318i silver wagon
Heelio!
Tā diena ir pienākusi kad jāatrāda mans e36.
Tad par pašu auto:
BMW e36, 1998.gada 318i
85kw motorīts pagaidām kalpo godam
Laba komplektācija, elektriskā lūka, priekšā elektro logi,
Digitālā klimatkontrole, mazais obc, priekšējo sēdekļu apsilde (strādājoša) un poga pretbukses izslēgšanai.
Iegādāts tika bēdīgā stāvoklī, rūsa pa visu perimetru un sliekšņos laikam bija kas dzīvojis, sliekšņu uzlikas nosedza visu problēmu. Bija problemas ar sajūgu, ļoti grūti pārslēdzās pārnesumi. Tad nu pirmajā vakarā kad nopirkta tika noņemta kārba! Izrādījās ka sajūga izspiedeja gultnis sabrucis lupatās, uzlikts jauns un viss strādā perfekti.
Ritošā arī nebija labā kārtībā, aizmugurē tilta bukse kas ir slieksni izdauzita līdz pēdējajam. Priekšā stures iekārtai ari defekti, stūre staigāja uz abiem sāniem un auto bija dīvaini vadāms.
Tuvojās TA laiks un darāmā bija daudz, jāpārmetina abi sliekšņi, jāmaina virsbūves detaļas lai nebūtu rūsa. Remonts ritošajai daļai un jāpārtaisa izplūde jo bija taisnā truba.
Ķeroties visam klāt sāku ar sliekšņiem un virsbūves detaļām. Virsbūves detaļas tika dabūtas no viena auto, tika braukts visam pakaļ uz bausku. Krāsa sudraba bet tonis zilganāks nekā manam. Bet vismaz detaļas bez rūsas. Nomainīju visas durvis, bagāžnieka vāku un spārnus.
Tad sekoja darbi pie ritošās daļas, priekšā jauni stures stieņi un pirksti, plus pamaniju ka stabilizatora atsaites izskatās ne pārāk labi, tās nomainitas arī.
Tad sekoja darbi pie aizmugures tilta, tilta bukses sliekšņos un bukses savirzes regulēšanai. Savirzes skruves jaunas. Viss salikts un palika izplūde, sapirktas detaļas un uztaisīta no nulles. Un salikta priekšā cita optika ar lēcām, vecās bez lēcu lampas nebija iespējams noregulēt un stara nebija.
Pēdējās parbaudes un tad jau uz csdd.
Aizbraucu, pārbaudīja un TA logā ar pirmo, salika tikai trīs nenozīmīgus "1".
Kad TA uz gadu logā tad sāku darbus pie salona, no gaiša parastā auduma salona saliku visu melnu. Tika sadabūt labs salons pusādas recaro ar apsildi, melns panelis ar visiem melniem plastmasiem.
Viss salikts un satīrīts.
Uzpeldeja sēdināto atsperu komplekts ar amortizatoriem pa ļoti saldu ciparu, uzlikts un sēdinajums labs.
Un tika uzlikti diski r17, borbet a j10 aizmugure un j8, 5 priekšā. Jāsapule plaukti un jākrāso centri. Bet tas vēlāk! Auto tiek lietots ikdienā un sekots lidzi lai viss tehniski strādātu.
Tālākie plāni tiks atrādīt pamazām, droši vien motors būs cits bet tas ar laiku.
Tā diena ir pienākusi kad jāatrāda mans e36.
Tad par pašu auto:
BMW e36, 1998.gada 318i
85kw motorīts pagaidām kalpo godam
Laba komplektācija, elektriskā lūka, priekšā elektro logi,
Digitālā klimatkontrole, mazais obc, priekšējo sēdekļu apsilde (strādājoša) un poga pretbukses izslēgšanai.
Iegādāts tika bēdīgā stāvoklī, rūsa pa visu perimetru un sliekšņos laikam bija kas dzīvojis, sliekšņu uzlikas nosedza visu problēmu. Bija problemas ar sajūgu, ļoti grūti pārslēdzās pārnesumi. Tad nu pirmajā vakarā kad nopirkta tika noņemta kārba! Izrādījās ka sajūga izspiedeja gultnis sabrucis lupatās, uzlikts jauns un viss strādā perfekti.
