinēju rezerves daļām un nu varu teikt, ka bija vērts. Pirmā šāle nodegusi no abām pusēm un izgājusi no vietas, piespiedusi ķēdi un dzinējs noķīlējis. Ķīlēšanas rezultātā salūzusi kloķvārpsta. Ja nu kādam ir pamatota, labāka teorija, tad droši, bet, ja nav, tad lieki nespamojiet.
Nākamajam dzinējam plānā stipri ātrāk lietot biezāku eļļu un pārvietot eļļas dzesēšānas radiatoru vietā, kur tam būs labāka gaisa caurplūde, ja tas nepalīdzēs pazemināt eļļas temperatūru, tad likšu lielāku radiatoru.
Jeb dzinējam prasās nopietnāku apkopīti :faceoff:
13.04.19 333 trasē pievienojos uz Opel trackday ar mērķi nedaudz pavizināties, saprast, kas notiek ar tehniku un pataisnot rokas pēc ziemas.
Sākšu ar pozitīvo pusi. Pāriešana no 205 platuma pusslikiem un 225 platuma ir krietni uzlabojusi saķeri, šobrīd liekas, ka auto vadās gluži kā man to gribās. Ļoti varēja just, ka trūkst treniņu.
Nu ķersimies vērsim pie ragiem. Piektā apļa sākumā pamaniju, ka eļļa uzkarsusi līdz 140 grādiem, pats arī biju iekarsis un tempu samazināt negribēju
Piektajā aplī izbraucot uz taisnes dzinējs sagura, eļļas spiediens bija ok. Pārliku un ceturto pārnesumu, bet sapratu, ka nevis jauda ir zudusi, bet dzinējs konkrēti bremzē, izspiedu sajūgu un momentāli noslāpa. Forši ar inercīti noripoju no trases. Atvēru dzinēja pārsegu, un tur eļļa no motora priekšgala. Izspiests kloķenes priekšgala saļņiks.
Kopumā uzreiz bija divi varianti - šāles beigušās vai kloķene lūzusi.
Tad nu šonedēļ pieķēros, lai izrautu dzinēju un saprastu cik slikti ir. Pirms izcelšanas/izjaukšanas paguvu nopirkt vēl vienu dzinēju rezerves daļām un nu varu teikt, ka bija vērts. Pirmā šāle nodegusi no abām pusēm un izgājusi no vietas, piespiedusi ķēdi un dzinējs noķīlējis. Ķīlēšanas rezultātā salūzusi kloķvārpsta. Ja nu kādam ir pamatota, labāka teorija, tad droši, bet, ja nav, tad lieki nespamojiet.
Nākamajam dzinējam plānā stipri ātrāk lietot biezāku eļļu un pārvietot eļļas dzesēšānas radiatoru vietā, kur tam būs labāka gaisa caurplūde, ja tas nepalīdzēs pazemināt eļļas temperatūru, tad likšu lielāku radiatoru.
Intereses pēc, kas tev bija par eļļu?
Cheap 5w40(ar domu, lai piebrauktu dzinēju), bet tas vairs nav svarīgi, jo papētot dziļāk tika saprasts, ka eļļas bads nebija, bet gan kloķene sagura.
Cits bloks un kļoķvārpsta ir sagatavota un šomēnes plānots salikt, lai varētu turpināt iesākto
Cepuri nost par apņēmību, bet vai neesi domājis par 6cyl dīzeli?
Manuprāt būtu kaut kāds resurss tam dzinējam un varētu izpausties ar to dzinēju.
4cyl vienīgais pluss varētu būt svars pret 6cyl. Vai arī tur ir kāds cits pamatojums? Jautāju intereses pēc..
Manuprāt būtu kaut kāds resurss tam dzinējam un varētu izpausties ar to dzinēju.
4cyl vienīgais pluss varētu būt svars pret 6cyl. Vai arī tur ir kāds cits pamatojums? Jautāju intereses pēc..
6cyl, protams, ka ir savas priekšrocības un pamatotākā varētu būt izturība. Bet šobrīd nav interese pāriet uz citu dzinēju.
