e36 323i oriģināla dzinēja M52B25 maiņa uz M52B28
Čau!
Ir e36 323i ar M52B25 (TU? - ar vienu vanoss, īsāk sākot), bet dzinēju ir jāmaina, pie tam steigā.
Ja mainīt, tad ir vērts mainīt uz M52B28 (arī ar vienu vanoss), lai būtu vismaz ieguvums no čakara.
Attiecīgi, rodas jautājumi par šādu maiņu:
Vai ir opcija ņemt tikai pliku dzinēju (bloks,galva, karteris) un palaist to uz esošas vadības?
B28 ir 2 vai 4 zondes?
Ieplūde ir 1:1?
Vai der izplūde (B28 ir 2-as trubas, B23 ir 1, bet tas tagad ir pofig - pēc tam pielabošu)?
Vai ir iespēja ņemt dzinēju no e39?
Ir e36 323i ar M52B25 (TU? - ar vienu vanoss, īsāk sākot), bet dzinēju ir jāmaina, pie tam steigā.
Ja mainīt, tad ir vērts mainīt uz M52B28 (arī ar vienu vanoss), lai būtu vismaz ieguvums no čakara.
Attiecīgi, rodas jautājumi par šādu maiņu:
Vai ir opcija ņemt tikai pliku dzinēju (bloks,galva, karteris) un palaist to uz esošas vadības?
B28 ir 2 vai 4 zondes?
Ieplūde ir 1:1?
Vai der izplūde (B28 ir 2-as trubas, B23 ir 1, bet tas tagad ir pofig - pēc tam pielabošu)?
Vai ir iespēja ņemt dzinēju no e39?
Vai ir opcija ņemt tikai pliku dzinēju (bloks,galva, karteris) un palaist to uz esošas vadības?Adan rakstīja: ↑23 Mai 2019, 13:33 Čau!
Ir e36 323i ar M52B25 (TU? - ar vienu vanoss, īsāk sākot), bet dzinēju ir jāmaina, pie tam steigā.
Ja mainīt, tad ir vērts mainīt uz M52B28 (arī ar vienu vanoss), lai būtu vismaz ieguvums no čakara.
Attiecīgi, rodas jautājumi par šādu maiņu:
Vai ir opcija ņemt tikai pliku dzinēju (bloks,galva, karteris) un palaist to uz esošas vadības?
B28 ir 2 vai 4 zondes?
Ieplūde ir 1:1?
Vai der izplūde (B28 ir 2-as trubas, B23 ir 1, bet tas tagad ir pofig - pēc tam pielabošu)?
Vai ir iespēja ņemt dzinēju no e39?
Ir , tikai tāpat vajadzēs pārcipot
B28 ir 2 vai 4 zondes?
Visiem 5 ar ko bija darīšana bija 2
Ieplūde ir 1:1?
Jā
Vai der izplūde (B28 ir 2-as trubas, B23 ir 1, bet tas tagad ir pofig - pēc tam pielabošu)?
der
Vai ir iespēja ņemt dzinēju no e39?
100% neaceros kas atskirās bet opcija ir ja ipaši ņem pliku kluci un vecais m52b25 ir ka donors
e36
ņem swapu no e39, kronšteinus no vecā, karteri no vecā(vismaz šķiet ka karteris ir jamaina) apkare utt viss paliek. par izplūdi kko saķīmiķo
Karteris var palikt no e39
Var palikt, bet būs tuvāk zemei un reikai. Ja jau ceļ ārā, tad pie reizes lai samaina karterus un blīvi, nākotnē nenožēlosi!
Uztvereju ari jamaina no e36jogurtinsh rakstīja: ↑23 Mai 2019, 15:11 Var palikt, bet būs tuvāk zemei un reikai. Ja jau ceļ ārā, tad pie reizes lai samaina karterus un blīvi, nākotnē nenožēlosi!
Labi, ka atgādināji, gandrīz motoru paliku parādā
Shi visa info jau nebija swapu topikaa
P.s. sprauslas neaizmirsti plika kluca gadijuma.
P.s. sprauslas neaizmirsti plika kluca gadijuma.
Nav vienādas 2,8 ir rozā augšas un pēc ražibas pat viņas bija treknakas kā US m3 ar 3,2, bet lkm tur bija citi atvēršanās laiki vai tml. bet 2,8 ir savas.
e36
Ja liec no e39 M52B28 iekš e36 tev vajadzēs:
• motora kronšteini
• izplūdes kolektors
• provotka
• eļļas karteris + šups + ventilācijas truba + eļļas uztvērējs + eļļas kloķvārpstas atsitēja plāksne
• gofras
• dzeses trubas
• gaisa filtra kaste
• stūres pastiprinātāja bačokas + šļaukas
• kartera ventilācijas kronšteins
+ ja tas motors ir ārā, tad iesaku samainīt blīves, saļņikus u.t.t.t.t.t.t tam motoram
• motora kronšteini
• izplūdes kolektors
• provotka
• eļļas karteris + šups + ventilācijas truba + eļļas uztvērējs + eļļas kloķvārpstas atsitēja plāksne
• gofras
• dzeses trubas
• gaisa filtra kaste
• stūres pastiprinātāja bačokas + šļaukas
• kartera ventilācijas kronšteins
+ ja tas motors ir ārā, tad iesaku samainīt blīves, saļņikus u.t.t.t.t.t.t tam motoram
Biju nesen rakājies pa oemu, tāpēc škita ka esmu pārliecināts parakājos vēlreiz, jā M3 3.2 US ir tādas pašas kā 2.8 un M3 3.0 US ir tādas pašas kā 2.0 -2.5.
e36
Paldies! Noderēs, jo izskatās, ka tieši no e39 būs jāpērk dzinēju.Kalnz rakstīja: ↑24 Mai 2019, 08:41 Ja liec no e39 M52B28 iekš e36 tev vajadzēs:
• motora kronšteini
• izplūdes kolektors
• provotka
• eļļas karteris + šups + ventilācijas truba + eļļas uztvērējs + eļļas kloķvārpstas atsitēja plāksne
• gofras
• dzeses trubas
• gaisa filtra kaste
• stūres pastiprinātāja bačokas + šļaukas
• kartera ventilācijas kronšteins
+ ja tas motors ir ārā, tad iesaku samainīt blīves, saļņikus u.t.t.t.t.t.t tam motoram
Pēc swapa labāk ecu saregulēt pie dogma? Vai arī kāds cits variants?