Ritošā arī nebija labā kārtībā, aizmugurē tilta bukse kas ir slieksni izdauzita līdz pēdējajam. Priekšā stures iekārtai ari defekti, stūre staigāja uz abiem sāniem un auto bija dīvaini vadāms.
Tuvojās TA laiks un darāmā bija daudz, jāpārmetina abi sliekšņi, jāmaina virsbūves detaļas lai nebūtu rūsa. Remonts ritošajai daļai un jāpārtaisa izplūde jo bija taisnā truba.
Ķeroties visam klāt sāku ar sliekšņiem un virsbūves detaļām. Virsbūves detaļas tika dabūtas no viena auto, tika braukts visam pakaļ uz bausku. Krāsa sudraba bet tonis zilganāks nekā manam. Bet vismaz detaļas bez rūsas. Nomainīju visas durvis, bagāžnieka vāku un spārnus.
Tad sekoja darbi pie ritošās daļas, priekšā jauni stures stieņi un pirksti, plus pamaniju ka stabilizatora atsaites izskatās ne pārāk labi, tās nomainitas arī.
Tad sekoja darbi pie aizmugures tilta, tilta bukses sliekšņos un bukses savirzes regulēšanai. Savirzes skruves jaunas. Viss salikts un palika izplūde, sapirktas detaļas un uztaisīta no nulles. Un salikta priekšā cita optika ar lēcām, vecās bez lēcu lampas nebija iespējams noregulēt un stara nebija.
Pēdējās parbaudes un tad jau uz csdd.
Aizbraucu, pārbaudīja un TA logā ar pirmo, salika tikai trīs nenozīmīgus "1".
Kad TA uz gadu logā tad sāku darbus pie salona, no gaiša parastā auduma salona saliku visu melnu. Tika sadabūt labs salons pusādas recaro ar apsildi, melns panelis ar visiem melniem plastmasiem.
Viss salikts un satīrīts.
Uzpeldeja sēdināto atsperu komplekts ar amortizatoriem pa ļoti saldu ciparu, uzlikts un sēdinajums labs.
Un tika uzlikti diski r17, borbet a j10 aizmugure un j8, 5 priekšā. Jāsapule plaukti un jākrāso centri. Bet tas vēlāk! Auto tiek lietots ikdienā un sekots lidzi lai viss tehniski strādātu.
Tālākie plāni tiks atrādīt pamazām, droši vien motors būs cits bet tas ar laiku.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izskatās labi daudz pastrādāts pie auto! Veiksmi turpmākos darbos!
Šis tas salabots un šis tas uzlabots.
Vienu dienu sāka raustīties apgriezieni, sāku pētīt. Pārbaudīju ieplūdes kolektoru, kur vien blives vai gumijas gredzeni nāk rauj gaisu iekšā.
Tad visas blives jaunas, sprauslam gumijas gredzeni jauni un salikts kopā. Apgriezieni turas vienmērīgi un gaita labāka.
Un arī diskiem vairs nav melni plaukti, uz šo vasaru bus viss sudraba. Pa ziemu domās ko ar viņiem interesantu izdarīt.
Vienu dienu sāka raustīties apgriezieni, sāku pētīt. Pārbaudīju ieplūdes kolektoru, kur vien blives vai gumijas gredzeni nāk rauj gaisu iekšā.
Tad visas blives jaunas, sprauslam gumijas gredzeni jauni un salikts kopā. Apgriezieni turas vienmērīgi un gaita labāka.
Un arī diskiem vairs nav melni plaukti, uz šo vasaru bus viss sudraba. Pa ziemu domās ko ar viņiem interesantu izdarīt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M pakas Bamperis būs, bet tas drusciņ vēlākMixCerpins rakstīja: ↑01 Jūn 2019, 18:11Nu zolīdi tik priekšējam bamperim prasās kautko izdarīt vai m pakas
Pēdējā bilde smuka