Ja pārietu uz citu, tad diezvai M57, jo ieguldījumu lieli, bet jaudas ieguvums tikai uz dzinēja tilpuma rēķina. M47/57 vienādi sūdīgi dzinēji perfomancei, bet pamatā jau viss skaidrs, tie tam nav paredzēti
Es drīzāk pārietu uz E30(M20B30) vai E36(M50B30) strokeri ar gāzi. Vienkārši un stabili.
Ideālā gadijumā E90 M3, lai var izmantot gan ikdienai, gan trasei.
Bet diezvai kāds no tiem realizēsies, šogad noteikti nē. Jāizspiež maksimumu no 2.0d un tad skatīšos kā dzīve iegrozīsies. Diemžēl, bet auto nav visa mana dzīve.
Nevajag neko žmiegt daudz no tā 2.0d, labāk investē to $ top riepās, rezultāts būs labāks.
Ja pareizi atceros, tad te 2.0d ir pamatā, jo ir labs izsvarojums un mazais tilpums dod iespēju konkurēt mazlitrāžas klasēs sporta braucienos.
Pieeja konkrētā dzinēja uzlabošanai ir apsveicama, jāsaprot, kas nogāja greizi, lai ar nākamo motoru var braukt ilgāk.
Nākotnes perspektīvā es ieteiktu apsvērt E90/91
335i, no kura var iegūt labu vadāmību un performanci, kam M3 netur līdzi. Apkares daļas nav lētas, toties dzinējs pats ir izturīgs.
Pieeja konkrētā dzinēja uzlabošanai ir apsveicama, jāsaprot, kas nogāja greizi, lai ar nākamo motoru var braukt ilgāk.
Nākotnes perspektīvā es ieteiktu apsvērt E90/91
335i, no kura var iegūt labu vadāmību un performanci, kam M3 netur līdzi. Apkares daļas nav lētas, toties dzinējs pats ir izturīgs.
neliec enģeļus
Ja vien dīzelim nav citi noteikumi, tad dēļ turbīnas tu 2000 klasē neesi =]Krabiz rakstīja: ↑04 Mai 2019, 14:47 Ja pareizi atceros, tad te 2.0d ir pamatā, jo ir labs izsvarojums un mazais tilpums dod iespēju konkurēt mazlitrāžas klasēs sporta braucienos.
Pieeja konkrētā dzinēja uzlabošanai ir apsveicama, jāsaprot, kas nogāja greizi, lai ar nākamo motoru var braukt ilgāk.
Nākotnes perspektīvā es ieteiktu apsvērt E90/91
335i, no kura var iegūt labu vadāmību un performanci, kam M3 netur līdzi. Apkares daļas nav lētas, toties dzinējs pats ir izturīgs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
2.0d ierakstijās 3000cm klasē, 3.0d tikai open klasē
Pats vipār kautkur brauc vai tikai spried?
Loud N' Proud
Spriežu
Update
29.04 aizvedu bloku un kloķvārsptu uz pārbaudi un nepieciešamajām darbībām. Blokam hons + virsmaz slīpēšana, kloķvārpstai pirmais remontizmērs gan pamatšālēm, gan klaņu šālēm.
30.04 laimīgs saņēmu gatavu bloku un kloķvārpstu.
03.05 saņēmu jaunas šāles, kloķenes saļņikus un kartera blīvi jeb minimumu, kas nepieciešams, lai saliktu.
Tajā pat vakarā apņēmības pilns devos uz garāžu, lai saliktu bloku, bet atdūtos pret to, ka man garažā nav T60 torx, lai no vecā dzinēja noņemtu spararatu. Tajā pat vakarā, vēlu AF's izpalīdzēja un atveda instrumentu komplektu, kurā tāds ir.
04.05 pamodos un turpināju iesākto, bet atdūros pret to, ka kloķvārpsta negrib iet savā vietā
Nezinu, kuram to bija jāzin, bet aksiālā šāle(kopēja, nav divdaļīga) ir remontizmēra, bet bloķvārpstrai aksiālās šāles vieta palikusi uz standartizmēru.
Sazinos ar meistaru, solās 06.05 doties uz darbu un labot situāciju(es jau laimīgs, ka 06.05 nevis 07.05 kā oficiāli jābūt).
Rezultātā meistars izlēma jau 05.05 aizbraukt uz darbu un labot situāciju.
Es laimīgs dodos pakaļ kloķvārpstai un pa taisno uz garāžu.
05.05 vēlā vakara stundā bloks ir salikts.
Ķēžu vāks kā scarface, atgādinās par notikušo :mhihi:
Vecais dzinējs pilns ar mazām skaidiņām, diezgan čakarējos, lai visu satīrītu. Eļļas sūknis diezgan dabūjis ciest. Lieki piebilsts, ka liekot pirmo dzinēju es apzināju kādus 10 lietotu eļļas sūkņu tirgoņus un paņēmu labāko, jo visi pārējie izskatijās briesmīgi. Šoreiz no sev garažā esošajiem sūkņiem paņēmu labāko un miers.
Atlicis uzlikt turbīnu un dzinēja apakša ir gatava doties uz motortelpu. Tas gan notiks tikai 08.05, bet joprojām ir cerība pagūt salikt, kautcik piebraukt un veiksmīgi doties uz 11.05 paredzēto E46 vasaras sezonas atklāšanu. Slodzi gan domāju, ka auto neredzēs, jo gribās to vismaz nedaudz piebraukt, bet skatīšos cik ātri pagūšu salikt, kā uzvedīsies dzinējs un cik pagūšu nobraukt līdz 10.05 vakaram. :mhihi:
29.04 aizvedu bloku un kloķvārsptu uz pārbaudi un nepieciešamajām darbībām. Blokam hons + virsmaz slīpēšana, kloķvārpstai pirmais remontizmērs gan pamatšālēm, gan klaņu šālēm.
30.04 laimīgs saņēmu gatavu bloku un kloķvārpstu.
03.05 saņēmu jaunas šāles, kloķenes saļņikus un kartera blīvi jeb minimumu, kas nepieciešams, lai saliktu.
Tajā pat vakarā apņēmības pilns devos uz garāžu, lai saliktu bloku, bet atdūtos pret to, ka man garažā nav T60 torx, lai no vecā dzinēja noņemtu spararatu. Tajā pat vakarā, vēlu AF's izpalīdzēja un atveda instrumentu komplektu, kurā tāds ir.
04.05 pamodos un turpināju iesākto, bet atdūros pret to, ka kloķvārpsta negrib iet savā vietā
Nezinu, kuram to bija jāzin, bet aksiālā šāle(kopēja, nav divdaļīga) ir remontizmēra, bet bloķvārpstrai aksiālās šāles vieta palikusi uz standartizmēru.
Sazinos ar meistaru, solās 06.05 doties uz darbu un labot situāciju(es jau laimīgs, ka 06.05 nevis 07.05 kā oficiāli jābūt).
Rezultātā meistars izlēma jau 05.05 aizbraukt uz darbu un labot situāciju.
Es laimīgs dodos pakaļ kloķvārpstai un pa taisno uz garāžu.
05.05 vēlā vakara stundā bloks ir salikts.
Ķēžu vāks kā scarface, atgādinās par notikušo :mhihi:
Vecais dzinējs pilns ar mazām skaidiņām, diezgan čakarējos, lai visu satīrītu. Eļļas sūknis diezgan dabūjis ciest. Lieki piebilsts, ka liekot pirmo dzinēju es apzināju kādus 10 lietotu eļļas sūkņu tirgoņus un paņēmu labāko, jo visi pārējie izskatijās briesmīgi. Šoreiz no sev garažā esošajiem sūkņiem paņēmu labāko un miers.
Atlicis uzlikt turbīnu un dzinēja apakša ir gatava doties uz motortelpu. Tas gan notiks tikai 08.05, bet joprojām ir cerība pagūt salikt, kautcik piebraukt un veiksmīgi doties uz 11.05 paredzēto E46 vasaras sezonas atklāšanu. Slodzi gan domāju, ka auto neredzēs, jo gribās to vismaz nedaudz piebraukt, bet skatīšos cik ātri pagūšu salikt, kā uzvedīsies dzinējs un cik pagūšu nobraukt līdz 10.05 vakaram. :mhihi:
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right